Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fweeet fweeeev!! De er GODT nok flotte! Jeg er helt vild med din ring.... :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Uuha... Det er jeg godt nok osse! :boohoo::loveshower: Men tak i hvert fald - osse til Natasha & Anja :hug:

Anja: jeg er ikke helt sikker på, at den er større end din safir... må være billedet og SUPER-FOTOGRAFEN-NR.1! :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sgu lige haft mit første bryllupsmareridt! Den første gang jeg overhovedet drømmer om brylluppet, ska' det være en af de mindre go'e drømme! :hug:

Jeg drømte, at vi stod i lejligheden på Hawaii og jeg ledte som en sindsyg efter mine brudesko fordi - AAAAAARRRRRGGGGGGHHHH - det var DAGEN FØR BRYLLUPPET!!

Og jeg havde intet hørt til bryllupsarrangøren og anede derfor INTET om noget som helst! :bask: Havde absolut ingen papirer (læs: tlf-numre) fået med... og værste af alt: jeg havde ikke fået brudekjolen med !!! :cheerleader3::bearhug::hug:

Mens jeg i drømmen var totalt i vildrede og vildt vildt ked af det, tænkte jeg over hvor fa'en de sidste 200 dage var blevet af! Havde sådan en fornemmelse af, at de bare var forsvundet ud i den blå luft! (Må være alle BK-folkenes forsikringer til hinanden om, at resttiden nok ska' gå hurtigt! ;) )

Anyway... blev squ næsten helt glad over at vågne op og opdage, at det kun var en drøm! :boohoo:

:cheerleader3:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er fra Århus oprindeligt... warum??

Ja der ophører mit lokal kendskab!! Er selv fra Hobro egnen, så det kunne jo være jeg havde hørt om/ mødt dig i andre sammenhænge!!!! Den er jo ikke så stor endda :cheerleader3:

Anja

Vi har kun boet i Hobro i 5 år og har haft arbejde i Århus det meste af tiden, så vores eget lokalkendskab har været lidt begrænset... Tror ik' jeg er sådan en person "man hører om" :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du boet i Beder :cheerleader3: Det har jeg også! På stenrosevej og derefter på præstelodden! :cheerleader3:

Hvor sjovt! :boohoo: Ka' altså ikke lige huske hva' vejen hed :hug: men det var sådan nogle boligblokke lige ned til en sø og næsten lige ved siden af butikscentret (som jeg husker det)... Tror det var i midten af 80'erne, så jeg var ik' så gammel!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Så fik jeg også lige gået din tråd igennem. Kanon-flotte smykker og jeg er da overhovedet ikke misundelig over at især safiren matcher perfekt det blå hav på den anden side af jorden. :whistle:

Hvis du vil glæde familien, kan I jo altid holde en lille velsignelse eller festligt havebryllup herhjemme ved en senere lejlighed. Man kunne jo komme til at nævne overfor forældre og svigerforældre, at man da forfærdelig gerne ville, hvis man altså havde råd.... :cheerleader3:

Og godt, at du fik ham fiskemanden til at respektere din holdning mht. hjemmet. Kan godt forstå dig. Efter at mine forældre er flyttet til Odense her for godt et års tid siden, har de det med at dukke op helt uanmeldt ind imellem - det er naturligvis dejligt, og er jo også nær familie, men jeg bliver sommetider bekymret over, om de måske falder på vej ind gennem stuerne, når der ikke er ryddet op - vi har nemlig børn, så der ligger jo jævnligt rulleskøjter, legoklodser og andet i vejen.

Vh. Laila

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du boet i Beder :cheerleader3: Det har jeg også! På stenrosevej og derefter på præstelodden! :cheerleader3:

Hvor sjovt! :hug: Ka' altså ikke lige huske hva' vejen hed :boohoo: men det var sådan nogle boligblokke lige ned til en sø og næsten lige ved siden af butikscentret (som jeg husker det)... Tror det var i midten af 80'erne, så jeg var ik' så gammel!

Ahhh jamen det har nok været byagervej du boede på! Jeg flyttede dertil i 1993 og derfra igen i 2003! Men er kommet meget i både tranbjerg og mårslet! Har du nogle yngre søskende??? :hug:

0

Del dette indlæg

Ahhh jamen det har nok været byagervej du boede på! Jeg flyttede dertil i 1993 og derfra igen i 2003! Men er kommet meget i både tranbjerg og mårslet! Har du nogle yngre søskende??? :cheerleader3:

JA!!! Det VAR Byagervej! :cheerleader3:

Nej, jeg har ikke nogle yngre søskende... min søster er 8 år ældre. Har en nevø på 19, men det er jo nok alligevel for ungt! :hug:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Så fik jeg også lige gået din tråd igennem. Kanon-flotte smykker og jeg er da overhovedet ikke misundelig over at især safiren matcher perfekt det blå hav på den anden side af jorden. :whistle:

Hvis du vil glæde familien, kan I jo altid holde en lille velsignelse eller festligt havebryllup herhjemme ved en senere lejlighed. Man kunne jo komme til at nævne overfor forældre og svigerforældre, at man da forfærdelig gerne ville, hvis man altså havde råd.... :cheerleader3:

Og godt, at du fik ham fiskemanden til at respektere din holdning mht. hjemmet. Kan godt forstå dig. Efter at mine forældre er flyttet til Odense her for godt et års tid siden, har de det med at dukke op helt uanmeldt ind imellem - det er naturligvis dejligt, og er jo også nær familie, men jeg bliver sommetider bekymret over, om de måske falder på vej ind gennem stuerne, når der ikke er ryddet op - vi har nemlig børn, så der ligger jo jævnligt rulleskøjter, legoklodser og andet i vejen.

Vh. Laila

Hej Laila.

Tusind tak for din søde besked og fordi du gad læse min tråd! :boohoo:

Ville hade det, hvis jeg boede så tæt på mine forældre/svigerforældre... Jeg elsker dem jo overalt på jorden, men jeg er ik' ret go' til ubudne gæster af den simple grund, at jeg gerne selv vil ha' kontrollen med tingene... Hvis de kommer uanmeldt, tager de kontrollen fra mig! :hug:

Lyder måske lidt sært, men sådan er jeg nu bare engang! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke....jeg kan da kun sige...."Prinsesse Mary ...go home" hvor du dog bare kommer til at overgå alle og enhver... Det er helt ubeskriveligt hvilken følelese jeg sidder med efter

at have læst din tråd...men selvfølgelig overhovedt ikke misundelig :bearhug: .. Nej da hvid sandstrand - palmer - diamanter der reflekteres af solen - også i 14 dage..... :whistle:

Godt gået.... kæmpe :cheerleader3: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Hej Rikke....jeg kan da kun sige...."Prinsesse Mary ...go home" hvor du dog bare kommer til at overgå alle og enhver... Det er helt ubeskriveligt hvilken følelese jeg sidder med efter

at have læst din tråd...men selvfølgelig overhovedt ikke misundelig :boohoo: .. Nej da hvid sandstrand - palmer - diamanter der reflekteres af solen - også i 14 dage..... :whistle:

Godt gået.... kæmpe :cheerleader3: fra Belinda...

Eeeeeeeeiiiiiiiij Belinda, hvor er du altså bare SØD :hug: Tusind tak fordi du kigge forbi! ;) Har du osse fulgt lidt med i din tråd :hug: smuk smuk kjole du har fundet dig :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer