Guest Boiskov

Min Brudekjole... er den for

65 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej du :bearhug:

Jeg kommenterer ikke ret tit på kjoler, men den her er UNIK og HELT FORRYGENDE. Lad ikke svigermutteren tale dig ud af den!!!

Jeg synes den er fantastisk, og du bærer den meget meget flot.

Det, at der ikke er andre der har den, synes jeg faktisk bare, at du skal tage som noget godt. Tænk, at du har noget, som ingen andre har (det havde jeg også, da min mor syede min kjole, og du kan slet ikke forestille dig, hvor mange dejlige kommentarer, jeg fik til begge vores bryllupper!!)

Så vær du helt rolig min pige. Du har valgt den helt rigtige kjole til dig (og psst, min kjole var heller ikke hvid)

:griner:-

Anna

0

Del dette indlæg

Tjaaaaaaaaaaaaah... Nu er det jo ikke lige min stil, men nok mest pga af min ellers noget så lækre figur :bearhug::griner:-:blink:

Men Wauw... du er da for lækker i den... det er der da slet ingen tvivl om... den figur og stilen synes jeg er smuk... Og hvad bilder svigermor sig ind... Hun burde da være vild med kjolen fordi det er den du har valgt og fordi det der dør kjolen aller mest smuk er dig og din udstråling *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommenterer heller ikke særlig tit på kjoler, men damn - du er jo piv fræk. :blink:

For det første er kjolen lige min stil :griner:- og for det andet er du hamrende smuk i den. Kjolen er speciel, men det gør den da ikke mindre smuk. Jeg synes absolut ikke, at du skal være i tvivl om den - slet ikke, hvis du bare kan mærke at det er DEN. -HAHA-

:bearhug: Christine

0

Del dette indlæg

:bearhug:

taak... Ja jeg tænkte os i starten at det var fedt at ingen havde den, men når allle siger den er speciel begynder man at tænke om de overhovedet mener det godt, men det er jo vigtigst at jeg ka li den.. OG det kan jeg..

I januar ska jeg gå modellos i Smukbruds brudekjoler til bryllups messe, og jeg er så bange for at falde for en ny, men har fået den med hjem og synes den var smukkere end jeg huskede...

Og min svigermor.. ja.. hun får lov tl at brumme men mon ikk hun syns godt nok om den på dagen..

Tak for alle jeres søde svar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmmmm, jeg ved ikke rigtig...jeg kan ikke rigtig bestemme mig....som andre tilsyneladende har sagt, så er den speciel. Men det skal du ikke nødvendigvis tage som noget negativt...for med speciel mener jeg altså ikke grim eller lignende. Den er bare....ja, speciel. Den klæder dig dog, giver en flot figur, du lyser åbenlyst op når du har den på, og den har nogle fede effekter:eks. at tylet som ligger på jorden bagpå, det ser godt ud!

Dog synes jeg ikke at man kan være bekendt at skælde svigermor ud...helt ærligt, kvinden giver sin mening til kende og det kræver sin person at gøre det vedr. noget så vigtigt som en brudekjole...hellere nu end at få at vide til brylluppet af en masse at den er speciel og ikke at have hørt det før....

Du kan nu tænke lidt over hvad speciel egentlig er....jeg har set mange specielle kjoler, som jeg synes var ret flotte....de var bare anderledes...sååååååå..........

Behold du din drømme kjole og husk at have i baghovedet at alt er relativt, det afhænger af øjnene der ser og det er helt okay.

Ps: Jeg scroller op hele tiden, for man skal da liiiiiige se den igen.... :griner:- Det kan da ikke være helt skidt, vel?

Mvh Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej :xmas:

Det er da bare en af de smukkeste brudekjoler jeg har set. -Og hvis der ikke er andre der har den, så ville jeg personlig blive meget glad. Jeg vil ikke have en kjole andre også har og det er ikke længe siden at jeg sagde: Hvis jeg finder en kjole jeg kan li så går jeg aldrig ind på BK igen. for jeg vil ikke se en anden i den samme kjole før mit bryllup. :griner:-

Og hvem kan undvære BK? ;) Så nu designer jeg selv en, syr en prøve, går ind hos en skrædder og ber dem lave en magen til. (bare i pæn) :bearhug:

Annika.

:jul10:

0

Del dette indlæg

Jeg skal ærligt indrømme at den ikke er min stil - jeg elsker toppen og midten på den men ikke bunden.

MEN, når det er sagt så synes jeg du skal glemme hvad alle andre synes om den og så kigge på dit eget billede - for jeg har sjældent set en brud med et bredere og dejligere smil og så meget stråleglans som du har på de to billeder - og helt ærligt, kan det kun betyde én ting: nemlig at det er den HELT RIGTIGE kjole for dig, uanset hvad svigermor synes. (Eller hvad jeg synes) for det er jo ikke hende/mig der sskal giftes i den, og du ser virkelig ud til at være tilpas i lige netop den kjole og der er intet i vjen med at den er unik....tvært imod.

Badutski

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg kender een der blev gift i den i efteråret og nok mest derfor valgte jeg den ikke selv... Jeg synes med andre ord, at den er helt fantastisk - min endelige kjole er heller ikke helt hvid. Jeg har ladet være med at vise min kjole til for mange netop for at stoppe evt. tvivlende/negative kommentarer.. :blink::griner:-

Held og lykke med :bearhug: Du bliver SMUK!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa! :griner:-

Jeg syntes, at din kjole er smuk og utrolig stilfuld. Din kjoles slids giver et sydlandsk præg! -HAHA- Me like, me like! Den er lidt anderledes, men det syntes jeg kun er en god ting... Jeg har heller ikke set andre, der har købt en kjole magen til min, og det syntes jeg er super fedt!!

Et lille men: -HAHA- Jeg er dog ikke den store tilhænger af satinkanter på sløret, så jeg ville personligt vælge et uden kanter på.... Det syntes jeg ville gøre kjolen 100% gennemført. Men det er bare MIG! Jeg nævner det mere, for at du kan have det med i dine overvejelser næste gang du prøver den. Jeg tror, at de "vilde" ender på kjolen (positivt ment, da det giver kjolen "liv"! :bearhug: ), ville stå smukt til et slør, der slutter på samme måde....

Men som tidligere nævnt: det er ikke vores, sviger mors eller andres holdning, der betyder noget, men DIN! -hvordan du føler dig i kjolen, og når du tænker på den.... -HAHA-

Håber, at du forstår, hvad jeg mener.....

:blink: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Hej!

Du er bare rigtig flot i den kjole :bearhug:

Nu er jeg jo personligt MEGET stor tilhænger af en utraditionel kjole. Jeg har netop bestilt min kjole i dag og den er også en slags rosa/beige. Grunden til at jeg gerne vil have en utraditionel kjole er, at jeg, efter at have set rigtig mange billeder af nygifte i aviser og andre steder, hele tiden tænkte: "Gud hvor de ligner hinanden!" Jeg synes simpelthen at der godt må "ske" lidt og gerne lidt anderledes. Jeg er så på den anden side heller ikke så vild med brudekjoler, der bliver FOR specielle (eller mærkelie :blink: ) jeg vil bare gerne skille mig lidt ud fra mængden og stadig være rigtig smuk på den store dag -HAHA- og det synes jeg helt bestemt din kjole gør -HAHA- Men er du i tvivl, så prøv nogle flere kjoler og se om du så alligevel bliver ved med at vende tilbage til en bestemt kjole, for så er der jo ikke så meget at være i tvivl om :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, den er unik og speciel - men på den enormt flotte og stilsikre måde! Med andre ord: jeg synes den er meget smuk til dig af flere årsager:

1) Din figur er jo FANTASTISK - sikke nogle former!

2) Det ligner en kjole, der passer perfekt til din personlighed - frisk, fræk og unik!

3) Du ligner en model - en drøm og du stråler i den..!

4) Den har et meget flot snit :carrot:

Jeg kan da godt forstå, hvis din svigermor undres lidt, men det er fordi svigermødre ofte har deres ideer om, hvordan tingene skal være for at være "rigtige". Det skal du ikke tage dig af - hvis din kjole passer til din personlighed og du føler dig fantastisk i den, så er det din kjole:)!

0

Del dette indlæg

Ja som andre har skrevet:

Jeg kan lide toppen og midten -men ikke bunden. Det er fordi jeg er lidt traditionel...hvilket din svigermor måske også er (det ved jeg min mor og svigermor ligeledes er -og vil derfor synes det samme); og når man er traditionel...så er skørtlignende stof noget der hører til inden under kjolen...og yderstoffet dækker det.

Det er egetlig bare det.

Det vigtigeste er at du kan lide kjolen (og din mand vil synes om dig i den).

Kjolen absolut ikke grim! Andre kjoler kan nogle måske lide alt ved undtagen at der mangler stropper, eller den er havfrueformet, eller empiresnit, eller de kan lskørtet men ikke toppen, eller kan lide toppen men ikke ærmerne, eller lide de kan ikke dekorationen på kjolen men snittet er flot eller omvendt, eller nogen synes måske en kjole er flot, klassisk -men kedelig. Nogen synes en brudekjole skal være hvid, min kusine har fx hele sit liv vidst at hendes ikke skulle være hvid -men rød.

Vi er heldigvis ikke alle ens.

Du kan ikke gøre alle tilfredse...det er også ligemeget!

Men gør kjolen dig glad og tilfreds, føler du, det skal være den? Så behold den!!!

0

Del dette indlæg

jeg synes den er dejlig, din kjole! du stråler i den...vær du glad for dit valg! :bearhug:

hvordan er det med tyl-slæbet? er det nemt at gå/danse med det?

Og, jeg viste din kjole til min mand og han synes den er WOW ... så der får du lige et mandligt syn på det!

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes ikke stroppen om halsen klæder dig, syntes den kunne være flottere uden.. jeg er VILD med det perle-værk der er på toppen både for og bag!

Bundem er jeg også vild med, og farven er flot til din hud!

Hvilket slør har du tænkt dig til, for synte umiddelbart også det skal være et lidt utraditonelt et?

Anna

0

Del dette indlæg

Hoold da op så mange besvarelser...

Jeg starter li fra det jeg husker..

Sløret er lavet om til en etlags og den er jeg utrolig glad for for så dominerer den ikk så meget som på billedet..

Kjolen er Benjamin Roberts og kostede 9900,-

og jeg kan tage stropperne af, men syns nu det er pænere med.. men jeg elsker kjolen det er bare lige den jeg vil ha...

Så tak for jeres søde svar, det er da dejligt..Os med nogle andre input... kan nu rigtig godt li bunden da tyldet springer frem og den følger mig overalt så den blir nem at danse i ( lidt a la anderøv)

Goo Jul

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en rigtig flot kjole, der leder tankerne hen på den skumfødte Venus.

Den skal du bare være glad for, som andre siger, klæder den dig virkelig godt. :bearhug:

Redigeret af BLS
0

Del dette indlæg

Hoold da op så mange besvarelser...

Jeg starter li fra det jeg husker..

Sløret er lavet om til en etlags og den er jeg utrolig glad for for så dominerer den ikk så meget som på billedet..

Kjolen er Benjamin Roberts og kostede 9900,-

og jeg kan tage stropperne af, men syns nu det er pænere med.. men jeg elsker kjolen det er bare lige den jeg vil ha...

Så tak for jeres søde svar, det er da dejligt..Os med nogle andre input... kan nu rigtig godt li bunden da tyldet springer frem og den følger mig overalt så den blir nem at danse i ( lidt a la anderøv)

Goo Jul

Jeg gad faktisk godt se den uden stropper, tror jeg ville synes det var flottere....men ellers synes jeg du har fået nogle gode besvarelser...alle er jo enige om at det vigtigste er hvordan DU har det i kjolen....og så hjælper det da også lidt at der er mange af os der synes der virkelig klæder dig. det er ikke kjolen der kommer med dig, selvom den er speciel..det er stadig DIG der kommer med kjolen...

Mvh Nanna :bearhug:

Mvh NAnna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer