Annette S

Annette s bryllupsplanlægning.

23 indlæg i dette emne

hej... jeg tænkte jeg lige ville lægge min planlægning herind...

jeg har efterhånden pænt styr på det meste.

Kirken: Bedsted Lø kirke. kl. 15.30

Præst: Niels Henrik Lyngbye.

Feststedet: Æ Knapp, udenfor Åbenrå. kl. 17.00

Fotografen: Hannas Foto, Løgumkloster. kl. 14.30

Frisøren: kan ike lige huake navnet, men den ligger i åbenrå. tidspunkt er lidt udvist, pga. misforståleser.

Brudekjolen er købt, men jeg mangler slør og sko. og vi magler min forlovedes bryllupstøj.

Invitationerne er lavet og sendt ud, og folk svarer tilbage. sidste frist d. 1 juni.

ægteskabserlæring og navneændringspapirer er hentet på kommunen, de mangler bar eog blive udfyld og afleveret igen.

så mangler vi vel egentlig bare at lave bordplan. og snakke med feststedet om maden.

mangler jeg andet???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkomme til.

Vi er et par stykker, som skal giftes Sankt Hans aften i Sct Jørgens Kirke i Aabenraa, så måske kan vi udveksle lokal-erfaringer :thumbsupsmileyanim:

Knappen ligger "stort set" i mine svigerforældres baghave (hvis altså man kan kalde skoven for deres baghave :cheerleader3: )

Det lyder som om I er nået langt... men det er svært at sige hvad I mangler - det kommer jo an på, hvad I har lyst til, hvor detaljeret det hele skal være mv.

Men sådan noget som salmevalg, samtale med præsten, menu mv er jo obligatorisk.

Hvad med makeup - skal ffrisøren ordne det? Og hvad med kørsel? og musik om aftenen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ups, ja jeg har da helt glemt at skrive dato... jeg er ved at drukne tror jeg hehe..

det skal stå d. 07 juli 07...

og kørsel, ja vi har lige købt ny bil, mig og kæresten så den skal vi bare bruge..

og musik, det skal vi ikke ha.. ikke levende i hvertflad...

men samtale med præsten og sådan set skal vi ja.. vi har bare ikke aftalt hvornår...

ja jeg er jo også sådan rimelig kendt i sønderjylland da mine forældre bor der... men nok ikke lige åbenrå egnen... udover gågaden,. og resturant knapp selvfølgelig... :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det er et rigtigt herligt sted... Knapp...

jeg tror jeg har fundet ud af at få et billede ind af min kjole. hvis ikke det er der så vile det være rart hvis nogen kunne forklare mig hvordan man gør det..

WAAAUUWWW

Hvor er den bare smuk!!

:(:bearhug::cheerleader3:

Knus Nanna

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Jeg ved desværre ik elige hva det er for en model, jeg ved bare den er købt i askepot og valentino i Tønder, og der hænger den pænt og venter på at blive rettet til...

faktisk så skal stropperne af... fordi jeg synes den er pænest uden stropper.. . men det er egnetlig en model fra 2005, og jeg købte den i 2006.. jeg var lidt tidligt ude :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ja, jeg synes også selv den er helt enormt flot... jeg ha rlige fået den rettet til her i påsken. og stropperne skal af.. .

og Tak Bodil fordi du lader være med at sladre... hehe...

har nogen af jer oplevet lkudder i planlægningen?? jeg mener.... at jeg havde aftalt noget med fotografen, frisøren, og sådan.. og så kommer man ind til frisøren hvos min mor så skal ha en tid til sig selv samtigig med mig, der d 7. så har de slet ikke skrevet mig i bogen, så jeg ku ha risikeret at jeg havde stået uden frisør den dag.... men der er styr på det nu, og lidt det samme var problemet med fotograften.. det var dog kun forkeret tidspunkt..

ellers så har vi fået udfyldt allt papirer, så nu mangler jeg bare at få dem afleveret på kommunen...

og blomsterne håber jeg min kæreste han ser at få styr på.

Næsten Alle har du meldt om de kom eller ikke, og indtil videre er der kun 4 der ikke kommer.. og der er 6 der ikke har svaret endnu,.. så vi bliver i hvertflad 65, og de sidste 6 er jeg ret sikker på også kommer, da det er min onkel og tanta og mine to kusiner, og min papfars søn og hans kæreste..

det var vist alt det nye...

når jo jeg har også fået købt slør og sko..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups.... ja jeg er vist gået i stå... nej det er jeg ikke, men jeg har glemt alt om at kikke herinde for jeg synes jeg har haft så travlt med eksamener og ting og sager...

nu er det sommerferie, og der er ikke længe itl d 7 juli, så nu er jeg igang igen...

vi mangler kun en ting, og det er Bordkortene, som vi skal lave på lørdag!

ellers så har vi fået snakket med præsten, og min kjole er blevet rettet til, kåre(min kæreste) her fundet sit tøj.

han har også fået bestilt blomsterne..

og vi har også snakket med Resturant Knapp, så alt er på plads... håber jeg... jeg kan i hvertflad ikke komme på noget der mangler...

så nu manlger vi bare os selv, og vi rejser mod sønderjylland, d. 1 juli... fit for fight... det bliver en skøn dag!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer