Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

... Og her er så den kjole, som jeg bare slet ikke ka' få ud af hovedet. Hva' synes I... HELT ÆRLIGT??

Det er sikkert for sent at sige min mening.. men ja - jeg synes nr. 2.. den er pænest på dig.. og den anden..den ser ud til du er størrer end du i grunden er.. På den dårlige måde.. så håber du vælger nr. 2! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Nu har jeg smugkigget på kattegalleriet....hvor er hun altså fin, hende Pink. :biggrin:

Fandt dog lige en anden yndling - JØSSES! Den er bare flot! :bearhug:

Nå, kan ikke sætte billedet ind. Det er den grå som du har givet høj kritik/ros...den er vildt flot!

Mvh Nanna :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så sender jeg dig lige en hilsen, bare for at fortælle at du aldrig bliver hverken glemt eller

overset....

Find denne hilsen på side 30 i din tråd, og brug den hvis du engang imellem får sådan en

tanke igen....

-HAHA-:loveshower::bearhug: :ilov

eyou: :jul3: :biggrin:-HAHA- :yllove: gange uendeligt

Forstår du Rikke... -HAHA- [/size]

:( Dejlige Belinda... Tusind tak! -HAHA-

Jeg glæder mig helt vildt til på fredag!!! :cheerleader3:

:)

0

Del dette indlæg

Altså ærligt talt - h vordan ville du selv se ud i hovedet hvis du pludeselig fik serveret mini-portioner?? -HAHA-

-HAHA- Ikke sandet?? -HAHA-

-HAHA- Ja, du har ret... dét ville jeg bestemt ik' bryde mig om! :(

:bearhug:

Neeeeeeeej, hvor er det dog en dejlig kat "SUK" Kan godt forstå, at du har været nervøs, men det er dejligt at høre at hun er hjemme igen -HAHA-

Jeg har længe gerne ville have en kat, men SK er virkelig meget imod - øv -HAHA-

De bedste ønsker om en god weekwnd til dig og Batman :)

:biggrin: Mia

Tak søde Mia... Håber du osse havde en go' weekend :cheerleader3:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sikkert for sent at sige min mening.. men ja - jeg synes nr. 2.. den er pænest på dig.. og den anden..den ser ud til du er størrer end du i grunden er.. På den dårlige måde.. så håber du vælger nr. 2! -HAHA-

Det er slet ik' for sent... og tusind tak fordi du gav din mening til kende! :( Jeg ska' ned og prøve dem begge igen i det nye år... Ka' simpelthen ik' beslutte mig før. -HAHA-

:cheerleader3:

Hej Rikke

Nu har jeg smugkigget på kattegalleriet....hvor er hun altså fin, hende Pink. :)

Fandt dog lige en anden yndling - JØSSES! Den er bare flot! -HAHA-

Nå, kan ikke sætte billedet ind. Det er den grå som du har givet høj kritik/ros...den er vildt flot!

Mvh Nanna :bearhug:

Hvis det er Buffas, du mener, så ka' jeg kun gi' dig ret... Han er SÅ flot! :loveshower:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt misundelig på den forlorne hare! Lisette er vegetar, så det er så sjældent jeg laver kødretter :biggrin:

Håber i får en super fredag -HAHA-

-Sophie

Så må du komme forbi her en gang og få forloren hare... garanteret jeg osse ka' bikse noget kød-fattigt sammen til Lisette! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak for sidst ven! Den forlorne hare var simpelthen bare SÅ god, det smagte virkelig skønt, og den chokolade mousse! MAM!

Glæder mig rigtig meget til fredag hvor vi skal op og hygge med Belinda! Har endda sagt til Kristian, fordi han måske bliver færdig kl 18 allerede, at så man hans far altså hente ham, for jeg har planer! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for sidst ven! Den forlorne hare var simpelthen bare SÅ god, det smagte virkelig skønt, og den chokolade mousse! MAM!

Glæder mig rigtig meget til fredag hvor vi skal op og hygge med Belinda! Har endda sagt til Kristian, fordi han måske bliver færdig kl 18 allerede, at så man hans far altså hente ham, for jeg har planer! -HAHA-

Selv tak for sidst... Hvor var det bare hygge! :biggrin: Jeg havde en rigtig go' aften - morer mig stadig over den webcam-seance med Nat! :griner:-

Glæder mig :super: meget til på fredag! :cheerleader3:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Glæder mig rigtig meget til fredag hvor vi skal op og hygge med Belinda! Har endda sagt til Kristian, fordi han måske bliver færdig kl 18 allerede, at så man hans far altså hente ham, for jeg har planer! :biggrin:

- hvorfor var det liiiige at man valgte at bosætte sig på Djævleøen, når I andre hygger så vildt :bearhug::griner:-:super:

Håber I får en hyggelig fredag

:cheerleader3: Mia

0

Del dette indlæg

hej søde rikke....

du kan da ike bare lave mad til nogen og ike os andre :bearhug: ...

vi er faktisk nogen der sidder her og er skuffede over at vi ikke har fået en indbydelse endnu :griner:- regner med at der er mailen eller posten der ikke er kommet frem... hehe.....

:cheerleader3: knus fra louise

0

Del dette indlæg

Tror du på julemanden?... Så se lige her:

:jul6:

Vi starter med begyndelsen(altid en god ide) og i dette tilfælde vil jeg mene det er forrest på julemandens slæde:

Der kendes ikke flyvende rensdyr, men der er stadig over 300.000 levende organismer, der ikke er blevet klassificeret. Selvom de fleste er larver og insekter, kan man ikke udelukke muligheden for flyvende rensdyr, selvom det kun er Julemanden der har set dem. Der er 2 milliarder børn i verden. Men da Julemanden tilsyneladende ikke har noget at gøre med hinduer, muslimer, jøder og buddhister, reduceres arbejds- byrden med 85%. Tilbage er der 378 millioner.

Med et gennemsnit på 3,5 barn pr. husstand (Statistisk Årbog) giver det 91,8 millioner hjem. Julemand har, takket være tidszoner og jordens rotation, 31 timer til at uddele gaver i, hvis man rejser fra øst mod vest. Dette bliver til 822,6 besøg pr. sekund. Dette betyder, at Julemanden i et almindeligt kristent hjem kun har 1/1000 sekund til at parkere slæden, finde de rigtige gaver, kravle ned gennem skorstenen, lægge en gave i sokkerne, fordele resten af gaverne under juletræet, snuppe en pebernød, komme tilbage til kanen og videre til det næste hus.

Hvis vi antager at de 91,8 millioner hjem ligger ligeligt fordelt rundt om Jorden,(det er de ikke men for regnestykkets skyld) betyder det og så er der ikke regnet med stop til det, som de fleste må gøre mindst een gang pr. 31 timer, samt fodring af dyr.

Julemandens slæde bevæger sig altså eller 3000 gange hurtigere end lyden. For sammenligningens skyld kan fortælles, at den hurtigeste raket flyver og et konventionelt rensdyr løber max 25 km i timen. (teksten er af ældre dato, hvorfor det teknologiske fremskdit kan have ændret fakta om flyvende raketter)

Nyttelasten i slæden er et andet interessant aspekt. Idet vi antager, at hvert barn minimum får et lego-sæt af mellemstørrelse (200 kg. Selv hvis vi antager, at de specielle flyvende rensdyr kan trække 10 gange denne vægt, kan opgaven ikke klares med 8 eller 9 - julemanden ville have brug for 360.000 rensdyr. Dette vil, sammen med gaverne bringe slædens samlede vægt op på ca. 600.000 tons.

600.000 tons, som flyver med 1000 km i sekundet skaber en enorm luftmodstand. Dette ville opvarme rensdyrene på samme måde som en meteor, der kommer ind i jordens atmosfære. De to fører-rensdyr ville hver absorbere en energi på 14.300 trilliarder joule pr.sekund, eller 14.300 trilliarder watt. De ville simpelthen flamme op øjeblikkeligt, og

rensdyrene bagved ville blive udsat for overlydsbrag og derefter selv flamme op. Den samlede rensdyrflok ville være brændt af i løbet af 4,26 tusindedele af et sekund, d.v.s. ca. når julemanden næsten er nået til det femte hus.

Men det kan i øvrigt være lige meget, for idet julemandens slæde accelererer fra 0 til 1000 km/s på 1/1000 sekund, vil alle i slæden blive udsat for en kraft 17.500 gange stærkere end tyngdekraften. En julemand på 150 kg. (vægten skønnet ud fra eksisterende billedmateriale) ville blive naglet til bagenden af slæden svarende til en vægt på ca. 3 millioner kg, hvilket øjeblikkeligt ville knuse hvert et ben i hans krop og forvandle ham til en gang splat.

Konklusionen er derfor, at hvis julemanden nogensinde har

eksisteret, er han død nu. Men bedøm selv

:jul10: :jul3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jo, selvfølgelig er den det :bearhug:

Ellers knuser du jo mit barnehjerte :super:

Her i december tror jeg altid på nisser, ja der bor selv nisser på mit loft, det er godt nok dræbernisser, så det er kun Søren der må hente ting på loftet. Årets andre 11 måneder er det dræberrotter der er på loftet :biggrin:

Men jeg er sikker på at julemanden kan stoppe tiden, så kan han nå det hele, inkl at give mig gaver i min pakkekalender hver morgen :cheerleader3:

Eller det er faktisk nissen der gør det, men same difference :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg er helt misundelig på den forlorne hare! Lisette er vegetar, så det er så sjældent jeg laver kødretter :griner:-

Håber i får en super fredag :biggrin:

-Sophie

Så må du komme forbi her en gang og få forloren hare... garanteret jeg osse ka' bikse noget kød-fattigt sammen til Lisette! :bearhug:

UHH...det lyder godt! Du siger bare til :super:

..og julemanden findes altså...Jeg mødte ham så sent som i dag i Kolding Storcenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Sophie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:jul12: Rikke altså.... hvad er det for en dårlig besked at ligge ind.... Julemanden bruger tryllestøv... det er derfor at han kan nå det... og derfor de flyver.... det er magi... ikke noget med formler osv.... JULEMANDEN FINDES DER MED BASTA.....

magi er magi.... hvis vi viste hvordan alt virkede og ikke virkede så ville påske haren og tandfeen jo os forsvinde..... nej det kan ikk lade sig gøre... så ville der være skrig og skrål hele året lang.....

:jul10: :jul6: :jul5: :jul4: så fik du lige noget jul og gnaske på..... og glem aldrig..... han findes .... vi er bare blevet for gamle til at forstå det.....

:cheerleader3: fra Louise

0

Del dette indlæg

Rikke, min egen skønne mus! Hvor er julestemningen henne?

Hvor er magien?

Julemanden lever i børns fantasi, og er derfor så levende som alt andet i denne verden! I min fantasi lever han også, men der vil du ikke vide hvad han laver :bearhug:

Ser man bort fra fakta og alt det andet kedelige som mennesket har brugt årtusinder til at finde ud af for at kunne skille alt i atomer og dermed ødelægge glæden ved enhvert ting, ja så lever julemanden altså!

I filmen, i hjertet, i tanken!

Det er et knusende øjeblik for et hvert barn, den dag de finder ud af at julemanden ikke eksisterer, og en lille del af deres barnlige sjæl bliver revet i stykker!

I min verden eksisterer julemanden, og hvis ikke vil jeg meget gerne vide hvem ham den store fede mand i rødt tøj på mit tag her den anden dag var! :griner:-

Bortset fra dette, er det faktisk en lidt sjov tekst den der, og det mest humoristiske er faktisk som nævnt, den menneskelige nysgerrighed der gør at man rent faktisk laver studier indenfor Julemandens kundskaber, for dermed at splitte det af i atomer!

Det er faktisk lidt sørgeligt at vi mennesker er blevet så skeptiske! Der var faktisk engang hvor man troede på mirakler og lign.

Glæder mig meget til at se dig i morgen ven, og så skal jeg nok bevise at julemanden eksisterer! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Med et gennemsnit på 3,5 barn pr. husstand (Statistisk Årbog) giver det 91,8 millioner hjem. Julemand har, takket være tidszoner og jordens rotation, 31 timer til at uddele gaver i, hvis man rejser fra øst mod vest. Dette bliver til 822,6 besøg pr. sekund. Dette betyder, at Julemanden i et almindeligt kristent hjem kun har 1/1000 sekund til at parkere slæden, finde de rigtige gaver, kravle ned gennem skorstenen, lægge en gave i sokkerne, fordele resten af gaverne under juletræet, snuppe en pebernød, komme tilbage til kanen og videre til det næste hus.

Jamen så er det da ikke så mærkeligt at ingen af os har set hverken flyvende rensdyr og julemand, eller at den stakkels mand kun arbejder en dag om året for den skyld!! :cheerleader3:

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Rikke....

Så må jeg vist hellere skrive en hilsen til dig... :bearhug:

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte.. Men sikke en dejlig Fredag med Dig og Kat

(kan man andet med jer.... :biggrin::super: ). jeg syntes simpelthen det var bare så

hyggeligt, og tiden bare farede afsted, alt for hurtig..... :griner:-

Jeg glæder mig allerede til næste gourmet møde.... -HAHA-:huh: For det skal vi da lige

få gang i.

Rikke du er simpelthen så vidunderlig, :cheerleader3: fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Kære Rikke....

Så må jeg vist hellere skrive en hilsen til dig... :blink:

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte.. Men sikke en dejlig Fredag med Dig og Kat

(kan man andet med jer.... -HAHA--HAHA- ). jeg syntes simpelthen det var bare så

hyggeligt, og tiden bare farede afsted, alt for hurtig..... -HAHA-

Jeg glæder mig allerede til næste gourmet møde.... -HAHA--HAHA- For det skal vi da lige

få gang i.

Rikke du er simpelthen så vidunderlig, :griner:- fra Belinda..

Søde Belinda... Det var super hyggeligt i fredags!! Og HALLO noget lækker mad!! :bearhug:

Glæder mig til næste gang...

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer