Sussimou

Rosenblade

12 indlæg i dette emne

Hej

Synes at havde læst her inde på et tidspunkt, at man kan fryse rosen blade, så de lige er til at tage op på den store dag, og bruge.

Er der nogle der ved om der er rigtigt? synes det ville være en stor hjælp at kunne lave dem klar inden, til brudepigerne.

Sussi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde rullede selv kræmmerhus til rosenblade sammen med sine to svigerinder - og om morgenen for brylluppet sad de to svigerinder og flåede rosenblade af rigtig mange roser.... Så hvis du har et par svigerinder.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej...

Skal egentlig ikke selv bruge rosenblade, men vil alligevel lige komme med et input.

Jeg tror at for at det virker og blomster ikke skal blive 'smattede' når de optøes - kunne man måske fylde dem i en frysepose, puste luft i (så de ligge frit i posen og ikke i en klump). Man skulle måske også ryste den hvert kvarter...

Ved absolut ikke om det virker, men bare en idé herfra.

0

Del dette indlæg

problemet er ikke så meget at de fryser sammen det der bekymre mig mest er at når de bliver frosne ødelægger frosten de små celler som indeholder vand i bladet og derfor bliver frugt bl.a. smattet når det bliver frosset og tøet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer