Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm det er svært, især når man ikke kan få den anden kjole ud af hovedet :biggrin:

Men jeg synes nu at dit første valg klæder dig bedst, den virker så let på dig, og markerer din tajle flot :bearhug:

Men kan du ikke tage derind og prøve dem begge igen, bare så du ligesom kan mærke om den samme følelse er der igen???

:respekt:

0

Del dette indlæg

Hmm det er svært, især når man ikke kan få den anden kjole ud af hovedet -HAHA-

Men jeg synes nu at dit første valg klæder dig bedst, den virker så let på dig, og markerer din tajle flot :blink:

Men kan du ikke tage derind og prøve dem begge igen, bare så du ligesom kan mærke om den samme følelse er der igen???

Jo, det bli'r jeg vist nødt til... og det er altså ikke bare en undskyldning for at hoppe kjoler igen!! :biggrin:

Tusind tak for dit input - også til dig, Italiensk Mamma :bearhug: til jer begge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok mest til nr. 2... Det der der krydser ind over maven på nr. 1 er ligesom lidt for meget... Du får en flottere figur i nr. 2, men dermed ikke sagt er du er guddommelig smuk i dem begge...

Prøv dem igen- og mærk efter i maven, om hvilken en der er den rigtige :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet løsningen :biggrin:

Du skal da bare have begge to :bearhug:

Så kan du have den ene på mens du bliver viet på den fantastisk hvide strand, og så den anden til festen for den pukkelryggede, når I kommer hjem igen ;)

Problem solved :respekt:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet løsningen :)

Du skal da bare have begge to :blink:

Så kan du have den ene på mens du bliver viet på den fantastisk hvide strand, og så den anden til festen for den pukkelryggede, når I kommer hjem igen ;)

Problem solved :respekt:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det er da det jeg ska'!! -HAHA- Så kommer jeg nok slet ik' til Hawaii, hvis jeg ska' punge ud for dem begge! :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg tror jeg har placeret dig paa Katedralen.

Kan det passe at du kendte Heidi Kristiansen og Pia fra Tranbjerg, som jeg gik i klasse med?

Hej Anna. Havde sørme lige overset din besked i første omgang, sorry!

Tak for din besked... Jow det er da mig! Ka' sagtens huske Heidi, men ka' altså ikke lige huske nogen Pia! :biggrin:

Har ledt og ledt efter min Matrikel, men den er bare VÆK :bearhug: og der er jo en del Katedral-folk herinde. Kan nu altså godt svagt erindre dig...

Sikke en lækker planlægningstråd du har. Din mor har virkelig gjort et fantastisk stykke arbejde med din kjole... Du er gudesmuk i den! :loveshower: Glæder mig da til at følge forberedelserne til dit Århus-bryllup!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke Rikke... :respekt:

hvis jeg må komme med min mening...nej det ved jeg jeg må... Syntes faktisk kjole nummer to er den bedste til dig... Der er en helhed over dig og den. Syntes også den markerer din krop meget bedre end den føste... du får en smuk talje i kjole nummer 2, men luk øjnene, læg hånden på brystet og føl efter hvad det er dit lille blødende bankende hjerte siger.... :biggrin:

Ønsker dig alt mulig heldog lykke....... :bearhug:

post-22501-1161962896.jpg just for you my dear................

0

Del dette indlæg

Tak fordi I er så ski'e søde og dejligt ærlige! :biggrin: Er faktisk kommet i tanke om, at jeg sorterede kjole nr. 2 fra, fordi den egentlig er beregnet til 2 skørter og det mente jeg blev for meget med den Hawaiianske varme! Men jeg ka' faktisk osse godt huske, at jeg var lidt ærgerlig over det fordi kjolen er smadder lækker!

Jeg har kun 1 skørt på underneden på det billede der blev taget... Ka' det mon gå med kun 1 skørt??!

:respekt: til jer alle fordi I gider hjælpe mig!!! Ej, I får sgu et til!: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg havde overhovedet ikke tænkt på, at du "manglede" et skørt under kjole nummer 2. men nu hvor jeg har kigget igen kan jeg da godt se at der der "plads" til mere fylde indenunder. Men synes egentlig ikke det gør noget, at der ikke er så meget strut under - kjolen er jo super smuk alligevel!

Men det skørt jeg har købt med min kjole er sådan et, hvor ringens størrelse kan reguleres, så det både kan passe til støre strut-kjoler og også nogen lidt mindre. Måske kunne det være løsningen? Et skørt med en god, stor ring? Så får du også lidt mere luft om benene, og det er vel slet ikke tosset på Hawaii? :respekt:

Håber du kan bruge svaret...

Anne

0

Del dette indlæg

For f.... hvor er det bare godt, at jeg har jer BK-tøser!!! Hvor er det bare super, at jeg kan fremlægge mit dilemma og så kommer I alle med jeres uforbeholdne og objektive mening! :) Og hvor argumenterer I bare bare godt! TAK

:respekt::bearhug::biggrin::blink:-HAHA-

Nå, men jeg har altså fundet en totalt yndlings-buket

:loveshower::loveshower::loveshower: :loveshower: :loveshower:

post-22637-1162064487.jpg

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom til at tænke på, du har hyret en weddingplanner, hvad laver hun egentlig?

Altså, du virker bare som om du efterhånden har styr på det hele :bearhug:

Jeg har ik' styr på en ski'! :biggrin:

weddingplanneren vier os og derudover sørger hun for brudebuket, bryllupskage, fotograf (er hendes mand), booking af frisør, transport, bordreservation til luau osv. Alt sammen ifølge vores input og ønsker.

Er faktisk lige ved at gå til over, at det ikke er mig selv, der planlægger de ting!!! Ka' bare ikke la' være med at søge al mulig slags inspiration og blande mig i andres borddækning osv. - bare for at lave et eller andet bryllupsrelateret!!! :blink: Er SÅ glad for, der er så mange andre der ska' giftes på traditionel vis!!! ;)

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

:carrot: hej smukke...

At du samler inspiration er der heldigvis ingen der kan tage fra dig.....det har du da lov til :respekt: Men kan nu godt følge dig lidt i at du føler andre helt har overtaget planlægningen af DIT bryllup,men kære skønne Rikke, du holder jo også et bryllup på så stor en afstand at det nok er det bedste at en styrer planlægningen..... :bearhug:

Altmulig held og lykke skønne.....

Knus fra Belinda....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

At du samler inspiration er der heldigvis ingen der kan tage fra dig.....det har du da lov til :bearhug: Men kan nu godt følge dig lidt i at du føler andre helt har overtaget planlægningen af DIT bryllup,men kære skønne Rikke, du holder jo også et bryllup på så stor en afstand at det nok er det bedste at en styrer planlægningen..... -HAHA-

Knus fra Belinda....

Hej selv-smukke!

Tak for din søde besked :biggrin:

Var absolut nødt til at ha' en weddingplanner, jeg har jo ik' en kinamands chance for at arrangere de ting selv... men altså, JEG FÅR JO SLET IKKE LOV AT VÆRE BRIDEZILLA - og jeg vil så gerne!!!! :blink:

Tusind mange :respekt: til dig

0

Del dette indlæg

At du samler inspiration er der heldigvis ingen der kan tage fra dig.....det har du da lov til :bearhug: Men kan nu godt følge dig lidt i at du føler andre helt har overtaget planlægningen af DIT bryllup,men kære skønne Rikke, du holder jo også et bryllup på så stor en afstand at det nok er det bedste at en styrer planlægningen..... -HAHA-

Knus fra Belinda....

Hej selv-smukke!

Tak for din søde besked :biggrin:

Var absolut nødt til at ha' en weddingplanner, jeg har jo ik' en kinamands chance for at arrangere de ting selv... men altså, JEG FÅR JO SLET IKKE LOV AT VÆRE BRIDEZILLA - og jeg vil så gerne!!!! :blink:

Tusind mange :respekt: til dig

Ved du hvad kære Rikke...

Du bliver sku da Bridzilla på så mange andre måder....... hvor mange har ikke skrevet i din tråd at de misunder dig langt væk...inklusiv mig selv....... det kan godt være alle piger drømmer om kirke og hvid kjole, men at stå på en hvid sandstrand, bagende sol, krystalklart vand, og så oveni købet på HAWAIIII, det er hvertfald ligeså stor drøm hos mange... det er sku da indbegrebet af kærlighed...... :loveshower:

Syntes virkelig du er skide heldig skønne.....hvilket du bare fortjener så meget.....

Rigtig mange :pokey: og :) til dig.....

0

Del dette indlæg

For f.... hvor er det bare godt, at jeg har jer BK-tøser!!! Hvor er det bare super, at jeg kan fremlægge mit dilemma og så kommer I alle med jeres uforbeholdne og objektive mening! :pokey: Og hvor argumenterer I bare bare godt! TAK

:bearhug::biggrin::blink:-HAHA-:)

Nå, men jeg har altså fundet en totalt yndlings-buket

:loveshower::loveshower::loveshower: :loveshower: :loveshower:

Den er super flot og meget Hawai-agtig!!! :respekt:

0

Del dette indlæg

NÅ JEG KAN ALTSÅ BEDST LIDE NR 1.............også hvis jeg er den eneste der bedst kan lide den.... :bearhug:

synes altså at du er en super aktiv b-zilla.. så intet problem.. du kommer efter det på din helt egen måde..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer