Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Halli hallo og træk mig nu baglæns ind i fuglekassen...... :) er du så færdig et rigtig lækkert sæt Rikke....men sådan en lækker brud kan da heller ikke klare sig med mindre...

Hvor bliver du bare en "hot" mamma..................

:) fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halli hallo og træk mig nu baglæns ind i fuglekassen...... :) er du så færdig et rigtig lækkert sæt Rikke....men sådan en lækker brud kan da heller ikke klare sig med mindre...

Hvor bliver du bare en "hot" mamma..................

:) fra mig

Belinda.... Endnu engang en dejlig og bekræftende kommentar fra dig! :) Tusind tak søde, er så glad for, at du er her på BK :cheerleader3:

:)

0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke.. :)

Det er godt nok noget superflot undertøj du der har fået købt dig... Du bliver da en super hottie.. *ss*

Knuz Mia :)

Sødeste Mia... Bli'r altid så glad, når jeg ser din blå skrift i min tråd :) Du er den skønneste tøs - håber du bli'r ved med at kigge forbi i al evighed ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Rikke.. :)

Bare rolig, min fine blå skrift går ingen steder... Bare du også skriver lidt i min indimellem... Og jeg også bliver inviteret til forloren hare.. LOL

Knuz Mia :)

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg

Rikke tak fordi DU er DIG! Du er et af de skønneste mennesker jeg nogensinde har mødt! Håber vi kan finde tid til en omgang forloren hare her snart!

Nåhr hvor er du sød, Kat, som altid :cheerleader3: Vi ska' snart gufle min lækre forloren hare, men lige nu har du vigtigere ting at tænke på... DU SKA' JO GIFTES OM EN UGE!!!! :):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mums, du bliver da lige til at spise! :cheerleader3:

Er det nemt at købe på sitet? Jeg overvejer nemlig også at købe mit undertøj der!???!?!?

:) , AnnaBritta

Tark ska' du ha' :)

Det er super nemt at købe der! - I hvert fald med Visa-kort. Og man ka' se med det samme, når man lægger ting i indkøbskurven, om de rent faktisk har det på lager. Allerede dagen efter jeg havde bestilt, kom der en mail fra firmaet om, at nu var det sendt af sted. :) So far so good...

0

Del dette indlæg

Jeg syntes det er et rigtig flot :):) sæt du har fundet dig !!!

Tak søde Nat :cheerleader3:

Med alle de positive tilkendegivelser begynder jeg efterhånden at synes, at det er et lidt lækkert sæt, jeg har fået købt :cheerleader3::) Håber det er li'så lækkert at ha' på.

0

Del dette indlæg

Det er superlækkert undertøj! Glæder os til at se billeder.... :) Personligt ville jeg aldrig turde køe undertøj på nettet, er overbevist om, at det ville sidde til P.i.s... Men det er nok også min str. taget i betragtning... :)

Du bliver jo også for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker...

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er superlækkert undertøj! Glæder os til at se billeder.... :) Personligt ville jeg aldrig turde køe undertøj på nettet, er overbevist om, at det ville sidde til P.i.s... Men det er nok også min str. taget i betragtning... :cheerleader3:

Du bliver jo også for lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker, lækker...

- Louise

Tak søde Louise :)

Er altså osse en lille smule spændt på, hvordan det passer... :)

0

Del dette indlæg

BILLEDER, BILLEDER, BILLEDER

Ja jeg er også super nysgerrig efter og se hvor lækker du bliver!!!

Anja

Skal vi lægge kollektivt pres på hende Anja???

-Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer