AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

:cheerleader3: FOTOGRAF HYRET :kiss:

JUBIIII......... så har vi hyret en fotograf. Han er pressefotograf, da vi ikke er så meget til de helt opstillede billeder. Han tager billeder fra vi kommer ud af kirken, tager med til kroen og tager officielle billeder, samt tager billeder til receptionen.

Så nu skal vi igang med at indsamle fotoinspiration.... er der nogen, der ligger inde med bryllupsfotografier i lidt mere "utraditionel" stil... mere rapportageagtigt, så man fornemmer livet i billederne og det virker knap så opstillet? (Louiseh79... jeg sætter min lid til dig :cheerleader3: )

Vi kommer til at tage billeder ved strand, ved mark og ved en fin gammel gul kro... men smid bare alle billedetyper ind, som passer under beskrivelsen rapportage ;) Har også oprettet en tråd vedr. billeder her

Fotografen hedder Lars Salomonsen og arbejder for Borderpress (prøv at se hans fede billeder på hjemmesiden)

Vi får til slut en cd med alle hans billeder på, og så kan vi selv bagefter beslutte hvilke billeder vi vil have fremkaldt, dvs. det skal vi jo så betale for hos en almindelig fotograf, som fremkalder billederne for os.

Det sjove er jo egentlig, at min kæreste ikke i første omgang ville have en fotograf, fordi han synes det er for dyrt... og nu hvor vi har fået en del afbud og alligevel har besluttet at vi vil have en fotograf... ja så vælger han sørme en i den dyre ende... men det er ok, for vi er begge vilde med rapportagefotografering og er meget mere til det end til de opstillede billeder.

I kirken har vi tænkt os at alliere os med en af vores veninder, som har god sans for motivet, og som lige har købt nyt lækkert digitalt spejlreflekskamera. Og hun har i forvejen sagt ja til at tage (par)billeder af alle gæsterne inden de går ind til middagen i deres fine festklæder.

Under middagen allierer vi os med vores gæster - vi ved en del, som har digitale kameraer, og vi spørger vores gæster om de vil tage deres kameraer med til festen og skyde løs af diverse motiver undervejs. Er desværre ikke så begejstret for resultatet man får med engangskameraer, så det vil vi ikke smide penge efter - hverken kameraerne eller fremkaldelsen bagefter - som regel bliver man bare ærgerlig over, at et enkelt godt motiv er gået til spilde på dårlig fotokvalitet!

Nå, men det var da dejligt... så er fotografen på plads 40 dage før den store dag :thumbsupsmileyanim:

Og til sidst..... TAK TIL GÆSTERNE DER MELDTE FRA... NU KAN VI FÅ VORES FOTOGRAF http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif (man må jo se det positive i tingene ikk'? ;) )

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol::huh::)

Åh, hvor kan jeg bare huske det der med, at man lige skulle "belønne" sig selv ind imellem.

Hold da op, hvor har jeg tit lige taget et spil kabale på computeren eller spillet noget andet på computeren.

Det er godt, jeg ikke læser mere, for så var BK også mit foretrukne "tilflugtssted" :kiss::cheerleader3:

Tænk sig... det har jeg helt frivilligt valgt efter jeg ER blevet færdig med studiet og har været på arbejdsmarkedet i nogle år.... man glemmer åbenbart hurtigt!!! :kiss:

Der er VILDT mange gode undskyldninger for at holde en pause :lol:

Anja, endelige godt nyt fra dig :cheerleader3:

Det aller vigtigste ved eksamens læsning er, den mentale opladning. Og de seneste undersøgelser fra et Engelsk Universitet påviser, at den optimalt opladning sker via BK.

Ja ja... jeg lovede jo at kigge forbi ind i mellem ;)

Er sikker på det er en meget højvidenskabelig engelsk undersøgelse du henviser til... som har kendskab til det danske BK :)

Hæhæ, Anja, du er sgu skæg!

Mht. det med at tage brudeskoene af, før man sætter futterne i vandet, så er det ikke nødvendigvis en fordel, hvis skoene f.eks. er skind ... Jeg kan huske, min farmor engang fortalte os, at hun altid tog nye lædersko på og stillede sig op i en balje vand med dem på, derefter gik hun i dem til de var tørre, og så passede de perfekt til hendes fødder :hug:

Hvor ser bryllupsrejsen bare lækker ud!!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif

Maja

Men mine sko er ikke i skind - de er i et eller andet "finere syntet" med silkestof på, så jeg skal nok ikke soppe for meget rundt i dem -HAHA- Men ellers har jeg skam hørt om det trick ;)

Glæder mig også helt vildt til bryllupsrejsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du er sgu bare for morsom.... Den liste vil jeg prøve at huske de næste par uger jeg skal skrive opgave! Det der fodbad lyder rigtig godt ;)

Tillykke med fotografen, det er jeg bare glad for at høre. Og ja man må se tingene fra den positive vinkel!!

Og de utraditionelle billeder er bare for cool - er selv mest til dem!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er som du ved vild med den stil :thumbsupsmileyanim: Her er et par af mine inspirationskilder :cheerleader3:

Joe Mortensen

Rune Johansen

Michael Alschul

Der er i hver fald lidt at kigge på http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Takker :cheerleader3: Har også selv frekventeret Rune Johansens hjemmeside nogle gange... men han er lidt for dyr for os og holder til i København... så hvis der kom transport oveni til Sdr. Jylland tør jeg slet ikke tænke på hvad vi skulle bladre :kiss:

For dælan hvor er det nogle fede billeder Joe Mortensen har liggende på sin side... I like....

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Du er sgu bare for morsom.... Den liste vil jeg prøve at huske de næste par uger jeg skal skrive opgave! Det der fodbad lyder rigtig godt ;)

Tillykke med fotografen, det er jeg bare glad for at høre. Og ja man må se tingene fra den positive vinkel!!

Og de utraditionelle billeder er bare for cool - er selv mest til dem!!

Det er godt med en belønnende liste :kiss: Og har faktisk siddet med mine brudesandaler på idag til mine tånegle blev helt blå af kulde :cheerleader3:

Ja, det er super dejligt at det er på plads med fotografen - trods det korte varsel :cheerleader3:

...man bukker dælme under, hvis man ikke forsøger at vende det negative til noget positivt... bruger for meget energi med negative tanker... selv om jeg ikke altid selv er lige god til at efterleve dette mantra :thumbsupsmileyanim:

Personligt synes jeg der er mere liv og ægthed i rapportagefotografering frem for opstillede billeder, men det er jo som det meste en smagssag ;)

0

Del dette indlæg

Der er jo en badebro ud for kroen, så derfor skal den jo selvfølgelig også benyttes til et eller andet..... Håber at fotografen kan hjælpe med lidt inspiration, selvom han har bedt os om at komme med inputs :kiss:

post-20924-1179210655.jpg post-20924-1179210663.jpg post-20924-1179210670.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her billede er bare MEGA FEDT - ret kunstnerisk. Tror faktisk det er Rune Johansen, der har taget det.... Jeg lader det stå for sig selv....

post-20924-1179210934.jpg

Og her et andet FEDT sort hvid meget kunstnerisk foto

post-20924-1179211208.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Og her er lidt riskastningsaction ;)

post-20924-1179211363.jpg

Og lidt bilkørsel

post-20924-1179211502.jpg

Men jeg mangler mere i rapportagestil.... KOM MED DET! :kiss: Har været inde på Joe Mortensens hjemmeside.... og HAN tager fede billeder!!!! (Tak for tippet Louiseh79 :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:HALVDELEN AF UNDERTØJET ER KØBT....

Jeg har for længst købt en ganske almindelig (røvkedelig!!) Chanos selvsiddende BH, som pt. er ved at blive syet ind i min kjole. (399,-)

post-20924-1179229493.jpg

Nu har jeg så lige været i Magasin for at købe "underbenklæder" - Chantelles Africa model - lækkert lækkert. Desværre leveres deres lækre matchende bh ikke med tilstrækkeligt rumindhold :cheerleader3:... så derfor skal jeg på et tidspunkt ud og finde et andet sæt undertøj til mit "andendagstøj" ;) MEN... bryllupsundertøjet er i hvert fald på plads nu :kiss:

post-20924-1179229504.jpg post-20924-1179229512.jpg

0

Del dette indlæg

SUPER FLOT UNDERTØJ!!!

Jeg kender godt det der med at de rigtig lækre bher ikke altid har det rigtige rumindhold. Folk der køber sig til en 70E ved ikke hvad de går ind til. Inge billige og super sexede bh-er. Hvis de skal holde på formerne, så ligner de tit noget som Tante Erna ar på :kiss:

0

Del dette indlæg

SUPER FLOT UNDERTØJ!!!

Jeg kender godt det der med at de rigtig lækre bher ikke altid har det rigtige rumindhold. Folk der køber sig til en 70E ved ikke hvad de går ind til. Inge billige og super sexede bh-er. Hvis de skal holde på formerne, så ligner de tit noget som Tante Erna ar på :cheerleader3:

Takker ;)

Jeg fatter heller ikke hvor de køber deres undertøj efter de har købt sig til en skålstørrelse Q :cheerleader3:

Der er nu mange fine BH'er i store størrelser (som ikke er "Tanta Erna-modellen") hos Lace og hos Bravissimo eller Figleaves

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK... her kommer lige et billede mere fra Joe Mortensen, men det er nu ikke så meget for motivets skyld (selvom det også igen er godt), men mere fordi jeg er ret pjattet med brudens halskæde :cheerleader3: (Hmmm.... jeg må lige udtænke den og så måske lave sådan en kæde selv ;) )

post-20924-1179234154.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

elsker dit undertøj, jeg har nemlig det samme :cheerleader3:

og så har jeg lige samlet ind i billederne. Det er nemlig også den stil jeg gerne vil have taget billeder ud fra.

Jamen du snupper bare... så snupper vi jo lidt fra hinanden... kunne nemlig huske at du havde undertøjet liggende i din tråd, så jeg var derinde og kopiere billederne :cheerleader3: Er det ikke dejligt som vi kan låne fra hinanden?? ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

PENGE TILBAGE..... :cheerleader3:

I december flyttede vi, og i den forbindelse blev en stor del af vores indskud i lejligheden ædt af "underlige" regninger. Vi har klaget over regningen (fordi den kom for sent iflg. reglerne omkring flytteafregning) og vi har lige fået at vide i dag, at de vil sætte pengene ind på vores konto. Ikke en herregård, men tilstrækkeligt til at dække fotografen og til at vi nu overvejer om ikke også fotografen skal komme i kirken, så vi ikke skal belemre de to gæster der har gode kameraer :cheerleader3: Skal bare lige høre fotografen hvor meget mere han så koster.....

JEG ELSKER AT FÅ PENGE TILBAGE JEG IKKE REGNEDE MED ;)

Så afventer jeg bare at høre fra feriekonto mhp. at få min 5. ferieuge udbetalt... har søgt og venter svar... kom nu med svaret og ikke mindst mine penge.....

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Der er ged i vores hjemmeside....

....den uploader lige pludselig ikke billederne på siderne.... what to do... what to do.... Det må manden altså fikse når han kommer hjem... "man make fire.... and food.... and webpage" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

FEDE ØRERINGE....

Har snuppet billedet i Tudetøsens tråd. De er fra E-bay og det er alt hvad jeg har af informationer.... hvordan finder jeg dem (eller noget der ligner som ikke er en stor nikkel-bombe????? :cheerleader3: Jeg har aldrig været på E-bay....

post-20924-1179236991.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Dejligt med penge tilbage! Og tillykke med fotografen. Godt at der alligevel blev penge til det - det passer sig ligesom lidt bedre til den store flotte fest, I skal holde.

Man kan faktisk få franske anemoner hele året, så det skulle ikke være noget problem at skaffe det, hvis det ender med at vi alle kan blive enige om det.

Flotte underbukser du har købt (øhhh Pernille, underbusker lyder nok lidt mormor-agtigt). Har nøjagtig de samme. Men er ikke tilfreds med at gå med dem, synes syningen i skridtet sidder meget lavt, så det hele tiden kradser. Jeg synes i hvert fald, jeg hele tiden skal gå og rette på dem, når jeg har dem på. Men det kan selvfølgelig være, at mit par bare er dårlige (men det håber jeg da ikke til den pris), eller at jeg er fabrikeret forkert fra naturens side. Jeg ville i hvert fald nok lige undersøge, hvordan de sidder på dig - når du bevæger dig. Det ser nok ikke så charmerende ud, at du går og rette på underbenklæderne i din store kjole. :cheerleader3: Men flotte det er de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer