Theshe

Hvad arbejder i med???

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen her vil jeg da være med, for jeg har bare verdens BEDSTE og mest givende job!

Jeg er Aktivitetsmedarbejder på et feriecenter, hvilket vil sige, at jeg fungerer som livredder i badeland, passer skicentret og så laver jeg masser af aktiviteter med børnene (fodbold, rundbold, ansigtsmaling, textilmaling, historiefortælling m.m.). Derudover assisterer jeg osse ved firmaaktiviteter og polterabender. :balloons:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hmm ja og ås kommer jeg her med et lidt kedeligt job men for mig er det helt ok *ss* Er afdelingsleder i en lille bager på strøget (Reinh. van Hauen) så står for at butikken kører hver dag, meget sjovt til tider og andre gange vildt stressende men også lidt kedeligt i længeden har været der 2 1/2 år nu skal videre efter brylluppet... ved bare ikke helt med hvad :baa:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er begge journalister. Jeg er skrivende - pt. på en lokalavis nord for København, og William er web/tv journalist hos Forsvarets Mediecenter. Pt. sidder han dog i kommunikationsafdelingen samme sted.

- Louise

0

Del dette indlæg

Jamen her vil jeg da være med, for jeg har bare verdens BEDSTE og mest givende job!

Jeg er Aktivitetsmedarbejder på et feriecenter, hvilket vil sige, at jeg fungerer som livredder i badeland, passer skicentret og så laver jeg masser af aktiviteter med børnene (fodbold, rundbold, ansigtsmaling, textilmaling, historiefortælling m.m.). Derudover assisterer jeg osse ved firmaaktiviteter og polterabender. :balloons:

Det lyder da bare til at være et super dejligt job :blush: Hvor i Danmark har vi lige et skicenter???

0

Del dette indlæg

Jeg læser økonomi på Kbh's universitet, og er igang med kandiatdelen :blush:

Derudover har jeg studenterjob i Novozymes, hvor jeg for det meste laver personalestatistik :balloons:

Nok ikke ligefrem drømmejobbet for mange, men jeg elsker at sidde og lege med tal :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er oversætter i spansk og engelsk, og skriver i øjeblikket også speciale til afslutning af mit cand.ling.merc spansk studie. Så efter jul ... ja der skulle jeg gerne være statsautoriseret tolk og translatør i spansk :blush::balloons: Min tilkomne er revisor, og læser samtidig cand.merc.aud.

Redigeret af Princesa
0

Del dette indlæg

Jamen jeg er oversætter i spansk og engelsk, og skriver i øjeblikket også speciale til afslutning af mit cand.ling.merc spansk studie. Så efter jul ... ja der skulle jeg gerne være statsautoriseret tolk og translatør i spansk :bestwishes::balloons: Min tilkomne er revisor, og læser samtidig cand.merc.aud.

?Hola que tal?

:carrot: :blush: :carrot: :blush: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er begge arbejdsløse og nasser en hel masse på samfundet....

:balloons::bearhug::blush:

Ved siden af det studere vi begge, min mand læser til SoSu-hjælper og jeg læser på 5 semester til pædagog...

0

Del dette indlæg

Jeg er cand. mag. i dansk og arbejder som konsulent i et it-firma (bruger desværre ikke rigtigt min uddannelse pt, men håber at komme til det en gang - savner lidt at arbejde mere med skriftlig kommunikation, selvom jeg er glad for mit job)

Kæresten er på sidste år som bygningsingeniør-stud.

0

Del dette indlæg

Ja jeg er en af dem i hele DK som bare ikke kan finde et arbejde og derfor er jeg på kontanthjælp.. Jeg har søgt alt og over det hele (dog kun i min by) og der er ingen som gider have mig :bearhug: Har nu været arbejdsløs i et lille års tid og det ser rigtig sort ud, for finder jeg ikke et arbejde inden april måned, så kan vi ikke blive gift..

Min kæreste er præmier løjtnant (også kaldet officer) i søværnet og er uddannet maskinmester. Han skal med på Galathea 3 nu her til december.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stud. mag. art. - hvilket på dansk vil sige at jeg er bachelor i forhistorisk arkæologi og studerer videre til at blive magister i selv samme - undervejs arejder jeg for Sorø Museum hvor jeg graver en masser huller i jorden...hehe og for Køge Museum, hvor jeg underviser skoler i oldtidens perioder. Derudover supplerer jeg min indtægt ved siden af ved at ar´bejde freelance som negletekniker - en uddannelse som jeg færdiggjorde i 2002.

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden arbejder inde i høje tåstrup på carlsberg/tuborg lageret om natten som lagermedarbejder...men har før arbedjet 17 år som reservedelsekspedient (biler).

Jeg er socialrådgiverstuderende i Odense. Fik endelig aktivering fra AF til at tage uddannelsen, da jeg har en 12 år gammel skade i armen som gøre at jeg ikke må løfte osv...og har ikke anden udd. Har nemlig arbejdet en del inden for hjemmeplejen...

mvh Nanna :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Som de fleste ved er jeg ejer af, og spiller for Diskobil, men jeg laver også andet, og udviklingen er gået i retning af at jeg har overladt administrationen af Diskobil til min bedre halvdel, og selv i højere grad kører på samme måde som vores andre djs. På den måde har jeg fået mere tid til mine andre gøremål (vores hovedindtægtskilde):

Frem til starten af i året var jeg ansat som skatterådgiver i et landets største revisionsfirmaer, men i dag driver jeg min egen virksomhed indenfor skatterådgivning. Jeg arbejder for og ude hos en række mindre revisionsfirmaer. Herudover laver jeg undervisning til revisorer, advokater m.fl.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer