Ghettognu

Brudekjoler fra film

51 indlæg i dette emne

Og så lige to fra Love Actually med Kiera Knigthley...

Den øverste er vsit ikke brudekjolen ser jeg lige... Men ok...

post-22121-1163374530.jpg

Årh, sidder lige og ser filmen nu.

Ææææælsker bryllupsscenen. Kommer altid til at tude (og grine) der hvor trompetisterne rejser sig op fra kirkebænkene og spiller med på "All you need is love".

Fantastisk Scene!!!! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg elsker bare den mor, hun er såå forfærdelig, og jeg kan virkelig genkende min egen mor i hende nogen gange :whistle:

Men den bedste scene i den film, er simpelt hen der hvor Mr. Darcy hopper i søen, nøj han er fantastisk lige der :loveshower:

Jeg er virkelig stor fan, kunne snakke i flere timer om den bog og film :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh the hotness that is Mr. Darcy :bearhug:

Kunne være vi skulle oprette et Stolthed og fordom forum, der kan lære alle mennesker, hvad de går glip af :cheerleader3:

Har endda truet med at tvinge Søren til at se den, men jeg tror nu jeg beholder denne film for mig selv :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa! Hvis I er vilde med P&P95, så vil jeg dog lige anbefale, at I skal prøve North & South (nej, ikke den med Patrick Swayze (sp?), men den med Richard Armitage og Daniela Denby-Ashe fra 2004) - den er simpelthen fantastisk! Jeg er en kæmpe fan af britisk literatur (Jane Austen, Elizabeth Gaskel, Thomas Hardy, mm) og er medlem i et forum hvor vi diskuterer britisk skønliteratur, filmversioner af literatur og selvfølgelig og skuspillerne. :whistle: Jeg ved ikke, om jeg må poste linket her men jeg vil gerne give det videre til jer per pm.

Det her er nu ikke lige frem et bryllupsbilled men Wow! :cheerleader3:

Postet billede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige rette her: Skønheden og Udyret ender IKKE med et bryllup, ej heller Tornerose.

De eneste Disneyprinsesser der er blevet gift er Askepot (2 gange), Jasmin, Mulan, Jane (det ser man dog ikke) og Ariel. Billeder nedenfor (dog ikke Mulans)

EDITH: Fandt Mulan:

art1b.jpg

Og et bedre af Askepot´s nummer to

CINDERELLA_3_Photos_10.jpg

post-20844-1186435525.gif

post-20844-1186435542.jpg

post-20844-1186435559.gif

post-20844-1186435700.jpg

Redigeret af mrs.bride2B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer så en af mine ABSOLUTTE favoritter, Stolthed og Fordom med Colin Firth som Mr. Darcy. Her er billeder fra bryllupsscenerne, hvor han bliver gift med Elizabeth Bennet.

_40973477_wedding_pride203.jpg

wedding.jpg

Neeeejjjj :bearhug::bearhug:

Flere fans... Min kæreste er lidt træt af mig. Den er altid i PS2´eren oppe i soveværelset... Og den er stensikker: min søn sove efter max 20 min af den. Er iøvrigt også vild med David Bampers "mr. Collins". Og moren er genial.

Den er spillet utallige gange. Mr. Darcy for lækker :hug::hug:

knus Sanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer så en af mine ABSOLUTTE favoritter, Stolthed og Fordom med Colin Firth som Mr. Darcy. Her er billeder fra bryllupsscenerne, hvor han bliver gift med Elizabeth Bennet.

_40973477_wedding_pride203.jpg

wedding.jpg

Neeeejjjj :bearhug::bearhug:

Flere fans... Min kæreste er lidt træt af mig. Den er altid i PS2´eren oppe i soveværelset... Og den er stensikker: min søn sove efter max 20 min af den. Er iøvrigt også vild med David Bampers "mr. Collins". Og moren er genial.

Den er spillet utallige gange. Mr. Darcy for lækker :hug::hug:

knus Sanne

Jamen så har du jo ro til at se resten af filmen, når sønnike sover :td:

Jeg har sørme også set den mange, mange gange! Jeg har heldigvis en mand, der også gerne ser den.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Stolthed og Fordom.... Er mere vild med "Becoming Jane" :bearhug:

post-18806-1203364803.jpg

Og så ABSOLUT hende her:

post-18806-1203364609.jpg

Ville have fundet brudekjolen, men den er der åbenbart ingen fotos af på nettet udover dette :hug::hug: ;)

Er så vild med ideen om, at alle prinsesser forvandler sig til trolde, når de bliver gift :bearhug:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer