Theshe

TheShes Bryllupsplanlægning - Vores lesbiske bryllup 30.06.07

3,819 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå nu har jeg altså siddet og sniglæst i denne tråd op til flere gange, og samtidig været så uhøflig, at jeg ikke har lagt en besked. :boohoo::biggrin: Dette råder jeg hermed bod på!!! :denmarkflag:

Hvor er det skønt at følge jeres tråd og de indlæg i laver, de er rigtig fedt med den entuiasme der kommer fra Jer.

Tillykke med dejlige forældre, der har mulighed for at træde til, når det virkelig gælder og 1000 x gange held og lykke med projekt bastard :balloon: , vi har selv en på 13 mdr, og det er skøøøønt :balloons:

Knus herfra

Nadia (& Nicolai der lige siger Hallo)

post-14037-1163359980.jpg

Redigeret af nj_den
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller nummer 2 (Det er det samme kort, bare i forskellig belysning, for at vise den glimereffekt begge slags kort har):

Bunden skal selbfølgelig ikke være så skæv -det er kun prototypen :denmarkflag:

post-21592-1163369484.jpg

post-21592-1163369499.jpg

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller nummer 2 (Det er det samme kort, bare i forskellig belysning, for at vise den glimereffekt begge slags kort har):

Bunden skal selbfølgelig ikke være så skæv -det er kun prototypen :balloons:

Jeg ka' faktisk bedst li' nr. 2 her... Forslag nr. 2 har en "dybde" - i og med I har fremhævet vingerne på den måde - som nr. 1 ikke har.

Ingen slinger i (brude)valsen herfra: NR. 2 :loveshower:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have...Vi hælder også mest til 2´eren tror jeg...

Der er rigtig meget klippearbejde, men Lisette har simpelthen klippet som en gal, og har indtil videre klippet 60 svaner og 60 vinger, så hun er kommet et godt stykke vej :denmarkflag:

Vi har prøvet at putte næb på svanerne, men det ser ikke så godt ud.

Virker det for bart, når der ikke er noget på næbbene???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have...Vi hælder også mest til 2´eren tror jeg...

Der er rigtig meget klippearbejde, men Lisette har simpelthen klippet som en gal, og har indtil videre klippet 60 svaner og 60 vinger, så hun er kommet et godt stykke vej :balloons:

Vi har prøvet at putte næb på svanerne, men det ser ikke så godt ud.

Virker det for bart, når der ikke er noget på næbbene???

I mine øjne nej. Det kan også blive for meget. Men jeg er, som i har set, også til noget meget mere simpelt...

Jeg synes bare, i skal holde jer til nummer to - uden næb og uden fjer :balloon:

:denmarkflag:

-Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare længe siden jeg har fået skrevet herinde....Men jeg falder i fælden hvergang jeg sidder og læser, svømmer helt hen og får slet ikke svaret ;) :kiss:

Hvor I bare rykker....det er da helt vildt.!

ALLERFØRST TILLYKKE med kapitalen, hvor er det bare skønt når nogle gerne vil hjælpe .!!! Hvor er det bare dejligt....håber ikke længere jeres søvnløse nætter er pga det ;) :balloon::biggrin::boohoo:

Og så syntes jeg de bordkort er super søde, RIGTIG FLOTTE !!!..... jeg mindes at jeg engang har spurgt til om I ville have fjer på, eller om det ikke ville være pænt eller noget i den retning ? - Jeg kan bare ikke se det i tråden...... - Håber ikke det var en af de spørgsmål der aldrig blev stillet....;) !?!

:denmarkflag::balloons:

Natasha

Redigeret af Esben
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordkortene er blevet rigtig gode med vinger på, og jeg tror det bliver for meget hvis der også kommer næb på :balloons:

Men det er vildt flotte, men puha hvor er det meget arbejde, gad vide om man kan få klippekrampe ligesom man får skrivekrampe :balloon:

Held og lykke med arbejdet :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg er enige med panelet som indtil videre har talt - NR 2 må det blive.

Den er bare super sød, elegant og meget enkelt trods dybden som de ekstra vinger giver :denmarkflag:

Jeg har vist ikke fået ønsket jer held og lykke med projekt-baby, men det ønsker jeg selvfølgelig for jer :balloon:

Kanon med den ekstra økonomiske hjælp :balloons: for ja det kan nemt rende op når man sådanne planlægger bryllup (taler af erfaring :boohoo: )

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder her alene hjemme, og er bare så glad! Så det er jeg naturligvis nødt til at dele. Mine forældre har fra starten sagt, at de vil give 50.000 til brylluppet.

I dag siger min far så, at udover det vil de give teltet til receptionen (12.000 kr.), vin, jazzband til receptionen (pris????) og det løse henad vejen!

Har bare lyst at tage bilen til Sjælland og give dem kææææææææææææææææmpe

:balloon::biggrin::boohoo::kiss::kiss::huh::td::)

Kan ikke vente med at fortælle Sophie det, når hun kommer hjem fra arbejde!!!!!

:denmarkflag: Lisette

Skøøøøøøøøøøønt, tillykke :balloons:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser!

Nej hvor er I kommet langt allerede!! Man bliver sku helt stresset når man tænker på hvor meget man så selv mangler :kiss::balloon:

Tak..vi glæder os også meget til at blive gravide...Der er bare en ting jeg ikke forstår..måske du kan hjælpe?

Jøsses, det kalder jeg altså humor :denmarkflag::balloons::huh:

Hold da op en start kapital farmand (og mor) lige disker op med. :kiss: ...hvor er misundelsen dog grim...virkelig virkelig grim.....kan man adopteres?! :biggrin:

Synes I er drøn heldige, men ikke kun pga pengene som hjælp men også fordi at det samtidigt er et tegn på hvor meget de har accepteret jeres forhold og elsker jer. Man må sige at det i sig selv er den ultimative gave.... :td::loveshower:

Er forresten enig vedr. svanerne...nr. 2!

Synes faktisk at det med 2 svaner er ret passende i denne sammenhæng og så er de vildt romantiske og søde.....men elegante også.

mvh Nanna (som stadig ikke har fået taget sig sammen til at lave sin egen planlægningstråd :boohoo: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay her er bare sket SÅ meget så det fatter man slet ikke! Men jeg har gnasket mig igennem de sidste fire sider med velbehag!

For det første vil jeg bare gerne lige sige tak til jer to! I er der altid i min tråd, i kommer altid med en sød besked, og et opløftende smil!

For det første skal i have et stort tillykke og held og lykke med på vejen når nu projekt bastard begynder! I fortjener den lykke det er at få et lille barn!

I er nogle vidunderlige kvinder, der bidrager med så megen glæde og godhed herinde! Tak fordi i kom forbi!

Mht. bordkort er jeg også mest vild med nummer 2, det at der kommer et sæt ekstra vinger på giver, som Rikke siger, svanen en dybde og det er mega smukt! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har noget der hedder Polycystisk Ovarie Syndrom (PCO), som besværliggører processen lidt.

Det har jeg også... Jeg var overvægtig, men efter et vægttab på 10 kilo- lavede vi en økobaby...

Havde dog bestilt tid til inciminering... det skal nok blive jeres tur!!! :denmarkflag: Jubiiiii...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lisette og Sophie

Nu har jeg været igennem jeres tråd og hold fast hvor ser det godt ud - det bliver vist et brag af en fest, men med hele TO bridezillas, så er det vist meget naturligt :balloons:

Jeres bordkort er superflotte, specielt dem med vingerne :balloon:

Glæder mig til at følge jeres planlægning.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op...en spamming af vores tråd...HVOR FEDT!

Louise, Aelmholdt, Sangfugl, Sophie og Belinda...Hvor er i søde... flertallet har talt...det må og skal være nummer 2 :denmarkflag: (det bliver Lisette glad for, for hun har klippet alle vingerne :balloons:

Natasha...Ja du har skam skevet forslaget med dun på vingerne...Vi har prøvet det, men det så ikke så godt ud...Eller også var vi ikke så gode til at få det at se godt ud...Vi var ellers helt tændte på ideen...

Marina29...Lisette har fået klippekrampe...det har jeg ikke...for jeg har ikke klippet så meget...

Nanna...Tusind tak skal du have søde...Og ja, det er en super måde fra dem at vise de accepterer os....Lisettes far Morten var, da han fik af vide vi var kærester, helt vild for at vi skulle giftes :balloon:

Katharina...tusind tak for de sædvanlige, søde ord :biggrin: Du er bare for dejlig!

Sara....Hvor er det dejligt at høre, at der er lys for endenaf livmoderen :boohoo: Og tillykke med at det lykkedes for dig :kiss:

Cindy...Nix...han lånes ikke ud...så er der jo mindre til os :kiss:

Hvor er i bare dejlige allesammen :huh:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:denmarkflag::biggrin: Jeg er bare SÅ ked af det i dag :boohoo::balloons:

Min mor har lige ringet og fortalt at hun er blevet akut indlagt (hun har for nylig fået konstateret brystkræft), så jeg er lige røget i kulkælderen igen...

Synes ellers lige jeg var begyndt at komme lidt på toppen efter jeg fik det at vide...

:balloon:

-Sophie

Redigeret af Theshe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh Sophie det er jeg ked af at høre! :balloons:

Hvis du har mulighed for det så kør ud og besøg hende! Så kan du følge med i det hele og ikke bare vente!

Jeg sender en masse varme kram og knus, og håber på at din mor snart får det bedre! Det er ufatteligt hårdt at se sin mor syg! Man vil gøre alt for at hjælpe dem, og jeg håber at du ved at bare det at du ringer til hende, giver hende et kram, og lytter til hende, er den bedste hjælp du kan give hende!

Du kære søde rare kvinde!

Et stort kys her fra mig, med ønske om rigtig god bedring til din mor så hurtigt som muligt! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej søde Sophie... Det er jeg så ked af at høre. :balloons: Jeg ved, hva' du går igennem lige nu - og man ka' intet stille op!

Jeg ønsker det allerbedste for din mor og sender dig fluks en god portion held, for det har du i den grad brug for mere end jeg selv.

Du ska' vide, at du altid er velkommen til at læsse af herinde, men du er osse velkommen til at sende mig en pm, hvis du gerne vil "snakke" med en, som kender til det at være i din situation, uden at hele omverdenen kan læse med.

En milliard :denmarkflag: til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer