Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fåååååårk altså - hvor ser det lækkert ud!! Misundelig, misundelig.... ()():bearhug:

Og så håber jeg da, at du snart får kæresten til at indse, at du har dine grænser ligesom alle andre mennesker - og hvad enten han er enig i dem eller ej, SKAL han respektere dem. Sådan er det at være et par!! (Og jeg kan altså godt forstå dig - ville have det akkurat lige sådan med fremmede mennesker i mit hjem!) :bearhug:

:balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Tak for de søde kommentarer i min planlægning. Det er jo skønt at få så begejstrede kommentarer. ()()

Mht. dit skænderi med kæresten; hvor er det bare ØV, at han ikke kan se det fra din synsvinkel. Har desværre heller ikke opskriften på hvordan det kan løses, men hvis jeg finder den, skal jeg nok sige til!

Du får i hvert fald masser af moralsk opbakning herfra!

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser bare så lækkert ud... Hvordan arrangere man lige med præst osv. på Hawai??

Det lyder jo som en drøm :loveshower:

Hej Sara. Vores bryllupsarrangør ka' nærmest det hele! Hun har tilladelse til at udføre vielsen og hendes mand har været fotograf i mange år ()() Hun sørger så osse for blomster, kage, champagne, kørsel, booking af frisør, pladsbestilling til luau og alt det andet, der nu følger med på sådan en dag... Det er så nemt, hun stiller en masse spørgsmål, som vi ska' svare på (primært på mail) og VUPTI, så har vi et bryllup for 2 :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Jeg kikkede lige din tråd igennem efter din ring med safiren, men jeg kunne ikke finde den. Har du ikke et billede af den??

Anja

Jo det har jeg... men de er ikke ret tydelige, så det må du lige bære over med til jeg får taget nogle bedre ()()

post-22637-1160339948.jpg

post-22637-1160339977.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Hej du skønne!

Det var da en træls måde at slutte en aften på! Jeg håber virkelig at han kommer til fornuft! Han tillader jo at andre krænker dit privatliv, din private psære (stav lige for mig) hvilket jeg aldrig ville kunne tolerere!

Tænk sig hvis der altid var nogen der skulle se noget ude på badeværelset, når han var ude for at skide! Jeg ved godt det ikke er det samme, men ens hjem er ski da ens værested, det private!

Jeg håber at det løser sig for jer! :cheerleader3:

Jeres bryllup lyder bare mere og mere fantastisk! Tænk sig ingen svigerer der blander sig, ingen mødre ingen ingenting! Bare jer to og (ud fra billederne) en fantastisk ø, og en fantastisk oplevelse! :bearhug:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Hej du skønne!

Det var da en træls måde at slutte en aften på! Jeg håber virkelig at han kommer til fornuft! Han tillader jo at andre krænker dit privatliv, din private psære (stav lige for mig) hvilket jeg aldrig ville kunne tolerere!

Tænk sig hvis der altid var nogen der skulle se noget ude på badeværelset, når han var ude for at skide! Jeg ved godt det ikke er det samme, men ens hjem er ski da ens værested, det private!

Jeg håber at det løser sig for jer! :cheerleader3:

Jeres bryllup lyder bare mere og mere fantastisk! Tænk sig ingen svigerer der blander sig, ingen mødre ingen ingenting! Bare jer to og (ud fra billederne) en fantastisk ø, og en fantastisk oplevelse! :bearhug:

Hej selv-skønne!

Tusind tak for din søde besked og forståelse :boohoo:

Vi glæder os osse HELT vildt!!! Har netop valgt denne bryllupsudgave for at få tingene som VI vil ha' det.... uden indblanden fra nogen som helst!

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Tak for din søde hilsen i min trød.

Uha Hawaii ser bare så lækker ud, at jeg er lige ved at aflyse Århus Domkirke og vende næsen sydpå. :cheerleader3:

Uha... Århus Domkirke er nu heller ikke sådan at kimse ad!!! Jeg er født og opvokset i Århus (Viby) og hvis jeg ik' lige sku' til Hawaii, var den i hvert fald min foretrukne!!! :yllove:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men jeg ka' jo lige fortælle lidt mere om Ole og jeg...

Ole arbejder p.t. hos Arla Foods, men der er så godt gang i vores butik, at han har sagt op og d. 1. november er han så fuld tid i "biksen". :yay: Det glæder han sig helt vildt til - det ka' man jo godt forstå, det er jo ikke hver dag, man får mulighed for at gøre sin hobby til levevej!

Jeg har et deltidsjob som Aktivitetsmedarbejder hos DanParcs Søhøjlandet. Det er VERDENS BEDSTE JOB!!! :loveshower: Tænk sig, jeg får rent faktisk LØN for at spille bold med børnene, male t-shirts sammen med dem, male sjove ting i ansigterne på dem, samt passe skibakke og agere livredder i badeland! Ka' slet ikke forstå mit held! :cheerleader3:

Nå ja, har jo glemt vores alder ( :hug: )... Ole er lige fyldt 29 og jeg er 31. Vi har hus og butik lige uden for Hobro. Vi har ingen børn, er heller ikke sikker på, at vi vil ha' nogen, har i hvert fald hverken tid eller råd lige nu. Til gengæld har vi rigeligt med dyr: 2 katte, 1 kanin, 1 marsvin, masser af fisk OVERALT både ude og inde, og tjah... mus eller noget på loftet!! ;)

Forsøger så vidt muligt at se familie og venner i vores meget sparsomme fritid... Ta'r gerne til koncerter og stand-up shows. Har i år været inde og høre Robbie Williams, RunRig, DAD, Big Fat Snake og LeFreak. Skal senere på året ind og høre The Beach Boys i Skive og se Anden Paa Coke i Aalborg... Glæder mig! :cheerleader3:

Nå, det må være nok for nu, tak fordi du tog dig tid til at kigge forbi min tråd! :boohoo:

:bearhug:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

En af dem som jeg ved ikke kommer hedder Ole, så jeg skriver sgu bare Rikke foran.....hihi

Øiiiiijjjj... og så bli'r det (næsten) helt uden besvær for dig! Hvis du vil, ka' jeg ta' tøj på, der matcher omgivelserne... så opdager du slet ikke at jeg er der!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer