bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Mere bryllups-planlægning...

Har besluttet lay-out til invitationer, kirkehæfter og menukort!!!

For et par weekender siden fik jeg lokket Gio med til 'Det Lille Papirmuseum' i Gråsten (absolut et besøg værd...!).

Ja, og så kom frøkenen her jo lige til at gå shop amok... :)

Har været igang med at klippe-klistre og synes da selv, at der kom en rigtig fin invitation ud af det :cheerleader3:

Skal nok smide et par billeder ind senere...

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dine invitationer er vildt flotte!!

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der er i rigtig god tid med at lave invitationer! Jeg skal ud og købe materiale til hele skidtet i morgen (satser jeg på). Jeg tager også udgangspunkt i Karen Marie Klip ligesom dig, dog har jeg tænkt mig at skære hele skidtet selv.. (Så jeg skal vist snart i gang.. :cheerleader3: ) stort projekt med 44 invitationer, 80 menuhæfter og 80 bordkort.. (indtil videre..) Men jeg ÆÆÆÆlsker sådan noget arbejde..

PS. Hvor er I bare SØØØØDE på jeres billeder!!

0

Del dette indlæg

Først tak for dit indlæg i min tråd. :)

Nå, så det var dig med de flotte indbydelser. Dem har jeg i hvert fald kommenteret i en anden tråd under det kreative.

Nu har jeg også rigtig fået set jeres monogram. Det er ret flot! :cheerleader3:

Jeg har glæder mig til at følge jeres videre planlægning, især hvilken KJOLE du ender ud med, når du også kun er 149 cm.

Mange :)

Anita

Fantastiske billeder, I har fået taget :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ogsaa kommenteret dine invitationer paa det "kreative forum" - men jeg vil da meget gerne gentage det igen.

De er bare saa flotte jeres invitationer - du bliver noedt til at fortaelle mig, hvordan du har baaret dig ad med at lave dem. Kan man koebe forskellige enkelt dele og saa selv saette det hele sammen eller hvordan fungerer det? Og er det dyrt?

Ogsaa stort kompliment til jeres monogram - det er lige min stil. Var det svaert at lave? Du maa meget gerne give nogle tips.

Redigeret af camilla80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med at han har komplekser mht. sin højde kan jeg godt forstå. Det er ikke nemt at være en lille mand i vores samfund. Har selv en lille fætter, og han har det heller ikke altid nemt.

Men så er det da dejligt, at han har fundet lille dig :cheerleader3:

Og så slipper du for at tænke på, om det nu ser dumt ud med højdeforskellen. Det kan jeg da godt tænke somme tider, men Mario er ligeglad. Og jeg er i besiddelse af et par fusser str. 34, hvilket jo langt fra gør det nemt at få et par sko med en hæl af en rimelig størrelse, så forskellen mellem os kunne blive reduceret.

0

Del dette indlæg

HONEY_MOON

Kan da lige fortælle, hvor vi har planer om at rejse hen på honey-moon :)

Vi er så heldige, at et vennepar af mine forældre ejer en ferielejlighed i Nice og den må vi leje en uge til halv pris juhu :)

Vi har snakket om at rejse mandag efter brylluppet og har så lejligheden til lørdag, så vi får kun et par dage i Nice.

Jeg ville meget gerne til Mauritius, men det tillader økonomien desværre ikke øv!

Men en tur til Nice er vist heller ikke så ringe ;)

Her følger lige et par billeder af det skønne sted, hvor vi kan tilbringe vores honey-moon ...

post-23374-1178818854.gif

post-23374-1178818868.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøj...

Min super dejlige (kommende) mand har inviteret mig på kæreste weekend (næste uge).

Jeg er MEGET spændt på, hvad vi skal... især fordi han siger, at det er noget bryllupsrelateret...!!!

Ha ha gad vide, om han vil øve på hvordan brudenatten skal forløbe tihi... :)

Er bare så spændt på, hvad han har fundet på : )

Han er bare så god til at finde på overraskelser og romantik ...

Kan næsten ikke vente til det bliver fredag den 18. maj og spændingen bliver udløst...

Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, har ikke været på BK hele weekenden, så jeg føler mig helt abstinent!

Min tråd var også røget helt om på side 3...!!! Uha... hi hi : )

Planlægningen står lidt stille lige nu, men ser jo frem til føromtalte kæresteweekend på fredag.

Gio siger jo, at vi skal noget bryllupsrelateret...!!!

Er meget spændt...

Tine

0

Del dette indlæg

Uh, har ikke været på BK hele weekenden, så jeg føler mig helt abstinent!

Min tråd var også røget helt om på side 3...!!! Uha... hi hi : )

Planlægningen står lidt stille lige nu, men ser jo frem til føromtalte kæresteweekend på fredag.

Gio siger jo, at vi skal noget bryllupsrelateret...!!!

Er meget spændt...

Tine

Hej Tine!

Kan godt forstå du glæder dig til weekenden! Sikke en sød og romantisk mand du har fundet der.. :cheerleader3:

Jeg synes også min planlægningstråd står lidt stille pt, men bare rolig, om et halvt år, når kjoleræset osv skal i gang, så bliver vores tråde rødglødende!! :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Tak for din besked i min traad...

Kaeresteweekend..nej hvor lyder det dejligt..men kaereste er desvaerre ikke saa god til saadan nogle romantiske paafund. Glaeder mig til at hoere, hvad Gio har fundet paa.

Jeg er ogsaa gaaet lidt "toer" for planlaegning lige nu - vi er jo lidt tidlige paa den - men son ying skriver, saa bliver der en masse at skrive om senere

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer