AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Postet billedeSidst på side 3, hvad sker der lige Anja?Postet billede

Hvad hentyder du til? At vi går til dans? At vi går til dans hos Move? Eller at jeg har overvejet dansesko? :wacko: :cheerleader3::unsure::)

Jamen side 3 og så nederst........ Jeg kunne bare slet slet ikke finde dig :blink: Du plejer altid at være på side 1, af alle disse planlægninger, og pludselig var du på side 3!!!!!!!!! Ja og så ville jeg også bare lige hjælpe dig op på side 1 igen.

(håber du er med på hvad jeg mener?)

Der faldt 25-øren :) Troede der var et eller andet galt med at danse hos Move - for det kunne jeg da ikke forstå :o

Men tak fordi du hjalp mig opad :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad hentyder du til? At vi går til dans? At vi går til dans hos Move? Eller at jeg har overvejet dansesko? :wacko: :cheerleader3::unsure::)

Jamen side 3 og så nederst........ Jeg kunne bare slet slet ikke finde dig :blink: Du plejer altid at være på side 1, af alle disse planlægninger, og pludselig var du på side 3!!!!!!!!! Ja og så ville jeg også bare lige hjælpe dig op på side 1 igen.

Der faldt 25-øren :) Troede der var et eller andet galt med at danse hos Move - for det kunne jeg da ikke forstå :o

Skulle det være en anden gangPostet billede

0

Del dette indlæg

Hvad hentyder du til? At vi går til dans? At vi går til dans hos Move? Eller at jeg har overvejet dansesko? :wacko: :blink::):hug:

Jamen side 3 og så nederst........ Jeg kunne bare slet slet ikke finde dig :unsure: Du plejer altid at være på side 1, af alle disse planlægninger, og pludselig var du på side 3!!!!!!!!! Ja og så ville jeg også bare lige hjælpe dig op på side 1 igen.

Der faldt 25-øren :o Troede der var et eller andet galt med at danse hos Move - for det kunne jeg da ikke forstå http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Gerne tak :cheerleader3: Det er så trist at lede og lede efter sig selv :)

0

Del dette indlæg

Hvad hentyder du til? At vi går til dans? At vi går til dans hos Move? Eller at jeg har overvejet dansesko? :wacko: :blink::):hug:

Jamen side 3 og så nederst........ Jeg kunne bare slet slet ikke finde dig :unsure: Du plejer altid at være på side 1, af alle disse planlægninger, og pludselig var du på side 3!!!!!!!!! Ja og så ville jeg også bare lige hjælpe dig op på side 1 igen.

Der faldt 25-øren :o Troede der var et eller andet galt med at danse hos Move - for det kunne jeg da ikke forstå http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Gerne tak :cheerleader3: Det er så trist at lede og lede efter sig selv :)

Skal lige i sommerhus, til på onsdag så du må lige klare dig selv indtil daPostet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal lige i sommerhus, til på onsdag så du må lige klare dig selv indtil daPostet billede

Men nu er jeg selv hjemvendt fra sommerhus, så mon ikke det går - titter ind i ny og næ mellem eksamensopgaverne... nu skal jeg til spørgetime.... efter torsdag må jeg lige ENDNU engang minde mig selv om HVORFOR det lige er, at jeg frivilligt melder mig til ekstra fag 3½ år efter jeg er færdiguddannet!! :wacko:

Skal nok hive din tråd op hvis jeg ikke finder den på en af de første par sider - om ikke andet kan jeg jo citere et eller andet fra min lærebog!!! :cheerleader3:

God sommerhustur :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Så er jeg tilbage efter 4 dage uden for teknologiens rækkevidde. (Sådan føles det i hvert fald, når tv'et består af 2 danske kanaler og ca "40" tyske kanaler""" :blink:

Læsningen

Har i Kr. himmelfarts ferien fået læst resten af pensum og er i dag gået igang med at løse opgaver... går nogenlunde og håber på at få lidt mere på plads ved spørgetimen i morgen og de kommende dages opgaveløsning, hvor jeg forhåbentlig også får styr på teknikken med computeren og den trasnportable printer... har en stor teknisk nervøsitet, når jeg ved jeg er afhængig af lo**et.....

Syg

Nå, men samtidig med eksil i lækkert lynglandskab fik jeg også den for tiden så "populære" 1-2 dages roskildesyge, så jeg må vist hellere læse kapitlet fra i går igen... er ikke sikker på at jeg har helt styr på pantsætningsreglerne vedr. interessentskaber!!!! :wacko: Håber jeg er helt på toppen igen i morgen... ikke den bedste eksamensforberedelse at lægge sig syg :unsure:

Bryllupsforberedelser

Vi har fået skrevet lidt på "hvem-er-hvem" listen og har fundet ud af, at vi vil få oversat salmerne til tysk, så min kærestes tyske side af familien ved hvad vi andre sidder og sjunger ;)

Mht. gæstesituationen, så ringede min "potentielt ammende" veninde og sagde, at hendes forældre alligevel ikke kunne komme med og passe hendes barn, og at hun ikke rigtig kunne overskue at skulle have ham med... at hun ikke ville få særlig meget ud af festen. MEN... de kører over lørdag morgen og er med i kirken og til receptionen, og så tager de hjem om eftermiddagen... SUPER kompromis synes jeg.

Min veninde, der ikke har råd til at tage med, har lige skrevet en lang mail til mig, hvor hun forklarer hvorfor det ikke kan lade sig gøre trods tilbudet om fri transport mv. Kan læse i mailen, at hun er oprigtigt ked af det. Selvfølgelig er jeg ked af at hun ikke kommer, men det er der ikke noget at gøre ved. Hun har lovet mig at hun vil komme til sølvbrylluppet ;)

Invitaiton til bryllup

OG.... så lå der en invitation til et bryllup til august.... jeg er selvfølgelig allerede gået igang med at skrive et fint takkekort... skal blot lige udtænke hvad der skal stå, men takkekortet har jeg lavet.... ved jo selv hvor meget det betyder at få svar med det samme :)

det var vist up-daten fra weekenden....

Nej ikke syg nu, dte går slet ikke :o

Håber du efterhånden er rask nok til at kunne læse lidt fornuftigt ;)

Meget ærgeligt med veninden, begge to, men når nu man skal gå på kompromis, så er en vielse og reception da ganske udemærket :cheerleader3:

Takkekort, ja så kan jeg godt forstå at dte må skrives, og det betyder bare super meget, meget mere end jeg lige havde regnet med, så skri´v for pokker :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej ikke syg nu, dte går slet ikke :o

Håber du efterhånden er rask nok til at kunne læse lidt fornuftigt ;)

Meget ærgeligt med veninden, begge to, men når nu man skal gå på kompromis, så er en vielse og reception da ganske udemærket :cheerleader3:

Takkekort, ja så kan jeg godt forstå at dte må skrives, og det betyder bare super meget, meget mere end jeg lige havde regnet med, så skri´v for pokker :)

Nej, det er ikke sk*** god timing :):blink: ER DET DIN SØREN DER HAR SMITTET MIG?????

Men det går da bedre... men må vist lige skimme de sidste 2 kapitler igennem igen (omkring 250 sider) så jeg er sikker på jeg ved hvad der står.... lige nu har jeg bare en mega ringe fornemmelse af på torsdag... men sådan er det vel når man har været til spørgetime, hvor der sidder enkelte, som taler på en måde man ikke forstår - måske fordi de har hæftet sig ved ting man ikke selv har, og så bliver det, der var lige til pludselig problematiseret, og så bliver man i tvivl om man har forstået det alligevel!!! :unsure:

Ja, det er super ærgerligt med begge veninderne, men kompromiset er bedre end ingenting - ville ønske den anden ville gøre det samme, men jeg vil ikke presse hende mere.

Jeps - takkerkort hører sig til.... er lige igang med at udtænke et eller andet om kærlighed og rejser og eventyr, for det er sådan noget de spinder over i deres invitation ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Jeg skal skrive et takke kort til et par, som vi har modtaget invitation til bryllup hos.

Deres invitation går nogenlunde på, at de nu har rejst sammen på eventyr og vil fortsætte med det, og at de inviterer dem, som har deltaget i rejsen indtil nu.

Jeg vil derfor gerne i takkekortet spinde lidt over temaet, kærlighed, tosomhed, rejse, eventyr....

Er der nogen, som ligger inde med et godt bud??

Min veninde og hendes mand havde fx. som "filosofi" på deres menuer

Life is not measured by the numbers of breaths we take, but by the places and moments that take our breaths away

Men jeg vil gerne inspireres lidt mere... måske er der nogle af jer, der ligger inde med noget helt genialt og smukt... og muligvis noget vi selv kan bruge på vores menuer :thumbsupsmileyanim:

(At rejse er at leve er vist blevet brugt for meget i HCA året!)

OG... lige præcis til takkekortet vil jeg gerne skrive et digt, et gruk eller andet ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha Anja dog hvor er du gennemført... jeg vil godt lige lægge hovedet i blød - har en masse gode gruk samlinger af div. kunstnere... bl.a. Piet hein - og han er jo mesteren selv!!!

- Mette

P.S. Du er vel nok en god veninde/gæst!

Tak skal du have søde - er også selv vild med Piet Hein - en sand mester.

Jeg går blandt veninderne under pseudonymet "detaljens mester" :unsure: Det er måske så meget sagt, men jeg kan i hvert fald godt lide at lægger lidt mere bag end blot et "ja"... som beskrevet ovenfor - at følge op på fx invitationen. De har i øvrigt sendt et feriebillede af dem selv som invitation - vores takkekort bliver selvfølgelig et feriebillede af os - faktisk fra samme land ;)

Jeg kan godt lide at lave den slags og sætter derfor også pris på det, hvis andre gør det... det er såmænd ikke for at få point i karakterbogen... selv om det da ikke gør noget :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

PS! Også tak for veninde ros :blink:

0

Del dette indlæg

Nej, det er ikke sk*** god timing :unsure::thumbsupsmileyanim: ER DET DIN SØREN DER HAR SMITTET MIG?????

Men det går da bedre... men må vist lige skimme de sidste 2 kapitler igennem igen (omkring 250 sider) så jeg er sikker på jeg ved hvad der står.... lige nu har jeg bare en mega ringe fornemmelse af på torsdag... men sådan er det vel når man har været til spørgetime, hvor der sidder enkelte, som taler på en måde man ikke forstår - måske fordi de har hæftet sig ved ting man ikke selv har, og så bliver det, der var lige til pludselig problematiseret, og så bliver man i tvivl om man har forstået det alligevel!!! :cheerleader3:

Ja, det er super ærgerligt med begge veninderne, men kompromiset er bedre end ingenting - ville ønske den anden ville gøre det samme, men jeg vil ikke presse hende mere.

Jeps - takkerkort hører sig til.... er lige igang med at udtænke et eller andet om kærlighed og rejser og eventyr, for det er sådan noget de spinder over i deres invitation ;)

Nej, det tror jeg bestemt ikke, medmndre det er sket gennem computeren ;)

Men der er så mange der har det lige nu, pt. er jeg den eneste i den nærmeste familie der går fri...

Det med spørgetimer kender jeg alt for godt, jeg har aldrig nogle intelligente spørgsmål og bliver altid deprimeret fordi alle virker som om de har meget mere styr på det end mig, men jeg får altid først min overblik dagen før, når jeg kan læse noter igennem og slappe lidt af, når jeg altså får overblik ;)

Mht. digt om eventyr og rejse, så er jeg mildest talt blank på det område, poet bliver jeg aldrig :blink:

0

Del dette indlæg

Nej, det tror jeg bestemt ikke, medmndre det er sket gennem computeren ;)

Men der er så mange der har det lige nu, pt. er jeg den eneste i den nærmeste familie der går fri...

Det med spørgetimer kender jeg alt for godt, jeg har aldrig nogle intelligente spørgsmål og bliver altid deprimeret fordi alle virker som om de har meget mere styr på det end mig, men jeg får altid først min overblik dagen før, når jeg kan læse noter igennem og slappe lidt af, når jeg altså får overblik ;)

Mht. digt om eventyr og rejse, så er jeg mildest talt blank på det område, poet bliver jeg aldrig -HAHA-

Det er altså ikke optimalt... først ligger jeg selv brak og får forstyret mine forberedelser i 2-3 dage... og nu er Lasse lige kommet hjem fra arbejde og er syg... bare i den anden ende.... og mænd "dør" jo næsten når de er syge... mon jeg kan tage en omsorgsdag??? Det er altså ikke optimal forberedelse.... JEG VIL HA' EN ØV-HØNE AT TRUTTE I!!! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Er ked af at høre, at I begge er blevet syge nu! God bedring til jer begge :thumbsupsmileyanim: Håber det går hurtigt over, så du er frisk til din eksamen. Og hvor har du bare ret, at mænd er ved at dø, når de er syge. Man skulle jo tro, at de lå med det ene ben i graven en gang i mellem. Piv piv piv........

Dejligt at høre at din ene veninde kommer, også selvom det kun bliver om eftermiddagen, for som du selv siger, så er det jo bedre end ingenting. Og det vigtigste er jo, at du selv synes, at det er et ok kompromise. Så prøver hun da i det mindste også at gøre noget for jer! Bare trist med den anden veninde. Men hvis man ikke har ård, så har man vel ikke råd, og når hun har det dårligt med det, så er det vel også ok, selvom du ville ønske, hun kom.

Hvor er det bare ærgeligt, at du ikke kommer på tirsdag - vi skal jo prøvesmage kage! Anja, det kan du da ikke gå glip af :bask: Men hvor bliver det spændende, at du skal ud at prøve kjole igen på tirsdag. Håber de har lavet et lige så godt stykke arbejde som hos mig. Kjolen sad perfekt - de kan altså deres kram derude :boohoo:

Kan du nu hoppe ind under dynen, og pleje dig selv lidt! Rigtig god bedring.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvor bliver det spændende, at du skal ud at prøve kjole igen på tirsdag. Håber de har lavet et lige så godt stykke arbejde som hos mig. Kjolen sad perfekt - de kan altså deres kram derude :boohoo:

Hvor bliver det spændende, at du skal ud og prøve din kjole igen på tirsdag, Anja! Jeg håber, du tager billeder, vi kan se. Det er på Systuen, de tilretter den, ikke? Ved du, hvem der tilretter for dig? Hvis det er Rikke, en lav og spinkel kvinde med mørkt hår og briller, må du hilse fra Maja (der skal giftes med Christian).

-HAHA-

Maja

0

Del dette indlæg

Hej Anja.

Er ked af at høre, at I begge er blevet syge nu! God bedring til jer begge :balloons: Håber det går hurtigt over, så du er frisk til din eksamen. Og hvor har du bare ret, at mænd er ved at dø, når de er syge. Man skulle jo tro, at de lå med det ene ben i graven en gang i mellem. Piv piv piv........

Dejligt at høre at din ene veninde kommer, også selvom det kun bliver om eftermiddagen, for som du selv siger, så er det jo bedre end ingenting. Og det vigtigste er jo, at du selv synes, at det er et ok kompromise. Så prøver hun da i det mindste også at gøre noget for jer! Bare trist med den anden veninde. Men hvis man ikke har ård, så har man vel ikke råd, og når hun har det dårligt med det, så er det vel også ok, selvom du ville ønske, hun kom.

Hvor er det bare ærgeligt, at du ikke kommer på tirsdag - vi skal jo prøvesmage kage! Anja, det kan du da ikke gå glip af :bask: Men hvor bliver det spændende, at du skal ud at prøve kjole igen på tirsdag. Håber de har lavet et lige så godt stykke arbejde som hos mig. Kjolen sad perfekt - de kan altså deres kram derude :boohoo:

Kan du nu hoppe ind under dynen, og pleje dig selv lidt! Rigtig god bedring.

Ja, det er noget rigtig skidt.. i bogstaveligste forstand. Jeg har det nu bedre, men man er lidt brugt en del dage efter sådan en omgang synes jeg nu nok. Nu har jeg sendt Lasse i seng, så jeg kunne få noget ro for klynkeriet :balloons:

Har besluttet mig for ikke at græde flere tårer over dem, der bliver væk. Og jeg kan mærke på min veninde at hun er oprigtigt ked af ikke at komme, så derfor er der heller ingen "bitterhed" fra min isde over det. Det må dælme heller ikke være sjovt at skulle medle fra, fordi man ikke har råd. Og mht. den anden veninde, så ville alternativet jo enten være at de slet ikke kom, eller at hun hele tiden skulle rende ud og ind til brylluppet, og det ville næsten være værre... så er kirke/reception nu engang en bedre løsning for alle parter - og det er da flot at køre fra KBH til Sønderjylland på en dags-tur for at være med i kirke og til reception synes jeg ;)

Ja, det er ærgerligt med tirsdag, men denne aftale med Systuen har jeg jo haft siden starten af marts, så den må jeg jo nok hellere holde ;) Håber også jeg bliver lige så glad for resultatet, som dig ;)

Og så bliver det dejligt at få min veninde og hendes mand og børn til middag.... muligvis med et stykke af Majas kage som dessert -HAHA-

Tak for god bedring ønskerne :bearhug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Men hvor bliver det spændende, at du skal ud at prøve kjole igen på tirsdag. Håber de har lavet et lige så godt stykke arbejde som hos mig. Kjolen sad perfekt - de kan altså deres kram derude :boohoo:

Hvor bliver det spændende, at du skal ud og prøve din kjole igen på tirsdag, Anja! Jeg håber, du tager billeder, vi kan se. Det er på Systuen, de tilretter den, ikke? Ved du, hvem der tilretter for dig? Hvis det er Rikke, en lav og spinkel kvinde med mørkt hår og briller, må du hilse fra Maja (der skal giftes med Christian).

:balloons:

Maja

Hej Maja

Ja, det bliver spændende med kjolen - skal se om jeg husker kameraet :thumbsupsmileyanim:

Jo, det er Systuen - håber de har gjort et ligeså godt job for mig som for Pernille -HAHA- Hende, som satte nåle i passer på din beskrivelse, bortset fra at hun var lyshåret... men skal nok huske på at hilse hvis jeg ser en, der passer på beskrivelsen og lystrer navnet Rikke ;)

Har i øvrigt lige svaret på din PM vedr. kage... MUMS.... det vil altså vække stor lykke ;)

0

Del dette indlæg

DER ER TING JEG IKKE MÅ VIDE :bearhug:

Tidligere har min mor sagt at jeg ikke skal blande mig i risposerne... det er noget mødre tager sig af!!

Talte så med min mor her til aften. På onsdag har min far og min bror bestilt tid til at prøve kjole-og-hvidt og tager sig en rigtig herre-tur (men de har min mor med til kyndige ekspert-vurderinger) :boohoo:

Min mor fortalte så, at de i weekenden har købt tøj til min nevø på 4½ (som skal være brudesvend), og at han var pavestolt da han fik tøjet på. Mere må jeg ikke få at vide om tøjet, for der skal også være overraskelser til mig!!!!

Og min nieces kjole kender jeg jo, men den skal have nyt silkebånd på, og jeg må ikke få farven at vide... for der skal også være overraskelser til mig!!!! Og hun har fået nye sko til kjolen i weekenden, men dem må jeg heller ikke vide noget om ... for der skal også være overraskelser til mig!!!! :balloons:

Og min svigerinde har købt fin fin kjole, som jeg heller ikke må få noget at vide om, for der skal også være overraskelser til mig!!!! :balloons: Det eneste jeg må vide er, at den er købt gennem en af hendes kollegaer, hvis datter er kæreste med en kendis, så derfor har kjolen været i Se & Hør... og den har kun været brugt den ene gang!! TAL OM AT PIRRE EN NYSGERRIG!!! :thumbsupsmileyanim:

Det er nu lidt sjovt, at de insisterer på, at der skal være så mange ting, som jeg ikke må få at vide eller se inden dagen... dejligt at have noget til gode -HAHA- Og super hyggeligt, at de går op i det på den måde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså.... det er bare så smukt, det som står i Stnia-pigens signatur, så det kopierer jeg altså lige ind i min tråd... det kan jeg sikkert finde på at bruge til et eller andet... ligesom med det indiske vielsesritual tidligere i min tråd ;)

Du er min verden

Uden dig er der intet mig

Jeg er mig på grund af dig

du ved, ægte kærlighed

fordi den kærlighed du skænkede mig

har lært mig at følge mit hjerte

Jeg fulgte mit hjerte !

og der var du ...

Tak fordi du kom ind i mit liv

og tændte gnisten i mit hjerte

troen på evig kærlighed

Du skal vide

den gnist skal brænde forevigt

0

Del dette indlæg

DER ER TING JEG IKKE MÅ VIDE :bearhug:

Tidligere har min mor sagt at jeg ikke skal blande mig i risposerne... det er noget mødre tager sig af!!

Talte så med min mor her til aften. På onsdag har min far og min bror bestilt tid til at prøve kjole-og-hvidt og tager sig en rigtig herre-tur (men de har min mor med til kyndige ekspert-vurderinger) :boohoo:

Min mor fortalte så, at de i weekenden har købt tøj til min nevø på 4½ (som skal være brudesvend), og at han var pavestolt da han fik tøjet på. Mere må jeg ikke få at vide om tøjet, for der skal også være overraskelser til mig!!!!

Og min nieces kjole kender jeg jo, men den skal have nyt silkebånd på, og jeg må ikke få farven at vide... for der skal også være overraskelser til mig!!!! Og hun har fået nye sko til kjolen i weekenden, men dem må jeg heller ikke vide noget om ... for der skal også være overraskelser til mig!!!! :bearhug:

Og min svigerinde har købt fin fin kjole, som jeg heller ikke må få noget at vide om, for der skal også være overraskelser til mig!!!! :balloons: Det eneste jeg må vide er, at den er købt gennem en af hendes kollegaer, hvis datter er kæreste med en kendis, så derfor har kjolen været i Se & Hør... og den har kun været brugt den ene gang!! TAL OM AT PIRRE EN NYSGERRIG!!! :balloons:

Det er nu lidt sjovt, at de insisterer på, at der skal være så mange ting, som jeg ikke må få at vide eller se inden dagen... dejligt at have noget til gode -HAHA- Og super hyggeligt, at de går op i det på den måde.

Hvor ER det fedt at de går så meget op i det! SKØNT. Og det er også bare SÅ fedt at der er overraskelser til bruden. Nogle af de ting jeg glæder mig mest til er bryllupskagen og brudebuketten som jo er overraskelser til mig begge dele. Det er bare så fedt!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvor ER det fedt at de går så meget op i det! SKØNT. Og det er også bare SÅ fedt at der er overraskelser til bruden. Nogle af de ting jeg glæder mig mest til er bryllupskagen og brudebuketten som jo er overraskelser til mig begge dele. Det er bare så fedt!!! :boohoo:

Ja, det er dejligt, at de laver overraskelser til mig -HAHA- Selvom jeg er mega nysgerrig elsker jeg jo overraskelser... så jeg kan godt vente.... tror jeg nok!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Bare indrøm det! Du er ved at gå til af nysgerrighed! ;)

JEPS!!! :boohoo:

Det var jeg også omkring polterabenden, men jeg bliver så skuffet over mig selv, hvis jeg får dem til at afsløre det for mig... jeg kan jo også selv godt lide at overraske og hader at få ødelagt overraskelsesmomentet af andre.... så det vil jeg ikke gøre... og jeg elsker altså situationen hvor jeg bliver overrasket mere end min nysgerrighed er stor... (håber det gav nogenlunde mening -HAHA- )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer