anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

Først :cheerleader3: til mig fordi jeg først nu har kigget i din tråd.

Nu har vi læreruddannelsen, linefag i dansk og håndarbejde til fælles, men gæt lige engang hvem der også skal til Take That koncert i Ålborg.... Nemlig det skal jeg også. Det er da lidt pudsigt.

Anne

:cheerleader3: Jamen ved du hva'! :cheerleader3:

Det er da bare lidt sjovt!

Glæder mig til at skulle af sted, men det gør du garanteret også! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Og mange tak for din hilsen i min tråd, Anne :cheerleader3:

Jamen det var da så lidt og mange tak for din hilsen i min tråd :rolleyes:

Jeg glæder mig dælme også til koncerten i Ålborg, det skal helt sikkert nok blive godt.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da bare det sødeste erstatningsslør nogensinde, det er jeg ret vild med :cheerleader3:

Er du sikker på at det skal rives i stykker??? ;)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Nu skal du ikke begynde at få gode idéer :cheerleader3:

Ellers skal jeg en tur forbi E-Bay igen, og det ved jeg ikke, hvad Mario siger til...

Men tanken har da strejfet mig. Det er dog lettere at acceptere, at der rives i et slør til 3 euro end i et til 800 kr! Jeg fortryder dog at have købt et i en brudebutik, da man kan få så mange meget billigere på nettet.

:rolleyes:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

3 euro er også exceptionelt billigt synes jeg nok, jeg slap alligevel 150 kr inkl forsendelse fra USA :rolleyes:

Men det er stadig billigere end de 1200 kr som sløret koster herhjemme ;)

Jeg var total chokeret over hvad slør koster herhjemme, troede de var meget billigere, havde kun lagt 200 kr af til slør i det første budget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Men hva pokker alt med brud foran koster lige 3 gange så meget som forventet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 euro er også exceptionelt billigt synes jeg nok, jeg slap alligevel 150 kr inkl forsendelse fra USA :heart:

Men det er stadig billigere end de 1200 kr som sløret koster herhjemme ;)

Jeg var total chokeret over hvad slør koster herhjemme, troede de var meget billigere, havde kun lagt 200 kr af til slør i det første budget :cheerleader3:

Men hva pokker alt med brud foran koster lige 3 gange så meget som forventet ;)

Det er også superbilligt dit slør! :cheerleader3:

Jeg var også overrasket over prisen på slør - og det er bare noget hvidt tyl, hvor der evt er syet lidt på. :rolleyes: (og så bliver det endda revet i stykker...)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

3 euro for et slør???????????????? Hold da op, jeg er godt nok blevet taget i :cheerleader3: Nå men det er der jo ikke noget at gøre noget ved nu. Men nuer mit heller ikke tyl men organza, da jeg synes tyl kradser, og så var det andet bare pænere til min kjole.

Men alligevel hatten af for dig, Anita - the Queen of E-Bay.

0

Del dette indlæg

Så fik vi endelig papir fra kirken, hvor tidspunktet for vielsen er blevet bekræftet.

Desværre har vi ikke fået vores ønske opfyldt hvad angår præsten. Lidt ærgerligt da jeg kan huske ham fra dengang, jeg sang i kirkekoret i kirken, men sådan skulle det altså ikke være, ØV :cheerleader3:

Vi skal i stedet vies af en hjælpepræst, Rikke Bertelsen, som indsættes her den 6. maj. Vi kender hende ikke, men derfor kan hun jo være god alligevel.

Så nu skal vi have udfyldt alle prøvelsesattesten og en navneændrings-ting.

God bededagsferie til jer alle!

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

3 euro for et slør???????????????? Hold da op, jeg er godt nok blevet taget i :rolleyes: Nå men det er der jo ikke noget at gøre noget ved nu. Men nuer mit heller ikke tyl men organza, da jeg synes tyl kradser, og så var det andet bare pænere til min kjole.

Men alligevel hatten af for dig, Anita - the Queen of E-Bay.

Ja, jeg var temmelig heldig :cheerleader3:

Vi skulle så give 5 euro i porto, men det bliver jo kun 8 euro i alt! :cheerleader3:

Et slør i organza er også bare flot!!!! Og det skal selvfølgelig se ordentlig ud til kjolen.

God bededagsferie til dig!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:HEJ SØDE :bearhug::super:

post-20781-1178443974.gifKigger lige forbi for at ge en krammerpost-20781-1178443974.gif

Jamen ved du hvad, Alexandra, du kommer da bare forbi.

Her er lige nogle til dig igen (Kan desværre ikke lave sådan nogle fancy nogen, som dine)

:toot::boohoo::lol::boohoo::)

Du kan bare kopiere dem det har jeg lært af Coach Lajla :bearhug::boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej søde :thumbsupsmileyanim:

Det er så flot det slør du har fået købt via ebay... Og helt fantastisk billigt.. Hvis jeg nu skulle ha haft slør på kunne jeg ha kigget der.. Men det skal jeg ikke

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde :cheerleader3:

Det er så flot det slør du har fået købt via ebay... Og helt fantastisk billigt.. Hvis jeg nu skulle ha haft slør på kunne jeg ha kigget der.. Men det skal jeg ikke

Knuz Mia :bearhug:

Min søster har også sagt, at når hun en gang skal giftes, så vil hun købe slør på E-Bay :thumbsupsmileyanim:

Kram Anita

0

Del dette indlæg

Hej Anita.

Så fik jeg endelig lagt turen forbi din tråd :super: . Tysklærer......... ;) Det er min mor også, men til hendes store fortrydelser har jeg bare ikke gener for det sprog...... :bearhug:

Din planlægning ser jo helt fantastisk ud. Dine indbydelser er super flotte, og din kjole er rigtig smuk. Og din søsters er jeg HELT vild med :thumbsupsmileyanim: Den er lige mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Anita.

Så fik jeg endelig lagt turen forbi din tråd :) . Tysklærer......... ;) Det er min mor også, men til hendes store fortrydelser har jeg bare ikke gener for det sprog...... :)

Din planlægning ser jo helt fantastisk ud. Dine indbydelser er super flotte, og din kjole er rigtig smuk. Og din søsters er jeg HELT vild med :denmarkflag: Den er lige mig :super:

Ja, tysklærer kan jeg ikke løbe fra :pokey:

Tak for din ros -HAHA- Sådan noget varmer jo :carrot:

:pokey:

Jeg er sikker på, at min søster bliver rigtig glad for rosen omkring hendes kjole :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig

Følger lige med herfra :-).

Sikke en god og show idé med "something blue" i form af neglepynt :ilovebryllupsklar:

Kh Bettina

Tak for dit indlæg, Bettina :pokey:

Ja, jeg synes også selv, det er en god idé. Har altid været lidt vild med lidt glimmer og har brugt mange timer (før jeg mødte Mario) på at dekorere mine negle. Jeg har ingen problemer med at få dem lange, de knækker nemlig ikke særlig nemt, så det har jeg udnyttet mangt og meget, især i gymnasiet. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Halløjsa Anita

Så fik jeg da endelig lagt vejen forbi din tråd også : )

Faldt lige over, at du også kun er omkring de halvanden meter (jeg er selv 149 cm som dig), så jeg er jo meget MEGET spændt på at se dig i din kjole... er så spændt på hvad "såen noen som os" kan bære... : )

Jeg skal jo desværre først giftes næste år, så der går jo lidt, inden jeg får lov at kaste mig i lag med kjole-prøvningen...øv øv!

Glæder mig til at følge dig de sidste 'par' dage hen mod din store dag...

Knus fra Tine

0

Del dette indlæg

Halløjsa Anita

Så fik jeg da endelig lagt vejen forbi din tråd også : )

Faldt lige over, at du også kun er omkring de halvanden meter (jeg er selv 149 cm som dig), så jeg er jo meget MEGET spændt på at se dig i din kjole... er så spændt på hvad "såen noen som os" kan bære... : )

Jeg skal jo desværre først giftes næste år, så der går jo lidt, inden jeg får lov at kaste mig i lag med kjole-prøvningen...øv øv!

Glæder mig til at følge dig de sidste 'par' dage hen mod din store dag...

Knus fra Tine

Aj, det var sjovt! Tænk at der også er andre, der ligger lige på "dværgegrænsen". Åh, Gud, så må du også have hørt mange kommentarer om det.

Tænk dig, ca. 1 gang i ugen kommer der et barn og siger: "Nu er jeg næsten lige så høj som dig!", eller "Aj, du er da godt nok blevet lille!" :bask: :bask: :bask:

Hov, du var så lige den, jeg skulle aflevere lidt at min frustration til.

Men jeg må da sige, at jeg da også tænkte lidt på, hvilken kjole, der nu ville passe mig, da jeg jo er lille, og dertil er mine bryster lidt for store. Så det kan nemt komme til at se voldsomt ud.

Jeg har derfor også valgt en kjole, hvor selve underdelen bare er helt enkel, ddet er bare "blankt" stof. Desuden var der ærmer i, som er det bedste for mig, da mine boobs kommer til at syne lidt for voldsomme, hvis det er en stropløs sag. Det fandt jeg ret hurtigt ud af. (Kunne noget af mine boobs ikke bare været blevet flyttet ned til mine fødder, så de kunne blive større! Men det kan man jo ikke rigtig! :) )

Men jeg skal nok få taget nogle billeder, når jeg skal til tilretning. Det skal jeg i øvrigt den 30 maj, så det er meget snart! Så der må du rigtig gerne kigge forbi :cheerleader3:

Men tak for dit indlæg i min tråd! Altid hyggeligt når nogen kigger forbi :)

0

Del dette indlæg

Hej igen Anita

Ha ha ha kan ikke lade være med at grine af din kommentar om, at du ønsker noget af din barm ned til dine fødder... :)

Jeg døjer selv med en stor ladeport men siger som regel : "nej jeg er ikke tyk, jeg er bare to meter for lav"... he he : )

Hvis jeg var 1,80 m ville min vægt så afgjort være bedre fordelt tihi : )

Men sådan har vi jo alle vores små særheder...

Du spørger hvor 'høj' min kæreste er... jo, han er såmen 1,65 m. Så han passer lige til mig JUBI :cheerleader3:

Selv er han nu ikke helt tilfreds med sin højde (lavde) - men vi joker da tit med, at vi passer som fod i hose til hinanden...

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen Anita

Ha ha ha kan ikke lade være med at grine af din kommentar om, at du ønsker noget af din barm ned til dine fødder... :)

Jeg døjer selv med en stor ladeport men siger som regel : "nej jeg er ikke tyk, jeg er bare to meter for lav"... he he : )

Hvis jeg var 1,80 m ville min vægt så afgjort være bedre fordelt tihi : )

Men sådan har vi jo alle vores små særheder...

Du spørger hvor 'høj' min kæreste er... jo, han er såmen 1,65 m. Så han passer lige til mig JUBI :cheerleader3:

Selv er han nu ikke helt tilfreds med sin højde (lavde) - men vi joker da tit med, at vi passer som fod i hose til hinanden...

Tine

Ja, jeg var også lige et smut i din tråd og så det med højden! Men I er heldige, at I højdemæssigt passer sammen. Det ser altså også bare bedre ud, må jeg tilstå. Men Mario forstyrrer det ikke. Han tænker aldrig over det, siger han.

Men jeg vil jo gerne gøre lidt for at udligne forskellen, selv om den ikke er voldsom. Jeg har da set nogle par, hvor det er noget mere iøjefaldende. Men de skide fødder gør det jo lidt svært. Jeg vil jo helst have noget med en lille smule hæl, også når jeg er på arbejde. Jeg arbejder som skolelærer, og vil gerne syne så høj som muligt. Men det er ikke ret mange sko i str. 34, der opfylder det krav. :)

Men jeg fik da et par brudesko :):):)

0

Del dette indlæg

Hej i to små piger :)

Nu er jeg så 158, højere end jer, men ikke meget dog.. Og jeg får da også min del af kommentarerne om det at lave lav... Men hallo piger, i ved jo, bedre lille og vågen end stor og doven. Og så har jeg fundet mig en der kan nå alle de hylder og andre ting jeg ikke kan.. David er nemlig 190 cm.. Og jeg tænker sjældent over det.. Jeg synes det lyder værre end det er...

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej i to små piger :)

Nu er jeg så 158, højere end jer, men ikke meget dog.. Og jeg får da også min del af kommentarerne om det at lave lav... Men hallo piger, i ved jo, bedre lille og vågen end stor og doven. Og så har jeg fundet mig en der kan nå alle de hylder og andre ting jeg ikke kan.. David er nemlig 190 cm.. Og jeg tænker sjældent over det.. Jeg synes det lyder værre end det er...

Knuz Mia :)

Jamen Mia, jeg vidste da slet ikke at du også var en lille spirrevip :cheerleader3::)

Ja, jeg har det heldigvis også sådan, at jeg ikke har nogen problemer med højden som sådan, undtagen når butikkerne stiller det, jeg skal bruge allerøverst, så jeg må spørge en anden kunde om hjælp, hvis ikke Mario er med - kender I andre småfolk sikkert også.

0

Del dette indlæg

Jeg er her nuuuuuuu! :loveboard:

Jeg har lige været på arbejde. Der er jo nogen, der må proppe lidt ind i de små poders hoveder :loveboard:

Men jeg har nyt at berette, men jeg skriver det lige lidt senere i dag. Har lige noget forberedelse til imorgen, som jeg lige vil kigge på, selv om BK nu i den grad er mere spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer