AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Taaaaak :)

Nu rykker vi på menu + kørsel til feststedet, så det bliver skønt!

Så skal jeg også have fundet kjoler til mine mellem brudepiger - vi havde fundet nogle som var LIGE I øjet men de sad så dårligt på dem! På den igen!

Og så skal vi have fundet ud af noget med bryllupskage som min søde nabo vil lave, weee!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhhhhhhhh min Vera Wang kjole er kommet til butikken i USA og min veninde sender den til mig så hurtigt hun kan, weee!!

Det er denne smukke sag, dog i grå..

white-vera-wang-davids-bridal-bridesmaid-dress-1.jpg

Du må simpelthen lige vise os nogle billeder - det er så smuk en kjole. Jeg prøver selv at overtale min brudeterne til at hun skal have den :)

0

Del dette indlæg

Uh dejligt der også er andre der er vild med kjolen, skørtet er jo ret anderledes! Jeg LOVER billeder, så snart jeg har fået kjolen hjem, der går nok et par uger endnu.. Jeg glæææææder mig simpelthen så meget! Håber kvaliteten er lækker!

Er i Amsterdam i denne uge med arbejde og glæder mig til at skulle i lufthavnen på fredag, så skal jeg ind forbi Swarowski forretningen og kigge på øreringe.. Se her:

1076298W240.jpg883551W240.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARBEJDSMÆT!

Phhhhewwwww for nogle mdr. der ligger foran mit. TRAVLT er IKKE ordet!

Er du SÅ færdig! Det er spændende men det er hårdt når man har en dreng på 1 år, der også bliver syg indimellem...

Jeg rejser i forvejen 2-3 gange på en mdr og det kan jeg simpelthen ikke øge. I år byder på utallige ture til Amsterdam, flere ture til London - og så ellers Shanghai, Beograd, Singapore og muligvis Paris eller New York/San Francisco

0

Del dette indlæg

Hold da op du har fart på. Og så bryllup samtidig... Det er aldrig nemt at få det til at gå op i en højere enhed når man har små børn. Men hvor lyder det bare spændende, i forhold til mit helt almindelige lærerjob ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak tøser!

Majken - I lige måde! Kan ikke komme på MBK fra min arb. computer, så du må godt PM'e mig en opdatering på din situation!!

Jeg vil også gerne rejse, men jeg vil ikke udnyttes.. Kender I det? Men det er et kanon godt job og jeg er meget glad for det Lige i dag har jeg bare fået NOK!

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige vise Jer denne kjole som har flere læg i skørtet -der er måske liiige mange nok men jeg vil gerne have flere læg i mit skørt også. Husk at mit skørt starter længere nede end på denne brud.

post-13167-0-77767900-1327062288.jpg

post-13167-0-72009300-1327062295.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige vise Jer denne kjole som har flere læg i skørtet -der er måske liiige mange nok men jeg vil gerne have flere læg i mit skørt også. Husk at mit skørt starter længere nede end på denne brud.

Uhh den er også rigtig smuk. Måske synes jeg også der er lidt for mange læg, men når den bliver skåret lidt lavere og med lidt færre læg er jeg sikker på den bliver sååå flot :)

0

Del dette indlæg

Må man spørge hvad du arbejder med siden du rejser så meget? Undskyld hvis du har skrevet det før, jeg kunne bare ikke lige finde det. Det lyder fedt, men kan godt forstå det er hårdt når du har en lille dreng derhjemme.

Og flot kjole.

0

Del dette indlæg

Det må du gerne spørge om :)

Jeg arbejder for Grundfos - jeg sidder i et stort projekt hvor vi implementere nye HR processer og nyt SAP HR System samtidig på 5 områder, mobility, attraction, people development and organisational performance, training og Compensation and Benefit.

Vi har så deltagere fra hele verden så vi er nødt til at flytte os lidt til at holde møder - og for at være sikre på at alle stakeholders er informerede og kan give input :)

Jeg sidder så med kommunikation i projektet + jeg er ved at skabe den nye organisation som skal overtage det nye system efter go-live til marts 13 - så det er en organisation på omkring 50 mennesker, jeg skal designe så det er et kæmpe mandat :)

0

Del dette indlæg

Uhhhhh!!!

My new love!

Balsa Wood flowers

Blomster lavet af tyndt tyndt træ man også laver modelfly af.. Argh, totalt musthave!

101230_Blog_DSparks.jpg

joannabrian1.jpg

joannabrian6.jpg

Hæ, hæ.

Det er sjovt. De var også med i mine allersidste top tre over brudebuket. Lykkedes mig bare ikke at finde dem til en ordentlig pris :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer