Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Nøj hvor er det altså bare en rigtig fin hjemmeside i har fået lavet! Hvordan har i fået det sponsoreret gennem inspiration! Øv man føler man er blevet taget hårdt i rø.... når man selv giver 129 kr hver 3 måned for at have en 123hjemmeside!

Den er virkelig flot! Har selvfølgelig lagt en besked i jeres gæstebog!

Sikke en lækker menu! Man sidder og bliver helt vildt sulten! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er det altså bare en rigtig fin hjemmeside i har fået lavet! Hvordan har i fået det sponsoreret gennem inspiration! Øv man føler man er blevet taget hårdt i rø.... når man selv giver 129 kr hver 3 måned for at have en 123hjemmeside!

Den er virkelig flot! Har selvfølgelig lagt en besked i jeres gæstebog!

Sikke en lækker menu! Man sidder og bliver helt vildt sulten! :balloons:

Det var ikke så svært at få dem til at sponsorere den :bearhug: ALLE par får nemlig en gratis hjemmeside, når man opretter en ønskeliste hos dem :9

Menuen er i hvert fald alsidig :blush: Men vi vil bare så gerne have, at alle går derfra mætte og glade. Kokken er virkelig god. Vi brugte hende til min store fest, da jeg blev sygeplejerske, og alle var vilde med maden!!!

Menuen er ikke helt færdig endnu....vi skal koordinere en masse gange.,...

Vi glæder os til at læse beskeden i gæstebogen...lige om lidt :blush:

-SOphie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordkortene:

Her er en ny udgave af vores bordkort. Nu med vinger, navn og ringe, som dog skal være lidt længere inde.

Er den gamle eller den nye udgave bedst? (den gamle udgave ses længere tilbage i tråden)

Det er det samme billede der er vedhæftet, bare med lidt forskellig belysning.

(Bordkortet ser lidt skævt ud, men det er kun prototypen)

post-21592-1163087706.jpg

post-21592-1163087726.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupskagen:

Vi har i dag bestilt tid hos www.kreativekager.dk til vores drømmekage. Den er godt nok rasende dyr, 120 pr person, men den er alle pengene værd.

I toppen kommer der en figur af Lisette og jeg der er lavet efter et billede af os.

Vi skal ind den 24.11 og tale nærmere om kagen. Der kommer forkelligt fyld i hver kage, og den kommer nok til at fylde fire kager.

Jeg regner med at vi bestiller kage til en 75-80 stykker, da vi ikke gider have en masse tilovers :blush:

Jeg har vedhæftet et billede, men kvaliteten er ikke så god, da jeg har taget et billede af min computerskærm :blush:

Kan bare slet kke vente med at skulle vælge fyld og alt det andet!

:carrot: :balloons: :carrot: :bearhug: :carrot:

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kørsel:

Vi har booket vores limousine hos www.starlimo.dk, og vi skal ud at vælge lige den limo vi vil have snart.

Vi har bestilt en brudepakke til 3000 kroner, som inkluderer 2½ times kørsel, champagne og vand.

Vi betaler så 500 oveni, for at den bliver pyntet...

Det er en Lincoln Town Stretchcar limo i hvid :balloons:

post-21592-1163710165.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er simpelthen begge to super-enthusiastiske-bridezillalignende-planlægningsafhængige-perfektionistiske-bryllupsliderlige personer, og vi kan bare ikke få nok! Det er jo nok en af fordelene ved at være to piger...og så to feminine slags...for de piger vi skal til bryllup hos i december, er mere maskuline og går næsten ikke op i det! Så det er jo næsten ligesom to mænd!

Aij, hvor hyggeligt! :yay: Men hvis I nu alligevel bli'r trætte af alt det klippe & klistre stads på et tidspunkt, så si'r I bare til, så kommer jeg lige og gi'r et nap med!!! :bearhug:

:balloons:

Du skal være velkommen :blush: Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som altid stopper jeg op og nærlæser, hvad folk skal have at spise til brylluppet.......... NUMS hvor lyder jeres menu altså lækker :balloons:

Og idéen med pølsevognen plejer som regl at sprede lykke!

Jeg glæder mig virkelig meget til at se billeder fra jeres bryllup, når den tid kommer,- jeg synes det er FEDT med et kvinde/kvinde bryllup herinde på BK! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Festen skal holdes i Lisettes forældres festsal.

Lisette har boet der stort set hele sit liv, og derfor var det også naturligt at holde festen der.

Der ser sådan ud:

post-21592-1163101387.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som altid stopper jeg op og nærlæser, hvad folk skal have at spise til brylluppet.......... NUMS hvor lyder jeres menu altså lækker :balloons:

Og idéen med pølsevognen plejer som regl at sprede lykke!

Jeg glæder mig virkelig meget til at se billeder fra jeres bryllup, når den tid kommer,- jeg synes det er FEDT med et kvinde/kvinde bryllup herinde på BK! :bearhug:

Tusind tak skal du have :blush:

Du kan tro vi nok skal smide en masse billeder på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons:

Åhh i to tøser, man bliver i så godt humør af at læse jeres tråd, hvorfor det kan ikke beskrives, det er bare som om der strømmer positiv energi ud af skærmen når man læser jeres planlægning...... :blush:

Glæder mig til at læse mere, og følge jer..

kæmpe :bearhug: til jer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush:

Åhh i to tøser, man bliver i så godt humør af at læse jeres tråd, hvorfor det kan ikke beskrives, det er bare som om der strømmer positiv energi ud af skærmen når man læser jeres planlægning...... :balloon:

Glæder mig til at læse mere, og følge jer..

kæmpe :bestwishes: til jer...

