Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 indlæg i dette emne

Det ser da ellers meget godt ud med huskelisten. Er personligt nok lidt længere fremme end du, men jeg har så heller ikke været til VM og eksamen, så du er lovligt undskyld.

Og så har du jo fri det meste af juni - lige bortset fra en enkelt midre flytning :lol: - så det klarer du jo sagtens.

Kan se I heller ikke er startet på det med brudevals endnu. Bjørn og jeg skal i danseskole på fredag og lære det - forhåbenligt. Glæder mig meget til at se hvor dan det kommer til at gå :super::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej - Jeg er spændt... Har lige snakket med fotograf ang. morgengavebilleder... Skal ud og snakke med hende imorgen... Kemien skal jo være rigtig for at man kan få nogle gode billeder... Har set forskellige billeder og synes det er rigtig mange flotte, hvor man sagtens kan gøre det sensuelt og diskret på en gang... Har også en lidt sjov idé med at få taget et billede kun iført målmandsbukser og så mit lange hår ned foran brysterne - tror det ku' blive sjovt, personligt og alligevel lidt sexet også...

0

Del dette indlæg

For overskuelighedens skyld bliver jeg også lige nødt til at oprésumere hvad vi mangler og tidsfrister:

DET VI MANGLER

Ringe til:

• "Bruden" i Odder ang. sko - Har ringet - skal derned fredag d. 1. juni og desuden til Vejle og se på sko d. 4. juni på vej til brudekjoleprøvning

• ang. morgengave: skal snakke med fotografer imorgen

• Prøvemakeup og håropsætning – uge 22

• Bryllupsfotograf - lige pludselig INGEN - KRISE

• Transport: veteranbil - skal have aftalt detaljer - uge 22

• Blomsterbinder ang. brudebuket m.m. - Carsten har aftalt at mødes med blomsterhandleren sammen med sin søster på mandag d. 4. juni

• Præsten ang. stoleopstilling under vielsen – uge 23

Andre ting:

• Fastsæt bryllupsmenuen – Aftal hvornår de senest skal have besked med de sidste gæster - skal snakke med dem d. 4. juni

• Tilbehør til bruden: smykker, lingeri – Måske i Hammel

• Købe toastmasterklokke m. indgravering – Måske via Annemette

• Bordpynt og farvetema

• Bordplan – uge 25-26

• menukort evt. "hvem-er-hvem" og integreret bordkort

• evt. kirkefoldere

• Øve på brudevalsen - Evt. bestille tid til danselektion

• Kørselsvejledning fra kirken til vandrehjemmet

• snakke med konditoren ang. mælkefri chokolade og becel – mandag/tirsdag d. 4./5.

• lave risposer

• tyl til bilerne

• Lave playliste på pc'en med alle vores yndlingssange - Skal bruges når bandet stopper

Bryllupsrejse:

• myggenet i spejdersport

• vaccinationer

• låne rygsæk af Mette

• lave huskeliste

Flytning:

• skaffe venner til flytning

• høre om c/o adresse i Aabenraa

• skaffe flyttebil

• skifte adresse

• ringe til veninde ang. lækker lejelejlighed i Aabenraa på 240 kvm til 7500,- pr. md. - Overvejer seriøst

• Flytte/opsige/stille standby telefonnr.

Redigeret af Anettekj
0

Del dette indlæg

Hej Anette

Jeg tror det bliver lige snært nok med at mødes. Under alle omstændigheder kan jeg - hvis det skulle flyttes til mandag - ikke rigtig sige noget før i løbet af søndagen, da vi først der beslutter os for om vi bliver i sommerhuset til mandag eller tager hjem søndag aften (afhænger også lidt af hvor mange pinseøller der ryger indenbords :denmarkflag: )

Så derfor - med kniven i hjertet - synes jeg bare I skal mødes søndag :thumbsupsmileyanim: ØV altså også at det lige skulle være i pinsen I skulle herover.... skal I ikke herover igen og prøve dem når de er færdige??? :heart:

0

Del dette indlæg

Er spændt på at høre, hvordan det kommer til at gå ude ved fotografen i morgen!

Skal I også til Aabenraa i weekenden 2-3/6? Det ser næsten sådan ud på dine gøremål i din huskeliste. Det skal vi også - lige for at få det sidste på plads inden brylluppet. Bjørn skal bla. ned og bestille brudebuket, og jeg skal have lavet prøveopsætning af hår.

Det er da ærgeligt, at Anja ikke kan mødes med os på søndag/mandag :thumbsupsmileyanim: Det kunne bare have været så hyggeligt! Men derfor kunne vi jo godt mødes - sender dig lige en PM.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg snakket med fotografer... Spændende... Det ene sted var det en kvindelig fotograf og hun havde desværre ret travlt idag, så jeg ikke kunne ikke få snakket så meget med hende, men hun laver ikke kalendre og det er jeg jo efterhånden kommet frem til kunne være lidt sjovt...

Det andet sted (Lorentsen) havde han god tid og han snakkede rigtig meget, men gav også en masse god inspiration til hvordan billederne kunne tages osv. :denmarkflag:

Hos dem kan man købe en rimelig stor kalender (ca. 13x17 i billedestr.) til 2500,- inkl. fotografering, retouchering og alting... Synes det virker meget rimeligt... Men det er an mandlig fotograf... Jeg er jo lidt blufærdig... :thumbsupsmileyanim: Overvejer stadigvæk - Måske hjælper det at tage en veninde med...

0

Del dette indlæg

Hej Anette.

Håber, I kom godt hjem til Århus (men det lød jo næsten sådan i din sms). Det var rigtig hyggeligt at møde jer - Carsten er en utrolig behagelig fyr at være i selskab med, meget rolig af sind (virkede han til).

Er meget spændt på at høre, hvad I gør med lejlighed. Synes klart I skulle vælge den store, hvis I har mulighed for det. I får aldrig så mange kvm for så penge - heller ikke i Aabenraa. Det er lige før I skal have et kaldeanlæg i den lejlighed, så I kan finde hinanden :thumbsupsmileyanim:

Mht fotograf til din morgengave, så synes jeg, det virker som en meget rimelig pris på de 2500kr. Kan godt forstå din omtanke med at det er en mand, men du skal jo tænke på, at han lever af dette, så han tænler jo ikke noget ved det. Men det kunne være en god ide at tage en veninde med, hvis dette ville gøre det mere afslappende for dig.

Er så spændt på at følge jeres planlægning her efter den 1/6, for der skal i jo rigtig i gang! Er selv lige pt ikke i de store planlægnings-mode, har ligesom fået nok af det hele lige nu, men det er jo bare en fase, jeg lige skal igennem. Krydser fingre for, at I snart for afklaret, om I har en fotograf eller ej til jeres bryllup!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anette.

Håber, I kom godt hjem til Århus (men det lød jo næsten sådan i din sms). Det var rigtig hyggeligt at møde jer - Carsten er en utrolig behagelig fyr at være i selskab med, meget rolig af sind (virkede han til).

Er meget spændt på at høre, hvad I gør med lejlighed. Synes klart I skulle vælge den store, hvis I har mulighed for det. I får aldrig så mange kvm for så penge - heller ikke i Aabenraa. Det er lige før I skal have et kaldeanlæg i den lejlighed, så I kan finde hinanden :oops:

Mht fotograf til din morgengave, så synes jeg, det virker som en meget rimelig pris på de 2500kr. Kan godt forstå din omtanke med at det er en mand, men du skal jo tænke på, at han lever af dette, så han tænler jo ikke noget ved det. Men det kunne være en god ide at tage en veninde med, hvis dette ville gøre det mere afslappende for dig.

Er så spændt på at følge jeres planlægning her efter den 1/6, for der skal i jo rigtig i gang! Er selv lige pt ikke i de store planlægnings-mode, har ligesom fået nok af det hele lige nu, men det er jo bare en fase, jeg lige skal igennem. Krydser fingre for, at I snart for afklaret, om I har en fotograf eller ej til jeres bryllup!

Det var også rigtig hyggeligt at møde dig og få ansigt på hinanden, når man nu sidder og skriver til hinanden herinde :) og tak for blomsterne - det er så dejligt at have lidt blomster i huset :thumbsupsmileyanim:

Det er også fristende med den store lejlighed... Men skal lige se lidt på økonomien... og du har nok ret med kaldanlægget ;)

Jeg har også besluttet mig for at gøre det med at få taget billederne dernede og jeg tager min veninde med... Har allerede mange gode billedidéer...

Ville ønske jeg kunne bytte dit bryllupplæanlægningshumør med mit, så jeg kan koncentrere mig lidt om eksamen - For jeg har bare lyst til at arrangere bryllup lige nu så det basker og spendere så mange timer som muligt på BK - Eksamenslæsning hænger mig lant ud af halsen... Men bare 4 dage endnu, så er det overstået...

:) Anette

0

Del dette indlæg

Hej Anette

Håber I fik hygget i København og fik designet jeres ringe - kommer I til Staden igen inden brylluppet? :)

Det var rigtig hygs i KBH og vi fik styr på hvordan ringene skal designes :thumbsupsmileyanim:

Hun kommer til Århus næste weekend med de rå udgaver af ringene så vi kan se om form og str. er rigtig - Glæder mig :oops:

Jeg tror ikke vi når til KBH igen inden brylluppet, men hvis jeg gør skal jeg nok lige give besked, så vi kan se om vi kan mødes ;)

:) Anette

0

Del dette indlæg

Altså... nu er vi jo nået så tæt på (og det er stadig MEGA UVIRKELIGT!) så hver femte dag er en milepæl.....

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::ilovebryllupsklar::cheerleader3::bestwishes:

:cheerleader3: 25 dage til det store skrud :cheerleader3:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast - kan godt forstå du ikke har plastret din profil til med nedtællingsbannere - så ville der jo slet ikke være plads til at skrive hilsner :super:

Det er godt nok noget af et program!

I december flyttede vi til ny ejerlejlighed (med masser af mangelsgennemgange :bask: !!!) præcis 1 uge efter holdt vi juleaften for familie og præcis 1 uge efter holdt vi nytårsaften for 12 mennesker.... det var godt nok lige i overkandten!

STOR RESPEKT for ikke mindst dit program med VM, eksamner, flytning og bryllup :shooter:

0

Del dette indlæg

JAAAAAHHHH - dvs. nu kun 24 dage til bryllup :):super::shooter::hug:

17 dage til flytning :)-HAHA-:biggrin:

2 dage til eksamen :kiss: :bask: :sm::(

5 dage til brudekjoleprøvning.... :lol::hug::(:)

Puha Anette.

Får helt sved på panden på dine vegne med det program

Men men men efter på fredag kan du endelig rigtig komme i gang med bryllupsplanlægning - godt nok blandt flyttekasser men alligevel. Glæder mig meget til at se din kjole - husk nu billeder.

Og mange tak for din søde hilsen i min tråd - det varmede på en sur sur dag.

0

Del dette indlæg

Øv - kan ikke sove - tænker alt for meget på bryllup, eksamen og flytning.... Det er først nu at jeg ved at blive stresset... Tænkte at lidt BK og et glas rødvin ville hjælpe...

Det er noget rigtig P** - Vi skulle jo ringe og aftale nærmere med vores fotograf og det viser sig at han alligevel ikke kan fordi han skal på arbejde (er pressefotograf)... :lol::super: Han har så lovet at skaffe en anden, men.... Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor motiveret han vil være for at tage billederne... :shooter: Vi vil jo gerne have en engageret fotograf.... Men det er sikkert forsent at gå ud og finde en professionel nu - Der var allerede mange der var optagede da vi først ringede rundt for flere måneder siden - Og det andet er om vi har råd til det??? - Det andet var jo en vennetjeneste... Vi havde faktisk en snak med en rigtig engageret fotograf, som virkede super, men det var bare mange penge (i forhold til vores budget) og så fik vi samtidig tilbudt det andet og så slog vi jo til... Nu fortryder jeg lidt.... ØV...

0

Del dette indlæg

Rolig Anette, slå koldt vand i blodet! Du har jo masser af tid endnu :shooter: - efter i morgen kan du lægge bøgerne fra dig og koncentrere dig om brylluppet. Men kan sagtens sætte mig ind i din fortvivelse angående fotograf. Måske I lige skulle tage fat i ham, I oprindelig skulle have fat, og rykke ham for at få et navn på en ny. Så kan I ringe til den anden fotograf og få en samtale, så han forstår, hvad I ønsker. Og så I kan få snakket, om hvad I evt skal give for herligheden.

Men det er da noget :super: at han ikke kan alligevel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså Anette - sikke da noget :lol:

Kan du ikke lige skrive hvad jeres budget er og hvilken fotograftype I ønsker jer - herunder hvilken type billeder? Så kan det være vi andre kan finde noget frem til jer, som I kan undersøge.

Vi skal også have en pressefotograf og vi har altså først booket ham for 2-3 uger siden, så det kan godt lade sig gøre.

Hvad med at kontakte lokal-sprøjten og høre om de har en fotograf, der har lyst til at tage billeder????

Men som sagt - skriv lige et par ord om jeres fotograf-kriterier - så skal vi nok undersøge markedet så du kan koncentrere dig om din SIDSTE eksamen :super: - og så kan du selv ringe til de numre vi finder frem, når du er færdig med eksamnen :shooter:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Tusind tak Anja - Du er bare :kiss:

Det vigtigste for os er at vi kan få alle billederne selv - At det ikke er sådan at man betaler i dyre domme og så får 8-12 billeder i et album...

Det vi gerne ville var en fotograf der kan være der fra kirken og ca. frem til receptionen slutter (dvs. ca 11-17.00), men det er nok her vi må gå på kompromis i forhold til prisen...

Vi havde jo snakket med en oprindeligt, som jeg er lidt ked af at vi ikke valgte at sige ja tak til - Det lød super det han stod for og han skulle have 6000,- for at være der fra kirke til reception og vi kunne selv få billederne... Kunne/kan mærke i min mave at vi skulle have sagt ja, men det var jo lidt mange penge i forhold til at vi kunne få en gratis... Men ØV - Man skal altid lytte til sin mavefornemmelse... Han er selvfølgelig booket nu... :super::lol::hug::(:):biggrin:-HAHA-

Så det er nok lidt vores smertegrænse... pengemæssigt... Hvad skal i give for ham i har booket? Og hvad hedder han?

:shooter: Anette

0

Del dette indlæg

Tusind tak Anja - Du er bare :hug:

Det vigtigste for os er at vi kan få alle billederne selv - At det ikke er sådan at man betaler i dyre domme og så får 8-12 billeder i et album...

Det vi gerne ville var en fotograf der kan være der fra kirken og ca. frem til receptionen slutter (dvs. ca 11-17.00), men det er nok her vi må gå på kompromis i forhold til prisen...

Vi havde jo snakket med en oprindeligt, som jeg er lidt ked af at vi ikke valgte at sige ja tak til - Det lød super det han stod for og han skulle have 6000,- for at være der fra kirke til reception og vi kunne selv få billederne... Kunne/kan mærke i min mave at vi skulle have sagt ja, men det var jo lidt mange penge i forhold til at vi kunne få en gratis... Men ØV - Man skal altid lytte til sin mavefornemmelse... Han er selvfølgelig booket nu... :super::lol::hug::(:):biggrin:-HAHA-

Så det er nok lidt vores smertegrænse... pengemæssigt... Hvad skal i give for ham i har booket? Og hvad hedder han?

:shooter: Anette

Altså det lyder jo lidt som det samme setup og pris som os - håber da så ikke at det er os, der har booket jeres mand :wacko: Vores fotograf kommer lige efter kirken og tager billeder udenfor, samt de officielle billeder og billeder under receptionen for 6000 kr. Vi får så en cd bagefter med alle billederne på (han regner med omkring 500 billeder sagde han) og så skal vi selv sørge for fremkaldelsen bagefter - men så kan vi jo også selv vælge blandt alle billederne.

Han hedder Lars Salomonsen og arbejder for Border Press. Han er faktisk født i Aabenraa ;)

Jeg ser hvad jeg kan hitte på - ser også lige hvad jeg har fået af tips da vi søgte fotografer.... man glemmer jo hurtigt, når det ikke længere er aktuelt for en selv :kiss:

0

Del dette indlæg

Nu skriver jeg bare alt ind jeg lige har fundet, så kan du selv undersøge om de kan Sankt Hans... og om det er noget for jer ;)

Perrod foto i augustenborg

Luise Bruen

Lene Esthave

David Bering

Prøv at høre Foto Haj, som også er annoncører her på siden - de tager rigtig fine billeder.

www.fotokritik.dk - gå ind under kategorier -> brudepar. Fototgrafen står under hvert billede. Ved nogen står der et postnummer.

Stillfotografering

Synes også du skal oprette en tråd under forberedelser.... ;)

Opdaterer lige hvis jeg finder flere ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer