bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det første bryllups-item jeg investerede i, var disse små sæbeboble-flasker fra romanceshop!

Det skal lige siges, at de faktisk er forbavsende små... :thumbsupsmileyanim:

Er lidt i tvivl, om man overhovedet kan blæse nogle bobler ud af dem?!

Vil dekorere dem som på billedet nedenfor og så binde et lille skilt ved med vores monogram og teksten 'Tine & Gio 02.08.2008!

post-23374-1183651376.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Nu har du igen været krea, siden sidst jeg var i din tråd. :cheerleader3:

Wow hvor er din opslagstavle bare flot. Kunne godt finde på at lave en bare til alm. brug på kontoret. Jeg syntes det er en rigtig sød detalje med de små knapper. :thumbsupsmileyanim:

Sjovt har faktisk LIGE sidet og set på det samme silkebånd hos something blue, tænkte man kunne bruge det til at binde omkring risposerne. Hmm suser lige tilbage og får det bestilt... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tine

Tak fordi du igen igen har skrevet en hilsen i min traad.

Det er bare saadan en flot serie, du har faaet lavet...det hele passer bare perfekt sammen.

Vil du egentlig ogsaa lave kirkehaefter? Jeg mener ikke, at jeg har set disse endnu - ellers har jeg lige glemt det. Jeg tror ikke, at vi vil lave deciderede kirkehaefter, men vi bliver nok noedt til at oversaette lidt til tysk - f.eks. praestens tale, hvis vi faar lov at faa den paa forhaand. Det er lidt aergeligt ellers, for saa fatter Guido ikke en dyt.

Nu hedder din kaereste jo Gio - er det egentlig et italiensk navn?

Min kaereste er halvt schweizer, halvt italiener - og Guido er saa vidt jeg ved et italiensk navn.

...jeg er bare lidt nysgerrig

0

Del dette indlæg

Jamen Tine dog...

Super smukt og gennemført det du har fået lavet :rolleyes: Der sker virkelig fremskridt i din planlægning.

Med hensyn til fotosiden, vil jeg give dig ret. Bogstaverne falder i med baggrunden. Jeg ville male bogstaverne op, så de træder mere frem.

Tror også snart jeg skal igang med en bryllupsscrapbog, måske man skulle aflægge Panduro Hobby et besøg :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine

Ja så fik jeg læst til planlægningstråd igennem.. Det må jeg nok sige..er VIRKELIG mund lam...du har virkelig sans for det kreative :rolleyes: det er så gennemført!!!!!

Og sikken en kærligheds historie..det er rigtig smukt. Der er vist ingen tvivl om at din kommende mand er en romantikker ;) Min kæreste har også købt min forlovelses ring over CHANTI..må lige se om jeg kan få sat et billede ind af den..den er så smuk :td:

Du er virkleig kommet jamgt i din planlægning..glæder mig til at følge den..er måske låne et par ideer :carrot:

0

Del dette indlæg

Der er da bare fuld gang i dig, du får alle ideérne ført ud, jeg lager dem i mit hoved.... :rolleyes: Kan virkelig godt lide det du laver det er total gennemført. Selvom der er lang tid til er der, som du er et godt eksempel på, masser af kreative ting man kan lave allerede nu, helt uden stress :td:

0

Del dette indlæg

Som den store chokolade elsker jeg er, så MÅ vi bare have disse chokolade æsker som gæstegave : )

Set ved www.kringchokolade.dk

Håber konditoren kan skrive vores monogram på i guld...

Eller også bare gæstens navn - men jeg har jo lavet menuhæfter, der fungerer som bordkort :cheerleader3:

Hm... vi må se, hvad det ender med... : )

Men én ting er sikkert : brylluppet skal være et chokolade eldorado :cheerleader3:

Har en skør ide om at have et kæmpe fad med de der hvide 'raffaello' kokoskugler fra ferrero rocher! :iloveyou:

post-23374-1183829780.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer