Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

NÅ JEG KAN ALTSÅ BEDST LIDE NR 1.............også hvis jeg er den eneste der bedst kan lide den.... :biggrin:

synes altså at du er en super aktiv b-zilla.. så intet problem.. du kommer efter det på din helt egen måde..

:respekt:

Tak Louise, hvor er det bare dejligt, at du gider bruge tid på at give din mening til kende.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens jeg sad og lagde frisurer ind i min tråd, fik jeg lige besked fra min mor...

HUN HAR IKKE KRÆFT!!!

-HAHA-:balloon:-HAHA--HAHA- :carrot: :lol::biggrin: :yay: :super::)

Jeg er det GLADESTE og allermest LETTEDE person i hele verden idag!!! (Sku' man ikke lige tro, så'n som jeg STORTUDER!!)

:bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Rikke

Først puha og lettelsens suk over at høre om din mor! Jeg havde lige en ledig halv time, så jeg har endelig haft tid til at læse din tråd igennem. Hvor er det godt, at I kan slippe bekymringerne nu og koncentrere jer om jeres Hawaiiiiii-bryllup -HAHA- Hvor lyder det alt for vildt og SUPER lækkert.

Og du skal også lige have et -HAHA- for din søde hilsen i min tråd, jeg skal nok sørge for at få smidt en masse billeder ind til jer billed-hungrende bridezillas -HAHA- Selvom det nok bliver svært at hamle op med tjenere i blomsterkrans og hvad, der ellers hører til.

Glæder mig til at se og høre mere - har du besluttet dig for en af kjolerne?

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihh Rikke kæmpe stort tilllykke med din mor... hvor er det bare en kæmpe lettelse for din alt for tungt bebyrdet lille hjerte -HAHA- ... er så glad for at høre det.. har tænkt rigtig meget på dig de sidste par dage...

nu er min nattevagt på det lille hospital slet ikke så slem alligevel...

jeg er altså helt vild med de løst opsatte hår modeller du har fundet... modsat den anden besked om at det måske var dejligt at få det sat "rigtig" op så tænker jeg, at det måske bliver for meget i varmen med 300 hårnåle og en masse lak... og at det på stranden ville være mere naturlig og smukt med det løst opsatte hår.. os så man kan se hvor langt og flot der er blevet efter dine ekstra længder er sat på....hva tænker du selv....????

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvor ER jeg bare glad på dine vejne over nyheden om din mor :balloon:

Jeg har tænkt rigtig meget på dig og hvor frygteligt det må være, at gå rundt i uvished på den måde....det er bare KANON er der ikke er noget galt -HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare super at din mor er ok, du må være såå lettet -HAHA-

Er så glad på dine vegne -HAHA-

Og tak for dine beskeder i min tråd, jeg lover at få taget billede i aften, har allerede pakket kameraet, opladet denne gang -HAHA-

0

Del dette indlæg

jeg er altså helt vild med de løst opsatte hår modeller du har fundet... modsat den anden besked om at det måske var dejligt at få det sat "rigtig" op så tænker jeg, at det måske bliver for meget i varmen med 300 hårnåle og en masse lak... og at det på stranden ville være mere naturlig og smukt med det løst opsatte hår.. os så man kan se hvor langt og flot der er blevet efter dine ekstra længder er sat på....hva tænker du selv....????

-HAHA-

Jeg ka' se fordele og ulemper i begge... men når jeg nu får totalt lækker Victoria B. hår (for jeg satser jo STÆRKT på at jeg bli'r overlækker megababe!), så vil jeg jo helst ikke gemme det væk i en opsat frisure. Og som du siger, så virker de halvt-opsatte lidt mere naturlige til stranden, så lige nu hælder jeg mest til løst-hængende/halvt-opsat. Men der er jo stadig ½ år til og hvis jeg kender mig selv ret, så når jeg at skifte mening 1 milliard gange! Se bare mht. til kjolen! -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer