anita80

Danskeren og tyskerens bryllup

1,061 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke med Mario's nye job :balloons:

Der er bare ikke noget værre når man ikke har lyst til at tage på arbejde om morgen, når motivationen bare ikke er der, så er det da fantastisk at han finder noget nær drømmejobbet :cheerleader3:

Den værste tid er godt nok lige efter man har fået nyt job, og så indtil man skal stoppe, man venter bare, det er ulideligt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:bearhug:

Tak, Gitte!

Ja, nu er der bare tiden til sommerferien, hvor han skal arbejde der, men han går så samtidig i gang med det nye job, for Xploorit åbner her sidst i maj. Han skal bl.a. også have fri 2 dage, fordi han skal på noget kursus. Det har skolen heldigvis givet ham lov til :cheerleader3:

Skal han så jonglere to jobs indtil sommerferien???

Puha, det bliver hårdt :cheerleader3:

Tillykke med de to måneder :cheerleader3:

Ja, han skal have gang i to jobs indtil sommerferien, men på det nye job er de helt med på, at han deltager så godt i opstarten som hans job på skolen tillader det. Han skal nu lave en plan over, hvornår han kan være der og hvornår han ikke kan.

Men det bliver da hårdt - puha, og jeg har ham ikke så meget hjemme, som jeg plejer. Det er hårdt for mig i sig selv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/unsure.gif

Men han vil bare SÅ gerne det her, så selvfølgelig overlever jeg.

Tak for lykønskningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Puuuha nu fik jeg endelig läst hele din tråd igennem fra ende til anden, det var en fornöjelse og läse din levende måde og skrive på tak for en god tråd og en masse gode ideer, :cheerleader3:

Jamen tak skal du have :cheerleader3:

Det bliver man jo altid glad for at høre. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::balloons::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

:denmarkflag: 2 måneder / 60 dage til Prinsessen og Super Mario kysser hinanden på toppen af bryllupskagen :toot::denmarkflag:

:cheerleader3: :cheerleader3: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif ()():sm::denmarkflag:

Taaaaaak, Anja!

0

Del dette indlæg

Så har vi været på hotellet og bestemme mad.....

Jeg ved, at I gerne vil høre, hvad menuen står på, så her kommer den:

Forret

Fiskesymfoni, som består af dampet laks, marineret rejer, glaseret kammusling, mousse af torsk på bund af lollo rosa, hertil sauce verte.

Hovedret

Dyrekølle af kronhjort med ristet svampe - friske grøntsager og salat apex, hertil svampesauce og krydderurtekroketter.

Dessert

Nøddekurv af hasselnødder - med frugt og is

Natmad

Flødelegeret aspargessuppe med kødboller og lune flutes

Uhmmmmmmm! :carrot:

Da Mario har en stofskiftesygdom, hvor han ikke må spise proteinrigt mad, får han noget grøntsagsupplement der, hvor vi andre får kød eller fisk. (Til de nysgerrige, så har han følingssyge)

Vi var også inde og se den sal, hvor brylluppet skal holdes. Det var godt nok en stor sal, men rigtig hyggelig! :cheerleader3:

Nu går spekulationerne på, om vi skal have runde borde eller en anden bordopstilling. De sagde der, at salen passede sig bedst til runde borde, og det kunne jeg også godt se med det samme, men jeg er ikke sååååå vild med runde borde, men nu vil vi gå i tænkeboks.

Dugen bliver hvid med tilhørende hvide servietter. Blomsterdekorationerne bliver med røde blomster. Det skal jo passe til vores bordkort mm. , som endnu kun er på "tegnebrættet" :cheerleader3:

Men det skal nok blive godt :cheerleader3:

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhmmm, det lyder rigtigt lækkert det hele :bearhug:

De runde borde er bedre til at fylde en sal ud, men hvis de har bordene til et lang bord, så må du jo bare være kreativ, vi hjælper gerne herinde med beslutningen :cheerleader3:

:balloon:

Jamen det er da dejligt at vide, hvor man kan henvende sig, når man behøver lidt hjælp :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Uha det lyder som en lækker menu! Den skal nok glide ned med snilde :cheerleader3:

Mht bordene, så vil jeg give Gitte ret, at de runde borde fylder mere, så hvis salen er meget stor, som du jo nævner den er, så ville jeg nok vælge de runde borde. Personligt er jeg mest til de runde borde, men det er jo en smagssag. Jeg har bare bedre erfaringer med runde en et langbord.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha det lyder som en lækker menu! Den skal nok glide ned med snilde :cheerleader3:

Mht bordene, så vil jeg give Gitte ret, at de runde borde fylder mere, så hvis salen er meget stor, som du jo nævner den er, så ville jeg nok vælge de runde borde. Personligt er jeg mest til de runde borde, men det er jo en smagssag. Jeg har bare bedre erfaringer med runde en et langbord.

Jeg hælder nu også mest til de runde borde indtil videre.

0

Del dette indlæg

Først, TILLYKKE MED DE (mindre end) 2 MÅNEDER!!!!!!! :balloon:

Og så menuen; den ser superlækker ud. Jeg er helt vild med jeres forret :cheerleader3:

Jeg æææææælsker altså også bare fisk til forret, så der var ingen slinger i valsen, da der skulle vælges forret. Elsker normalt altid forretten mest. den kunne jeg mange gange spise mig mæt i. :carrot:

Jamen hov - der er godt nok ikke længe til at det er jeres tur til at blive gift! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Anita

Det lyder som en super lækker menu I skal have til jeres bryllup! Det er jo endnu en stor ting I har fået på plads!

Der er godt nok ikke længe til nu :cheerleader3:

:balloon: Anne

Ja, det var i hvert fald for mig en ting, som jeg glædede mig til at få overstået.

Ja, der er efterhånden ikke længe til, og jeg begynder at blive en smule stresset, for der mangler stadig en del!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først, TILLYKKE MED DE (mindre end) 2 MÅNEDER!!!!!!! :bestwishes:

Og så menuen; den ser superlækker ud. Jeg er helt vild med jeres forret :cheerleader3:

Jeg æææææælsker altså også bare fisk til forret, så der var ingen slinger i valsen, da der skulle vælges forret. Elsker normalt altid forretten mest. den kunne jeg mange gange spise mig mæt i. :carrot:

Jamen hov - der er godt nok ikke længe til at det er jeres tur til at blive gift! :boohoo:

Sådan har jeg det også :boohoo:

Hvis det stod til mig kunne vores menu sagtens bestå af 3 forretter..... eller måske 2 forretter og 1 dessert (ville være træls af gå glip af den :boohoo: )

Og, ja, der er fantastisk kort tid til. Faktisk får jeg helt ondt i maven når jeg tænker på det....

0

Del dette indlæg

Først, TILLYKKE MED DE (mindre end) 2 MÅNEDER!!!!!!! :bestwishes:

Jamen hov - der er godt nok ikke længe til at det er jeres tur til at blive gift! :boohoo:

Sådan har jeg det også :boohoo:

Hvis det stod til mig kunne vores menu sagtens bestå af 3 forretter..... eller måske 2 forretter og 1 dessert (ville være træls af gå glip af den :boohoo: )

Og, ja, der er fantastisk kort tid til. Faktisk får jeg helt ondt i maven når jeg tænker på det....

Det lyder som en rigtig god idé! :boohoo:

Men jeg ville måske godt have hovedretten i stedet for desserten, især hvis der er en god sovs :boohoo:

0

Del dette indlæg

Jeg er bare SÅ gal! :bask: :bestwishes::cheerleader3::boohoo:

Min kæreste var af sted for at hente sit tøj, men inden skulle bukserne lige lægges op.

Så kigger jeg lige på det i dag, og ser bare det mest uprofessionelle syarbejde! :ban:

Bukserne er lagt op med en zigzag og bare bukket om. Der er ikke en gang lavet en lukket søm!

Og det ses bare, når Mario har dem på!

Det er bare en amatørs arbejde og jeg er SÅ vred og skuffet. Han har givet 250 kr for det!!!!! :boohoo:

Nu har jeg sendt en mail til firmaet, og sendt de billeder med, som jeg også lige vil vise jer.

Jeg ved, jeg ikke må nævne firmaer herinde, men det må jeg så leve med, men jeg håber ikke andre herinde køber deres mands tøj der.

Hvad siger I, er dette ikke bare amatørarbejde? :boohoo:

post-23150-1179582797.jpg

post-23150-1179582807.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor frustrerende! Det ser godt nok ikke prof. ud!

Vi oplevede det samme med en rigtig dyr habit til Søren sidst vi skulle til bryllup, hvor han ikke kunne tage jakken af hele aftenen fordi de var lagt så dårligt ind over bagdelen.

Det synes vi var slemt nok, men det her er jeres bryllup!

Du får lige det samme som Bodil også fik til deres feststed! (og vær ikke bange for at bruge den)

post-23120-1179584041.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor frustrerende! Det ser godt nok ikke prof. ud!

Vi oplevede det samme med en rigtig dyr habit til Søren sidst vi skulle til bryllup, hvor han ikke kunne tage jakken af hele aftenen fordi de var lagt så dårligt ind over bagdelen.

Det synes vi var slemt nok, men det her er jeres bryllup!

Du får lige det samme som Bodil også fik til deres feststed! (og vær ikke bange for at bruge den)

Tak for dit indlæg, Anne!

Ja, jeg vil i hvert fald kæmpe for, at de enten får de bukser repareret, så de ser ordentlig ud, eller at de sender et par nye, som jeg nok selv skal sørge for kommer til en anden syerske.

Udover det så var der endda en plat bagpå vesten, men den kan man da selv ordne.

Og så kunne han ikke engang få penge tilbage, så han måtte købe et par strømper. Og så kunne endda ikke engang give ham 10 kr tilbage for dem heller!

UNDER AL KRITIK! :ban:

0

Del dette indlæg

Ja! Det er godt nok temmelig dårligt!

I skal bare starte med at forlange, at de får et nyt par hjem til ham. Hvis det er deres syerske der har lavet ged i den, så er det dem der hænger på den! Super ringe der var en plet på vesten også!

Jeg kan godt forstå at du/I ikke er helt tilfredse...

Jeg håber, at I finder en god løsning mht. bukserne!

:cheerleader3: til den dårlige syerske!

0

Del dette indlæg

Ja! Det er godt nok temmelig dårligt!

I skal bare starte med at forlange, at de får et nyt par hjem til ham. Hvis det er deres syerske der har lavet ged i den, så er det dem der hænger på den! Super ringe der var en plet på vesten også!

Jeg kan godt forstå at du/I ikke er helt tilfredse...

Jeg håber, at I finder en god løsning mht. bukserne!

:cheerleader3: til den dårlige syerske!

Jeg har skrevet til dem, at de enten skal gøre noget ved bukserne, ellers må de sende ham et par nye på deres regning.

Er spændt på, om vi overhovedet får svar. Ellers ringer Mario bare til dem, og så bliver de nødt til at finde en løsning.

Det fylder bare så meget i mit hovedet.

0

Del dette indlæg

Hej Bodil

Sikke noget med de bukser. Godt du har taget billeddokumentation. Det ser virkelig også ringe ud!!! Håber der kommer en tilfredsstillende løsning på det...ellers....!!!!

Et forsinket tillykke med Mario's nye job. Dejligt har er så glad for beslutningen.

Mums en lækker menu :cheerleader3:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer