Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hej søde

Har lige været væk et par dage, men HOLD OP hvor er jeg glad for at høre om din mor -HAHA-:balloon::bearhug::bearhug::bearhug::biggrin:

Det var da en super nyhed :super:

Og sikke en lækker buket - den passer da perfekt ind på Hawaii -HAHA-

Hej søde Tina.

Havde slet ikke opdaget din besked... sorry :lol: Men tusind tak :)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha... Så er det imorgen jeg ska' ha' svejset hår på. Er en lille bitte smule nervøs for resultatet -HAHA- Jeg er garanteret bare fjollet og det bli'r sikkert rigtig godt, men har altså alligevel lidt :butterfly: i mavsen - ka' jeg altså ik' selv styre... Tror da lige jeg puster lidt held i min egen retning, så ska' det nok gå -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

Dejligt at høre, at din mor har det godt. Du får lige sådan en her -HAHA-

Jeg er helt vild med dine løs-hårsfrisurer! Jeg er selv ude efter noget i den retning - men der skal være plads til et slør. Og det skal gerne se lækkert ud både med og uden sløret... Jeg er sikke rpå, at de løse frisurer vil være magiske på den smukke strand på Hawaii!!!

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en sød taske!!!! Er det på den engelske eller amerikanske ebay du køber ind?

Det er den amerikanske... Har faktisk slet ikke kigget på den engelske - tør slet ikke nu, jeg ender jo nok bare med at købe endnu en taske -HAHA- Og jeg har jo allerede 2, det må absolut være mere end rigeligt eftersom jeg kun kommer til at bruge den ene!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver du ikke bonnet for told og moms, når du handler i USA? Jeg har prøvet at handle på Amazon, hvor jeg fik en kæmpe efterregning, så det slet ikke kunne betale sig... Det sker i hvert fald ikke, hvis man shopper på engelske sites...

- Louise

0

Del dette indlæg

Bliver du ikke bonnet for told og moms, når du handler i USA? Jeg har prøvet at handle på Amazon, hvor jeg fik en kæmpe efterregning, så det slet ikke kunne betale sig... Det sker i hvert fald ikke, hvis man shopper på engelske sites...

- Louise

Jo det gør jeg, men det er ikke ret meget. Det ka' kun betale sig i det her tilfælde fordi tasken er så billig i sig selv.

Vil så lige tilføje, at der osse er europæiske forhandlere på det amerikanske Ebay - Har osse lige fundet ud af, at det faktisk er fuldstændigt samme site man kommer ind på, hvadenten man skriver .com eller .co.uk til sidst. -HAHA-

-HAHA-

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Den er godt nok SØD og BILLIG den taske. !!! - du bliver altså bare så smuk, det hele passer bare.

Og så er det jo DAGEN HVOR DU SKAL HAVE VIKTORIA B HÅR:...............GLÆDER MIG TIL AT SE BILLEDER......... -HAHA--HAHA-

Undskyld jeg slet ikke nåede at skrive tilbage til dig....... - jeg talte og talte og talte bare.. :balloon:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Yeahhhhhhhh puster lidt af dit overskydne held tilbage. Endelig kan jeg gøre gengæld-

Men søde Rikke, dine bekymringer bliver gjort til skamme, jeg er sikker på, at du bliver mere lexi end nogen tør drømme om.

Husk billeder -HAHA-

-HAHA-

Hov hvordan kunne jeg undgå, at kaste om mig med komplimenter -HAHA- , den taske er bare rigtig sød, kangodt forstå, at du faldt for den.

Redigeret af Pernille1975
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Rikke..

Hvorfor søren har jeg aldrig været her før?? ja det kan du jo af gode grunde ikke svare på -HAHA-

Måske er det fordi jeg efterhånden er en godt gift kvinde og ikke kommer her ret meget mere... :balloon:

Men nu er jeg her og F:U:C:K... Hvor lyder det fedt med et Hawaiibryllup og jeg er totalt vild med buketten, fede farver... Jeg elsker farver :loveshower:

Hvor bliver det fedt med extensions, jeg har selv nogle og har givet 4000 for mine første gang, er så kommet til at købe mere hår i forbindelse med en hårfarvning -HAHA- , så det er et ret dyrt hår jeg efterhånden har.. Jeg har det ikke på pt, men glæder mig til at få det på igen til jul..

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg

Ja, så har jeg fået super-mega-åndsvagt-langt hår!!! Det er ikke helt Victoria B. style, for det krøllede hår så vildt falsk ud, så det er blevet glat i stedet. Synes nu ikke det gør noget... er lidt vild med det alligevel. :loveshower:

:blush:

Jamen søde Rikke, hvor er billelderne?!?!!?!?

- Louise http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser sgu da meget godt ud! Vi mangler næsten et før-billede, men vi kan vel gå efter profilbilledet... Hvor lang tid tog det, og hvor længe holder det?

Du er for lækker ;)

- Louise

Det tog 2 timer og jeg ska' ha' svejsningen fornyet hver 6.-8. uge... så skulle hårbanerne kunne holde i op til 2 år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow det var lang tid de kan holde, det må jeg nok sige, troede ikke sådan noget kunne holde mere end et par måneder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Så var det da ikke så dyrt endda... Skal du så også betale for at få dem gensvejset?

Og hvor er det blevet godt, glæder mig til at se det når det er farvet :blush:

()() :carrot: :)

0

Del dette indlæg

Marina, Anne, Louise, Tina og JMZ Tusind tak for jeres skønne komplimenter! Hvor er I bare søde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

Marina Ja, jeg ska' gi' 400 i timen for gensvejsningerne... Hun tror det ka' gøres på ca. 1½ time, for idag blev vi konstant afbrudt af varelevering og telefonen - og hendes tlf-passer var der ikke idag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer