Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

:balloons::biggrin::blush: Så kunne du ikke lade være alligevel, hva?!?!?! Julegaver?? Mon ikke du har fået med alle de nye missere :hug::biggrin:

Tillykke med det! Glæder mig til at se billeder

Mvh Nanna :newyear:

Dejlige Nanna... Endnu en sød besked fra dig! :blush::):blink:

Du ka' da lige få et mere af Pink i første omgang:

post-22637-1165228210.jpg

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa Rikke

Nu blev jeg lige lidt nysgerrig - du skriver "når du vender snuden mod Tappernøje"

Hvem kender du der ???

Ja jeg er nysgerrig, da jeg bor få kilometer derfra!

Forresten rigtig dejlig missekat - rigtig cute!

Håber at du får en dejlig og hyggelig december måned :jul7:

:balloons: fra JMZ

0

Del dette indlæg

:balloons::biggrin::blush: Så kunne du ikke lade være alligevel, hva?!?!?! Julegaver?? Mon ikke du har fået med alle de nye missere :bearhug::bearhug:

Tillykke med det! Glæder mig til at se billeder

Mvh Nanna :newyear:

Dejlige Nanna... Endnu en sød besked fra dig! :blush::):blink:

Du ka' da lige få et mere af Pink i første omgang:

post-22637-1165228210.jpg

:hug:

Åh hvor er du sød Rikke, sidder næsten helt og rødmer... :hug:

Hun er godt nok skøn hende pink, meget årvagen hva?! Glæder mig til du får den lille hvide hjem...hende har jeg virkelig tabt mit hjerte til..dog bliver det spændende at se hvordan fine pink udvikler sig.. Åh hvor er misundelsen dog grim :bearhug::biggrin:

Mon ikke jeg skulle få min storebror til at tage et billede Aslan næste gang jeg snakker med ham...Det er deres STORE røde norskeskovkat og jeg synes virkelig han er STOR og flot! :bearhug:

Mvh Nanna :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa Rikke

Nu blev jeg lige lidt nysgerrig - du skriver "når du vender snuden mod Tappernøje"

Hvem kender du der ???

Ja jeg er nysgerrig, da jeg bor få kilometer derfra!

Forresten rigtig dejlig missekat - rigtig cute!

Håber at du får en dejlig og hyggelig december måned :jul7:

:balloons: fra JMZ

Hejsa jmz... Tappernøje er der min lille hvide killing er. Så ku' jeg jo næsten ha' banket på din dør i søndags, da jeg var der for at se misserne. :blush:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil bare aldrig aldrig aldrig mere ha' noget som helst familiemedlem sat i forbindelse med svulster - dyr eller menneske!!!!

Har lige været ved dyrlæge med min gamle sorte hunkat, batman på 9½ (navngivet af et 4-årigt barn!). Hun ska' scannes og muligvis opereres for en svulst i maveregionen i morgen. Worst case scenario: De lader hende ikke vågne af narkosen igen, fordi svulsten ik' ka' opereres! :biggrin::blush::blush: Synes ik' dyrlægen virkede helt vildt optimistisk...

Græder allerede snot, så jeg ka' slet ik' forestille mig, hvordan det bli'r at aflevere hende i morgen tidlig, velvidende at vi måske ik' ser hende igen!

Er bare så ked....

:balloons:

0

Del dette indlæg

Vil bare aldrig aldrig aldrig mere ha' noget som helst familiemedlem sat i forbindelse med svulster - dyr eller menneske!!!!

Har lige været ved dyrlæge med min gamle sorte hunkat, batman på 9½ (navngivet af et 4-årigt barn!). Hun ska' scannes og muligvis opereres for en svulst i maveregionen i morgen. Worst case scenario: De lader hende ikke vågne af narkosen igen, fordi svulsten ik' ka' opereres! :boohoo::boohoo::boohoo: Synes ik' dyrlægen virkede helt vildt optimistisk...

Græder allerede snot, så jeg ka' slet ik' forestille mig, hvordan det bli'r at aflevere hende i morgen tidlig, velvidende at vi måske ik' ser hende igen!

Er bare så ked....

:unsure:

:blush::blink::)

Hvor er jeg bare ked af at høre om Batman!!!

Der er ikke noget værre end når ens kære er syge, kommer til skade eller skal opereres.

Kan godt forstå du er nervøs for i morgen. Lad os virkelig håbe, at det ikke er så slemt, og at du får din dejlige lille misser med hjem igen.

Jeg vil tænke positive tanker til Batman fra nu af!

Lad mig vide, hvordan det gik!

Stort, stort :bearhug:

-Sophie, som virkelig er ked af det på dine vegne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor skrækkeligt! Hvor er det altså urimeligt at man ikke får muligheden for at sige farvel, hvis nu at "worse case scenario" bliver en realitet... :)

Har en forestilling om hvor meget du holder af den, det bliver jo ligesom et familiemedlem.... Kan godt forstå du er ked af det...det gøre så ondt, og man er helt magtløs.....

Held og lykke med den og jeg kryder fingre herfra....

Mvh Nanna :unsure::blush::blink:

0

Del dette indlæg

Hej søde,

HVor er jeg ked af at høre om din missekat :) Håber virkelig, at lægerne gør deres bedste, og du får en rask og frisk misser med hjem... Jeg krydser i hvert fald fingre....'

:unsure::blush::blink:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære smukke dejlige mus!

Jeg krydser mine fingre for batman og håber på det bedste! Det er da noget forfærdeligt noget! Tanken om at miste et dyr man har kær er så svær og så hård!

Du har mit nummer du kære, så du ringer bare hvis du trænger til at snakke!

De største kys og kram fra mig til dig og Ole! :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde beskeder! :boohoo:

Vi får vores misser hjem igen!! :unsure::) :carrot: :loveshower:

Det var "kun" en fedtophobning pga. omvendt anorexi (staves?) - Eller som Katharina kalder det: Bulimia Demens :boohoo: Så nu ska' hun på slankekur.

Hun har så osse noget loppeallergi oveni - hvilket betyder at hun kradser og slikker det meste af sin pels af hver vinter... Det har de aldrig kunnet finde årsagen til, så det har de jo måske denne gang!!! :blush:

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER bare go'e nyheder!!! :blink: :yay:

:bearhug: til alle I søde BK'ere

0

Del dette indlæg

Øhm... Når en kat skal på kur, skal den så også motionere mere end normalt? Der var på et tidspunkt en underlig fyr, som luftede sin kat med snr og det hele udenfor vores ejendom. Det så altså lidt spøjst ud...

er det en lidt forkælet Batman i har jer?

- Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer