Tumling

Creme og hvid? Bedøm selv

18 indlæg i dette emne

Der har et par gange været nogle spekulationer herinde om cremefarvede kjoler og hvide skjorter til manden. Mange regner med, at det ser "forkert" ud, hvis manden skjorte er helt hvid og kjolen er creme- elfenben-fløde-eller-hvad-det-nu-hedder. I lørdags ku' vi se det i virkeligheden, da Alexandra og Martin Jørgensen blev gift. Her på billedet kan I da få "afprøvet" teorien om at det ser "forkert" ud og danne jer et indtryk hver især.

(Jeg synes egentlig, at det ser fint ud, nu hvor jeg ser det i virkeligheden)

post-17693-1173303155.jpg

vh.

Tine

Redigeret af Tumling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nik sippet, men jeg synes ikke de 2 farver passer sammen :denmarkflag:

jeg tror der er lige så mange meninger om det som der er folk der kommenterer det.

Jeg er med på denne mening...synes også det ser helt forkert ud... :):cheerleader3::denmarkflag: :bask:

Knus herfra, Nanna :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke det er optimalt :cheerleader3:

Hendes kjole ser altså nusset ud ved siden af hans meget hvide skjorte.. Og det er en skam da jeg ellers er vild med hendes kjole.. Og med hensyn til den påståede graviditet.. Nu er det jo altså ikke første gang at sladderbladene har løjet noget gravid, så jeg synes DK skal afvente og se hvad Alexandra selv kommer med af udmeldinger, bladet skreb jo at hun er "forholdsvis" langt henne og det kan man dælme ikke se. Den lille bule de henviser til kan jeg altså også fremvise når den er den tid på måneden eller lige omkring

Knuz Mia :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det ser perfekt ud. Jeg skal selv have elfenben på. Og min kommende skal være i hvid skjorte. Godt nok så kun med vest. Og de der armeringe eller hvad de hedder. De sorte ringe til at tage på rundt om armene, ligesom i en Bugsy Malone/gangster film..

Jeg skal heller ikke giftes i kirken, så jeg synes ikke jeg vil bære hvid. For min kæreste er det anden gang han skal giftes, så derfor er det også fint at jeg ikke kommer i hvid. Ikke fordi man ikke må komme i hvid anden, tredie eller hvilken gang man nu skal giftes, men for mig er det nu forbeholdt første gang, og fordi jeg slet ikke havdre regnet med at skulle giftes overhovedet nogensinde, så er jeg også imod den hvide farve til mig..

Yaks, hvis jeg nu falder for en hvid kjole.. Uh, then :) me.. Så er jeg jo selvmodsigende.. Nu får jeg at se..

-Kamille

0

Del dette indlæg

(Jeg synes egentlig, at det ser fint ud, nu hvor jeg ser det i virkeligheden)

Jeg havde faktisk slet ikke overvejet det, før du nævnte det, og jeg synes faktisk, de to farver "clasher". Den hvide er ligesom for hvid og sprød til den bløde tone i Alexandras kjole ....

Hmmm... Nå, jeg satser på, at Christian vælger at have en vest under habitten, og så ser man alligevel ikke så meget af skjorten, så pyt med, om han vælger en kridhvid skjorte, og jeg ender i en creme-farvet kjole :)

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg var så glad for at se Martin i Pingvin-dress og Alexandra i noget-andet-end-helt-hvidt, da det også bliver senariet for min kommende og mig.

Jeg synes bestemt, det ser flot ud, og der er ikke noget, der ser nusset ud

Min tilkommende fik at vide ved Amor, hvor han skal leje tøjet, at man kan sørge for at matche brystbuketten til kjolen/brudebuketten - det er ikke skjorten ved kjole og hvidt som skal matche. Det forekommer ved jakkesæt o.lign.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, min kjole er cremefarvet, eller den er i hvert fald ikke helt hvid. Det er efterhånden længe siden, jeg har prøvet den, men i hvert fald skal min kæreste have et cremefarvet sæt på, og til det skal han have en hvid skjorte på! Og ved I hvad? Det ser slet ikke så tosset ud! Jeg var selv med ude og købe hans tøj. :biggrin:

Jeg ved da heller ikke om vores tøj nu er HELT samme farve, men det gør heller ikke noget... Så stor forskel kan der alligevel ikke være. Men det vigtigste er, at man føler sig godt tilpas i det tøj, man har på, og at man ser godt ud i det, man har købt.

Og Alexandra - du så fantastisk ud! :)

0

Del dette indlæg

Det er ikke noget som skære mig i øjene...

Det jeg lagde mest mærke til ved billedet er faktisk hvor godt/sødt det ser ud med de 2 små prinser i brune jakkesæt. Det passer rigtig godt til dem og er også super flot til Alexandres kjole. (ikke at Martin skulle have haft det på, det tror jeg var gået galt, men til drengene er det flot)

Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer