bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Tine.

Jeg har vist aldrig fået kommenteret din helt vildt fantastisk inspirerende tråd... :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det bare gennemført, alt det papir-arbejde! Vi skal også have sat vores i produktion nu. Meget underlig fornemmelse, at der kun er under et år tilbage til den dag, jeg allerede har ventet på i 5 år! :cheerleader3:

Jeg glæder mig fortsat til at følge din planlægning.

Kærligst Malene :td:

0

Del dette indlæg

Uhh fine servietter. Dem overvejer jeg også rigtig rigtig meget!! Men der var en herinde der havde bestilt dem i Tyskland, til en billigere pris. Han ville godt sende dem til Danmark. Mener det er www.fest-servietten.de.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tine

Tak for din søde hilsen. Selvfølgelig drosler jeg ikke ned, men jeg blev bare overrasket over hvor mange gang jeg har skrevet i div. tråde. Du skrev de kun havde rundet de 200. Det passer da ikke der står da 358 lige pt. ud for din profil så du er da også ret godt med... :thumbsupsmileyanim: Har du foresten husket at du kan vælge medlemsgruppe når du har rundet 300 besvaresler ?

Nu ikke for at lokke med prøv lige at se i pantalonesgnomo tråd, hun har fundet de sødeste honning glas (musthave :-D) :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mariaemma
0

Del dette indlæg

Hej Tine

Tak for din søde hilsen. Selvfølgelig drosler jeg ikke ned, men jeg blev bare overrasket over hvor mange gang jeg har skrevet i div. tråde. Du skrev de kun havde rundet de 200. Det passer da ikke der står da 358 lige pt. ud for din profil så du er da også ret godt med... :thumbsupsmileyanim: Har du foresten husket at du kan vælge medlemsgruppe når du har rundet 300 besvaresler ?

Nu ikke for at lokke med prøv lige at se i pantalonesgnomo tråd, hun har fundet de sødeste honning glas (musthave :-D) :boohoo:

:thumbsupsmileyanim:

Det er fordi du både kan se antal besvarelser (Nu VIL jeg skrive besparelser!! Hvad sker der??! Tine, det er din skyld!!) som man i alt har skrevet, og hvor mange besvarelser der er lavet i ens tråd.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Rigtig søde honning glas... men lidt pebret pris :boohoo:

Men go ide som Anne har fået med at lave dem selv...

Jeg holder dog fast i, at vores gave til gæsterne bliver de søde chokoladeæsker fra Kringchokolade (omtalt tidl i min tråd s 9).

Så ingen must have til mig i denne omgang he he : )

Prøver ligesom dig Maria at holde lidt igen med must have køb for tiden, da jeg synes der er gået lidt shop amok i den for tiden ha ha ha :cheerleader3:

Og i samme åndedrag kan jeg da nævne, at jeg har købt balloner!!!

Dog nogle ganske almindelige røde hjerteballoner fra tigerbutikken! De passer godtnok ikke helt ind i farvetemaet, men de var billige...

En pose med 20 balloner for en 10'er! Det er vist det billigste bryllups item jeg har købt indtil nu :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Har købt 3 poser, da jeg vil lægge dem sammen med velkomstsangen!

post-23374-1184776225.jpg

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Her kommer lige den velkomstsang, som jeg regner med at bruge

Velkommen

Melodi : Fra Engeland til Skotland

Hvor er det skønt at se Jer

på vores store dag,

om lidt begynder festen,

et signal det må vi ha’,

for vi skal spise, drikke

vi skal have det rart,

VELKOMMEN her til alle

før det rigtig tager fart!

Vi vil begynde gildet,

når sunget er vor sang,

et højlydt knald

og så er festen rigtig skudt i gang,

I ser ballonen her,

af os I får et job,

I trækker vejret dybt,

for den skal I nu puste op

ballonen pustes op!

Vi håber I bli’r mætte

og får hvad I vil ha’,

og hygger Jer med os,

det er en glæde her i dag,

og lige straks så går

ballonerne itu

så starter vores fest

ballonen må I springe nu!!!

ballonen springes!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super god sang!! :thumbsupsmileyanim:

Kan godt lide når de er lidt anderledes.. Så virker det nemlig heller ikke som om at man har sangen med, bare fordi man "bør".. Så er det mere fordi man synes det er sjovt! (sådan har jeg det i hvert fald.. :thumbsupsmileyanim: ) Jeg regner med at Christian og jeg digter en sang selv sammen med min veninde (Christians kusine), som har et godt talent for den slags...

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Det var da en sød idé med ballonen + tilhørende sang. :thumbsupsmileyanim: Da jeg erklærede for min mor, at jeg ikke ville have velkommen / velbekomme sange så hun HELT mærkelig ud i hovedet! :cheerleader3: Ikke fordi det er et forsinket teenage-oprør, men fordi jeg tit synes de er temmelig platte og ikke liiige vores smag. Men med hjerteballonen er det faktisk en meget sød idé, så det kan jo være jeg bliver omvendt??? :boohoo:

:thumbsupsmileyanim: Maiken

0

Del dette indlæg

Uhh fine servietter. Dem overvejer jeg også rigtig rigtig meget!! Men der var en herinde der havde bestilt dem i Tyskland, til en billigere pris. Han ville godt sende dem til Danmark. Mener det er www.fest-servietten.de.

Jeg mener det var Mariahønen, som bestilte dem i Tyskland. Prøv at kigge under hendes tråd...

Det er sgu morsomt, som noget kan "smitte" herinde på BK. Jeg tror at bestillingerne på brudepar toilet-papiret er steget markant ved leverandørerne her de sidste dage! :thumbsupsmileyanim: Det er da også en sjov idé, men tror det er over-the-top for vores vedkommende... (min kæreste ville få et hjertestop og jeg synes prisen flår en til skindet... :cheerleader3:)

:thumbsupsmileyanim: Maiken

0

Del dette indlæg

Uh... har fået mail fra somethingblue om, at de har sendt min pakke med silkebånd med navn + dato : )

Glæder mig til at se dem IRL....

Og er spændt på, hvor mange gange navn og dato står på de 16 m ... :thumbsupsmileyanim:

Men gider næsten ikke rulle hele rullen ud for at finde ud af det...!

Håber lidt, at der følger en seddel med, hvor det står på... :thumbsupsmileyanim:

Tine (der venter spændt på posten...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh det blir spændene og se hvor flot det er IRL, du smider lige nogen billeder ind når du får dem ik (lokke lokke) ?

Så går der nok heller ikke så længe før jeg får mine, mener jeg bestilte dem en uges tid efter dig, ej vent hopper lige ind og tjekker min mail...(SMILEY TIME OUT)

Nææ der var ingen mail til mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Er bare super super glaaaad :thumbsupsmileyanim:

Det er min drøm at køre hestevogn/karet til brylluppet, men det kan slet ikke lige lade sig gøre... øv!

Til gengæld har min dejlige farmand lige kontaktet en gammel nabo, som har en masse veteranbiler, som han går og restaurerer...

Og han vil gerne køre os i sin Buick 1929 på vores store dag : ) Vi skal bare betale benzin (og så køber vi selvfølgelig en rigtig god flaske vin til ham for ulejligheden).

Det er bare så FEDT : )

Er bare kanon glad.... :thumbsupsmileyanim:

Har lige googlet et foto (det er således ikke denne bil vi bliver kørt i men noget tilsvarende...)

Hvor bliver det bare fedt...

post-23374-1184875552.jpg

0

Del dette indlæg

Er bare super super glaaaad :cheerleader3:

Det er min drøm at køre hestevogn/karet til brylluppet, men det kan slet ikke lige lade sig gøre... øv!

Til gengæld har min dejlige farmand lige kontaktet en gammel nabo, som har en masse veteranbiler, som han går og restaurerer...

Og han vil gerne køre os i sin Buick 1929 på vores store dag : ) Vi skal bare betale benzin (og så køber vi selvfølgelig en rigtig god flaske vin til ham for ulejligheden).

Er bare kanon glad.... :thumbsupsmileyanim:

Har lige googlet et foto (det er således ikke denne bil vi bliver kørt i men noget tilsvarende...)

Hvor bliver det bare fedt...

Det er bare rigtig fedt! Det bliver da også en rigtig lækker måde at blive transporteret rundt på! :thumbsupsmileyanim: Dejligt med de rigtige kontakter..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.. :ilovebryllupsklar:

Jeg kan se et andet sted, at du søger hjælp til at lave et index på side 1.. Det kan jeg godt hjælpe dig med.. Altså hvis du mener sådan et med genveje/links til andre sider.. Lad os sige at du gerne vil lave en genvej til s. 3. Så går du først hen på side 3 og kopierer adressen dertil.. Altså http:/ /bryllupsklar..osv.. I dit index skriver du så det du vil henvise til, fx kjoleideer. Så markerer du "kjoleideer", og trykker på den firkant i værktøjslinjen der hedder "indsæt link. Det er sådan en lysegrøn en.. Så kommer der en box frem, hvor du sætter den adresse ind, som du kopierede fra side 3 før.. Så trykker du bare ok, og så tilføjer du besvarelsen selvfølgelig.. Og vupti! Håber det var forståeligt! :boohoo:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Er bare kanon glad.... :ilovebryllupsklar:

FEDT! :boohoo: Det er da en super flot bil! Og ret fantastisk hvad kontakter kan gøre!!! I har da lige sparet et par tusinde på den konto - samtidigt med at I får den feeeedeste bil! -HAHA-

Jeg har prøvet dine links... Og TA DAAAA - de VIRKER! Jeg skal vist også have lavet links i min tråd, da den efterhånden har vokset nooooget lang. I hvert fald så lang at man næsten ikke gider læse a-z mere...

:bearhug: Maiken

- som undrer sig over hvad du laver oppe på det ukristelige tidspunkt? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er bare kanon glad.... :ilovebryllupsklar:

FEDT! :boohoo: Det er da en super flot bil! Og ret fantastisk hvad kontakter kan gøre!!! I har da lige sparet et par tusinde på den konto - samtidigt med at I får den feeeedeste bil! -HAHA-

Jeg har prøvet dine links... Og TA DAAAA - de VIRKER! Jeg skal vist også have lavet links i min tråd, da den efterhånden har vokset nooooget lang. I hvert fald så lang at man næsten ikke gider læse a-z mere...

:bearhug: Maiken

- som undrer sig over hvad du laver oppe på det ukristelige tidspunkt? :)

0

Del dette indlæg

Hejsa Tine

Rigtig lækkert index du har fået lavet der. Det må have taget noget tid. Jeg skal vidst også have lavet index, en større opgave, men jeg er der kommet på listen med planlægningstråde :ilovebryllupsklar:

Hav en god dag med masser af solskin.

Anne

0

Del dette indlæg

Så så man lige dig lave index, hva.. :ilovebryllupsklar: Godt du kunne bruge forklaringen! Det er fordelen ved at være lærer, man bliver nødt til at kunne forklare tingene på en meget skære-ud-i-pap-agtig måde.. Og det er også det eneste der virker på mig selv.. :boohoo:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg

Jeg får altså totalt præstationsangst over at besøge din tråd! Puh hvor har du tjek på meget efterhånden - men så er du jo færdig og kan lave noget af mit :ilovebryllupsklar:

Ai det ser rigtig godt ud fra ende til anden og rigtig god deal I lavede med bilen!

0

Del dette indlæg

Hej Tine

Der er jo bare fuld fart på dig.... kan slet ikke følge med. :ilovebryllupsklar:

Tak for din hilsen i min tråd.

Vedr. den kjole du spurgte om i min tråd på side 3, så må jeg nok være dig svar skyldig lige forløbig. Desværre har det været en af de dage, hvor jeg bare fylder mappen med billeder og helt glemmer en lille note om, hvor og hvem. :)

Men falder jeg over den igen skal jeg nok huske på dig.

:boohoo:-HAHA-

Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer