Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Kære Rikke!

Først og fremmest et stort tillykke med det opkommende bryllup! Dernæst sikke en sød historie, han var da virkelig vedhængende, men de mænd er som regel også rigtig gode (min var selv forelsket i mig i 6 år før vi fandt sammen)!

Så må jeg lige kommentere den kjole - du ser virkelig vidunderlig ud, du er virkelig smuk i den og sikke et flot diadem! Du bliver så vidunderlig smuk på dagen!

Og det måtte jo komme, men jeg er slet ikke jaloux :balloon: , overhovedet ikke, :bearhug: der er ingen piger der har set diverse film og drømt om at blive gift på en smuk sandstrand på en af hawaiis øer! :bearhug:

Hvad er det for en butik i har åbnet? Jeg er lidt nysgerrig, bor ikke så langt væk igen fra Hobro, så hvis det er noget godt, skal man måske op og kigge! ()()

Søde Katharina.

Tusind tak for dine skønne skønne ord! :bearhug:

Vores butik er en kombinations-ting, fordi vi har taget hver vores interesse med ind i den. Oles interesse er akvarier, specielt cichlider, så det er halvdelen af butikken. Den anden halvdel består af Luftplanter, som vi importerer fra Californien og som ikke står i jord, men i naturen hænger i/på træer og klipper og får de smukkeste farverige blomster. Herhjemme bruges de som stueplanter, omend der er MEGET få steder i DK, hvor man kan få dem. Tror ikke jeg må smide vores hjemmeside ind i den her tråd...

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det er da på vej mod skive så vidt jeg ved og det er den vej jeg kommer fra!

Tror helt klart det må være en butik for os! De der blomster lyder helt vildt fede! Hvordan fungerer det lige i praksis inde i en stue hvor man ingen træer har???

Derudover har vi et 120 liters akvarie med en god blanding af fisk! Har selv haft sommerfugle cichlider med de døde :bask: Vi har nogen gange haft lidt problemer med akvariet, der er desværre i perioder mange der er døde, men for tiden går det rigtig godt! vi har både gurami, scalarer, platy, gubbier og sugermaller!

Det kunne da være rigtig hyggeligt lige at kigge forbi en dag, er helt vildt nysgerrig efter de planter der! Smid lige hjemmsiden indd ()()

0

Del dette indlæg

Jamen det er da på vej mod skive så vidt jeg ved og det er den vej jeg kommer fra!

Tror helt klart det må være en butik for os! De der blomster lyder helt vildt fede! Hvordan fungerer det lige i praksis inde i en stue hvor man ingen træer har???

Derudover har vi et 120 liters akvarie med en god blanding af fisk! Har selv haft sommerfugle cichlider med de døde :bask: Vi har nogen gange haft lidt problemer med akvariet, der er desværre i perioder mange der er døde, men for tiden går det rigtig godt! vi har både gurami, scalarer, platy, gubbier og sugermaller!

Det kunne da være rigtig hyggeligt lige at kigge forbi en dag, er helt vildt nysgerrig efter de planter der! Smid lige hjemmsiden indd ()()

Har du ingen træer i stuen???! Du er da et mærkeligt lille pigebarn! ;) Man kan også sætte dem i fyrfadsstager og konkylier, eller lime dem fast på en trærod eller lavasten.

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor ser det altså spændende ud! Og det ligger lige på vejen når vi skal til hobro! Måske kigger vi forbi når til skal til nordjylland i ferien!

()()

Det ville være vildt hyggeligt... :loveshower: bare det ikke lige bliver weekenden i uge 42 (20.-21.-22. oktober), for der skal vi på akvarieudstilling/-messe i Århus, så der er vi slet ikke hjemme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor ser det altså spændende ud! Og det ligger lige på vejen når vi skal til hobro! Måske kigger vi forbi når til skal til nordjylland i ferien!

()()

Det ville være vildt hyggeligt... :loveshower: bare det ikke lige bliver weekenden i uge 42 (20.-21.-22. oktober), for der skal vi på akvarieudstilling/-messe i Århus, så der er vi slet ikke hjemme.

Den Messe... hvor foregår det i øvrigt? :balloon::bearhug:

0

Del dette indlæg

Den Messe... hvor foregår det i øvrigt? ()():balloon:

Hej Majken.

Mange tak for dine beskeder :yay: Messen er i Centralværkstedet... kommer du?

Heh, jeg aner faktisk ikke hvor det henne :bearhug:

Men min kæreste er HELT tosset med fisk og akvarier og lign.. og har store planer om udvidelse når vi flytter i hus..såå, det er da ikke tænkeligt at vi skal en smut forbi den messe ;)

0

Del dette indlæg

Heh, jeg aner faktisk ikke hvor det henne :balloon:

Men min kæreste er HELT tosset med fisk og akvarier og lign.. og har store planer om udvidelse når vi flytter i hus..såå, det er da ikke tænkeligt at vi skal en smut forbi den messe ;)

Det ligger nede på havnen... Håber I kigger forbi vores stand, vi er lige ved siden af scenen! ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha, et hawaibryllup - hvor lyder det bare for lækkert (måske kan man blive gift 2 gange?) :balloon:

Hobro kender jeg jo godt og Klejtrup kender jeg da også (fra verdenskortet). Jeg kommer oprindelig fra Aalborg og vi sætter da også kursen mod Nordjylland et par gange om året, måske man skulle kigge forbi en gang og se de anderledes blomster.

Held og lykke med den fremtidige planlægning.

()() Lone

0

Del dette indlæg

PYHA... Har lige haft et par rigtig dårlige dage... Er så sur på kæresten over, at han konstant hiver helt fremmede mennesker (læs kunder) ind i vores stue for at se vores meget specielle akvarie - som om der ikke var nok ude i butikken! Vi har bare haft den diskussion oppe at vende så mange gange og igår var bare dråben da der stod 5 svenskere i min stue, som bare ikke var ryddet op og "gæsteklar"! Blev eddersplitter rasende men vi nåede slet ikke at få talt om det, fordi jeg sku' på arbejde inden kunderne var færdige. Da jeg så kom møgtræt hjem kl. 23 spurgte han mig helt normalt - som om intet var hændt - om jeg havde haft en go' dag. Ku' jo kun svare nej. Så jeg så fortalte ham, at han ta'r mit hjem fra mig, når der lige pludselig står vildt fremmede mennesker i min stue, og at de absolut intet har at gøre i mit hjem. Sagde endda til ham, at enten så ryger det akvarie ud fra vores hjem eller osse får han et tilsvarende setup ude i butikken, ellers flytter jeg!

- HANS ENESTE KOMMENTAR DERTIL VAR AT TA' DEN BÆRBARE OP PÅ SKØDET FOR AT CHATTE MED SINE FISKENØRDEVENNER!!!!! ()() Blev så rasende, at jeg skred i seng... og der har han så ikke været i nat, han tog nok sofaen.

Hader det, hader det, hader det. Ka' ikke fordrage at vi ska' være uvenner, men når diskussionen har været oppe at vende mindst en gang om måneden det sidste halve år, uden at han ta'r hensyn til det, så vil jeg altså osse ha' lov at holde på mit!...

Er jeg helt urimelig? For hvis jeg er ta'r jeg det hele i mig igen, bare så vi ikke ska' være uvenner længere!

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes ikke du er urimmelig. Jeg tror langt de fleste kvinder har det på sammen måde som dig. Vi er bare nok mere private med vores boliger, men for det meste er det jo også os der bruger tid og energi på hvordan der ser ud. Både med hensyn til stilen og rydeligheden.

Samtidig hvis han de ligner alle de mænd jeg kender, tror jeg han har utrolig svært ved at forstå hvad problemet er for dig. Så måske skal han ha forklaret på en meget pædagoisk måde, hvad der sker med dig når han gør som han gør. Jeg ville føle det som en krængelse af mit intime privatliv, når jeg ikke selv kan bestemme hvem der kommer i mit hjem og hvornår.

Men måske skal i have diskutionen igen under mere dæmpede forhold, jeg syntes det må være meget svært, at gå i seng mens i stadig er uvenner! Jeg syntes jo egentligt du har fremstillet en udemærket løsning på problemet

eller osse får han et tilsvarende setup ude i butikken

Men måske skal han have den serveret på en anden måde.

Uanset hvad syntes jeg i skal have afkaret problemet i stedet for at du bakker ud. For butikken er jo kommet for at blive og så vil episoden helt sikkert gentage sig. Og uanset som du er urimmelig eller ej så er faktum jo at det er et stort problem for dig, og jeg tror bestemt ikke det bliver mindre af at du holde det inde - tværtimod.

Håber i bliver enige om noget i begge kan gå ind for! ()()

Anja

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvor ser det bare lækkert ud!!!!!!

Jeg vil OSS til Hawaiiiiiii :balloon:()()

Din kjole er virkelig også smuk.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning. Skal jo giftes 2 dage før dig.....hvorfor skal I egenlig giftes på en mandag?

0

Del dette indlæg

Jeg syntes ikke du er urimmelig. Jeg tror langt de fleste kvinder har det på sammen måde som dig. Vi er bare nok mere private med vores boliger, men for det meste er det jo også os der bruger tid og energi på hvordan der ser ud. Både med hensyn til stilen og rydeligheden.

Samtidig hvis han de ligner alle de mænd jeg kender, tror jeg han har utrolig svært ved at forstå hvad problemet er for dig. Så måske skal han ha forklaret på en meget pædagoisk måde, hvad der sker med dig når han gør som han gør. Jeg ville føle det som en krængelse af mit intime privatliv, når jeg ikke selv kan bestemme hvem der kommer i mit hjem og hvornår.

Men måske skal i have diskutionen igen under mere dæmpede forhold, jeg syntes det må være meget svært, at gå i seng mens i stadig er uvenner! Jeg syntes jo egentligt du har fremstillet en udemærket løsning på problemet

eller osse får han et tilsvarende setup ude i butikken

Men måske skal han have den serveret på en anden måde.

Uanset hvad syntes jeg i skal have afkaret problemet i stedet for at du bakker ud. For butikken er jo kommet for at blive og så vil episoden helt sikkert gentage sig. Og uanset som du er urimmelig eller ej så er faktum jo at det er et stort problem for dig, og jeg tror bestemt ikke det bliver mindre af at du holde det inde - tværtimod.

Håber i bliver enige om noget i begge kan gå ind for! ()()

Anja

Hejsa Anja.

Mange tak for dit søde svar. Jeg havde absolut ikke intentioner om at gå sur i seng, men han ville jo tilsyneladende ikke tale om det, så jeg blev bare så sk... rasende at jeg stormede i seng uden at tænke! :bearhug:

Anyway, vi skal bare tale om det (igen) så må vi se om jeg formår at få ham til at forstå det denne gang (det ska' han f...).

Læste jo lige din tråd og det satte altså mine problemer lidt i perspektiv :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvor ser det bare lækkert ud!!!!!!

Jeg vil OSS til Hawaiiiiiii :bearhug::balloon:

Din kjole er virkelig også smuk.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning. Skal jo giftes 2 dage før dig.....hvorfor skal I egenlig giftes på en mandag?

Hejsa Louise.

Mange tak for dine søde kommentarer :bearhug:

Vi skal giftes på en mandag fordi... VI KAN! :bearhug: Ej, det er simpelthen fordi vi gerne vil afslutte vores store dag med en Luau ()() og det kan vi nemlig på en mandag! - It's as simple as that!

Må da lige følge med i din tråd... det er jo næsten som om vi ska' giftes samme dag :yay:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hvor kan jeg følge dig i det med at have det samme skænderi igen og igen! Min kæreste er professionel volleyballspiller og træner, men fordi lønnen i denne sport er ret lav, har han også fuldtidsjob ved siden af, og er agent for brasilianske spillere. Så vi ser ikke hinanden ret tit - til gengæld skændes vi tit om det.... ()() Man kommer ligesom ingen steder. Det er altid den samme diskussion, som ender på den samme måde.

Desværre har jeg ingen løsning til dig - jeg har ikke selv fundet den endnu :bearhug: Men jeg synes lige, du skulle vide, at du ikke er alene :balloon:

0

Del dette indlæg

Åh, hvor kan jeg følge dig i det med at have det samme skænderi igen og igen! Min kæreste er professionel volleyballspiller og træner, men fordi lønnen i denne sport er ret lav, har han også fuldtidsjob ved siden af, og er agent for brasilianske spillere. Så vi ser ikke hinanden ret tit - til gengæld skændes vi tit om det.... ()() Man kommer ligesom ingen steder. Det er altid den samme diskussion, som ender på den samme måde.

Desværre har jeg ingen løsning til dig - jeg har ikke selv fundet den endnu :bearhug: Men jeg synes lige, du skulle vide, at du ikke er alene :bearhug:

Tak ska' du ha' søde... er faktisk på en eller anden bizar måde betryggende at vide! :balloon:

Ska' nok videregi' hemmeligheden hvis jeg en dag opdager den! (Tvivler...)

0

Del dette indlæg

Nå, vi må videre med planlægningen (Læs: billeder).

Vi skal alene afsted, har forbudt al familie og venner at ta' med! Ska' kun være os to til vielsen og kun os to i 14 dage...

Vi rejser d. 1. maj til Honolulu, Oahu, hvor vi ska' bo 2 nætter på Waikiki Beach på det her hotel:

post-22637-1160314648.jpg

post-22637-1160314668.jpg

post-22637-1160314692.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer