bellehelene

Tid til at finde ringe

13 indlæg i dette emne

Så er det snart tid til at finde vores ringe :cheerleader3:

Lørdag i påsken har vi sat en hel dag af til at ture rundt og finde vore ringe. Så tøser, hvis I har gode erfaringer med nogle steder, der har et stort og gerne lidt utraditionelt udvalg og rigtig god service i København, så smide endelig en hilsen ind her - og meeeget gerne lidt billeder til inspiration :boohoo:

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afh. af hvor meget I vil give, ligger der jo en masse dejlige guldsmede i "strædet". Bl.a. Strædets guld&sølv og Milas, hvor man selv kan være med i designprocessen. De er ret søde begge steder og laver deres varer selv.

Så er der en god forretning på hjørnet af St. Kongensgade og Dronningens Tværgade - Guldsmed Apel. Også fin service og godt udvalg.

Og ellers er der de virkelig dyre herrer Klarlund og Hvelplund på Strøget mod Kgs. Nytorv.

HVis I tager på Fields ligger der også en del guædsmedeforretninger med et godt udvalg og fin service.

Pøj pøj med jagten.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Vi købte vores ringe hos Keld Olsen på Amagerbrogade 57, super fin service og meget bredt udvalg....

En anden guldsmed vi plejer at bruge er Kultorvets Ure-Guld-Sølv i Frederiksborggade 4, der har vi også altid fået en rigtig god service, jeg kender dog ikke deres udvalg i ringe.

:boohoo: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Vi købte vores ringe ved guldsmed apel i københavn. De har et meget stort udvalg og alt kan lade sig gøre (vi mixede 2 ringe og fk vores eget design) - og så endda til okay penge! Læs om vores oplevelse på vores hjemmeside www.billesoebeck.dk - det står vist på forsiden... Jeg har ikke billeder endnu men de skal nok komme når vi får ringene (er ved at få tilpasset min) - så kan du jo følge med i 28/7 tråden :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale Milas! Der har vi fået designet vores ringe, og vi har været 150% tilfredse med service, udvalg og resultat. Jeg har aldrig ejet noget smukkere nogensinde! MAn får selv lov til at bestemme præcis hvad man gerne vil have, og man kan få lavet en voksmodel helt uden beregning - bare for at prøve sig frem.

Læs evt. mere om vores forløb i min tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt og købt vores ringe hos Apel på St. Kongensgade 58 i Kbh. Jeg kan KUN anbefale dem.... og hehe befale dem: jeg nævnte nemlig for manden min, at DET ville være et godt sted at finde en forlovelsesring, og selv om han var inde i flere butikker, ja så blev det altså hos Apel. Kan nævne at det i øvrigt er en forretning, der har ligget der i MANGE år... Min familie som havde butik i St. Kongensgade 57 i "gamle dage" købte altid smykker der, og ja de holder endnu... så kvaliteten er også i orden!

God jagt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Prøv også lige at se denne hjemmeside:

www.vibes.dk

Er det ikke nogle søde ting?

Ellers kan du se hos Helene Duffau på Strøget (ved Amagertorv). På Frederiksberg hos Anders Mørck (www.acmdesign.dk) eller Mette Rosgaard (www.rosgaardcollection.dk).

Håber du finder, hvad du søger!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som Louise skriver.....MILAS.....og intet andet kan bruges. Vi har været derinde to gange nu. Første gang kiggede vi og fortalte hvad vi kunne tænke os. Anden gang havde de ringet de havde første prøve klar, og den var perfekt og så arbejdede vi videre derfra.......nu venter vi bare på de ringer at ringene er klar.

Det blir det smukkeste smykke jeg nogensinde har ejet.....de er så fantastiske......og servicen og pigerne derinde er helt i top......kan kun anbefale dem.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Hejsa,

vi fik inspiration til vores ønskeringe hos Guldsmed Apel - de skulle koste 13000 inkl. rabat som vi ville have dem. Så var vi i Malmö og spurgte på de samme ringe (men det er ikke standardringe, så de skal tilpasses), her skulle de koste 10000 svenske = godt 8000 danske. For at sammenligne smuttede vi lige forbi Nordens Ur på nørrebro (jaja, ikke det mest romantiske sted!) - og kunne her få dem til 7800. Nu kan jeg ikke med sikkerhed sige at det er samme kvali som hos Apel i guld (hvordan det så end måles), men de har samme bredde, samme overflade, samme sten og samme guldtype i 14 karat som vi havde fået dem tilbudt hos Apel... om de så måske er en mm tyndere eller hvad skal jeg ikke kunne sige, men de er som de skal være - altså til 5.000 kr. billigere end hos Apel!!

God jagt...

Så er det snart tid til at finde vores ringe :cheerleader3:

Lørdag i påsken har vi sat en hel dag af til at ture rundt og finde vore ringe. Så tøser, hvis I har gode erfaringer med nogle steder, der har et stort og gerne lidt utraditionelt udvalg og rigtig god service i København, så smide endelig en hilsen ind her - og meeeget gerne lidt billeder til inspiration :thumbsupsmileyanim:

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer