Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

:iloveyou::bearhug:

Uuuhhhhh..... Så er det i morgen (meget) tidlig I skal afsted...... For pokker, har da helt "mave-kriller" på jeres vejne!!!!

Glæder mig bare så meget til at hører fra dig når I kommer hjem igen og ikke mindst til at se BILLEDER, BILLEDER, BILLEDER..... :loveflag:-HAHA-:loveboard::loveflag:

Kære Rikke!

Hvis nu ikke jeg lige når at få skrevet her inde igen inden I drager afsted mod "de varme lande" så skal du bare lige ha' ønsket om en rigtig dejlig tur og ET HELT VIDUNDERLIGT BRYLLUP med på vejen!!! :bed::hug: Det kan godt være at jeg ikke kan være med i din kuffert, selvom at jeg nu altså ikke er ret stor ()() ..... men mine tanker vil helt sikkert være hos jer begge!!

:heart::kiss::kiss::hug::bed:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!

Sikke en forskrækkelse med det kronvildt!! Ja, du er godt nok heldig at være i live - tillykke med det :loveboard: Puha, jeg sidder med en helt underlig fornemmelse i kroppen oven på din fortælling ... Det er altså skræmmende! :loveflag:

GOD TUR TIL HAWAII OG TILLYKKE MED BRYLLUPPET!

Jeg glæder mig til at se billeder :loveflag:

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

:iloveyou::bearhug:

Kære skønne Rikke.

Hvor er jeg lettet over at læse, at du er uskadt - hvor ville det dog være skrækkeligt hvis der var sket dig noget, uhh det tør jeg slet ikke tænke på :hug:

Og nu er det da godt nok tæt på - har du ikke vildt mange sommerfugle i maven? :loveflag:

Jeg vil ihvertfald ønske jer en

SUPER, FANTASTISK, DEJLIG OG ROMANTISK TUR OG ET SKØNT SKØNT BRYLLUP

:loveflag:-HAHA-:loveboard::hug:

Og jeg vil tænke på og sende jer dejlige tanker den 7. maj ;) Åhhhh hvem der bare kunne være en lille flue på Hawaii......... :bed:

:heart::kiss:

Glæder mig til at høre jeres historie når I vender hjem igen.

Jeg kommer til at savne dig og dine skønne beskeder.

()()

Solsikken :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av for pok... en forskrækkelse du må have fået - det hele kommer ligesom lidt for tæt på... Jeg håber, du er okay trods alt... -HAHA-

Jeg vil ønske dig og din kommende mand (bedre betegnelse får man vel ikke som mand?) en rigtig dejlig tur, et vidunderligt bryllup og et fantastisk og lykkeligt ægteskab. :loveflag::loveboard:

Kærlige tanker fra Marie

Redigeret af Marie84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Rikke

Jeg håber I får en helt fantastisk tur! Jeg glæder mig til at høre om den og se masser af billeder!

Hvor var det godt, at der ikke skete dig noget. Jeg håber, at I har fundet ud af noget med transport til Billund. Hvis jeg havde haft bil, havde jeg gerne kørt jer. -HAHA-

Hav et rigtig godt bryllup og en super fantastisk bryllupsrejse!

:loveflag: fra Anne

0

Del dette indlæg

Må hellere lige få skrevet en lille hilsen til dig, inden i rejser i nat. Ved jo ikke, hvornår du får mulighed for at kigge forbi igen :bearhug: Håber dog, du kommer forbi for en kort bemærkning, for vi kommer jo til at savne dig herinde...

Og når du kommer hjem, forsvinder du sikkert også bare ligesom alle de andre gifte fruer :iloveyou:

Det er bare så spændende, at det nu er nu. Synes det var i går, der var et halvt år til, og nu er det nu! Håber i får en helt fantastisk tur, og der må vel mange kander kaffe til til det bridezillamøde, hvor vi skla se billeder fra hele Hawaii og LA :heart:

Hvornår er det, i kommer hjem igen?

Det kan i øvrigt godt være, at jeg tager imod dit tilbud om hjælp den 7/7... Er stadig lidt på herrens mark mht hjælp, og jeg ved da med sikkerhed, at du kan brygge en god kande kaffe, og det er næsten den fornemste opgave :kiss: Der er god mad, bryllupskage og alt det øl, vin og spiritus, du kan drikke - bare du stadig kan komme op til morgenmad næste dag... Men det kan vi jo snakke om igen, når du kommer hjem.

Kan i have en helt fanastisk tur, Rikke. Og hils Ole mange gange :kiss: Glæder mig til at høre alt om jeres fantastiske tur.

:loveflag:-HAHA-:loveboard::loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh Rikke - så er det NU! :loveflag:-HAHA-:loveboard:

I må have den mest FANTASTISKE tur - jeg glæder mig afsindigt til at se billeder af paradis når I kommer hjem. Og hjertelig tillykke med brylluppet om en uge! :loveflag:

Jeg håber ikke du forsvinder helt herinde fra, for det har virkelig være en dejlig oplevelse at møde dig og dit søde væsen. Jeg håber i hvert fald det lykkes igen en anden gang :bearhug:

:iloveyou:

Redigeret af MamaTux
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I altså bare super dejlige alle sammen! -HAHA- Bli'r da næsten helt rørt over alle jeres go'-tur-hilsner :loveflag:

Jeg har lige lavet mine negle fine, så de er tip top klar til på mandag!!! Mangler at pakke det sidste og så er vi ellers bare klar! Vi ska' afsted kl. 03.30 :loveflag: Godt der er rigeligt af tid til at sove på flyet!

Glæder mig Glæder mig Glæder mig Glæder mig

See you on the other side!!! (Og Louise, det er så d. 22. maj).

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Søde Rikke,

Hav en rigtig rigtig god tur og et superromantisk bryllup

Du fortjener det bedste af det bedste

Jeg glæder mig helt vildt til at høre om det hele :iloveyou:

Og se billeder....

:loveflag:-HAHA-:loveboard::loveflag:

Redigeret af Italiensk mamma
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveboard::bearhug:

Kære Rikke og Ole!!

Jeg kan ikke skrive noget, som ikke allerede er skrevet.. Men I ønkes en rigtig dejlig tur, til Jeres :iloveyou: romantiske :kiss:

Jeg glæder mig til at se billeder - billeder - billeder.. :loveflag: Og høre historien, om eventyret.. -HAHA-

1000000 :heart: & :loveflag: Jeanet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer