Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hej Smukke!!

Jeg vil vist bare lige sige WAUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW og PIIIIIIFFFFTTTTT

Hvis Ole ikke bare falder ldit i svime over dig nede på stranden på Hawaii så får han sgu med kødhammeren når i kommer hjem igen!!!

Endnu en gang WAAAAUUUUWWWWW

:cheerleader3:

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sidder her på skolen og er ved at tude nu! DU ER SÅ SMUK VEN! Jeg ville gøre alt for at kunne se dig på dagen, du bliver den smukkeste brud min egen, du er SÅ SMUK! Og den kjole ja WOW!

Jamen vi har jo tilbudt hende at vi ville tage med til Hawaii i matchende brudepigekjoler...

thi hi hi

:cheerleader3::cheerleader3:

:bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke Mette... Tak for sidst :cheerleader3: Håber du havde en super duper fest-aften bagefter! Det var rigtig dejligt at møde dig :cheerleader3:

Hej Rikkepigen TAK - Jeg havde en helt igennem vidundelig fest...post-23814-1176899268.gif trods min "heldagsstress" - Jeg fik SÅ mange komplimenter for mine negle men de ser også lækre ud!

Det var bare hyggeligt at være sammen med jer alle sammen den eftermiddag - virkeligt hyggeligt!post-23814-1176899401.gif Jeg håber du havde en god hjemfart med et bette pitstop i Odense hvor du selvfølgelig fik dejlig mad og alt hvad hjertet kan begærer... Fik I grinet lidt???post-23814-1176899376.gif

Der er foreløbig kun et problem med de negle her.... KNUDER!! - Damn de er svære...b] Ellers er alt iorden og slet ikke så svært som jeg troede!!!

Sender dig mange varme glade tanker og tak for dit store arbejde og flotte finish! - du er en sveske... post-23814-1176899310.gif

Mange knus og smil fra Mette

Hej Super Rikke!!!

Hvor er du dejlig i din smukke kjole... Gid jeg skulle til Hawaii omkring den 1/5... Ville SÅ gerne opleve dig på DIN store dag... nu når du gør SÅ meget for alle os andre!

I LOVE U.... post-23814-1176899426.gif- Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke

Du ser så fantastisk fortryllende smuk ud i din kjole.. Ingen tvivl om at det er den perfekte kjole du har på der. Du stråler, så skidt med at din mor ikke fik taget verdens bedste billeder, det er ikke nødvendigt for at se du er forelsket i din kjole.

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

RIKKE! ej hvor er du bare smuk i kjolen, Ole er et skarn hvis ikke han fælder bare en lille tåre når han ser dig i den...

er det ikke også lidt vildt der kun er under 3 uger til I står på Hawaii? ej hvor ville jeg gerne have bare en lille bitte plads i kufferten... du må virkeligt love os at der kommer en regulær billede-spam når I kommer hjem igen...

:cheerleader3::cheerleader3::bunny_4: til dig søde Rikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kors i hytten hvor er du bare smuk!!!!!!

Glæder mig vildt til billeder af dig på en strand og med bølgen blå i baggrunden!!! Det bliver intet mindre end fantastisk!!!!!!

Stort tillykke med den fantastiske kjole her fra!!!!!

0

Del dette indlæg

-HAHA-GP-HAHA-:blink::)

Jeg kan simpelthen ikke holde tårene tilbage...du er bare så ubeskrivelig smuk, selv med en "dårlig" fotograf stråler du mere end solen..

:) og :thumbsupsmileyanim: til dig.....

:bunny_4: fra Belinda

:bunny_4::):)

Jeg tilslutter mig helt klart de andres smukke ord.... :cheerleader3::cheerleader3:

Du ser vidunderlig ud i din vidunderlige kjole...

-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

AIIIIIIIIIIJ!!!! :cheerleader3: Kommer hjem fra en tur til tandlægen (ja, total anti-klimaktisk måde at afslutte kjoletilretnings-dag på!) og hva' ser man så?? 15 milliarder super dejlige beskeder fra li'så mange super dejlige tøser!!!! :cheerleader3: KÆFT hvor er I bare skønne!!! Tusind tak ska' I ha' alle sammen... Sidder faktisk og er helt rørt til tårer :bunny_4:

0

Del dette indlæg

AIIIIIIIIIIJ!!!! :cheerleader3: Kommer hjem fra en tur til tandlægen (ja, total anti-klimaktisk måde at afslutte kjoletilretnings-dag på!) og hva' ser man så?? 15 milliarder super dejlige beskeder fra li'så mange super dejlige tøser!!!! :cheerleader3: KÆFT hvor er I bare skønne!!! Tusind tak ska' I ha' alle sammen... Sidder faktisk og er helt rørt til tårer -HAHA-

:bunny_4: X 1000

Det er jo det vi er her for smukke......... Rigtig god bedring....

:thumbsupsmileyanim: X 1000

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HVOR SER DU BARE HAMRENDE FANTASTISK GUDESMUK UD SØDESTE RIKKE!!!!

Du ligner virkelig en drøm.

Fantastisk!

Lisette

Enig!!!!!!

Hvis ikke jeg havde Lisette, så... :cheerleader3:

-Sophie

0

Del dette indlæg

Søøde dig,- så lykkedes det endelig at gense KJOLEN. Og sikke en genforening,- i matcher bare hinanden :cheerleader3: Du er en utrolig smuuuuuk brud i din kjole. Du er bare wauuuu!!! :cheerleader3: Håber du har den samme følelse som du udsender,- og den er hot kan jeg sige dig :bunny_4:

Hvad med dit fine slør,- fik du prøvet det til kjolen???

Mange :bunny_4: til dig,- som har fortjent dem alle.

Silotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer