hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Nå piger, så er jeg ved at komme tilbage i bryllups-humør.

Har været lidt fraværende her på det sidste, for har haft lidt for mange ting og tanker at koncentrere mig om, at jeg ligesom gik lidt i stå mht bryllupsplanlægning.

Som sædvanlig er der problemer med Bjørns familie - skal nok skåne jer for detajler - hvilket har været meget energidrænende. :denmarkflag:

Så er der en tidligere arbejdskollega, som ud af det blå er blevet sur på mig, og derfor ikke vil deltage i noget mht bryllup (hverken fest eller polterabend), fordi hun mener jeg gik bag om ryggen på hende, da jeg skiftede job. Dette er dog ikke korrekt, men har ikke rigtig haft lyst til tage en snak med hende, da jeg har haft andre ting at tænke på - primært Bjørns ve og vel pga hans familie.

Og til sidst kommer en af mine bedste veninder ikke til min polterabend, da hun ikke kan deltage i det hel pga af dårligt knæ :toot: . Jeg ved ikke, hvad vi skal, men åbenbart noget hun ikke må, og så vil hun ikke deltage før senere på dagen, hvilket min søster (som planlægger min polter) er totalt sur og skuffet over, da de netop har valgt datoen udfra, at det var der min veninde kunne. Jeg er også ret skuffet selv, da jeg altid har været der for hende!!!!!!!

Så alt i alt har jeg haft en lidt øv periode, og jeg syntes ikke rigtig, at jeg havde overskud til noget. Hvorfor er folk så egoistiske???? (Behøves ikke at besvares).

Nå men nu er jeg ved at oppe i gear igen, og som I kan se, har jeg været i gang med at lave borddekorationer - i hvert fald en test herpå.

Hej Pernille

Fine borddekorationer du har kreeret. Må vist ud forbi og kigge på blomsterbiksen på Amar.

Hvad er der nu med hans "umulige" familie - er der moren der er på spil igen? KOM KOM... ud med det - vi vil ikke skånes (er også lidt nysgerrig :bestwishes: Vil jo gerne høre hvordan det går med "familiedramaet, og hvordan folk reagerer når de finder ud af de ikke skal med etc.!) Det er godt nok træls at der skal være så mange problemer i forbindelse med bryllupper, men det følger åbenbart med.

Altså hvad sker der lige for din tidligere kollega :bask: - hvordan går man lige bag om ryggen på en anden fordi man skifter job? (eller det var måske en anden historie hun blev sur over?) Er hun hverken til at hugge eller stikke i - lytter hun ikke til din forklaring? Men tag dog snakken med hende og få afkræfte hvad onde tunger evt. har sagt, så hun har det korrekte gundlag at give et tilsagn/afbud på.

Og hvad sker der for din veninde?? :bearhug: Hun betaler jo ikke for sin egen deltagelse, men netop for en dag for dig! Nå, men under alle omstændigheder synes jeg altså ikke at din søster skal begynde at blande dig ind i "hvor dumme dine veninder opfører sig"! Det gør jo bare dig ked af det, og du kan egentlig ikke bruge det til noget som helst :pokeeye:

Op med humøret søde Pernille... der er egoister alle vegne, og vi opdager det i sær når vi planlægger vores bryllup! :denmarkflag: øv øv....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har været lidt fraværende her på det sidste, for har haft lidt for mange ting og tanker at koncentrere mig om, at jeg ligesom gik lidt i stå mht bryllupsplanlægning.

Som sædvanlig er der problemer med Bjørns familie - skal nok skåne jer for detajler - hvilket har været meget energidrænende. :cheerleader3:

Så er der en tidligere arbejdskollega, som ud af det blå er blevet sur på mig, og derfor ikke vil deltage i noget mht bryllup (hverken fest eller polterabend), fordi hun mener jeg gik bag om ryggen på hende, da jeg skiftede job. Dette er dog ikke korrekt, men har ikke rigtig haft lyst til tage en snak med hende, da jeg har haft andre ting at tænke på - primært Bjørns ve og vel pga hans familie.

Og til sidst kommer en af mine bedste veninder ikke til min polterabend, da hun ikke kan deltage i det hel pga af dårligt knæ -HAHA- . Jeg ved ikke, hvad vi skal, men åbenbart noget hun ikke må, og så vil hun ikke deltage før senere på dagen, hvilket min søster (som planlægger min polter) er totalt sur og skuffet over, da de netop har valgt datoen udfra, at det var der min veninde kunne. Jeg er også ret skuffet selv, da jeg altid har været der for hende!!!!!!!

Så alt i alt har jeg haft en lidt øv periode, og jeg syntes ikke rigtig, at jeg havde overskud til noget. Hvorfor er folk så egoistiske???? (Behøves ikke at besvares).

Nå men nu er jeg ved at oppe i gear igen, og som I kan se, har jeg været i gang med at lave borddekorationer - i hvert fald en test herpå.

Hej Pernille

Fine borddekorationer du har kreeret. Må vist ud forbi og kigge på blomsterbiksen på Amar.

Hvad er der nu med hans "umulige" familie - er der moren der er på spil igen? KOM KOM... ud med det - vi vil ikke skånes (er også lidt nysgerrig :bunny_4: Vil jo gerne høre hvordan det går med "familiedramaet, og hvordan folk reagerer når de finder ud af de ikke skal med etc.!) Det er godt nok træls at der skal være så mange problemer i forbindelse med bryllupper, men det følger åbenbart med.

Altså hvad sker der lige for din tidligere kollega :bask: - hvordan går man lige bag om ryggen på en anden fordi man skifter job? (eller det var måske en anden historie hun blev sur over?) Er hun hverken til at hugge eller stikke i - lytter hun ikke til din forklaring? Men tag dog snakken med hende og få afkræfte hvad onde tunger evt. har sagt, så hun har det korrekte gundlag at give et tilsagn/afbud på.

Og hvad sker der for din veninde?? -HAHA- Hun betaler jo ikke for sin egen deltagelse, men netop for en dag for dig! Nå, men under alle omstændigheder synes jeg altså ikke at din søster skal begynde at blande dig ind i "hvor dumme dine veninder opfører sig"! Det gør jo bare dig ked af det, og du kan egentlig ikke bruge det til noget som helst :pokeeye:

Op med humøret søde Pernille... der er egoister alle vegne, og vi opdager det i sær når vi planlægger vores bryllup! :cheerleader3: øv øv....

Nå men Anja så får du da bare alle de slimrige detajler, hvis du gerne vil :bunny_4:

Mht til bjørns familie så er det seneste ikke, hvad der er sket men nærmere, hvad der ikke er sket. Bjørns far og stedsøskende er jo alle inviteret med til brylluppet, men ingen af dem har gidet at give svar på om de kommer. Altså helt ærligt men når ens søn bliver gift, ville jeg da forvente, at man ville svare på invitationen, som en af de første. Men den familie lever tilsyneladende efter helt andre regler :bask: GP Det har selvfølgelig skuffet Bjørn meget, men han virker afklaret med det. Han er desværre tidligere blevet skuffet af dem så mange gange, at for ham er det ikke noget nyt. Men så kan de bare heller ikke forvente, at Bjørn vil være en del af deres liv, når de ikke vil deltage i hans.

Hvad angår hans mor, så er hun stadig stiktosset og fornærmet over ikke at være inviteret! Men det var jo at forvente. Desværre har vi bare på fornemmelsen, at grunden til at hans far ikke har givet svar, er, at han har valgt at sympatiserer med Bjørns mor. Men det er jo deres valg -HAHA-

Min tidligere arbejdskollega er bare blevet sur over, at jeg valgte at skifte job kort efter, vi kom til at arbejde sammen igen - hvilket vi havde snakket om længe vi gerne ville. Men så fik jeg et rigtig godt tilbud, og der skete noget i virksomheden, so gjorde at jeg ikke ønskede at arbejde der mere. Og derfor valgte jeg at gå. Og nu gider jeg ikke bruge mere krudt på det, for hvis hun bliver sur over det, så må hun blive sur!

Min søster blander sig nu egentligt heller ikke det, men har bare informeret mig omkring det. Havde jeg nu givet udtryk for at det var ok, så havde min søster ikke sagt noget negativt, men jeg synes bare ikke det er ok. Talte faktisk i telefon med denne veninde sidste dag, og hun forklarede hvordan hendes søster og hende skulle bruge hele dagen sammen med ders mor på at se på kjoler til søsteren. Så kan jeg jo godt regne ud, at hun evt først kommer meget senere, og det ville jeg blive meget skuffet over.

Det var så sidste nyt fra sæbe-operaen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nå forresten så har jeg veninder "som altså ikke vidste om de kunne komme til brylluppet, for hendes 7 mdr gamle søn kunne kun falde i søvn ved hendes bryst". Hvad fanden er lige det for noget????????????????????

Hvad så lige med at få den dreng vendt af med det - han skal vel for fanden snart lære at kunne falde i søvn af sig selv.

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som sædvanlig er der problemer med Bjørns familie - skal nok skåne jer for detajler - hvilket har været meget energidrænende. :cheerleader3:

Og til sidst kommer en af mine bedste veninder ikke til min polterabend, da hun ikke kan deltage i det hel pga af dårligt knæ -HAHA- . Jeg ved ikke, hvad vi skal, men åbenbart noget hun ikke må, og så vil hun ikke deltage før senere på dagen, hvilket min søster (som planlægger min polter) er totalt sur og skuffet over, da de netop har valgt datoen udfra, at det var der min veninde kunne. Jeg er også ret skuffet selv, da jeg altid har været der for hende!!!!!!!

Hej Pernille

Hvad er der nu med hans "umulige" familie - er der moren der er på spil igen? KOM KOM... ud med det - vi vil ikke skånes (er også lidt nysgerrig :bunny_4: Vil jo gerne høre hvordan det går med "familiedramaet, og hvordan folk reagerer når de finder ud af de ikke skal med etc.!) Det er godt nok træls at der skal være så mange problemer i forbindelse med bryllupper, men det følger åbenbart med.

Og hvad sker der for din veninde?? -HAHA- Hun betaler jo ikke for sin egen deltagelse, men netop for en dag for dig! Nå, men under alle omstændigheder synes jeg altså ikke at din søster skal begynde at blande dig ind i "hvor dumme dine veninder opfører sig"! Det gør jo bare dig ked af det, og du kan egentlig ikke bruge det til noget som helst :pokeeye:

Op med humøret søde Pernille... der er egoister alle vegne, og vi opdager det i sær når vi planlægger vores bryllup! :cheerleader3: øv øv....

Nå men Anja så får du da bare alle de slimrige detajler, hvis du gerne vil :bunny_4:

Mht til bjørns familie så er det seneste ikke, hvad der er sket men nærmere, hvad der ikke er sket. Bjørns far og stedsøskende er jo alle inviteret med til brylluppet, men ingen af dem har gidet at give svar på om de kommer. Altså helt ærligt men når ens søn bliver gift, ville jeg da forvente, at man ville svare på invitationen, som en af de første. Men den familie lever tilsyneladende efter helt andre regler :bask: GP Det har selvfølgelig skuffet Bjørn meget, men han virker afklaret med det. Han er desværre tidligere blevet skuffet af dem så mange gange, at for ham er det ikke noget nyt. Men så kan de bare heller ikke forvente, at Bjørn vil være en del af deres liv, når de ikke vil deltage i hans.

Hvad angår hans mor, så er hun stadig stiktosset og fornærmet over ikke at være inviteret! Men det var jo at forvente. Desværre har vi bare på fornemmelsen, at grunden til at hans far ikke har givet svar, er, at han har valgt at sympatiserer med Bjørns mor. Men det er jo deres valg -HAHA-

Min tidligere arbejdskollega er bare blevet sur over, at jeg valgte at skifte job kort efter, vi kom til at arbejde sammen igen - hvilket vi havde snakket om længe vi gerne ville. Men så fik jeg et rigtig godt tilbud, og der skete noget i virksomheden, so gjorde at jeg ikke ønskede at arbejde der mere. Og derfor valgte jeg at gå. Og nu gider jeg ikke bruge mere krudt på det, for hvis hun bliver sur over det, så må hun blive sur!

Min søster blander sig nu egentligt heller ikke det, men har bare informeret mig omkring det. Havde jeg nu givet udtryk for at det var ok, så havde min søster ikke sagt noget negativt, men jeg synes bare ikke det er ok. Talte faktisk i telefon med denne veninde sidste dag, og hun forklarede hvordan hendes søster og hende skulle bruge hele dagen sammen med ders mor på at se på kjoler til søsteren. Så kan jeg jo godt regne ud, at hun evt først kommer meget senere, og det ville jeg blive meget skuffet over.

Det var så sidste nyt fra sæbe-operaen :thumbsupsmileyanim:

Pu-ha hvor er mine egne små problemer dog små og banale efterhånden!

Øv, hvor er det dog træls med sådan nogle familiedramaer. Hvornår har I svarfrist? Vi har kun hørt fra 5 par indtil videre, folk fik invitationerne den 4. april og har svarfrist den 30. april. Hvis ikke vi hører fra folk der, så ringer vi rundt, da vi ved at i hvert fald ét par ikke har modtaget deres invitation. Men det lyder ikke rigtig som om det er tilfældet hos Bjørns familie. Det mindste man kan gøre er da i så fald at melde fra eller komme med en forklaring! ØV-HØNE! :hugs: til Bjørn og dig.

Mht. din kollega - hvis ikke der skal mere til for at pi*** hende af, så har hun da virkelig små sko. At hun ikke kan forstå at du fik et super tilbud - og hun må da selv kunne se problemerne med biksen! :blink:

OK, så forstår jeg bedre hvorfor din søster fortalte dig det med veninden - men jeg begriber nu stadig ikke veninden, der vælger ikke at komme med hele dagen, men sådan er vi jo så forskellige. Du må bare glæde dig over, at hun i det mindste kommer noget af dagen, og at du får en super dag trods alt.

Håber vi ses tirsdag.

0

Del dette indlæg

Nå forresten så har jeg veninder "som altså ikke vidste om de kunne komme til brylluppet, for hendes 7 mdr gamle søn kunne kun falde i søvn ved hendes bryst". Hvad fanden er lige det for noget????????????????????

Hvad så lige med at få den dreng vendt af med det - han skal vel for fanden snart lære at kunne falde i søvn af sig selv.

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget :bunny_4:

Ej hvad er det for nogle historier I allesammen kan om forældre der bare ikke helt har fattet at navlestrengen blev cuttet da ungen kom ud? Det er da helt vildt! Mine unger er snart et særsyn - har oplevet folk der virkelig synes det er underligt at de bliver lagt i seng hver dag kl 8 og bare falder i søvn og sover til kl 7 næste morgen. (Ja okay den lille terrorist kan godt vågne et par gange om natten). Og når vi er ude, så låner den store bare en seng og sover der. Og folk er fuldstændig "Ej altså ... kan de godt bare det????". Har altid synes det var fedt fordi vi formåede at sætte en grænse for hvad vi som forældre ville være med til. Men jeg føler jo efterhånden at det er overgreb mod mine børn (ved jeg godt det ikke er men altså - tror jeg at andre forældre synes).

Det er jo svært at blande sig i hvordan andre skal håndtere deres børn. Og er der nogen man kan blive uvenner over, så er det børneopdragelse. Men altså ... jeg tror ikke på det er ungens behov der bliver opfyldt når han falder i søvn med patten i munden :bunny_4:

Nå jeg får sikkert en ordentlig omgang med et :cheerleader3: nu :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget -HAHA-

Ej hvad er det for nogle historier I allesammen kan om forældre der bare ikke helt har fattet at navlestrengen blev cuttet da ungen kom ud? Det er da helt vildt! Mine unger er snart et særsyn - har oplevet folk der virkelig synes det er underligt at de bliver lagt i seng hver dag kl 8 og bare falder i søvn og sover til kl 7 næste morgen. (Ja okay den lille terrorist kan godt vågne et par gange om natten). Og når vi er ude, så låner den store bare en seng og sover der. Og folk er fuldstændig "Ej altså ... kan de godt bare det????". Har altid synes det var fedt fordi vi formåede at sætte en grænse for hvad vi som forældre ville være med til. Men jeg føler jo efterhånden at det er overgreb mod mine børn (ved jeg godt det ikke er men altså - tror jeg at andre forældre synes).

Det er jo svært at blande sig i hvordan andre skal håndtere deres børn. Og er der nogen man kan blive uvenner over, så er det børneopdragelse. Men altså ... jeg tror ikke på det er ungens behov der bliver opfyldt når han falder i søvn med patten i munden -HAHA-

Nå jeg får sikkert en ordentlig omgang med et :cheerleader3: nu GP

:thumbsupsmileyanim: Gitte

Hej Gitte.

HØrt hørt......................

Kunne ikke være enig med dig. Det er selvfølgelig nemt for mig, når jeg ikke har børn endnu, at sige, at mine børn sgu skal kunne passes af andre. Og man skal da kunne tage ud at besøge andre uden, at man skal være hjemme til et bestemt tidspunkt pga ungen. Jeg har et vennepar, hvor deres børn, siden de var spæde, blev slebt med rundt til alle ting, og de gik fint. De var super nemme og lagde sig bare til at sove, når de blev lagt. Sådan vil jeg ønske flere at mine venner tænkede.

Men som du selv siger, så kan man blive rygende uvenner over børneopdragelse, så man skal måske lige passe på.

Er i hvert fald glad for opbakkelse - så skal jeg nok støtte dig, hvis der kommer nogen og :bunny_4: efter dig :bunny_4:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget :blink:

Det er jo svært at blande sig i hvordan andre skal håndtere deres børn. Og er der nogen man kan blive uvenner over, så er det børneopdragelse. Men altså ... jeg tror ikke på det er ungens behov der bliver opfyldt når han falder i søvn med patten i munden -HAHA-

Nå jeg får sikkert en ordentlig omgang med et :cheerleader3: nu :)

-HAHA- Gitte

Hej Gitte.

HØrt hørt......................

Kunne ikke være enig med dig. Det er selvfølgelig nemt for mig, når jeg ikke har børn endnu, at sige, at mine børn sgu skal kunne passes af andre. Og man skal da kunne tage ud at besøge andre uden, at man skal være hjemme til et bestemt tidspunkt pga ungen. Jeg har et vennepar, hvor deres børn, siden de var spæde, blev slebt med rundt til alle ting, og de gik fint. De var super nemme og lagde sig bare til at sove, når de blev lagt. Sådan vil jeg ønske flere at mine venner tænkede.

Men som du selv siger, så kan man blive rygende uvenner over børneopdragelse, så man skal måske lige passe på.

Er i hvert fald glad for opbakkelse - så skal jeg nok støtte dig, hvis der kommer nogen og :bunny_4: efter dig :bunny_4:

:cheerleader3:

Altså - bare fordi man ikke selv har fået børn, er det vel ok at have sig nogle meninger! Den der med "det forstår du først når du er blevet mor"! giver jeg ikke fem flade ører for! Børn er dejlige, men det er ok at de voksne forbliver voksne selv om de får børn!!!

Har en veninde, som knap 3 måneder før vores bryllup proklamerede, at hun nok ikke kunne nå at vende sit barn fra babsen før vores bryllup, da de nu havde prøvet med mos og flaske i 2 uger.... hmm... men til vores bryllup er barnet altså 7½ måneder, så der er jo ingen grund til at tage sorgerne på forskud 3 måneder før, og de små børn har det jo netop med pludselig at rykke sig og ændre vaner og kræve mere næring!!

ÅH SUK.... Håber at blive en mor som dig Gitte, der kan finde ud af at opdrage børnene til ikke at være Verdens Centrum i alle situationer... heldigvis er de fleste af vores venner og familie (med de tidligere nævnte enkelte undtagelser) sådan. Så til alle dem, der mener at vi nu er minimum tre styks, der har trådt dem over tæerne - nogle gange er der en god grund til at man føler sig truffet -HAHA- (og dette er altså ikke ment som et startskud til en krig GP men blot et hjertens suk - bring de voksne tilbage!)

PS! Begrebet moderbindinger... jeg troede, det var noget børnene havde, men det er i virkeligheden moderen, der har bindinger til barnet :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hehe Anja, mine unger ER skam verdens centrum. Oftest er det bare derhjemme når vi er os selv og jeg kan give dem min fuldstændige opmærksomhed og ikke prøver at føre halve og kvarte samtaler med andre voksne mens jeg skal tegne Kaj og Andrea og synge sange.

Det er ikke kvantiteten men kvaliteten af tiden de har sammen med mig, der gør dem godt (er jeg overbevist om - de ligner i hvert fald ikke nogen der lider overlast).

Folk kan da bare brokke sig over dine meninger hvis de gider det. Det er jo ikke fordi du vil lave om på andre - du sætter bare grænser for Lasses og din fest! (Og hvis ikke I skulle have lov til det - hvem pokker skulle så?)

Nå nu overtog vi lige stakkels Pernilles tråd :cheerleader3:

Vi ses på tirsdag!

0

Del dette indlæg

Hehe Anja, mine unger ER skam verdens centrum. Oftest er det bare derhjemme når vi er os selv og jeg kan give dem min fuldstændige opmærksomhed og ikke prøver at føre halve og kvarte samtaler med andre voksne mens jeg skal tegne Kaj og Andrea og synge sange.

Det er ikke kvantiteten men kvaliteten af tiden de har sammen med mig, der gør dem godt (er jeg overbevist om - de ligner i hvert fald ikke nogen der lider overlast).

Folk kan da bare brokke sig over dine meninger hvis de gider det. Det er jo ikke fordi du vil lave om på andre - du sætter bare grænser for Lasses og din fest! (Og hvis ikke I skulle have lov til det - hvem pokker skulle så?)

Nå nu overtog vi lige stakkels Pernilles tråd :cheerleader3:

Vi ses på tirsdag!

SORRY PERNILLE :bunny_4:

Ja, selvfølgelig skal børn da være verdens centrum (jeg lyder godt nok som en børnehader, hvad jeg bestemt ikke er :bunny_4: ), men som du selv nævner - hver ting til sin tid, udelt opmærksomhed, når der ikke er konkurrerende elementer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

En god nyhed!!!! :rolleyes:

Min veninde her kommer alligevel til brylluppet! De har fået lov at tage den lille med, og så har hendes kæreste familie i nærheden af, hvor brylluppet skal holdes, så der kommer en og passer ham på hotellet, imens de er til fest. Jeg blev så glad, for ville virkelig have manglet hende den dag.

Så mangler jeg kun at få afklaret, om Bjørns familie kommer eller ej - men gider ikke tænke på det nu, for nu vil jeg nyde den gode stemning, at min veninde kommer trods amme-baby på 7 mdr!

0

Del dette indlæg

Jamen altså, folk bliver sgu lidt underlige når de får børn http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Nej, det mener jeg ikke helt, men nogle gange kan jeg altså godt sukke tungt over mødre der ikke mener at de kan være væk for deres børn i mere end 5 min af gangen, der er bare nogen ting ikke-mødre ikke forstår :rolleyes:

Men men men, mon ikke også jeg bliver sådan når jeg engang får en junior, jeg håber det ikke, men på den anden side skal der jo også være plads til lidt plydren, de er jo fantastiske de små :respekt:

Man kan jo ikke lade vær' med at blive skuffet alligevel, for især hvis det er en lille ny, så har man ikke helt vænnet sig til at de fleste forældre hverken kan eller vil så meget som de gjorde før, og de var jo ikke inviteret hvis de ikke betød noget for en.

Men jeg er da glad for at det blev ordnet, så alle blev glade og tilfredse, og kan de så se at få prøvet at få ungen passet engang imellem ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille.

Vil lige ligge en hilsen til dig her når nu vi snart ses på café...det bliver hyggeligt :rolleyes:

Kunne ikke lade være med at grine, da jeg læste om "bryst-babyen" :respekt: Hold kæft....det kunne have været mig, da Lucas var 7 måneder!!! Han var også død umulig at få til at sove og vi have adskillige kampe med ham....jeg var et nervevrag tilsidst :bearhug: .

Dette er bare for at fortælle dig, at det ikke altid er fordi, mødrene er skingrende sindssyge og ikke prioritere andet end deres pode, men måske også nogle gange fordi, man er pisse usikker og er bange for, hvordan det mon går, hvis andre tager over....jeg har været inde på det før i dag,- det er følelser, det handler om.

Men det er selvfølgelig også DINE følelser det handler om og hurra for, at I alligevel fandt en løsning http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/loveflag.gif

Glæder mig til på tirsdag!

0

Del dette indlæg

Det skal lige nævnes, at dette er en veninde, som jeg tidligere har hjulpet meget, og altid været der for. Sikke noget :respekt:

En god nyhed!!!! :respekt:

Min veninde her kommer alligevel til brylluppet! De har fået lov at tage den lille med, og så har hendes kæreste familie i nærheden af, hvor brylluppet skal holdes, så der kommer en og passer ham på hotellet, imens de er til fest. Jeg blev så glad, for ville virkelig have manglet hende den dag.

Så mangler jeg kun at få afklaret, om Bjørns familie kommer eller ej - men gider ikke tænke på det nu, for nu vil jeg nyde den gode stemning, at min veninde kommer trods amme-baby på 7 mdr!

Hvor er det skægt... Mine to veninder, som begge nedkom omkring jul og nytår, glæder sig bare mega meget til at komme til fest og drikke sig stive for første gang siden fødslerne! Der har slet ikke været tale om, at ungerne skulle med :respekt: Men sådan er der vel forskel på børn :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Pernille!

Eeejj, hvor er jeg gået glip af meget...

Er nødt til lige at rose dine borddekorationer :respekt: De er bare SÅ super flotte :cheerleader3: Hvem var det der snakkede om 10 tommelfingre på min tråd????? ;)

:respekt: Anette

Ja, Anette, det duer ikke, at du er væk så længe af gangen :cheerleader3: Altså alt det der sport og eksamen kan da ikke være så vigtigt, vel? :respekt:

Nå men normalt er jeg altså slet ikke kreativt - sådan noget som med invitationer, som alle jeres andre, det er jeg total handicappet til.

0

Del dette indlæg

Hvor er det skægt... Mine to veninder, som begge nedkom omkring jul og nytår, glæder sig bare mega meget til at komme til fest og drikke sig stive for første gang siden fødslerne! Der har slet ikke været tale om, at ungerne skulle med :respekt: Men sådan er der vel forskel på børn :cheerleader3:

...og forskel på forældre :respekt:

Pernille, hvor er det dejligt at din veninde kommer alligevel. Personligt har jeg besluttet mig for, at jeg ikke vil bruge krudt på at være alt for ked af dem, som ikke kan/vil/orker at kommer hele vejen til Jylland - det skal være en dejlig dag, hvor jeg glæder mig over dem, som er kommet og ikke ærgrer mig over dem, som jeg savner - det må være en filosofi de fleste af os kan bruge :respekt:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer