AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

ØRERINGE beslutning

Pigen, der solgte Sandlau var såååå langsom og snakkede i mellemtiden med min far og vi blev enige om at når der var perler i buketten skulle der også være perler i ørene.

Så jeg har bestilt disse i guld og uden den lille perle der finder øreskrogen med selv dråben.

il_570xN.278553361.jpg

De øreringe er også bare SÅ smukke :)

Og dejligt at have fået styr på champagnen. Altid godt med et godt tilbud!

Redigeret af louisevibe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt I kan lide dem!

Jeg har igår snakket med scenemesteren på teatret og jeg får rød løber ude foran og kulissen på scenen bliver et gammel tæppe af en skovsø (brugt i Svanesøen)!

Tror det bliver sååå fedt!

0

Del dette indlæg

Tredje gang, er lykkens gang :-)

Hvor mon du har billedet fra??

Du kan søge med billeder i google, så hiver man bare billedet ind i søgefeltet, når du har trykket på det lille kamera ikon.

Det her dukkede op, ellers prøv selv, hvis det ikke var hvad du søgte :)

http://www.etsy.com/listing/100225442/ready-to-ship-ivory-birdcage-veil-best

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tredje gang, er lykkens gang :-)

Hvor mon du har billedet fra??

Du kan søge med billeder i google, så hiver man bare billedet ind i søgefeltet, når du har trykket på det lille kamera ikon.

Det her dukkede op, ellers prøv selv, hvis det ikke var hvad du søgte :)

http://www.etsy.com/...dcage-veil-best

Tusind tak - det var lige det jeg manglede. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mareridt...

Har nu to gange have mareridt om bryllup!

Den ene gang var jeg at jeg gik i sort da jeg går ind i kirken og først kommer til mig selv midt i middagen - da jeg kommer til mig selv går folk hjem kort tid efter så jeg mister hele mit bryllup! Finder ud af mine brudepiger ikke nåede i kirken så jeg er gået op af gulvet alene og da de kommer mangler to af dem deres kjoler og har noget alm tøj på!!

Den anden drøm var jeg åbenbart ikke havde kjolen på eller kun i kort tid og folk snakkede om at være skuffet over sådan en dyr kjole..?!?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØRERINGE beslutning

Pigen, der solgte Sandlau var såååå langsom og snakkede i mellemtiden med min far og vi blev enige om at når der var perler i buketten skulle der også være perler i ørene.

Så jeg har bestilt disse i guld og uden den lille perle der finder øreskrogen med selv dråben.

il_570xN.278553361.jpg

WOW hvor er det bare nogle smukke øreringe!! Må jeg spørge hvor du har fundet dem henne?

0

Del dette indlæg

Hahaha ..... Sgu sjovt med de drømme der :) jeg havde også een i nat, hvor jeg åbenbart havde taget min kjole påfør brylluppet og gik rundt i den som en alm kole vist, fordi jeg syns jeg så så tynd ud lol.... Men så blev den vildt snavset af, at 2 hunde sprang rundt på min inde i bilen og den blev så beskidt, at den ikke kunne gøres ren og så begyndte jeg at tude lol .....

.... Come on altså ...... Drømme er vist noget man bare skal grine af :D

0

Del dette indlæg

ØRERINGE beslutning

il_570xN.278553361.jpg

WOW hvor er det bare nogle smukke øreringe!! Må jeg spørge hvor du har fundet dem henne?

Tak! De er fra Etsy - sælgeren hedder Design by Kara

0

Del dette indlæg

Hahaha ..... Sgu sjovt med de drømme der :) jeg havde også een i nat, hvor jeg åbenbart havde taget min kjole påfør brylluppet og gik rundt i den som en alm kole vist, fordi jeg syns jeg så så tynd ud lol.... Men så blev den vildt snavset af, at 2 hunde sprang rundt på min inde i bilen og den blev så beskidt, at den ikke kunne gøres ren og så begyndte jeg at tude lol .....

.... Come on altså ...... Drømme er vist noget man bare skal grine af :D

Hah det tror jeg du har ret i!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåh det var da super sødt af ham .... Men får du dem på efterfølgende ? :P ellers så syns jeg godt nok det er mange penge at fyre af på et par øreringe til engangsbrug, hehe .... Også selvom farmand betaler ;) og man kan jo ikke sælge dem bagefter, når han har betalt og de dermed nok vil ha en speciel affektionsværdi

0

Del dette indlæg

Hehe jeg sagde self. JA!! Har lige sendt billede til ham så han er sikker på at han også kan lide dem (har en meeeget modebevidst far, min far har altid være den jeg gik til med tøjspørgsmål og han var med til at vælge brudekjole)

Nej de skal så absolut ikke sælges så - jeg ved jeg vil elske dem og gå med dem bagefter også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha.. Nu kom jeg igennem HELE din tråd!! Super gennemført er det hele og virkelig smuk kjole!! :)

En ting som er gået min næse forbi i al læsningen, er hvor du har fået fat i dine fine lommetørklæder? Og hvad har du givet for dem? :)

0

Del dette indlæg

Wow dame, RESPEKT!! Håber du fandt noget du kunne bruge!

Jeg har igennem 3 år samlet dem på genbrugen, de har kostet mellem 2 og 5 kr. stk :)

Jeg blir simpelthen nødt til at stjæle den ide!! Jeg sys dine tears of joy er SÅ fine!! :) Er du gal hvor skal jeg bare i genbruger over hele landet nu!! Haha... Arh man burde kunne få samlet en pæn slat på lige under 4 mdr ik? ;)

Og ja, der er MASSER af inspiration at hente! :) og sjovt nok, så er nogle af de inspirationsbilleder du har, nogle som jeg også har brugt, bla. nogle frisurer! :)

0

Del dette indlæg

Du stjæler bare!

Jo især hvis du ikke er kræsen med farver, der findes rigtig mange fine med en lille farvet blomst og lign. Det er lidt sværere hvis de skal være helt hvide :)

Skønt at høre - og fedt vi deler smag! :)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer