Anettekj

Anette og Carstens Sankt Hans bryllup

193 posts in this topic

Hejsa!

Nu vil jeg også lave en planlægningstråd :)

Jeg er blevet helt bidt af forummet - MAn kan jo sidde her i timevis...

Jeg hedder Anette, er 29 år og bor i Århus. Min forlovede, Carsten kommer fra Aabenraa og der er der vi har valgt at holde bryllup.

Både fordi han kommer derfra og de har en kanon præst, men også fordi vi skal flytte derned efter sommerferien, fordi jeg skal i turnus der...

Vi er i fuld gang med planlægningen... Har lige købt min kjole... men kan stadig vælge en anden, som de får hjem i min str....

Var og er i et stort dilemma... Prøvede brudekjoler i Tønder og faldt for to kjoler, men den ene havde de kun 2 numre for stor og så var det lidt svært at vurdere... Så jeg fandt den et andet sted i en str. mindre, men forkert farve og prøvede den der, men så havde jeg jo ikke den anden jeg kunne tage på ved siden af og mine veninder er lidt bundet, da de har små børn, så jeg har ikke kunnet tage dem med begge steder... Anyway det endte i Tønder igen i mandags, hvor min kærestes søster skulle have været med, men var syg og oven i hatten var hende der havde hjulpet mig sidst også syg og den kjole der var for stor solgt... Så der stod jeg og med advarslen hængende over hovedet med at nu skulle jeg også snart få købt kjolen, hvis jeg skulle nå det... Heldigvis var ejeren så sød at sige at hvis jeg købte den de havde ville hun bestille den manglende model hjem i min str. og så kan jeg prøve begge 2 i den rigtige str. og farve - Juhu... Men jeg er godt nok i tvivl...

I må meget gerne komme med jeres mening...

Her er de:

Først modellen:

post-25659-1173570649.jpg

Edited by Anettekj
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa Anette.

Tillykke med brylluppet! Vi skal også giftes samme dag i Aabenraa :) .

Hvilken kirke har valgt og hvor skal i holde brylluppet?

Jeg har mødt en anden herinde på dette forum, som også skal giftes i Aabenraa samme dag - så nu er vi tre :biggrin: . Det er altså sjovt, når man render ind i andre, som planlægger bryllup samme dag - og ikke mindst samme sted! Er spændt på at følge din planlægning.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :)

:biggrin:

0

Hejsa Anette.

Jeg har mødt en anden herinde på dette forum, som også skal giftes i Aabenraa samme dag - så nu er vi tre :biggrin: . Det er altså sjovt, når man render ind i andre, som planlægger bryllup samme dag - og ikke mindst samme sted! Er spændt på at følge din planlægning.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :loveflag:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :iloveyou: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt :balloons:

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :respekt:

:) Anette

0

Annonce ♥

Hej Anette. Tillykke med din tråd!

Jamen jeg er helt klart til nr 1.... Den er nemlig magen til min :)

Jeg har også købt/bestilt min i Tønder. (det er også her jeg bor).

Den jeg prøvede var også for stor og er derfor bestilt hjem to str mindre. Den kommer hjem midt i maj - håber jeg!!!!!!!!!!!!!!

Min er ivory.

0

Hejsa Anette.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :loveflag:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :iloveyou: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt :respekt:

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :bearhug:

:) Anette

Hej Anette

Tillykke med brylluppet.

YEAH.... kl. 11, 12 og 14 er fundet... så mangler vi bare at opspore kl. 13, 15 og 16 :balloons:

Vi holder vores fest på Ballebro Færgekro ved Alssund.

Lasse kan i øvrigt godt huske Carsten. Hils igen.

Edited by AnjaSL
0

Hejsa Anette.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :balloons:

:loveflag:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :respekt: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt :bearhug:

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :thanks:

:iloveyou: Anette

Hej Anette.

Jep vi er på kl 14!

Jeg er født og opvokset i Aabenraa men aner ikke hvor det er i skal holde jeres reception - middagen ved jeg dog hvor er (kunne jo lige slå et smut forbi :biggrin: ). jeg er nu heller ikke så god til det med stedsans.

Hvor skal du have dit hår sat? Jeg skal have lavet make-up og hår hos Art of Hair kl. 9.45.

:)

0

Annonce ♥

Hejsa Anette.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :respekt:

:loveflag:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :bearhug: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt :thanks:

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :super:

:iloveyou: Anette

Hej Anette.

Jep vi er på kl 14!

Jeg er født og opvokset i Aabenraa men aner ikke hvor det er i skal holde jeres reception - middagen ved jeg dog hvor er (kunne jo lige slå et smut forbi :biggrin: ). jeg er nu heller ikke så god til det med stedsans.

Hvor skal du have dit hår sat? Jeg skal have lavet make-up og hår hos Art of Hair kl. 9.45.

:)

Det er det gamle vandrehjem, som er blevet opkøbt af nogle nye... Måske det hjælper... Det ligger tæt på byen i den sydlige ende på en bakketop med udsigt udover lidt af byen og Aabenraa fjord... (sønderskovvej 100). Da vi var derude for at aftale overnatning tænkte vi: det er bare perfekt til receptionen, så vi har mulighed for at være udendørs hvis det blir godt vejr (krydser fingre).

Jeg skal have lavet hår og make up hos House of fashion... Pris 1595,- inkl. prøveopsætning af både hår og make up...

Carsten kender vist også din storesøster... Han mener de har haft fransk sammen i 2 år i gymnasiet og hendes daværende bedste veninde (Susanne) var kæreste med en af hans bedste venner (Ulli).

:balloons: Anette

0

Hejsa Anette.

Tillykke med brylluppet! Vi skal også giftes samme dag i Aabenraa :thumbsupsmileyanim: .

Jeg har mødt en anden herinde på dette forum, som også skal giftes i Aabenraa samme dag - så nu er vi tre :cheerleader3: . Det er altså sjovt, når man render ind i andre, som planlægger bryllup samme dag - og ikke mindst samme sted! Er spændt på at følge din planlægning.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :biggrin:

:bearhug:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :unsure: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt :)

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :)

:bearhug: Anette

Hej Anette

Tillykke med brylluppet.

YEAH.... kl. 11, 12 og 14 er fundet... så mangler vi bare at opspore kl. 12, 15 og 16 :lol:

Det var også en af de steder jeg kiggede lidt ud på nettet - Det ser bare så romantisk ud - det kan jeg godt forstå i valgte og også et romantisk sted at blive friet til :loveboard:

0

Hej Anette.

Jeg spurgte faktisk min søster idag, om hun kunne huske din kæreste - men hun husker som en si, så hun sagde nej. Men den er god nok, hun havde fransk på gymnasiet og hendes veninde hed Susanne.

Det er altså lidt sjovt at mødes i dette forum, men andre som skal giftes ikke kun samme dag, men også i samme kirke.

Vi skal også have Anette Hedensted som præst. Vi har lige fået til sendt vielsesritualet samt foreslag til sange af hende - vi skal allerede til samtale med hende i påsken, hvor vi har aftalt at komme til hendes gudtjeneste langfredag og snakke sammen bagefter. Hun virker meget sød :thumbsupsmileyanim: . Vi kommer desværre ikke så meget hjem til Jylland, så derfor passede det så bedst at mødes med hende i påsken.

Hvornår skal I mødes med hende?

Det lyder dyrt, den frisør du skal have? Nå men de sikkert også rigtig dygtige. Jeg mener kun jeg skal give 1000kr for hår + make-up incl prøvesætning.

Ja jeg tror vi alle krydser fingre for godt vejr den dag. Vi vil nemlig helst fotograferes udenfor, der hvor festen skal holdes, for udsigten der er fantastisk.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Anette.

Jeg spurgte faktisk min søster idag, om hun kunne huske din kæreste - men hun husker som en si, så hun sagde nej. Men den er god nok, hun havde fransk på gymnasiet og hendes veninde hed Susanne.

Det er altså lidt sjovt at mødes i dette forum, men andre som skal giftes ikke kun samme dag, men også i samme kirke.

Vi skal også have Anette Hedensted som præst. Vi har lige fået til sendt vielsesritualet samt foreslag til sange af hende - vi skal allerede til samtale med hende i påsken, hvor vi har aftalt at komme til hendes gudtjeneste langfredag og snakke sammen bagefter. Hun virker meget sød :lol: . Vi kommer desværre ikke så meget hjem til Jylland, så derfor passede det så bedst at mødes med hende i påsken.

Hvornår skal I mødes med hende?

Det lyder dyrt, den frisør du skal have? Nå men de sikkert også rigtig dygtige. Jeg mener kun jeg skal give 1000kr for hår + make-up incl prøvesætning.

Ja jeg tror vi alle krydser fingre for godt vejr den dag. Vi vil nemlig helst fotograferes udenfor, der hvor festen skal holdes, for udsigten der er fantastisk.

:bestwishes:

Jeg har set 2 gudstjenester med Anette Hedensted, den ene var julen forrige år og den anden Carstens søsters konfirmation (hun er kun 14 år) - Jeg synes hun rigtig god og meget nede på jorden -Til konfirmationen spillede hun et Tv2 nummer - Det var total cool :bearhug:

Vi har ikke fået aftalt hvornår vi skal mødes med hende... Vi må nok hellere komme igang... Der er heletiden så mange ting man skal huske... Vi har lige fået sendt invitationer ud :(

0

Hejsa Anette.

Tillykke med brylluppet! Vi skal også giftes samme dag i Aabenraa :lol: .

Jeg har mødt en anden herinde på dette forum, som også skal giftes i Aabenraa samme dag - så nu er vi tre :bearhug: . Det er altså sjovt, når man render ind i andre, som planlægger bryllup samme dag - og ikke mindst samme sted! Er spændt på at følge din planlægning.

Jeg synes begge kjoler er flotte, men skulle jeg vælge, ville jeg tage den første - men nr. 2 sidder klart bedre på dig :unsure:

:bestwishes:

Hej Pernille!

Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke kl. 11 - Det er jo tidligt, men det var kl. 11 eller 16, hvis vi ville giftes den dag... og vi havde alligevel tænkt på kl. 12, så en time fra eller til... Men jeg skal godt nok allerede til frisør kl. 7.30... :heart: - Håber ikke jeg bliver alt for træt...

Jeg var inde på AnjaSL's planlægningstråd og så godt at i var 2 der skal giftes samme dag i samme kirke - Du skal giftes kl. 14 ikk? - Det er lidt skægt -HAHA-

Vi holder reception på Fjordlyst ferie- og kursuscenter, hvor vores gæster også skal overnatte, hvor gæsterne får sandwich og senere bryllupskage. Og middagen skal vi holde på Folkehjemmet, der ligger lige ved siden af kirken :bearhug:

Hej Anette

Tillykke med brylluppet.

YEAH.... kl. 11, 12 og 14 er fundet... så mangler vi bare at opspore kl. 12, 15 og 16 :blink:

Det var også en af de steder jeg kiggede lidt ud på nettet - Det ser bare så romantisk ud - det kan jeg godt forstå i valgte og også et romantisk sted at blive friet til :(

:sm: Anette

Jeps - det har bare altid været vores lille paradis. Det var også her Lasse friede til mig under den store gamle sølvpil.

Min brudepige er søster til kromutter, så vi skyndte os ind og booke stedet med det samme... ét helt år før... og det var eneste dato, der var ledig fra april til slut september, så det er et super populært sted. Jeg ved, at de allerede er ved at have udsolgt i samme periode næste år!!

Vi har faktisk slet ikke set på andre steder :blink:

0

:lol:

Bare rolig - jeg har booket det gode vejr til Sdr. Jylland for længe siden, så det ikke bliver udsolgt :bearhug:

0

Annonce ♥

Vi har lige fået sendt invitationer ud :bearhug:

Hvor spændende! Har du billeder? :sm:

:unsure:

Maja

Hej Maja!

Jeg var faktisk lige igang med at uploade billeder af dem :heart:

Her er min blærerække ;)

post-25659-1173877620.jpg

Og nærbilleder:

post-25659-1173877561.jpg post-25659-1173877696.jpg

Carsten (min forlovede) og jeg sad oppe til kl. 1.30 mandag nat for at gøre dem færdige... Det var tager godt nok altid længere tid end man regner med, men skønt at have dem færdige og sendt ud :(:bestwishes:

:lol:

:bearhug:

0