Guest Fru P.

Anja og Brians bryllup 14. juli....

205 indlæg i dette emne

Hey! Jeg er mere til de firkantede - MEN jeg syntes hjertet er rigtig flot... Den dråbeformede ser lidt sjov ud, måske er det bare fordi den ikke er symmestrisk - havde du en spids for oven også, syntes jeg det ville være smadder flot...

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, ja den er altså svær...

Jeg tror jeg skal ind og tale med guldsmeden endnu engang før jeg bestemmer mig.

Tak for hjælpen tøser :thumbsupsmileyanim:

Her er en firkantet "Anna perenna", den er nu også smuk :balloons:

post-23556-1172245460.jpg

Uh ja, den er smuk.. men den dråbeformede er ikke dum - hjertet er jo vildt romantisk :shooter:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEEEEEEEE!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har været inde ved guldsmeden i dag med det guld vi skal have lavet til ringe :thumbsupsmileyanim: Vi troede faktisk at det var meget dyrer end det egentlig er, så nu kan jeg få en "lidt" større sten i :carrot: (man er vel blot en kvinde :respekt: ) :bearhug:

Vi glæder os bare SÅ meget :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så har jeg langt om længe modtaget korrektur på vores indbydelser!!! :carrot:

Så skal jeg bare ringe til firmaet i morgen og sige god for dem, så går de i trykken. Så om ca. 3 uger bliver vores invitationer sendt ud -så er der jo lissom ingen vej tilbage :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Ih, hvor jeg glæder mig.... som sædvanligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så friede han endelig!!! :blink:GP

Jeg har hele tiden gået og "prikket" til manden, fordi han faktisk ikke har været nede på knæ endnu -og det selvom brylluppet er planlagt :bearhug:

Men i dag tog han sgu røven på mig!!

Jeg har fødselsdagi dag og jeg har gået hele dagen og ventet spændt på, hvad han havde købt i gave, for jeg kunne mærke, at han var meget spændt på at give mig den. Da jeg så kom hjem sagde han at jeg skulle sætte mig ned og lukke øjnene. Han kom hen til mig og satte sig på knæ og rakte en lille æske frem og sagde "Vil du gifte dig med mig?" Han rystede over hele kroppen og var helt rød i hovedet -nårh hvor var han sød!!! :biggrin: Jeg blev vildt glad og sagde selvfølgelig ja (!) :thumbsupsmileyanim: Jeg pakkede gaven op og i æsken lå der den smukkeste guldhalskæde -hjerte formet med ATTEN diamanter!!!! HOLD DA OP HVOR JEG GLOEDE!!!! :td:

Det havde jeg alligevel ikke regnet med -der tog han sgi da lige fusen på mig. Ih, hvor jeg elsker ham!!! :bearhug:

Jeg ville bare lige dele min super skønne dag med jer herinde :balloons:

Knus Anja.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for det tøser!!! :thumbsupsmileyanim: Jeg elsker ham også meget højt :bearhug:

Men nu har jeg nyt angående vores bryllupsrejse! Det var jo slet ikke meningen vi skulle på nogen, men så blev vi enige om, at hvis vi fik penge i gave, så skulle de gå til en rejse. Ulempen ville jo så bare være, at vi ville skulle finde en afbestillingsrejse ell.lign. , men det var den eneste mulighed vi synes vi havde. Så var det så lige, at min kære svigermor meldte ud forleden, at hun havde tænkt sig at vi skulle have samme gave som Brians bror og hans kone fik i bryllupsgave (25.000kr!!) og at hun ville blive glad, hvis vi brugte dem på bryllupsrejse :cheerleader3:

Så tror jeg nok lige vi kunne finde alle rejsekatalogerne!!!

Og nu har vi så fundet vores rejse:14 dage i tunesien på luksushotel all inclusive!!!!! :carrot: :heart::lol:

Vi glæder os helt vildt, vi har aldrig været ude at rejse sammen før, så vi er bare helt oppe at køre!!!! :cheerleader3:

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj hvor dejligt Anja :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Så vi skal giftes sammen dag og skal i hvert fald på bryllupsrejse til samme de af verden (vi valgte Tunesien fra og nappede Ægypten i stedet).

Det blir så lækkert for jer. Har I det også sådan at I ikke helt ved hvad I glæder jeg mest til? Sådan har jeg det i hvert fald - glæder mig bare til det hele!!

- Gitte

0

Del dette indlæg

Arj hvor dejligt Anja :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Så vi skal giftes sammen dag og skal i hvert fald på bryllupsrejse til samme de af verden (vi valgte Tunesien fra og nappede Ægypten i stedet).

Det blir så lækkert for jer. Har I det også sådan at I ikke helt ved hvad I glæder jeg mest til? Sådan har jeg det i hvert fald - glæder mig bare til det hele!!

- Gitte

Ja, sådan har vi det lige præcis!!!! :bearhug:

Brian er da også gået helt amok med planlægningen. Han går ikke ligefrem helt vildt meget op i alt det der bryllupsplanlægning; altså hvad farve duge vi skal have og hvordan inbydelserne skal se ud :hug: Men det her... han er helt vildt spændt!!! -og det er bare dejligt :heart:

Det er da pussigt, at vi skal giftes samme dag og bryllupsrejsen; vi havde faktisk også overvejet Ægypten -HAHA-

-Så fik jeg sendt godt halvdelen af invitationerne i går (resten skal deles ud til familien, når vi ser dem i påsken). Det er da bare så fedt at tænke på, at nu er det NU og der er ingen vej tilbage (ikke fordi jeg ville ønske, at der var -HAHA- ) men nu er det sådan rigtigt alvor :lol:

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg

Jeg kan da også lige smideet billede ind af de invitationer vi vil have :carrot: (det er altså ikke vores navne der står på dem -hehe)

post-23556-1169851510.jpg

Det må være dejligt når indbydelserne endelig er færdige,- vi mangler lige de sidste 7 stk,- så er vi oss færdige :thumbsupsmileyanim:

Endte i med den invitation som du tidligere har vist???

Silotte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan da også lige smideet billede ind af de invitationer vi vil have :carrot: (det er altså ikke vores navne der står på dem -hehe)

Det må være dejligt når indbydelserne endelig er færdige,- vi mangler lige de sidste 7 stk,- så er vi oss færdige :cheerleader3:

Silotte :lol:

Ja, det er en skøn fornemmelse endelig at være færdig med dem :cheerleader3:

Vi endte med dem jeg tidligere har sat et billede ind af (de er magen til theshe´s invitationer :hug: )

Vi har sendt nogle af dem ud i går, mens resten bliver delt ud til familien i påsken :thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare en lille smugle træt af én ting ved vores invitationer: Jeg havde brugt rigtig lang tid på at skrive adresserne med calligrafitusser og det var faktisk blevet rigtig flot, hvis jeg selv skal sige det... Jeg manglede ca. halvdelen og havde bedt en veninde om hjælp til resten. Jeg havde spurgt hende, fordi hun er rigtig god til at tegne og har en pæn håndskrift. Men tror du hun kunne finde ud af, at skrive pænt på vores invitationer???!!! Jeg var bare RIGTIG træt af, at jeg havde spurgt hende -men jeg troede jo, at hun ville være rigtig god til det, det plejer hun at være :bearhug: Det virkede som om hun slet ikke gjorde sig umage -hun sagde hele tiden: "ups!" og "ej det bliver altså ikke så pænt det her!" Heldigvis nåede hun "kun" at skrive på ca. 5 stk, da jeg selv havde nået ret mange... men altså ØV! Jeg kunne ikke lave dem om, for der var ikke flere kuverter, så det er bare ærgerligt -SUK! Men jeg må nok bare huske for efter tiden at; "Selv gjort er vel gjort". Jeg kunne jo ikke få mig til at sige noget... nå men nu er de sendt ud og folk er nok ligeglade -det skal nok blive godt alligevel, jeg skulle bare lige af med lidt ærgelse :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må være dejligt når indbydelserne endelig er færdige,- vi mangler lige de sidste 7 stk,- så er vi oss færdige :cheerleader3:

Silotte :hug:

Ja, det er en skøn fornemmelse endelig at være færdig med dem :lol:

Vi endte med dem jeg tidligere har sat et billede ind af (de er magen til theshe´s invitationer GP )

Vi har sendt nogle af dem ud i går, mens resten bliver delt ud til familien i påsken :thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare en lille smugle træt af én ting ved vores invitationer: Jeg havde brugt rigtig lang tid på at skrive adresserne med calligrafitusser og det var faktisk blevet rigtig flot, hvis jeg selv skal sige det... Jeg manglede ca. halvdelen og havde bedt en veninde om hjælp til resten. Jeg havde spurgt hende, fordi hun er rigtig god til at tegne og har en pæn håndskrift. Men tror du hun kunne finde ud af, at skrive pænt på vores invitationer???!!! Jeg var bare RIGTIG træt af, at jeg havde spurgt hende -men jeg troede jo, at hun ville være rigtig god til det, det plejer hun at være :heart: Det virkede som om hun slet ikke gjorde sig umage -hun sagde hele tiden: "ups!" og "ej det bliver altså ikke så pænt det her!" Heldigvis nåede hun "kun" at skrive på ca. 5 stk, da jeg selv havde nået ret mange... men altså ØV! Jeg kunne ikke lave dem om, for der var ikke flere kuverter, så det er bare ærgerligt -SUK! Men jeg må nok bare huske for efter tiden at; "Selv gjort er vel gjort". Jeg kunne jo ikke få mig til at sige noget... nå men nu er de sendt ud og folk er nok ligeglade -det skal nok blive godt alligevel, jeg skulle bare lige af med lidt ærgelse -HAHA-

Stort :cheerleader3: til dig..

Det hjælper altid at få sat ord på og få lidt luft. Men kan bestemt godt forstå fin frustration :bask: :lol:-HAHA-

:bearhug: Silotte

0

Del dette indlæg

Så kan jeg jo lige fortælle hvad jeg har nået i denne uge...

I går var vi til kagesmagning... det blev jeg lidt skuffet over -HAHA- -jeg havde forventet noget meget bedre. Men pyt, vi leder videre efter den perfekte bryllupskage :lol:

I lørdags smuttede jeg lige ind til en blomsterhandler for at snakke lidt brudebuket. Og tro mig om ikke også blomsterhandleren selv skal giftes d. 14. juli :hug: (gad vide om du gemmer dig herinde et sted??? :bearhug: ) Hun var rigtig sød, så det er da muligt jeg bestiller buketten der. Lidt længere nede ad gaden smuttede jeg ind til en kosmetolog og bookede d. 12. juli (det meste af dagen! -HAHA- ) til at få ordnet fødder, lavet smukke negle og få sat øjenvipper på -jeg bliver SÅ lækker en brud, det er helt vildt!!!! :hug::hug::hug:

Og så lige for at runde dagen af, smuttede jeg op til min frisør og bookede en tid til farvning og klipning her op til påske -jeg har ikke været ved frisøren siden september!!! :hug: Min søde mor stak mig 500 bobs til at få lækkert hår for, så det har jeg i sinde at få på onsdag -HAHA- -ikke at det har så meget med brylluppet at gøre, men det skulle lige med alligevel -HAHA-

Jeg glæder mig SÅ meget til at få påskeferie nu!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer