christinalovesbrian

Kurtkok.dk

15 indlæg i dette emne

øv øv øv :biggrin:

Jeg har jo hele tiden ville have de praktiske ting på plads nu med det samme, såsom kirke, feststed, mad osv.

ringede så til www.kurtkok.dk hvor jeg snakkede med en temlig irriterende dame.. :bask:

hun blev ved at påstå og hentyde til at det var fordi je gvar bange for at de blev overbookede den dag og derfor ikke kunne levere til os også, at jeg ville bestille så tidligt.

Det er det jo ikke. det er jo bare fordi jeg rent faktisk har det elendigt med ikke at kunne få tingene på plads og at vi ordner nogle andre ting ud fra maden fx. servering, samt at feststedet genre vil vide hvad vi skal servere så de kan sørge for at der er fade osv nok.

prøvede at forklare hende damen det, men hun blev ved at holde på at det var hende grund der var den rigtige...

er bare så trist og sur lige nu, vi havde jo brugt den sidste uge til at finde en lækker menu vi gerne vil have og den er ganske stille og rolig og ikke noget sæson præget, så det var ikke derfor vi ikke kunne bestille.

Nå, men 2-3 mdr før brylluppet kan jeg ringe til dem og bestille, var det svar jeg fik, hvilket jeg synes er temmelig sent...

dertil var mit svar: jamen så siger jeg tak for ingen ting, der er sikkert andre steder der med glæder tager imod 15.000 kr for en klat mad.

vi havde regnet ud at hos dem ville vores mad komme til at koste 15.000 kr for det hele..

øv havde ellers glædet mig så meget... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv øv øv :biggrin:

Jeg har jo hele tiden ville have de praktiske ting på plads nu med det samme, såsom kirke, feststed, mad osv.

ringede så til www.kurtkok.dk hvor jeg snakkede med en temlig irriterende dame.. :bask:

hun blev ved at påstå og hentyde til at det var fordi je gvar bange for at de blev overbookede den dag og derfor ikke kunne levere til os også, at jeg ville bestille så tidligt.

Det er det jo ikke. det er jo bare fordi jeg rent faktisk har det elendigt med ikke at kunne få tingene på plads og at vi ordner nogle andre ting ud fra maden fx. servering, samt at feststedet genre vil vide hvad vi skal servere så de kan sørge for at der er fade osv nok.

prøvede at forklare hende damen det, men hun blev ved at holde på at det var hende grund der var den rigtige...

er bare så trist og sur lige nu, vi havde jo brugt den sidste uge til at finde en lækker menu vi gerne vil have og den er ganske stille og rolig og ikke noget sæson præget, så det var ikke derfor vi ikke kunne bestille.

Nå, men 2-3 mdr før brylluppet kan jeg ringe til dem og bestille, var det svar jeg fik, hvilket jeg synes er temmelig sent...

dertil var mit svar: jamen så siger jeg tak for ingen ting, der er sikkert andre steder der med glæder tager imod 15.000 kr for en klat mad.

vi havde regnet ud at hos dem ville vores mad komme til at koste 15.000 kr for det hele..

øv havde ellers glædet mig så meget... :balloons:

Altså enten vil de handle eller også vil de ikke...du skal jo ikke ligge på knæ for at få foretaget en bestilling hos dem, vel?! Ved godt det er smadder ærgeligt, men 15.000,- lyder da ikke vildt billigt i mine ører...hhmmm det afhænger selvfølgelig af antal kuverter....

Vi skal give 10.000,- for at 2 kokke (den ene er vist køkkenass.) laver sandwich osv til når gæsterne kommer fra kirken, forret, hovedret, dessert, anretter natmad (vi køber selv da det er oste/pølse bord) og de er der til natmaden er serveret...

Vi havde regnet med ca. 40 personer og en menu som skulle være lidt mere speciel end suppe, steg, is....

Mvh Nanna :jul 16:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår absolut godt din skuffelse. Jeg havde også lagt røret på, med en forkert følelse i maven. :blush:

Som Nanna også skriver... 15.000 lyder af rigtig mange penge (igen afhængig af couverter), men mon ikke der er andre muligheder, når I har afsat så mange penge.

Hvor mange bliver I??

Vi har bestilt mad hos Køkkenartisten.dk.

Her har vi valgt 2 X receptionsmenu, da vi mener det passer bedst til vores dag.

Derfor vil der være ca. 15-18 ting, at vælge imellem.

(min. bestilling af receptionsmenuer er 50 pers.)

De er virkelig søde og har styr på tingene. Jeg bestilte vores for 2 mdr. siden og vi skal først giftes d. 23. juni 2007.

Vores tilbud:

2 x receptionsmenuer, fade, kørsel, 1 anretter og 1 kok i 8 timer...

9340 kr.

Prøv at tjekke nettet ud.

Du får lige en masse af dem her :balloons::biggrin::blush:

0

Del dette indlæg

Vi bliver 70 til festen om aftenen og kuvertprisen er 225 kr

så det bliver sådan et sted mellem 15-16.000 kr....

Jeg er nået dertil nu hvor jeg laver maden selv... hvad han skal have 15.000 kr for kan jeg selv klare for maks 3-4.000kr... og så ved je gbare maden er som jeg vil have den og at den kommer til tiden og at jeg ikke risikere at skulle hente pizza...

skal lige siges at jeg har været under uddannelse som kok og elsker at lave mad, ville et eller andet sted godt bare have været fri.. men satme ikke om jeg smider så mange penge efter nogen der ikke engang vil handle med mig... slut prut finale :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[Altså enten vil de handle eller også vil de ikke...du skal jo ikke ligge på knæ for at få foretaget en bestilling hos dem, vel?! Mvh Nanna :jul 16:

Helt sikkert ikke. Jeg fatter ikke at der findes leverandører, såsom cateringfirmaer, feststeder m.v. hvor folk får beskeden at de først kan reservere/bestille fra den eller den dato. For mig at se kan det kun være en fordel at folk booker i god tid, og den eneste årsag jeg kan finde til det, er at de pågældende måske er bange for at der senere kommer "en bedre ordre" ind, som de hellere vil lave. Hvis et firma ikke kan se 1-2 år frem i tiden ville jeg da være ret betænkelig ved at lægge mine sparepenge der :balloons:

0

Del dette indlæg

hmm , nu er 1½ år før altså også lige i rimelige god tid hvad catering angår , men feststeder og kirke osv er det bedst at være ude i god til . forsøg igen når der er ½ år til , kan jo ske mange ændringer inden den tid alligevel , feks i hellere vil have fra et andet sted eller noget :balloons:

Redigeret af santos
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg bliver altså nødt til at skrive det her indlæg - undskylder allerede, men et bryllup er en så stor begivenhed (i mine æøjne) så synes det er synd, hvis noget går galt.

Jeg var til julefrokost i sidste weekend hvor vi skulle have mad fra ***IKKE TILLADT***. Maden skulle komme mellem 16 og 18, men den kom kl 23.30!!!

Hele aftenen gik med at ringe til dem, og hver gang vi endelig kom igennem, havde de tusind nye og dårlige undskyldninger.

Desværre er det ikke det eneste tilfælde jeg har af de slags...

Min mor har også fået mad fra ***IKKE TILLADT*** og det kom 1½ time for sent.

I begge tilfælde var maden ikke noget at råbe hurra for. Det var ikke dicideret dårligt men absolut ikke godt. Ret kedeligt. Så jeg vil absolut ike anbefale det og da slet ikke til et bryllup.

Held og lykke med at få arrangeret brylluppet.

Vh Mette

0

Del dette indlæg

Jeg er nået dertil nu hvor jeg laver maden selv... hvad han skal have 15.000 kr for kan jeg selv klare for maks 3-4.000kr... og så ved je gbare maden er som jeg vil have den og at den kommer til tiden og at jeg ikke risikere at skulle hente pizza...

skal lige siges at jeg har været under uddannelse som kok og elsker at lave mad, ville et eller andet sted godt bare have været fri.. men satme ikke om jeg smider så mange penge efter nogen der ikke engang vil handle med mig... slut prut finale :blush:

Undskyld, men hvad koster du i timen?? :unsure: Synes dit budget lyder optimistisk i forhold til antal personer...hvilken slags menu havde du forestillet dig...

Mvh Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok også droppe kurtkok, da det ikke lyder som det bedste sted at få maden fra...

Jeg tror at den følelse man sidder tilbage med efter de indledende samtaler holder stik langt henaf vejen, så lyt til din intuition!

:unsure: Anne

0

Del dette indlæg

skal lige siges at jeg har været under uddannelse som kok og elsker at lave mad, ville et eller andet sted godt bare have været fri.. men satme ikke om jeg smider så mange penge efter nogen der ikke engang vil handle med mig... slut prut finale :blush:

Undskyld, men hvad koster du i timen?? :unsure: Synes dit budget lyder optimistisk i forhold til antal personer...hvilken slags menu havde du forestillet dig...

Mvh Nanna

Det gode ved det er jo at jeg er "gratis" i timen...

Og at jeg kan købe lidt af det til meget billige priser, men nu skal vi ikke have noget sindsygt vildt, "bare" buffet er det blevet til

0

Del dette indlæg

hmm , nu er 1½ år før altså også lige i rimelige god tid hvad catering angår , men feststeder og kirke osv er det bedst at være ude i god til . forsøg igen når der er ½ år til , kan jo ske mange ændringer inden den tid alligevel , feks i hellere vil have fra et andet sted eller noget :unsure:

Det er jeg slet ikke enig i. Uanset om man vælger en catering eller en færdigpakke løsning fra et feststed er et bryllup så vigtig en begivenhed at det ikke bare er noget man ordner 2-3 måneder før festen, medmindre man da ikke går så højt op i det.

Det med at man måske finder ud af at man hellere vil have et andet sted holder heller ikke. Realiteten er at man er nødt til at bestille feststedet i god tid, for ellers vil der typisk ikke være noget feststed. Sker det er det næppe et problem for firmaet at køre maden ud til det andet sted i stedet.

Vi har brudepar og konfirmationsfester der er booket ind helt fremme i år 2009 og for mig at se er der ingen "dårlige undskyldninger" for ikke at tage imod bestillinger i god tid i forvejen.

Det Grislingen skriver om ***IKKE TILLADT*** er jo ikke just befordrende for firmaet. Der kan være tale om svipsere eller startvanskeligheder men jeg håber så sandelig ikke at brudeparret har betalt en krone for maden :blush:

Derimod findes der glimrende mindre cateringfirmaer. Jeg har selv oplevet bl.a. Eurokitch, Kok Amok og Kokkekunsten flere gange og det har altid været tip top + leveret som aftalt.

0

Del dette indlæg

tror desværre ikke at det er en enkelt svipser fra ***IKKE TILLADT***... min farmor og farfar fortalte lige i dag at den julefrokost de var til søndag, endte med at være uden mad og de havde jo betlat alle pengene for det... det var også den kære ***IKKE TILLADT*** der skulle levere... men ingen mad og en masse dårlige undskyldninger...

skal vi vædde om hvor længe han holder i branchen...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror desværre ikke at det er en enkelt svipser fra ***IKKE TILLADT***... min farmor og farfar fortalte lige i dag at den julefrokost de var til søndag, endte med at være uden mad og de havde jo betlat alle pengene for det... det var også den kære ***IKKE TILLADT*** der skulle levere... men ingen mad og en masse dårlige undskyldninger...

skal vi vædde om hvor længe han holder i branchen...?

Så vil jeg hellere sætte mine penge i et skrabelod. Der er nok større gevinstchance :unsure:

0

Del dette indlæg

Synes helt klart også du skal finde en anden leverandør!

Har selv hørt et par dårlige historier om KurtKok, bla. også om mad der aldrig kom/kom meget sent...

Vi kontaktede www.buffetkompagniet.dk, men da de ikke vil gå med til at man smager maden inden man bestiller, droppede vi dem. Synes ikke det kan være rigtigt at man ikke kan smage. Vi tilbød endda at betale for det, og foreslog at de bare kunne ringe næste gang de alligevel lavede mad til et selskab, så de ikke skulle lave kun til to, men nej.

Når der nu engang er så mange i faget, synes jeg ikke man skal nøjes, og slet ikke om maden, da mange af festerne jo centrerer sig meget om madoplevelsen.

Knus!

0

Del dette indlæg

Hvis jeg ikke tager helt fejl, var der vist en tråd for et stykke tid siden, hvor flere fortalte om deres dårlige erfaringer med ***IKKE TILLADT***...

-Sophie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer