Guest jmz

Lean on me

10 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne mennesker

Sidder her og bliver en smule sentimental, da jeg sidder og lytter til "Lean on me" af Michael Bolton.

Grunden hertil er at jeg "gav" denne sang til min søster til hendes bryllup for 1 1/2 år siden. Jeg havde hyret en pige til at synge den (da jeg ikke har en tone i livet) og den siger virkelig hvad jeg gerne ville sige til min søster, men pga. tårer og klumper i halsen ikke kunne sige på hendes bryllupsdag.

Oprindeligt er sangen af Bill Withers, men Michael Bolton har som sagt også lavet en version af denne.

I får lige teksten:

Sometimes in our lives we all have pain

We all have sorrow

But if we are wise

We know that there's always tomorrow

Lean on me, when you're not strong

And I'll be your friend

I'll help you carry on

For it won't be long

'Til I'm gonna need

Somebody to lean on

Please swallow your pride

If I have things you need to borrow

For no one can fill those of your needs

That you don't let show

Lean on me, when you're not strong

And I'll be your friend

I'll help you carry on

For it won't be long

'Til I'm gonna need

Somebody to lean on

If there is a load you have to bear

That you can't carry

I'm right up the road

I'll share your load

If you just call me

So just call on me brother, when you need a hand

We all need somebody to lean on

I just might have a problem that you'd understand

We all need somebody to lean on

Lean on me when you're not strong

And I'll be your friend

I'll help you carry on

For it won't be long

Till I'm gonna need

Somebody to lean on

Lean on me...

Nå ville egentlig bare fortælle mine oplevelser med denne sang og håber at den evt. kan være til inspiration for andre. den kan i hvert fald anbefales.

:) fra JMZ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::bunny_4: sidder simpelthen her og er totalt sentimental over den sang..har den faktisk herhjemme..tænk engang.,.manden herhjemme kendte den ikke, da jeg spillede den en dag. :biggrin: hvor er hans opdragelse dog blevet svigtet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Det er en skøn skøn sang..og hvor må din søster dog havde været rørt...snøft... :yllove:

Hmm..måtte sku lige synge den engang... :biggrin:

Knus herfra, Nanna :balloon:

0

Del dette indlæg

Generelt har Michael Bolton jo indspillet nogle ret fede numre. Faktisk kom Overbossen på messen i søndags og ville høre netop ham da hun langt om længe dukkede op :balloon: Så lige i den forbindelse at han faktisk har lavet et nyt album hvor han synger Frank Sinatra. Det skal da lige undersøges :bearhug:

0

Del dette indlæg

Generelt har Michael Bolton jo indspillet nogle ret fede numre. Faktisk kom Overbossen på messen i søndags og ville høre netop ham da hun langt om længe dukkede op :toot: Så lige i den forbindelse at han faktisk har lavet et nyt album hvor han synger Frank Sinatra. Det skal da lige undersøges :hug:

Ja tak, og når du så har fundet det er vi nogle mennesker her i den anden ende der IKKE længere kan finde vores sang "lean on me" på vores musik liste....aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! :biggrin::biggrin:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Smider du lige et link ind med den.. :blink: .eller hvor finder jeg den??? :bearhug::bunny_4:

Knus herfra,Nanna :balloon: (hende quinden der sidder og skråler til sangens tekst uden musikalt baggrund...hmmmm.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif )

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige set filmen "Lean on me" i TV. Med Morgan Freeman...

Bliver s** helt rørt.

Havde aldrig set den før og kunne ikke få tekst TV til at virke, men gav den alligevel en chance. Det er jeg glad for...

Har jo som sagt tidligere skrevet, at jeg har valgt sangen til efter brudevalsen, hvor jeg skal danse med min lillebror.

Sad virkelig og håbede på sangen kom og det gjorde den!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min kommende mand fortalte mig en dag at Elvis' "The wonder of you" beskrev hvordan han havde det med mig (der var ikke et øje tørt)

Her er teksten - det er en rigtig crooner ;)

Mia

(words & music by baker knight)

When no-one else can understand me

When everything I do is wrong

You give me hope and consolation

You give me strength to carry on

And youre always there to lend a hand

In everything I do

Thats the wonder

The wonder of you

And when you smile the world is brighter

You touch my hand and Im a king

Your kiss to me is worth a fortune

Your love for me is everything

Ill guess Ill never know the reason why

You love me like you do

Thats the wonder

The wonder of you

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer