Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Øiiiiijjjj... og så bli'r det (næsten) helt uden besvær for dig! Hvis du vil, ka' jeg ta' tøj på, der matcher omgivelserne... så opdager du slet ikke at jeg er der!!! :cheerleader3:

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL - du skal da ikke med for at gå i et med tapetet... :bearhug:

Så længe din påklædning IKKE er Hvid, sååå kan du for min skyld bare have en hawaiii krans på....... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL - du skal da ikke med for at gå i et med tapetet... :cheerleader3:

Så længe din påklædning IKKE er Hvid, sååå kan du for min skyld bare have en hawaiii krans på....... :cheerleader3:

Det er så en aftale... Hawaii-krans it is! - Med eller uden andet???!! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvis du KUN har hawaiiiii krans på....så håber jeg det ....for dit vedkommende :cheerleader3:

Men jeg vil nu helst have SNE :cheerleader3:

Jeg fikser da bare lige en sne-kanon!!!! Alt det bedste til dig! Og så ka' jeg måske få lov at ha' mit høje solskin og 25 grader i fred?!!!!?? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg fikser da bare lige en sne-kanon!!!! Alt det bedste til dig! Og så ka' jeg måske få lov at ha' mit høje solskin og 25 grader i fred?!!!!?? :cheerleader3:

Sjovt du nævner snekanon - Esben spurgte, da vi så på Næsbyholm, om de kendte en leverandør på snekanoner...... :cheerleader3:

Men JA, for filan, DU skal da have sne og varme på din bryllupsdag..:!!!

0

Del dette indlæg

Sjovt du nævner snekanon - Esben spurgte, da vi så på Næsbyholm, om de kendte en leverandør på snekanoner...... :cheerleader3:

Men JA, for filan, DU skal da have sne og varme på din bryllupsdag..:!!!

A ska' sku't ha' sne... skal jo ha' azurblå hav og alt muligt! :yay: Sne-kanonen var til jer, så du ka' få dit højtønskede sne!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEP - :bearhug: - sådan det gå :cheerleader3:

Hvad siger familien egentlig til at I stikker af ?? :cheerleader3:

De er vist lidt småfornærmede... blev lidt bedre, da vi lovede at holde et eller andet, når vi kommer hjem. Bli'r nok bare noget ganske uformelt med lidt mad og så ellers bare druk for resten! :lol2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er vist lidt småfornærmede... blev lidt bedre, da vi lovede at holde et eller andet, når vi kommer hjem. Bli'r nok bare noget ganske uformelt med lidt mad og så ellers bare druk for resten! :lol2:

FNIS - Jeg syntes det er SÅÅÅ blæret..:! :cheerleader3:

Hej hej, vi skal giftes, men vi gør det på Hawaiii og i må ikke komme med......agtigt, bare på den FEDE måde-.....!!! :cheerleader3::bearhug:

0

Del dette indlæg

FNIS - Jeg syntes det er SÅÅÅ blæret..:! :bearhug:

Hej hej, vi skal giftes, men vi gør det på Hawaiii og i må ikke komme med......agtigt, bare på den FEDE måde-.....!!! :cheerleader3::boohoo:

Det var faktisk nogenlunde sådan vi formulerede det... inkl. "FNIS" !!! :hug:

Det er faktisk lidt hårdt at se deres brede smil og glædestårer i øjenkrogene forvandle sig til STOR skuffelse, når man siger "... men de kedelige nyheder er, at I ikke skal med til brylluppet, for vi smutter til Hawaii" - Er lidt ondt, ik'?! Men der er jo bare ikke nogen nem måde at sige det på.

...Men er stadig MEGET glad for, at vi har valgt Hawaii-løsningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det var faktisk nogenlunde sådan vi formulerede det... inkl. "FNIS" !!! :bearhug:

Det er faktisk lidt hårdt at se deres brede smil og glædestårer i øjenkrogene forvandle sig til STOR skuffelse, når man siger "... men de kedelige nyheder er, at I ikke skal med til brylluppet, for vi smutter til Hawaii" - Er lidt ondt, ik'?! Men der er jo bare ikke nogen nem måde at sige det på.

...Men er stadig MEGET glad for, at vi har valgt Hawaii-løsningen :cheerleader3:

Det kan jeg godt forstå - det bliver da også den vildeste oplevelse.....!!! glæder mig vildt til at høre om det !!! :cheerleader3::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser bare så lækkert ud... Hvordan arrangere man lige med præst osv. på Hawai??

Det lyder jo som en drøm :loveshower:

Hej Sara. Vores bryllupsarrangør ka' nærmest det hele! Hun har tilladelse til at udføre vielsen og hendes mand har været fotograf i mange år :cheerleader3: Hun sørger så osse for blomster, kage, champagne, kørsel, booking af frisør, pladsbestilling til luau og alt det andet, der nu følger med på sådan en dag... Det er så nemt, hun stiller en masse spørgsmål, som vi ska' svare på (primært på mail) og VUPTI, så har vi et bryllup for 2 :cheerleader3:

Det lyder bare helt fantatisk...

Og sikke en smuk ring!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, ville bare lige fortælle, at kæresten indtil videre har respekteret mine krav om ikke at ta' vild fremmede med ind i vores hjem. Han havde en mulighed igår, men kom pænt og spurgte... da jeg sagde "nej, ikke idag" (det rodede helt vildt, fordi jeg havde brugt AL min tid herinde på BK igår!!!), så accepterede han det bare fuldt ud - uden sure miner! :yay: :yllove:

Har osse lige fået de smykker, jeg regner med at bruge på DAGEN, ind af døren til morgen og de er bare SÅ smukke! :loveshower: Lægger billeder ind engang i løbet af dagen.

...Alt i alt tegner det bare til at blive en rigtig go' dag idag! :cheerleader3:

:cheerleader3:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

da jeg sagde "nej, ikke idag" (det rodede helt vildt, fordi jeg havde brugt AL min tid herinde på BK igår!!!), så accepterede han det bare fuldt ud - uden sure miner! :yay: :yllove:

SÅDAN!!! Hvor er det godt at høre, Rikke - det andet der, det holder da heller ikke! :cheerleader3:

Og skynd dig nu lidt med de billeder... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer