Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 posts in this topic

Hejsa med jer tøser

Puha, stresse må i ikke. Nyd det nu og slap helt aaaaf, I skal nok nå det hele.

Vi venter spændt til efter brylluppet med at høre mere fra jer....og se TONSVIS AF BILLEDER!!!! :thumbsupsmileyanim:

Kram

Melanie

Ville ønske jeg kunne lade være at stresse, men skal arbejde i aften og knokle ved feststedet i morgen og jeg har slet ikke lavet talen endnu. Vores telt kan ikke komme i parken p.g.a. uvejret de sidste par dage, så det skal nu stå på gårdspladsen og Svigerfar har købt Harboesodavand til festen i stedet for de ordentlige mærker...:loveboard:

-Sophie

0

Annonce ♥

Kære Lisette og Sophie

Jeg håber at i får en helt fantastisk dag. Der er ikke nogen der fortjener det mere end jer.

TILLYKKE MED BRYLLUPPET

Taaak

0

Hej i skønne tøser...

jeg vil ønske jer en rigtig dejlig dag på lørdag, jeg håber I får den smukkeste dag, og det hels uden regn og blæst...

jeg kæmper stadig for at komme forbi, men pt ser det lidt sort ud, Karstens arbejde har ingen biler hjemme vi evt kunne få lov at låne, så det bliver kun hvis ikke de skal bruge deres værkstedsvogn, vi kan komme afsted :loveboard:

:thumbsupsmileyanim: til jer begge, i tilfælde jeg ikke når forbi og ønsker jer tillykke selv...

0

Hej i skønne tøser...

jeg vil ønske jer en rigtig dejlig dag på lørdag, jeg håber I får den smukkeste dag, og det hels uden regn og blæst...

jeg kæmper stadig for at komme forbi, men pt ser det lidt sort ud, Karstens arbejde har ingen biler hjemme vi evt kunne få lov at låne, så det bliver kun hvis ikke de skal bruge deres værkstedsvogn, vi kan komme afsted :loveboard:

:thumbsupsmileyanim: til jer begge, i tilfælde jeg ikke når forbi og ønsker jer tillykke selv...

Tusind tak skal i have :loveboard:

Vi får se, om vi ses :loveflag:

-Sophie

0

Annonce ♥

Nogen der ved, hvor man kan købe en hvid paraply i en fart???

-Sophie, som helst ville have Lisbeth Dahl paraplyen, men som satsede på ingen regn på dagen

den er altså også for lækker, har købt mig en, hvis i kan lokke nogen til det kan de tage ind på strøget lige ved nørreport og købe den i lisbeth dahl butikken.

den er ikke såååå dyr 125 kr. - ville gerne låne dig min hvis det ikke lige var fordi jeg selv skal bruge den :thumbsupsmileyanim:

har forresten det her fra vejret.tv2.dk

Lørdag

Mest skyet med regn eller byger, men i løbet af dagen klarer det noget op vestfra med enkelte byger. Dagtemp. mellem 15 og 20 grader. Let til frisk vind mest fra sydvest og vest som drejer mod nordvest og aftager lidt. Til natten til dels klart vejr og kun enkelte byger. Svag til jævn vind fra vest og nordvest og temp. mellem 8 og 13 grader.

så vi håber på at regnen lige går udenom kbh. og køge

Hvis jeg ikke tager helt fejl er de udsolgt derine, de havde i hvert fald ikk eflere for en måneds tid siden, så det skulle være fordi de har fået flere. Men det er da et forsøg værd...

jeg var der inde idag og de havde da en 2-3 stykker af hvide/creme og 4...... øhhh 2 af de sorte (skulle jo selv have et par stykker)

så de er altså ikke udsolgt mere

0

Annonce ♥

Jeg havde jo lovet mig selv at sætte en dag af til at komme rundt i planlægningstrådene men kan se det ville tage en hel dag bare med jeres :thumbsupsmileyanim: men det kan jeg jo slet ik nå kom jeg til at se på datoen ... så skyndte mig til kjolerne og wauv hvor er I smukke at se på ... stort tillykke med imorgen ... håber I får den bedste dag I kan forestille jer :loveboard:

Stort tillykke og held og lykke fremover til jer begge

:loveboard:

Lene

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg når nok ikke at komme på mere inden på lördag... Så ha en rigtig god dag!!! :kiss:
Ville bare lige ønske STORT tillykke! Håber I får en super dag.

Glæder mig så meget til at læse om den i en af de mest omfangsrige og spændende planlægningstråde jeg har fulgt med i.

Knus Sille

Jeg havde jo lovet mig selv at sætte en dag af til at komme rundt i planlægningstrådene men kan se det ville tage en hel dag bare med jeres :) men det kan jeg jo slet ik nå kom jeg til at se på datoen ... så skyndte mig til kjolerne og wauv hvor er I smukke at se på ... stort tillykke med imorgen ... håber I får den bedste dag I kan forestille jer :cheerleader3:

Stort tillykke og held og lykke fremover til jer begge

:cheerleader3:

Lene

Tillykke med dagen i morgen! Glæd jer!!
Tillykke med jeres store dag imorgen.Jeg håber I får en fantastisk dag! :fløjt:

:cheerleader3:

:cheerleader3: Kære dejlige piger. Ønsker jer alt mulig held og lykke i morgen. Tillykke Tillykke Tillykke. Er siker på I får en fantastisk dag :toot::cheerleader3::cheerleader3:

Julie

Tusind tak søde piger :kiss:

-Sophie

0

Stort tillykke med dagen i morgen.....skal nok krydse fingre for at vejret arter sig..... :)
Pøj-pøj med i morgen. Krydser fingre for rigtig godt bryllupsvejr og glæder mig til at se billeder.

:fløjt: :toot::kiss:

- NoCandyfloss

Rigtig hjerteligt tillykke med brylluppet. Jeg glæder mig som et lille barn til at høre mere. :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:
tillykke med imorgen...

håber i får den fedeste dag......i har så meget fortjent det.... :cheerleader3:

Ihhh Taaaaak

-Sophie

0

:) KÆMPE tillykke med i morgen. Jeg håber alt falder på plads og arter som lige som I gerne vil have det. :fløjt:

Og så glæder jeg mig til billederme :cheerleader3:

:toot::kiss::cheerleader3: herfra

0

Annonce ♥

:) KÆMPE tillykke med i morgen. Jeg håber alt falder på plads og arter som lige som I gerne vil have det. :fløjt:

Taaaaak

Der skal nok komme rigeligt med billeder!

-Sophie

0

Taaaaak

Der skal nok komme rigeligt med billeder!

-Sophie

Perfekt - ville ellers gerne have været over hos jer, men jeg kan simpelthen ikke klare den lange tur... Min graviditet er mig ikke så nådig desværre - ellers var jeg kommet og havde slæbt Lars med :cheerleader3:

Men husk nu at nyde dagen - den går hurtigere end man lige regner med.

0

Hej I søde piger

Jeg ved stadig ikke om det lykkes for mig at komme afsted i morgen. Men I har alle mine gode tanker med jer :)

Jeg ønsker jer af hele mit hjerte en lykkelig dag og et lykkeligt liv sammen :fløjt:

Kan I ha' en rigtig god dag. Og husk at NYDE den, for det er forbi inden man ser sig om.

Jeg glæder mig som en gal til at se jer. Enten irl eller på billeder (som der kommer MASSER af, ikk?)

Knus fra

Tine

(- den gamle studenter-mor....)

0