Hvor er du bare SØD, SØD, SØD, SØD, SØD....:balloon:

Tak for de søde ord :bearhug:

:balloons::loveboard::bearhug::balloons::blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Festen skal holdes i Lisettes forældres festsal.

Lisette har boet der stort set hele sit liv, og derfor var det også naturligt at holde festen der.

Der ser sådan ud:

Umiddelbart ligner det utroligt meget et sted hvor jeg har spillet et par gange for nogle år siden, men det er svært at vurdere ud fra et billede: En nedlagt skole der var omdannet til privat beboelse for en familie, hvor jeg så spillede rund fødselsdag for hhv. hende og ham. Mener det var lidt uden for Køge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Festen skal holdes i Lisettes forældres festsal.

Lisette har boet der stort set hele sit liv, og derfor var det også naturligt at holde festen der.

Der ser sådan ud:

Umiddelbart ligner det utroligt meget et sted hvor jeg har spillet et par gange for nogle år siden, men det er svært at vurdere ud fra et billede: En nedlagt skole der var omdannet til privat beboelse for en familie, hvor jeg så spillede rund fødselsdag for hhv. hende og ham. Mener det var lidt uden for Køge.

Ej hvor pudsigt! Det kan kun være der!

Det er en nedlagt skole! Og Lisette har boet i et slags kollektiv, hvor hendes tante og Onkel bor i en del, hendes mormor og morfar i en anden del og hendes forældre, hendes søster og Lisette i rektorboligen :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores bryllupsfotografer:

Vi har booket Stjernestudiet til vores store dag. De virker top professionelle og tager nogle virkelig flotte billeder.

Vi har bestilt den største pakke, så vi selv kan slappe lidt af med fotograferingen den aften. De følger os hele dagen...På hjemmesiden står der:

"Crazy for you"

Dette er konceptet fra USA. Vi tilbyder Jer en fantastisk billedreportage, hvor 2 fotografer følger Jer fra morgenstunden. Èn fotograf hos bruden og èn hos gommen. Vi er med ved kirken, receptionen, optager bryllupsbilledet, festen, og brudevals. Inden festen har vi stillet studie op og laver portrætbilleder af samtlige gæster, enkelt eller parvis. alt dette giver ca. 500 billeder, som I får på 6 CDèr samt alle billeder fremkaldt i 10X15. Pris 12.499 kr.

Vi giver lidt mindre, for vi bookede dem allerede i juli måned, da vi lige var blevet forlovet...

Her er nogle af de billeder vi synes er superflotte fra deres hjemmeside:

post-21592-1163110381.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op!! Så rykker i lige et par sider hva! :balloons: Det ser super godt ud det hele! Feststed, menu, fotograf, limousine mm. Syntes det i øvrigt det er lidt cool at Lisette er vokset op i et kollektiv :bearhug:

Anja

Ja nu måtte der lige ske lidt fra vores side af :blush:

Lisette siger jeg skal sige det ikke var et sexkollektiv, men et familiekollektiv...det regner jeg nu heller ikke med, at der er nogen der tror :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauw hvor har I bare tjek på rigtig mange ting og nogle super dejligt ting I har valgt.

Er sikker på at I ikke et sekund vil fortryde at have valgt at have fotografer med hele dagen - det havde vi også og ja vi har bare super mange gode stemningsbilleder og selvfølgelig billeder af vores gæster parvis.

Samme fotograf stod så også for vores "egen" fotografering og udarbejdelse af diverse albums og takkekort - NEMT og yderst tilfredsstillende !!

Tænk en gang at vokse op i et kollektiv med sin nærmeste familie og så alligevel i hvert jeres hjem :balloons:

Det ville være en drøm for mig hvis jeg sammen med et hold rigtig gode venner kunne leve på den måde - elsker mennekser omkring mig og så alligevel at kunne være lidt privat indimellem :bearhug:

Men hvem ved måske den en dag kunne blive en realitet - skal bare liiiiige vinde i lotto så er den hjemme :blush:

Glæder mig til forsat at følge jeres planlægning :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak skal du have...Vi er også super glade for beslutningen.

I starten gik jeg lige et par skridt bagud, da Lisette fremlagde det for mig, men jeg er faktisk super glad for beslutningen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Projekt barn:

Så er projekt barn så småt gået igang også....Vi har været til gynækologen for første gang, og jeg skal nu igang med hormoner o.s.v. så jeg (forhåbentlig) kan blive gravid engang til foråret :balloons: (Og få en lille bastard :bearhug:)

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudebuketten:

Vi har ike fundet ud af så meget om brudebuketten endnu....Men den skal matche, og det bedste ville simpelthen være, hvis man kunne få lavet buketterne sådan, at de blev en helhed, når man satte dem sammen...

Nogen tips?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer