Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

:pokey:HE HE... Det kan du roligt gøre - jeg har nærstuderet de billeder der er med de negle du har lavet - og de er bare :sm: :sm: :sm::blush: Total i orden neglearbejde.. :bearhug:

-HAHA- Jeanet

(det har vist noget at gøre med, hvor meget arbejde man er villig til at lægge i projektet - og du er altså dygtig)

:sm: Du er godt nok sød, Jeanet... Så tør jeg godt alligevel!! :sm:

:huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søda ven!

Bare lige en ordentlig omgang af de her :bearhug::sm::blush::sm: og tak for dine søde hilsener i min tråd!! Bliver så glad når der ligger en lille hilsen til mig :huh:

Så er det i dag du skal hente kjole........ HUSK NU BILLEDER, BILLEDER....... ellers vanker der :bask: .... :sm: Nej, spøg til side!

Rigtig megen held og lykke med kjolehentningen i dag! Og prøv om du kan kontrollere sommerfuglene bare lidt :carrot: :pokey: :carrot: -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var engang en dejlig kvinde som skulle giftes på Hawaii med hendes elskede tilkommende. :sm: Den dejlige kvinde havde travlt for nu var der kun 4 dage til de skulle rejse og den dejlige kvinde synes der var så mange ting hun skulle have ordnet inden og så blev den dejlige kvinde enddda også syg! Men på fjerde dagen før afrejsen var et glædeligt øjeblik for der skulle den Dejlige Kvinde hente hendes guddommelige brudekjole og hun skulle også en tur fordi en af hendes bedste veninder og blive smækker-lækker med nyt smart og lækkert hår! :bearhug:

Og den dejlige kvinde er dig Rikke! :pokey:

Vi glæder også så super meget til at se jer i morgen inden i rejser! Det er alt for længe siden sidst!! :smolf:

Nyd dagen i dag med alt det forkælelse du skal have og se at få slappet lidt af inden i rejser sådan at du kan stå som den smukkeste brud nede i vandkanten!! Men om man så trak en sort affaldssæk på dig som brudekjole ville du blive den smukkeste brud på hele Hawaii! :blush:

Knus fra mig til dig smukke!

-HAHA-:huh:

0

Del dette indlæg

Vores "historie" kommer i Politikken søndag d. 6. maj :bearhug: Men det er meget lidt, der står om os... Men vil da alligevel gerne ha', hvis der er en venlig sjæl, der vil købe den for mig? Pleeeeeeeeeeeeeeeease??

Skuggi... Jeg ku' altså ik' dy mig for at nævne, at jeg havde hørt om én, hvis mor havde takket nej til at komme til brylluppet, fordi brudens far var inviteret - på trods af at de har været skilt i 25 år... Håber det er ok? :pokey: Ellers si'r du bare til, for så ringer jeg bare til journalisten og be'r hende om at la' være med at nævne det.

:blush:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke ville lige komme forbi og give dig en masse af dem her :blush::sm:

Hvis du går og keder dig imorgen kan du ju komme over til Samsø og ordne negle :sm:

:sm: Du ka' jo alligevel ik' sidde stille nok idag, så spændt som du må være!!! :bearhug: Puuuuuhhhhhhha... DET ER JO IMORGEN, SØDE!!!! -HAHA- Hvor vildt er det! :sm:

Hej søda ven!

Bare lige en ordentlig omgang af de her :pokey::sm: og tak for dine søde hilsener i min tråd!! Bliver så glad når der ligger en lille hilsen til mig :huh:

Så er det i dag du skal hente kjole........ HUSK NU BILLEDER, BILLEDER....... ellers vanker der :bask: .... :sm: Nej, spøg til side!

Rigtig megen held og lykke med kjolehentningen i dag! Og prøv om du kan kontrollere sommerfuglene bare lidt

Århhhh tak, søde! :sm: Ved faktisk slet ik' om jeg overhovedet får kjolen på idag... Jeg ska' jo bare hente den og jeg ved, at der kommer en anden brud en halv time efter min aftale, så det er lige før, jeg slet ik' tror der er tid til det -HAHA- Men ska' nok huske billeder hos frisøren :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville lige ønske dig en rigtig god tur derned... jeg er ikke hjemme hele weekenden, derfor skriver jeg allerede nu. Så må I nyde det rigtig -også have en fremragende dag :sm:-HAHA-

:bearhug:Min første go' tur-hilsen på BK! :blush: Hvor vildt... Blev så glad, da jeg så din hilsen! Tusind tak! :sm:

Får vi så billeder af kjolen igen :pokey:

Og ja, jeg er total afhængig ;)

:huh:

Det tror jeg desværre ik', søde Gitte :sm::sm:
0

Del dette indlæg

Der var engang en dejlig kvinde som skulle giftes på Hawaii med hendes elskede tilkommende. :) Den dejlige kvinde havde travlt for nu var der kun 4 dage til de skulle rejse og den dejlige kvinde synes der var så mange ting hun skulle have ordnet inden og så blev den dejlige kvinde enddda også syg! Men på fjerde dagen før afrejsen var et glædeligt øjeblik for der skulle den Dejlige Kvinde hente hendes guddommelige brudekjole og hun skulle også en tur fordi en af hendes bedste veninder og blive smækker-lækker med nyt smart og lækkert hår! :bearhug:

Og den dejlige kvinde er dig Rikke! :pokey:

Vi glæder også så super meget til at se jer i morgen inden i rejser! Det er alt for længe siden sidst!! :smolf:

Nyd dagen i dag med alt det forkælelse du skal have og se at få slappet lidt af inden i rejser sådan at du kan stå som den smukkeste brud nede i vandkanten!! Men om man så trak en sort affaldssæk på dig som brudekjole ville du blive den smukkeste brud på hele Hawaii! :blush:

Knus fra mig til dig smukke!

-HAHA-:sm::huh::sm::sm::sm::sm::sm::sm:

Tak skønne Nanna!!!

0

Del dette indlæg

Kære Rikke.

Vil bare ønske dig en knald go´tur til Hawaii og et super romantisk og dejligt bryllup!!!!

Men hvordan kan det blive andet......?

Jeg rejser i morgen....derfor denne lidt tidlige lykkeønskning!

:bearhug::blush::pokey:-HAHA-:huh::sm::sm::sm:

0

Del dette indlæg

Vores "historie" kommer i Politikken søndag d. 6. maj :bearhug: Men det er meget lidt, der står om os... Men vil da alligevel gerne ha', hvis der er en venlig sjæl, der vil købe den for mig? Pleeeeeeeeeeeeeeeease??

Skuggi... Jeg ku' altså ik' dy mig for at nævne, at jeg havde hørt om én, hvis mor havde takket nej til at komme til brylluppet, fordi brudens far var inviteret - på trods af at de har været skilt i 25 år... Håber det er ok? :pokey: Ellers si'r du bare til, for så ringer jeg bare til journalisten og be'r hende om at la' være med at nævne det.

Det er bare helt ok, så længe det er anonymt..... Og iøvrigt kunne min mor ikke drømme om at læse politikken, så det går såmen nok!!

Skal da lige ha' politikken næste søndag!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skuggi... Jeg ku' altså ik' dy mig for at nævne, at jeg havde hørt om én, hvis mor havde takket nej til at komme til brylluppet, fordi brudens far var inviteret - på trods af at de har været skilt i 25 år... Håber det er ok? -HAHA- Ellers si'r du bare til, for så ringer jeg bare til journalisten og be'r hende om at la' være med at nævne det.

Hej Rikke

Hvis du sender mig en PM med din adresse skal jeg nok sende avisen til dig - vil du ha hele avisen eller bare sektionen eller er det tilstrækkeligt med artiklen?

GOD FERIE OG FANTASTISK BRYLLUP :huh:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Kære kære Rikke

Så er det virkelig ved at være op over for os begge, hva´?

Jeg håber din kjole sidder fantastisk, og at du og Ole må få den bedste tur! jeg når jo nok ikke forbi din tråd inden I rejser - bliver helt trist ved tanken :sm:

Ved egentlig ikk rigtigt hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte, men jeg vil bare fortælle dig, hvor rart det har været at følges med en som dig. At du så oven i købet også gad tage dig tid til at komme til det sjællandske og lave fine negle på mig er bare rigtigt lækkert... har fået virkeligt meget ros for dem, især mine elever (dog mest pigerne ;) ) har været ellevilde :bearhug::blush::pokey:

så slutteligt vil jeg bare lige sige kæmpe stort :sm::sm:-HAHA-tillykke :huh::sm::sm: med brylluppet om 11 dage

1000 af disse til dig :sm:

0

Del dette indlæg

I tilfælde af jeg skulle glemme det...Hvilket jeg bestemt ikke tror jeg gør, vil jeg lige skrive at jeg håber i får et fantastisk bryllup og en fantastisk rejse :bearhug:-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:pokey: Sidder bare her og tuder over jeres dejlige beskeder :bearhug: Er lidt sent hjemme, fordi jeg smadrede bilen på motorvejen hjem her til aften. Der var desværre et styks fuldvoksen Kronvildt, som havde udset mig som den bilist, den ville forsøge selvmord på...

Jeg forsøgte at undvige den, men uden held... Lige pludselig fik jeg bare 500 kg lige i smaksen... 1 styks totalsmadret forrude, kølerhjelm og forlygte. Jeg troede, at min time var kommet, da noget af glasset fra forruden røg ind over mig og jeg ik' havde noget begreb om trafikken bag mig! Tænk sig, at man ka' holde stille på motorvejen, ved Århus, en fredag sidst på eftermiddagen UDEN at blive påkørt bagfra!!! -HAHA-

En ung fyr stormede tværs over motorvejen fra krybesporet til overhalingsbanen, hvor jeg havde placeret mig for at undgå at køre ind i Kronhjorten, for at se om jeg var okay. Ku' ik' huske nummeret til Falck, ku' ik' huske det nye nummer hjem til og ku' slet ik' finde ud af at slå op i tlf-bogen på mobilen eller hvor havari-blinket i bilen sad.

Min frisørveninde kom flyvende i sin bil og kørte mig hjem. Vi nåede dog lige at tale med jægeren inden vi kørte. Er hjemme nu og er rystet, men uden fysiske mén...

Ved slet ik' hva' vi gør med turen til Billund på tirsdag, for bilen ka' ikke være klar der... Ved slet ik' hvordan man ka' slippe så godt afsted fra den situation... Ved bare at jeg er her endnu og har ultra lækkert hår og en intakt brudekjole! - Sidstnævnte er nok osse det eneste, jeg har uden glasskår!

0

Del dette indlæg

Rikke, for pokker da også, nej hvor er jeg glad for der ikke er sket dig noget, er lige ved at tude nu, for fan... kan sgu godt forstå du er rystet, der er en der har holdt hånden godt over dig min pige... det er jo dybt rystende, at det kan gå så stærkt, Rikke, havde jeg en bil, så kom jeg og kørte dig til Billund, for afsted det skal I da...

Er Ole hos dig?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh nej Rikke

Hvor er jeg glad for at du er uden fysiske skader, men tør slet ikke tænke på de psykiske.. Sikke da en grim oplevelse.. Føj da.. Håber at Ole passer godt på dig de næste par dage og så må du sørge for at snakke det hele godt igennem så det ikke sætter sig noget der kan forstyrre i fremtiden.

Du får lige en hel masse af dem her: :bearhug::blush::pokey:-HAHA-:huh::sm::sm::sm::sm::sm::sm::sm::)-HAHA-

Knuz Mia :oops:

0

Del dette indlæg

Hejsa søde ven!

Sikke da en tur hjem efter sådan en dejlig dag!!

Jeg er glad for at du er okay og bilen er trods alt en død ting som jo så må en tur på værkstedet men det vigtigste er at du er OKAY og ikke kommet til skade!!

Hvornår skal i være nede i Billund på tirsdag?? For jeg er sikker på at merceren eller forden kan finde både til Hvornum og også til Billund!!

Glæder mig nu endnu mere til at give dig et mega kæmpe knus i morgen!!

Sender lige en stribe :blush::sm::pokey::sm:-HAHA-:sm::huh::sm: :sm: :sm: til dig fra mig musen!!

Knus Nanna

:bearhug:

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

:sm: Sidder bare her og tuder over jeres dejlige beskeder :bearhug: Er lidt sent hjemme, fordi jeg smadrede bilen på motorvejen hjem her til aften. Der var desværre et styks fuldvoksen Kronvildt, som havde udset mig som den bilist, den ville forsøge selvmord på...

Jeg forsøgte at undvige den, men uden held... Lige pludselig fik jeg bare 500 kg lige i smaksen... 1 styks totalsmadret forrude, kølerhjelm og forlygte. Jeg troede, at min time var kommet, da noget af glasset fra forruden røg ind over mig og jeg ik' havde noget begreb om trafikken bag mig! Tænk sig, at man ka' holde stille på motorvejen, ved Århus, en fredag sidst på eftermiddagen UDEN at blive påkørt bagfra!!! :sm:

En ung fyr stormede tværs over motorvejen fra krybesporet til overhalingsbanen, hvor jeg havde placeret mig for at undgå at køre ind i Kronhjorten, for at se om jeg var okay. Ku' ik' huske nummeret til Falck, ku' ik' huske det nye nummer hjem til og ku' slet ik' finde ud af at slå op i tlf-bogen på mobilen eller hvor havari-blinket i bilen sad.

Min frisørveninde kom flyvende i sin bil og kørte mig hjem. Vi nåede dog lige at tale med jægeren inden vi kørte. Er hjemme nu og er rystet, men uden fysiske mén...

Ved slet ik' hva' vi gør med turen til Billund på tirsdag, for bilen ka' ikke være klar der... Ved slet ik' hvordan man ka' slippe så godt afsted fra den situation... Ved bare at jeg er her endnu og har ultra lækkert hår og en intakt brudekjole! - Sidstnævnte er nok osse det eneste, jeg har uden glasskår!

Puha en oplevelse!

Godt, at du slap fra det i god behold, og at der ikke skete mere.

Jeg håber, at du også psykisk kommer dig hurtigt!

Du får lige nogle af dem her: :pokey:-HAHA-:huh:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer