Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det vildt søde Rikke........

Så er der kun ½ år tilbage, læn dig rigtig godt tilbage og spæn selen for tiden kommer godt nok til at gå stærkt.

Husk at stoppe op og nyd den engang imellem.

:bearhug: og (y)

Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Rikke F

Ja nu er jeg endelig kommer igennem din LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE planlægnings tråd og man må sige at du har været ud for meget... (y)

Jeg vil først sige TILLYKKE med jeres kommende bryllup på Hawaii, er hovede ikke misundelig -HAHA-:blink::toot::kiss:

og sikke nogle dejlig steder I skal bo( bare det var mig, er helt syg med hawaii, kunne selv ønske at det var mig, der bliv gift på hawaii). men nok om mig..

Det gør mig ked at hører/læse hvad du har været igennem både med din mor, men så sandlig også med resten af familien. Jeg håber at alt er blevet beder nu og at I ikke bliver ramt med flere " sygdomme".. :bearhug:

Hvad angår det med din mand og jeres fremvisning af akvariet, så kan jeg ikke helt forstå hvorfor han ikke lige spørg dig om det er ok, at der kommer nogle fremmede hjem og ser det.. har dybt forståelse for at du flippet ud den dag/ aften.

Jeg vel også lige sige :hug:-HAHA--HAHA- FLOT kjole du har fundet er helt vild med den . den ligner lidt min, men der er ligevel lidt forskel, dog er det ikke fra samme firma.

Er også HELT vil med din ring og dine smykke, specielt halskæde den er bare flot og så unik. Den vil helt sikkert passe til din kjole... :) sammen med alt det andte lækkert du skal have på( du må ikke misforstå mig ). Jeg mener dine smykker.

jeg glæder mig til at læser mere om jeres planlægning ( din )... -HAHA-

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan det med helbredet, søde Rikke??? :balloons:

Jamen 6 måneder, hold da op. Det er jo lige om lidt :blush:

Mon Hawaii overhovedet er klar til jer :bearhug:

Hvor sødt af dig at spørge!! :bestwishes: Jeg har det meget bedre, tak... Efterhånden kun en søløvehoste tilbage.

Kæmpe :blush: til dig bare fordi du er dig!

0

Del dette indlæg

Aiiij altså! Nu gider jeg ik' være syg mere! :blush: Hoster sgu stadig, så nu må jeg endnu engang sidde og bælle kamille-the i uoverskuelige mængder!

Jeg SKAL bare være frisk og frejdig til imorgen... ska' jo over til Katharina og hygge helt vildt :balloons: Og ha' super lækkert mad og lave negle osv... Glæder jeg mig bare meget til!

Kat, hvis du læser det her:

JEG GLÆDER MIG HELT VILDT TIL IMORGEN!

:bearhug: til alle som gad kigge forbi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha det er godt at du er blevet rask, for vi kan ikke ha' at du smitter den kære Katharina :blush:

Men det er godt at du lige kan smutte forbi og være prøveklud for hendes bryllupskage-bagnings-evner, er du ikke lidt bange for madforgiftning :bearhug:

Nej, jeg håber I rigtig får hygget jer, og givet hendes en hygge-poltabend :balloons:

0

Del dette indlæg

Et bryllup på Hawaii!!!!! Hvor vildt!

Hvor romantisk!

Hvor smukt!

Hvor perfekt!

Glæder mig meget til at følge tråden!

(Jeg ville også lige have foden indenfor i din tråd!)

Hvordan skal det foregå? Inviterer i gæster, eller har i bare et par vidner med, eller....

UHH...så spændende :balloons:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superflotte negle - hende Kat bliver jo en Hot Mamma den 25. Er sikker på at Kristian laver Frederik x 100000 :balloons:

Hov, det gik lige op for mig at du og Katharina skal superhygge i morgen, så bliver der jo helt øde her på BK... Mon i får tid til at kigge forbi, eller er det en BK-fri dag i morgen?

I hvert fald må i hygge jer rigtig meget!

- Louise

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Superflotte negle - hende Kat bliver jo en Hot Mamma den 25. Er sikker på at Kristian laver Frederik x 100000 :blush:

Hov, det gik lige op for mig at du og Katharina skal superhygge i morgen, så bliver der jo helt øde her på BK... Mon i får tid til at kigge forbi, eller er det en BK-fri dag i morgen?

I hvert fald må i hygge jer rigtig meget!

- Louise

Jeg ska' på arbejde, så vi mødes først imorgen aften. Mon ikke Kat lige får tid til at stikke næsen forbi i løbet af dagen. Lur mig, om ik' hun lige titter ind :bearhug:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow super flotte negle :balloons:

Hvordan har du lavet de fine french tips???

Kan man bestille dig til et lille bryllup d. 25. august??? :blush:

Det er bare hvide tipper, der er limet på. Har købt en pakke Depend Gel Kit i Matas til ca. 150,- Der er alt du ska' bruge for at lave dem (undtagen stenene, dem købte jeg ved siden af, samme mærke).

Kommer da gerne forbi til august, hvis du disker op med en menu, der ka' matche Katharinas!!! - Alt har jo en pris :blush:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Kein problem, lidt god mad og et par flasker rødvin skulle man jo nok kunne finde ud af :bearhug:

Tror jeg bliver nødt til at købe sådan en pakke og prøve mig frem :blush:

Hvor længe holder de så?

Holder 1 uge til 14 dage og det er NEMT at arbejde med, så du ka' sagtens selv! :blush:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer