hyrzkov

Pernille og Bjørn 23.06.2007

520 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Pernille!! :pokey:

HVOR ER BILLEDERNE?????

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

Det kan du ikke være bekendt :oops:

Kom så med dem!

- Gitte

Jajajaja Gitte, kommer snart :huh:

- skla jo lige have dem lagt på computeren. Men skal nok gøre det senere idag, skal bare lige sørge for at manden ikke er i nærheden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssss..................

Så fandt jeg efter lang tids søgning endelig et sted, hvor jeg kunne købe Bjørns morgengave :thumbsupsmileyanim:

Min mor og jeg var igår efter kjoleprøvningen ud på Fields, og så tænkte jeg nu spørger jeg lige i en sportsforretning om de kunne skaffe Oakley ure, selvom de ikke forhandlede dem - men nej. De sendte mig så til hen til dem guldsmed forretning som ligger nedenuder, desværre havde de det heller, men de foreslog så Magasin. Der gik vi så hen for endnu en gang at måtte få et nej. Nu var jeg lige ved at tabe modet og havde nok indstillet mig på, at så måtte skaffe det fra udlandet via internettet - men der var jo lige en guldsmed mere ovenpå!

Og sørme om de ikke havde præcis det ur jeg var udkig efter :carrot: Og det bedste ved det var, at jeg sparede 1800kr, for uret var sat ned fra 5900kr til 4100kr. Jeg var simpelthen så glad, for det har bare været så svært at opspore det skide ur!

Kan varmt anbefale Bonell´s i Fields - virkelig god service!

Nå men hvis i vil se det berømte ur, så er det her

post-25053-1175325553.jpg

Redigeret af hyrzkov
0

Del dette indlæg

Bonell's kan jeg varmt anbefale - vores forlovelses/ vielsesringe er nemlig derfra ;) Og de er så supersøde (faktisk fik vi reserveret vores ringe mens vi kiggede andre steder - det synes ham manden var helt i orden for han var sikker på vi kom tilbage til dem og købte vores ringe).

Hvor sejt at du fandt det der. Manden herhjemme har haft Oakley sandaler - og dem måtte han finde i en cykelbutik. Lidt underligt synes jeg :cheerleader3:

Og så søde Pernille - billeder billeder billeder :thumbsupsmileyanim:

Så må du koste ham manden ud :huh:

:cheerleader3: Gitte

0

Del dette indlæg

Nå men jeg var jo så inde at prøve min kjole for første gang hos skrædderen igår. Min mor kom herover fra Jylland med toget kl. 9.45, og vi skulle være ude på Systuen kl. 10.30. Vi var i lidt god tid (for så lang tid tager det jo ikke fra Valby til Frederiksberg), men de var rigtig flinke og tog os med det samme :thumbsupsmileyanim:

Jeg hoppede straks ud af klunset, og tog min flotte medbragte Bh på samt sko og skjørt. På kom kjolen - som jeg på forhånd vidste var alt for stor for oven, men mor synes jo alligvel, at den var skøn. Men men men.......... Det medbragte skjørt, som skulle have været den "gamle" del da det er min mors, kunne slet ikke holde kjolen. Stoffet var simpelthen alt for tungt. Heldigvis havde de dog masse af skørter på Systuen, som kan købes, så efter at have prøvet 4 forskellige skjørter fandt vi det perfekte. Og må jeg så lige her give et godt råd: køb aldrig skjørtet uden, at I har kjolen på, så det kan prøves sammen. For jeg fandt da hurtigt ud af, at ikke alle ser lige pæne ud under kjolen. Pris for skjørt 895kr!

Slør blev også valgt - organza med en meget smal satinkant i sammen farve som kjolen - pris 1095kr, det er vel ok? Det er 90cm og går til lige under lænden, det er kun enkeltlag, så man kan se ryggen på kjolen igennem.

Man får altså :cheerleader3: behandling derinde - kan varmt anbefales!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lidt i den dyre ende, men :cheerleader3::huh::pokey:

Billeder vil I jo som regel, også gerne have, så de kommer her. Men de er ikke helt så gode, som jeg havde håber, da min mor ikke egner sig til teknik, og jeg blev piv-dårlig derinde (måtte sgu ned og sidde med hele udstyret på, og have juice og rosiner - min blodsukker faldt lidt for meget og det var rigtig varmt).

post-25053-1175356005.jpg

post-25053-1175356250.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter vi havde prøvet kjole, og jeg havde fået kuløren tilbage, tog vi ud i Fields for at shoppe. Her fandt vi sko til min mor og Bjørns længe ventede morgengave :thumbsupsmileyanim:

Bagefter tog vi på Ida Davidsen og spiste frokost - har lidt en svaghed for det sted. Det var så hyggeligt - rigtig tøsetur.

0

Del dette indlæg

Piiiiiiiiiiiifft :thumbsupsmileyanim:

Hvor ser du fin ud i din kjole - dejligt, at få lov til at have den på, ikk? Jeg var klar til at invitere alle gæsterne da jeg stod med min på :cheerleader3:

Og hvor fedt, at du fandt URET til den kommende, og så endda meget billigere end antaget! Jeg har pudsigt nok også købt et ur til min kæreste i morgengave :huh:

:cheerleader3: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

SÅ KAN DU LÆRE DET... heldigvis inden brylluppet! Spis min pige og sørg for at holde blodsukkeret oppe :lol:

SUPER FLOT er kjolen til dig. WOW :bearhug:

Og dejligt at du endelig fandt uret.

Det var sørme heller ikke, fordi jeg ikke havde spist noget. Men tror desværre, at jeg blev ramt af kombination af, at jeg havde meget varmt, havde været ude at give blod og så stod jeg ikke rigtig på fødderne, så mit blodtryk blev lidt lavt -HAHA-

Men en hurtig siddetur og lidt juice og et åbent vindue klarede det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Håber I har haft en god påske herunder samtale med præsten. (var det ikke i fredags?)

Min svigermor har talt med din mor.

Er i øvrigt blevet gjort opmærksom på, at der er Aabenraa Bjergmarathon den dag vi skal giftes - mere hvis jeres gæster skal gøres opmærksomme på, at det kan være sværere at komme gennem byen. Du kan se løbsruten og flere informationer om løber her!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Håber I har haft en god påske herunder samtale med præsten. (var det ikke i fredags?)

Min svigermor har talt med din mor.

Er i øvrigt blevet gjort opmærksom på, at der er Aabenraa Bjergmarathon den dag vi skal giftes - mere hvis jeres gæster skal gøres opmærksomme på, at det kan være sværere at komme gennem byen. Du kan se løbsruten og flere informationer om løber her!

Hej Anja.

Tror heldigvis at vi går fri af marathonet, da vi ligger lidt senere på dagen :boohoo:

Jo vi har været til samtale med præsten i påsken, og det gik rigtig fint. Det er nu bare lidt svært at sætte ord på nogle af spørgsmålene. Blev bla. spurgt om hvorfor vi ville giftes - og hvorfor nu. Hvorfor i en kirke og ikke på rådhus. Hvorfor vi elskede hinanden. Og kirkens og guds betydning i vores liv. Hvad vi ligger i sætningen "medgang og modgang".

Jo jo vi var den helt store tur i gennem. Så øvede vi lidt på vielsesritualet og valgte salmer. Alt i alt havde vi en rigtig god oplevelse med vores præst.

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Nå piger, så er jeg ved at komme tilbage i bryllups-humør.

Har været lidt fraværende her på det sidste, for har haft lidt for mange ting og tanker at koncentrere mig om, at jeg ligesom gik lidt i stå mht bryllupsplanlægning.

Som sædvanlig er der problemer med Bjørns familie - skal nok skåne jer for detajler - hvilket har været meget energidrænende. :denmarkflag:

Så er der en tidligere arbejdskollega, som ud af det blå er blevet sur på mig, og derfor ikke vil deltage i noget mht bryllup (hverken fest eller polterabend), fordi hun mener jeg gik bag om ryggen på hende, da jeg skiftede job. Dette er dog ikke korrekt, men har ikke rigtig haft lyst til tage en snak med hende, da jeg har haft andre ting at tænke på - primært Bjørns ve og vel pga hans familie.

Og til sidst kommer en af mine bedste veninder ikke til min polterabend, da hun ikke kan deltage i det hel pga af dårligt knæ :boohoo: . Jeg ved ikke, hvad vi skal, men åbenbart noget hun ikke må, og så vil hun ikke deltage før senere på dagen, hvilket min søster (som planlægger min polter) er totalt sur og skuffet over, da de netop har valgt datoen udfra, at det var der min veninde kunne. Jeg er også ret skuffet selv, da jeg altid har været der for hende!!!!!!!

Så alt i alt har jeg haft en lidt øv periode, og jeg syntes ikke rigtig, at jeg havde overskud til noget. Hvorfor er folk så egoistiske???? (Behøves ikke at besvares).

Nå men nu er jeg ved at oppe i gear igen, og som I kan se, har jeg været i gang med at lave borddekorationer - i hvert fald en test herpå.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer