bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kom lige en smule videre med bryllups planlægningen i dag.

Som tidligere nævnt er min kusines mand fotograf og ham har vi booket til at tage bryllupsbilleder "on location".

Har endnu ikke aftalt detaljer med ham, men regner med, at vi tager en times tid efter vielsen til fotooptagelserne.

Har tænkt på at vi kunne få taget billederne nede ved de smukke omgivelser ved Sønderborg slot. Se fotos derfra sidst i dette indlæg.

Da min kusines mand selvfølgelig også skal med til festen, vil vi ikke byde ham at være "på arbejde" hele dagen/aftenen, så vi havde egentlig snakket om at bede gæsterne være flittige med deres kameraer... og det tror jeg da også at vi stadig gør... men så faldt jeg jo lige over klikfotos hjemmeside (www.klikfoto.dk) og tænkte "skal da have..." (som ægte bridezilla får man jo konstant nye ideer hi hi)...

Det er stadig meningen, at min kusines mand tager "standard" brudebillederne, og så lader vi klikfoto stå for resten! Det smarte er nemlig, at mens vi er ved Sønderborg Slot til fotosession den times tid efter vielsen, da tager gæsterne ud til feststedet og får kaffe/the, øl/vand... og så kunne klikfoto følge med gæsterne og tage billeder der, mens vi er væk! Sådan bliver det... Så de er hermed booket!

Uh, det ser ud til at være det perfekte sted at få taget billeder - rigtig smukke omgivelser! Er selv lidt i usikker på, hvor vi mon skal have taget billederne, for der er ikke rigtig nogen steder, der er helt oplagt... Eventyrhaven midt i Odense er super smuk i maj måned, men på en lørdag er der sikkert mange mennesker i forvejen, og så vil det nok også tage ca. 25 min. at komme fra kirken og derind. Så er der de skønne omgivelser ved Munkebo Kro, men hvis vi skal fotograferes der, så er vi nødt til at vente til efter receptionen, for det tager ca. 30 min at køre derop, så når vi føst er kommet derop, så kører vi ikke tilbage til Odense for at holde reception... Hmm, det er vist en helt anden snak, som jeg hellere må stoppe nu :loveboard: ...

Mht. klikfoto, så har vi også booket dem til nøjagtig det samme. Altså at følge gæsterne hele dagen, så vi er sikre på, at det ikke kun er os, der bliver taget en masse billeder af. Vi har også en anden til at tage de mere "officielle" bryllupsbilleder af os, men derfor må klikfoto selvfølgelig også gerne skyde løs på os -HAHA- . Jeg har altid været bidt af et galt billede, så hellere for mange billeder end for lidt. Dagen kan jo ikke opleves igen, så der skal bare være billeder nok!

:loveflag: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Tak for din lille hilsen i min tråd.

Du støder mig slet ikke når du skriver det til mig om en coach. Har selv tænkt på det mange gange. Tror bare lige at jeg skal finde modet til at opsøge sådan en -HAHA-

Jeres location til billeder :loveflag: Det ser da bare super ud. Kan slet ikke komme i tanke om noget her i Randers der kommer i nærheden af det. Vi regner selv med at få taget vores billeder i skoven oppe ved feststedet.

Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif Hejsa jeg ville da lige forbi din tråd og smide en lille hilsen jeg har ikke fulgt med i så mange planlægninger tidligere men det må der laves om hi hi... Men hvor er det fint alt det i har styr på :rolleyes:
0

Del dette indlæg

Juhu - fik skriftligt svar fra klikfoto i dag, at de har reserveret den 2.8.2008 til os :cheerleader3:

Så nu er der et punkt mere at vinge af i min planlægningsliste hi hi :cheerleader3:

Tine

Hm, har I fået en skriftlig bekræftelse pr. post?? Vi fik bare en mail, men den håber jeg er ligeså "god"... Undrer mig bare lidt, at de ikke er konsekvente i måden at bekræfte på...

:cheerleader3: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Vedr klikfoto så bad jeg om en skr bekræftelse, da flere fortæller, at det er vigtigt at have aftaler på skrift.

De skrev så i mailen, at de ikke plejer at være så "formelle"... men et par dage efter fik jeg da den der bekræftelse med posten på min henvendelse/booking.

Har også printet mail correspondancen ud og gemt med de øvrige vigtige bryllups bookings papirer.

Så bare spørg efter en bekræftelse, så sender de en til dig : )

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine!

Så fik jeg endelig fundet vej til din tråd også! Jeg LOVER at jeg nok skal besøge den flittigt, da jeg også selv skal giftes i sommeren 2008. Så jeg glæder mig til at følges med dig og de andre 2008-brude i det næste års tid! Vi er jo efterhånden nogle stykker herinde der er gået i gang..

Og dejligt at I har styr på jeres billeder! Det er vi desværre ikke helt kommet til endnu.. Men mon ikke det bliver et af de næste punkter..

0

Del dette indlæg

Bryllups-mareridt...!!!

Puha puha.... havde mit første bryllups-mareridt i nat...!!!

Drømte at der kun var en time til vielsen, og pludselig opdagede jeg, at jeg hverken havde fået sat hår eller lagt make-up (havde simpelthen glemt at booke tid til det...)... og så skulle jeg skynde mig i kjolen, som viste sig "bare" at være en almindelig sommerkjole, som kun gik til knæene...og jeg havde ikke fået barberet ben, så der stak de længste og grimmeste stubbe ud fra benene....!!! Puh, hvor jeg krympede tæer på vej op af kirkegulvet... men vågnede gudskelov inden jeg nåede hele vejen op til den ventende gom pyha...!!!

:ilovebryllupsklar: I kan nok tænke jer, at det var noget af en skrækkelig drøm...

Var helt færdig af grin da jeg vågnede... tihi... :denmarkflag:

Tine

0

Del dette indlæg

Bryllups-mareridt...!!!

Puha puha.... havde mit første bryllups-mareridt i nat...!!!

Drømte at der kun var en time til vielsen, og pludselig opdagede jeg, at jeg hverken havde fået sat hår eller lagt make-up (havde simpelthen glemt at booke tid til det...)... og så skulle jeg skynde mig i kjolen, som viste sig "bare" at være en almindelig sommerkjole, som kun gik til knæene...og jeg havde ikke fået barberet ben, så der stak de længste og grimmeste stubbe ud fra benene....!!! Puh, hvor jeg krympede tæer på vej op af kirkegulvet... men vågnede gudskelov inden jeg nåede hele vejen op til den ventende gom pyha...!!!

:ilovebryllupsklar: I kan nok tænke jer, at det var noget af en skrækkelig drøm...

Var helt færdig af grin da jeg vågnede... tihi... :denmarkflag:

Tine

Sådan en drøm har jeg også haft!! Og det var bare slet ikke sjovt.. Jeg drømte at jeg sad i en kæmpe kirke, og lige pludselig gik det op for mig at jeg skulle giftes NU, så jeg måtte SPÆNE ud af kirken, i mit helt normale tøj selvfølgelig, ud til min lillesøster som stor 100 meter væk fra kirken med min kjole.. Den måtte jeg hoppe i, og inden jeg havde fået den på begyndte de at spille "here comes the bride". Så min søster spændte kjolen mens jeg begyndte at trave hen mod kirken igen, og vi var lige ved at glemme mit slør, så det måtte hun også lige hurtigt sætte i håret af mig.. STREEEEEESS!! Men så vågnede jeg selvfølgelig før jeg nåede helt hen til døren.. Men som du nok kan høre, så er det en drøm der sidder fast.. Det der piner mig mest var at min far ikke engang var der til at følge mig op.. der var jo ingen andre end min søster! jeg nåede jo ikke engang at finde ud af om Christian overhovedet stod og ventede ved alteret.. hehe..

Men gudskelov var det bare en drøm.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se vores monogram :ilovebryllupsklar:: )

Har helt selv lavet det : ) (altså manden min for jeg er desværre ikke så computer dygtig... men var da med under processen he he)

Består af et G og et T bundet sammen af et "krummelure" hjerte : )

Det skal bl.a. indgå i vores invitationer...

post-23374-1178569793.jpg

0

Del dette indlæg

Gios romantiske frieri

Gio valgte at fri til mig lørdag den 18. november 2006!

Vi var i sommerhus i Vedersø (i nærheden af Ringkøbing) og han havde jo så lige en overraskelse med i ærmet... :cheerleader3:

Om fredagen var vi ved stranden mens der var en rigtig flot solnedgang, men vi kom lidt sent afsted, så solen var næsten gået ned, inden vi nåede at nyde den helt. Derfor aftalte vi at gå ned til stranden igen næste dag for bedre at se den smukke solnedgang.

Lørdag luskede Gio lidt rundt og virkede faktisk sådan lidt små nervøs og jeg forstod jo ikke rigtig hvorfor :)

På vej ned til stranden begyndte han at trække afsted med mig og trak mig op af en stejl bakke op på en høj klit, hvorfra vi havde den mest fantastiske udsigt...

Så romantisk....

post-23374-1178626977.jpg

0

Del dette indlæg

Vejret var fantastisk og solnedgangen var bare så smuk...

Og pludselig falder Gio på knæ og trækker ringen frem, som ligger i en flot rød æske formet som et hjerte...

Jeg var helt paf og kan ikke huske et ord af, hvad han sagde...

Jeg blev vist ved med at spørge "frier du til mig..." ...!!! Var bare slet ikke forberedt! :)

Kan huske at jeg tænkte 'gud, han er jo nervøs' ... det plejer han nemlig aldrig at være, så jeg skyndte mig at svare ja og trak ham op at stå og kyssede ham igen og igen....

Sådan ser man ud, når man lige er blevet friet til...

Så glad... :cheerleader3:

post-23374-1178627794.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udsigten fra den høje klit, hvor vi nød solnedgangen over Vesterhavet ...

Det var altså bare så romantisk... :cheerleader3:

Er bestemt ikke i tvivl om at det er romantik på højeste plan :) Hvor ser i søde og glde ud,- dejligt!!! :)

Og sikke en smuk ring!!

Silotte

Redigeret af silotte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apropos frieri...

Så skal I da lige høre en sjov historie...

Vi har netbank og da det ofte er mig, der betaler regninger osv kan jeg jo følge diverse posteringer (bl.a. fra dankortet).

Gio har købt min ring ved www.chanti.dk og var bange for, at jeg ville opdage, hvis der pludselig forsvandt et stort beløb fra dankort kontoen...

Han var derfor så snu at spørge min far, om han ikke kunne låne hans dankort til at købe ringen for hi hi hi : )

Det sjove ved historien er, at Gio slet ikke havde varslet mine forældre om, at han var på frier fødder...

I sin befippelse over at planlægge og hemmeligholde sine store planer, ringer han derfor til min far og siger noget i stil med "kan jeg ikke lige låne dit dankort til at købe en ring til Tine..." :cheerleader3:

Min far havde vist set helt mærkelig ud i hovedet, indtil han hørte hvad ringen skulle bruges til.

Nu driller min far Gio med, at han glemte at spørge om min hånd og istedet valgte at bede svigerfar om at betale frier-ringen :)

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Nu har jeg efterhaanden kigget lidt i din traad - og vil da ogsaa gerne "vaere med".

Sikke nogle romantiske billeder af dig og Gio :cheerleader3:

Hvor er det en sjov historie med ringen - saa blev din far da i hvert fald indviet i Gios planer, foer det egentlige frieri. Min kaereste siger, at han foerst vil fri, naar der er et aar eller mindre til brylluppet - saa jeg haaber, at jeg har noget til gode der. Heldigvis kunne jeg godt faa lov at starte paa planlaegningen inden da (ellers kan man jo naesten ikke faa booket den rigtige kirke, feststed og musik!)

Jeg glaeder mig til at foelge din videre planlaegning - vores bryllup er jo ca. samtidig i august 2008, saa mon ikke vi kommer til at hoere noget til hinanden det naeste aars tid her paa BK.

Mange hilsner Camilla

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer