Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Rikke.

Det er jo ikke meget jeg har været herinde og fulgt med i optakten til dit superromantiske bryllup, fik nok bryllup for et øjeblik, men hold da op tiden er gået stærkt og nu er det allerede din tur.

Kan du have en fantastisk tur, det mest romantiske bryllup og dit livs oplevelse.

Vi høres ved når du er blevet frue.

:loveflag: Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE!

:loveflag::loveboard:-HAHA-:iloveyou::loveflag:

Tænk, at det er ved at være så tæt på! Jeg håber, at I får en god tur og den fedeste oplevelse... Jeg kan ikke vente med at se billeder af jer på de smukke sandstrande! Hulk... Det bliver bare helt fantastisk.

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅHHH Rikke!!! :heart:

Jeg håber du får et vidunderlig bryllup og bryllupsrejse!!

-HAHA-:loveflag::loveboard: :carrot: :bearhug:

Jeg er misundelig pt...ville ønske at det var Flemming og jeg der skulle drage afsted på sådan en tur, bare os to...glemme alt om hverdagen herhjemme og bare nyde hinanden....suk altså... :loveflag:

Ha´en uforglemmelig tur søde Rikke...og Ole..nyd hinanden.. :kiss: .og den dejlige natur. :kiss: ..og ikke mindst MADEN!!!! :iloveyou:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke altså!

Håber sådan I får I får en fantastisk tur, og en uforglemmelig dag.

Vi glæder os til at høre om jeres store dag - Tænk når vi ses, er du en GIFT QVINDE!!!!!!! Det bliver SÅ fantastisk at se billeder af de sødeste mennesker, vi længe har mødt!!!

Kan slet ikke vente med at se jer!!!

Masser af knus og kram

Lisette og Sophie

0

Del dette indlæg

Ihhhh, altså. JEG VIL MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kære Rikke

Kan du have en helt fantastisk tur og nyde det hele. Sug alle indtryk til dig...........og kom så tilbage og fortæl os alt om det HELE med BILLEDER!!!!!!

Hils gemalen og ønsk ham tillykke.

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikkepigen...og Ole!

Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude...men jeg vil pippe lidt med og håbe at du måske finder en pc'er på Hawaii der kun er beregnet til BK...??? og ønske alt det bedste for jer på turen til Hawaii... Husk nu at nyde helikopterturen... det bliver helt sikkert for syret!

Jeg vil vente i spænding på alle jeres billeder specielt af dig, kjole, ole og vielse... men hvis man må tage billeder i helikopteren så vil jeg også rigtig gerne se dem!

Pas nu godt på jer selv og hinanden... Mange smil og knus fra Mette

post-23814-1178032977.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det billede der Mette!!! For pokker hvor ser det fedt ud!!!! Jeg viiiiillllll meeeeeeeeeeeeeddd!!!!!!!!!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Knus herfra, Nanna :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Flere

DU GLEMTE AT PUTTE MIG I KUFFERTEN RIKKE... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :rolleyes::cheerleader3:

Nå, du er tilgivet...

Så vil jeg være den allerførste til at ønske dig:

VELKOMMEN HJEM!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Søde Rikke

Jeg nåede ikke herind inden I rejste afsted, men jeg håber du kan mærke at jeg tænker meget på jer og ønsker jer en FANTASTISK ferie og et FORTRYLLENDE bryllup! :cheerleader3:

Håber det hele bliver lige som I har drømt om, og jeg glæder mig (ligesom alle de andre tøser) VILDT meget til at se billeder fra dagen.

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer