Guest MetteTejlmann

Mette og Michael's bryllup!

1,184 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super lækker kjole den sidste dér!!! :denmarkflag: Buketten er fin til, synes jeg!

Søde Mette, du har jo slet ik' svaret i min tråd, om du er klar til negle kl. 12.30 på lørdag??

:boohoo:

Det er altså for dårligt Rikke....Jeg beklager.... Jeg smutter straks ind og gør noget ved det i din tråd!

- Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ved ikke om man må tage billeder... hvis man ikke køber... men nu må vi se!

- Mette

Det måtte jeg i hvert fald ikke, men prøv da alligevel at spørge :denmarkflag:

Og husk - de har meget mere end der er på hjemmesiden. Det er nemlig ikke dem selv, der lægger billeder ind på siden, men kjoleproducenterne, der vælger hvad der skal lægges ind på forhandlernes sider :boohoo:

Glæder mig til at høre om din oplevelse, søde

0

Del dette indlæg

- Mette

Og husk - de har meget mere end der er på hjemmesiden. Det er nemlig ikke dem selv, der lægger billeder ind på siden, men kjoleproducenterne, der vælger hvad der skal lægges ind på forhandlernes sider :boohoo:

Ja tak det erfarede jeg inde hos HOB da jeg ikke kunne komme til at prøve min kjole (Du ved den med den høje slids fra Cymbeline...) Den fandtes KUN i Tyskland! - HVA' BA???? :boohoo: og som om man tager til Tyskland for at prøve kjoler... Jeg gør ihvertfald ikke!

Anja... Ses vi lørdag???

- Mette

0

Del dette indlæg

- Mette

Ja tak det erfarede jeg inde hos HOB da jeg ikke kunne komme til at prøve min kjole (Du ved den med den høje slids fra Cymbeline...) Den fandtes KUN i Tyskland! - HVA' BA???? :boohoo: og som om man tager til Tyskland for at prøve kjoler... Jeg gør ihvertfald ikke!

Anja... Ses vi lørdag???

- Mette

Desværre nej. Vi har aftalt, at vi dropper sommerhus-weekenden og i stedet får sat lidt styr på hjemmefronten - har efterhånden en del hylder mv. der bare står op ad væggen og afventer montering, så vi har aftalt at være huslige i weekenden (øv hvor lyder det dog MAX kedeligt i forhold til BK hygge hos Gitte!) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Mette

Anja... Ses vi lørdag???

- Mette

Desværre nej. Vi har aftalt, at vi dropper sommerhus-weekenden og i stedet får sat lidt styr på hjemmefronten - har efterhånden en del hylder mv. der bare står op ad væggen og afventer montering, så vi har aftalt at være huslige i weekenden (øv hvor lyder det dog MAX kedeligt i forhold til BK hygge hos Gitte!) :)

Ja æv da.... det var da mega ærgeligt! Nå men hylder er også vigtigt.... tænk hvis glassene ikke har noget at stå på!??? Det går ikke!

Håber vi ses snart! - Mette

0

Del dette indlæg

Ååååhhhh hvor er det hele fint Mette!! :boohoo::denmarkflag: Er meget vild med ringene...især kvindens.... :heart:

De der søde ballerina agtige brudepige kjoler er da vildt søde.... :boohoo::heart: og så ved du jo godt hvad jeg synes om kjolen og buketten :toot::sm::pokey::)

Knus herfra, nanna :hug:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette,

kjolen er VILDT smuk - og buketten ligeså - så det passer jo som fod i hose når du er så skøn!!

Kjolerne er bare så søde - så yndige til dine tøser!!!

Uhh den er flot - fås den i DK..

Anna... som godt ville rejse helt til Italien efter kjolen

0

Del dette indlæg

Smukke Mette... Tak for sidst :denmarkflag: Håber du havde en super duper fest-aften bagefter! Det var rigtig dejligt at møde dig :denmarkflag:

:bestwishes:

Hej Rikkepigen post-23814-1176725524.gif..... TAK - Jeg havde en helt igennem vidundelig fest...post-23814-1176725217.gif trods min "heldagsstress" - Jeg fik SÅ mange komplimenter for mine negle men de ser også lækre ud! post-23814-1176725249.gif

Det var bare hyggeligt at være sammen med jer alle sammen den eftermiddagpost-23814-1176726059.jpg - virkeligt hyggeligt! Jeg håber du havde en god hjemfart med et bette pitstop i Odense hvor du selvfølgelig fik dejlig mad og alt hvad hjertet kan begærer... Fik I grinet lidt??? post-23814-1176725443.gif

Der er foreløbig kun et problem med de negle her.... KNUDER!! - Damn de er svære... post-23814-1176725585.gif Ellers er alt iorden og slet ikke så svært som jeg troede!!!

Sender dig mange varme glade tanker og tak for dit store arbejde og flotte finish! - du er en sveske... post-23814-1176726113.gif

Mange knus og smil fra Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var jo ude og prøve kjole i lørdags inden jeg skulle til Gitte og deltage i ultimativ neglehygge med kage og kaffe og SUPER DUPER RIKKE!!!!! :denmarkflag:

Jeg endte simpelthen ud i denne her efter "damen havde sagt at jeg IKKE kunne have den der Rosa farvede kjole på, da jeg ville komme til at ligne en lille pattegris post-23814-1176726358.gif...den krævede meget mere hudglød end jeg havde og byde på! Øhhh tak men såååå er det ligemeget!!! Jeg er jo ikke nogen gris vel???

Nå men jeg endte op i denne her model.. en Rembo Styling mrk: Helena og den var super flot...

post-23814-1176726858.jpg

men jeg vil have denne halterneck (det klædte mig VILDT godt - havde ellers ikke regnet med det!) på hvis John ellers kan og vil springe ud i det!

post-23814-1176726899.jpg

Nu må vi se hvad det ender ud i!!! Kunne også godt tænke mig at prøve noget der er lidt mere "farligt"...

Ihvertfald er jeg ikke i tvivl om at det skal være Rembo Styling eller Linea Raffaelli jeg skal gå efter... det er lige mig! Er I klar over hvor dum jeg ser ud i blonder??? SÅ FOR DEN DA.....

- Mette

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

:denmarkflag:

lækre kjoler! Ja, tror faktisk sagtens jeg kan forestille mig dig i haterneck! SMUKT!

Godt du er i så god tid... så kan du rigtig prøve det hele af! Har du i øvrigt ikke et billede af dine nye smukke negle?

psstt... og hvad med de buketter der.. sender du ikke lige de billeder, så er du en sveske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag:

lækre kjoler! Ja, tror faktisk sagtens jeg kan forestille mig dig i haterneck! SMUKT!

Godt du er i så god tid... så kan du rigtig prøve det hele af! Har du i øvrigt ikke et billede af dine nye smukke negle?

psstt... og hvad med de buketter der.. sender du ikke lige de billeder, så er du en sveske...

Åååh ja buketterne.... de er på vej.... Jeg lægger dem ind i din tråd med det samme!!

0

Del dette indlæg

Så har jeg bestilt tid til at prøve kjoler i Casa Lezar... tirsdag den 24 kl. 10 om formiddagen.... Så er der masser af tid og mulighed for at prøve SAMTLIGE af deres kjoler og finde det HELT rigtige... Skal bare prøve denne her!!! - måtte jo ikke i BF! - ØV!

Er der andre der har prøvet Casa Lezar???

- Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer