AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde Anna

Hvor glæder jeg mig bare til at se din endelige kjole - og generelt hvordan hele dit bryllup part II bliver!

Og så kan du godt være sikker på, at jeg også kommer i domkirken og ser "showet" live - men det kan vel næppe være nogen ovarraskelse! :biggrin:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu med frisør!! min veninde fik sat noget utroligt smukt brudehår af en veninde, som har sagt ja til at sætte mit hår også - hun kommer hjem til mig på dagen, så det er bare vildt lækkert man ikke skal ud af huset! Der bliver også en prøveopsætning :)

Stilen jeg søger er ala Pernille fra Voices hår

http://v.tv2.dk/videoer/#2464

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad!

Jeg har en ven fra folkeskolen, Anders - han var min bedsteven og vi hang sammen ALTID!!! Vi bor desværre langt fra hinanden og ses ikke så meget men han betyder rigtig meget for mig. Han er kommet sååå meget hjemme hos mig og han kendte min mor rigtig godt og var glad for hende også. Jeg har desværre mistet min mor til brystkræft da jeg var 17 år.

Vi holder jo receptionen på teatret og jeg er ved at undersøge om vi må låne selve scenen - bare lidt: Anders spiller guddommeligt på klaver og har spillet meget hjemme hos os da vi havde klaver og min mor var meget meget dygtig til at spille (spillede også selv så var var ren hygge) og der var især et stykke som Anders spillede som min mor holdt meget af - som Anders gerne vil spille til receptionen. Nemlig dette:

Anders skal også spille brudevalsen - puuuuh blir helt rørt af at tænke på det... :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er simpelthen så glad!

Jeg har en ven fra folkeskolen, Anders - han var min bedsteven og vi hang sammen ALTID!!! Vi bor desværre langt fra hinanden og ses ikke så meget men han betyder rigtig meget for mig. Han er kommet sååå meget hjemme hos mig og han kendte min mor rigtig godt og var glad for hende også. Jeg har desværre mistet min mor til brystkræft da jeg var 17 år.

Vi holder jo receptionen på teatret og jeg er ved at undersøge om vi må låne selve scenen - bare lidt: Anders spiller guddommeligt på klaver og har spillet meget hjemme hos os da vi havde klaver og min mor var meget meget dygtig til at spille (spillede også selv så var var ren hygge) og der var især et stykke som Anders spillede som min mor holdt meget af - som Anders gerne vil spille til receptionen. Nemlig dette:

Anders skal også spille brudevalsen - puuuuh blir helt rørt af at tænke på det... :)

Puuhhhh... Det gjorde jeg sørme godt nok også lige!

Kuldegysningerne kom rislende.. Det bliver SÅ flot Anna - smukt at han vil spille den sang og mindes din mor også :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Balsa wood love

Nu fik jeg skrevet rundt til forskellige designere som laver balsa wood bukette - og de skal have omkring 400 dollars!! Hell no!

Så har googlet rundt og har på diverse sider fundet blomsterne MED stængler til 6 dollars for 3 og så er de ret store! Så jeg tror jeg prøver at shoppe så jeg selv kan lave til brudepiger, knaphul etc!!

Ihhh!

Anna

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer