Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:) For F..... Rikke...havde jeg magten og ævnerne, ville jeg som noget af det første sætte en stor barriere op så ALT hvad der havde med modgang at gøre overhovedt ikke kom ind i dit liv...desværre besidder jeg ikke den magt, og kommer heller aldig til det.

Man siger at nederlag er det der får en til at blive stærk, men helt ærlig, så ville du jo bryde rekorderne til uopnåelige højder..... At sidde og se på dig og dit billede(aviator), se det glade smilende ansigt, også bagefter læse din tråd, så har man begrebet URETFÆRDIG...

At din moder skulle have den "dom" hun nu fik, gør en både harm og ked af det,men lige meget hvad man gør ændre det bare aldrig på resultatet...

Jeg føler med dig Rikke, sender dig mine tanker og et kæmpe :cheerleader3:

Tanker fra Belinda :balloons:

0

Del dette indlæg

Har faktisk været go' dag i dag. Har haft tankerne afledt, fordi vi har haft travlt med messeforberedelse hele ugen... har fået 4 timers søvn hver nat, for at få tingene klar til tiden. Havde så første åbne messedag i dag. Gik rigtig godt og vi fik mange positive kommentarer med om vores "flotte" og "hyggelige" stand. Skal forsøge at komme tidligt i seng i dag, så jeg måske ka' få en 6-7 timers :sleepy:

Jeg har jo ikke skrevet så meget på BK i den forløbne uge, men jeg har været herinde og snuse i ny og næ... Er bare så lækkert distraherende at læse alle de glade forberedelser. BK ka' virkelig holde én oppe i en svær tid, så TAK for det til alle brugere, der bidrager herinde :bearhug:

:heart:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Øih, det er alt for længe siden jeg har været omkring din tråd, og :bask: til mig for det!!!

Sikke noget hø med din mor. Kræft er en bitch! Jeg sidder her og krydser fingre (og alt hvad der ellers kan krydses) for, at det "bare" er en knude. Men under alle omstændigheder er det mere og mere almindeligt at overleve kræft, så selvom I skulle få en dårlig nyhed mandag er der stadig masser af håb!

Men dejligt at høre om jeres messe. Det er altid dejligt at blive godt modtaget "ude i verden".

Held og lykke med de næste messe-dage og alt det bedste til din mor!

Hilsen Anne

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Hvor er jeg ked af at høre om din mor. Sådan et forløb er skrækkeligt at komme igennem - jeg er selv midt i et, dog med min mormor, ikke min mor. Jeg ville ønske jeg kunne skrive noget som kunne tage smerten og angsten væk, men jeg har desværre ingen gyldne ord på det punkt. Jeg kan kun foreslå at du prøver at tænke på noget andet en gang imellem, og er så meget sammen med din mor som muligt. Både for det tilfælde at det værste skulle ske, men også for både hendes og din egen skyld. Og så bare se at komme ud med det, når det bliver for meget

:heart::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hat I fået svar på din mors prøver? :bearhug:

Hej Louise.

Nej vi har endnu ikke fået svar, men tusind tak fordi du spurgte! :bearhug: Hospitalet har kludret i det, så der ska' tages nye prøver på torsdag... De hundehoveder kludrer i det HVER EVIG ENESTE GANG! Hun har nærmest fået foretaget ALLE prøver 2 gange efterhånden! :bask:

Men :heart: til jer alle, fordi I bare er så SØDE!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er de dejlige dine gøjer!! Virkelig flotte! Vi overvejede selv at købe sådan en engang, men valgte i stedet en nymfeparakit, da dyrehandleren sagde at dværpapegøjer var dybt uselskabelige, sure og dumme!

Så vi kom hjem med en nymfeparakit, der led af kronisk PMS (Selvom det var en han) som var kronisk sur, kronisk gal, hidsig, skrigende og uselskabelig! Lige meget hvad vi gjorde, hvor meget vi snakkede med ham, så var han bare sur! Lige meget hvor meget han var ude og flyve, så var han sur! Ahhh han var da lidt glad en gang i mellem, når han sang "Den gang jeg drog afsted" eller "Ariverderci franz" Han kunne godt lide Birthe Kjær! Jeg savner faktisk min fugl, men vi gav ham til en ung fugle entusiast med en stor voliere med en enlig hunnymfeparakit! Det tror vi på var bedre for ham!

Ellers alt vel??? Jeg sidder bare og snakker om fugle???

0

Del dette indlæg

Sødeste Katharina... Sikke en DUM dyrehandler! - De hedder jo Lovebirds på engelsk... Det ka' da kun være positivt! De ELSKER selskab og er helt vildt søde. Måske du må ha' et par af vores unger, hvis det bli'r til noget?? Vi har alligevel ikke plads til så mange - vi har 3 i forvejen.

Ellers går alt fint. (Lever lidt i fornægtelse så længe jeg får lov! ;) ) Jeg har fået lov til at få hår-extensions!! :) Det glæder jeg mig HELT vildt til!

Hvordan med dig? Begynder :butterfly: efterhånden at melde sig? Pyha... bare 1 måned! :)

:blush:

0

Del dette indlæg

Ja sommerfuglene har meldt sig godt og grundigt! Enten det eller også er jeg gravid, for noget er der i min mave!

Jeg vil meget gerne have sådan en par små skønne unger, men Kristian og jeg er blevet enige om at det er nok med hunden og hans fisk, ikke flere dyr lige nu! Øv!

Det bliver da mega fedt med de hair extentions! Hvornår skal du have dem lavet?

Forresten boede i ikke i nærheden af møldrup, eller var det i møldrup? Skal til fodboldkamp deroppe her på lørdag nemlig!

0

Del dette indlæg

Ja sommerfuglene har meldt sig godt og grundigt! Enten det eller også er jeg gravid, for noget er der i min mave!

Jeg vil meget gerne have sådan en par små skønne unger, men Kristian og jeg er blevet enige om at det er nok med hunden og hans fisk, ikke flere dyr lige nu! Øv!

Det bliver da mega fedt med de hair extentions! Hvornår skal du have dem lavet?

Forresten boede i ikke i nærheden af møldrup, eller var det i møldrup? Skal til fodboldkamp deroppe her på lørdag nemlig!

Vi bor 10 km efter Møldrup (fra din synsvinkel :blush: )

Ved ikke lige hvornår jeg ska' ha' lavet extensions, venter lige på de ringer tilbage. Bli'r sjovt at se... :yay:

Er der reelt chance for, at du er gravid???

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Rikke...

efter dine hilsner i min dagbog så ville jeg lige ind og se hva der skete på din.... vil starte med at sende dig en masse energi... og håb og varme for fremtiden... hvor er det dog godt at i to har hinanden og at du har dit fantastiske bryllup at se fremtil... der er ikke noget værre end kræftens dumme ansigt. har selv været det igennem da jeg mistede min far, så kan virkelig sagtens føle alle de fortvivlede tanker der går igennem din krop og dit hovede... håber virkelig på det bedste....

sidst men ikke mindst hvor er det dog nogle skønne ting og kjole du har fundet... jeg har virkelig os drømt om et bryllup langt borte... men på den anden side er jeg ikke som jer, unden drømme om et rigtig DK bryllup....

:) fra louise

0

Del dette indlæg

Hej søde Rikke...

efter dine hilsner i min dagbog så ville jeg lige ind og se hva der skete på din.... vil starte med at sende dig en masse energi... og håb og varme for fremtiden... hvor er det dog godt at i to har hinanden og at du har dit fantastiske bryllup at se fremtil... der er ikke noget værre end kræftens dumme ansigt. har selv været det igennem da jeg mistede min far, så kan virkelig sagtens føle alle de fortvivlede tanker der går igennem din krop og dit hovede... håber virkelig på det bedste....

sidst men ikke mindst hvor er det dog nogle skønne ting og kjole du har fundet... jeg har virkelig os drømt om et bryllup langt borte... men på den anden side er jeg ikke som jer, unden drømme om et rigtig DK bryllup....

:) fra louise

Søde Louise, tusind tak for din hilsen! :blush:
0

Del dette indlæg

Jubiii... :) Ska' en tur i skønhedssalonen imorgen og ha' "taget mål" til extensions! Så ka' jeg måske få dem sat på i næste uge! :yay: :blush: :yay:

Ja det skriver du godtnok du skal.... har svært ved at forestille mig at de kan gøre mere ved dit udseende..... :biggrin::)

også vil jeg takke for den enorm søde hilsen i min tråd, jeg føler nu ikke jeg gør så meget Rikke, du får bare min mening og min støtte som jeg nu kan.... Den måde du oplever mig på herinde ja det er virkelighedens Belinda, hvilket er alt afgørende for mig....

Fortsat rigtig rigtig god smukke..... glæder mig til at høre mere fra dig.. :biggrin:

:loveshower: fra Belinda.......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer