mettemoller

Mette og Thomas bryllup d 8/9 07

752 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg vil da også prøve at lave min egen planlægningstråd. Så kan jeg måske også bedre overskue det hele!!

Lidt om os:

Vi hedder Mette og Thomas. Sammen har vi en søn der hedder Michlas,der er fra 1 marts 2007. Vi var faktisk sammen en enkelt aften helt tilbage i 1996, da vi var 16 år!! Det blev dog kun til den ene aften. Men for 6 år siden mødtes vi igen. Thomas var ven med min nabo. En dag spyttede han i min have, lige da jeg kom gående om hjørnet. Jeg sagde skal du spytte i min have!! Thomas vidste vidst ikke rigtig hvor han skulle se hen!

Nå men jeg var da ligeglad, men om aftenen skrev han til mig( han havde fået mit nr ved min nabo) Han var ked af at han havde spyttet i min have, og hvad han kunne gøre for at gøre det godt igen. Jeg var jo som sagt ligeglad og overvejede om jeg skulle svare tilbage. Men det endte det med at jeg gjorde. Vi smsede så frem og tilbage, og jeg blev mere og mere interesseret.

Ja det udviklede sig jo så, og idag har vi været kærester i over 6 år.

Thomas friede til mig sidste år d 26 marts( der havde vi været sammen i 5 år. Så meningen var at vi skulle giftes her i foråret. Men jeg blev så heldigvis gravid. Men nu er datoen lagt. D 8 september 2007.

Frieriet var meget romantisk. vi var ude og spise på en dejlig restuarent, med udsigt over vandet. Efter desserten rejste Thomas sig så( jeg troede han skulle ud på toilettet!!:-) Men han kommer over lagde sig på knæ, tog æsken med ringene frem, og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. Jeg sagde straks ja med tårer i øjnene. :hug::cheerleader3:

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Velkommen til - sikke en sjov maade at "loebe ind i hinanden" igen og dejligt romantisk frieri.

Jeg har selv mit frieri til gode - vi skal foerst giftes 9. august naeste aar - saa min kaereste siger, at jeg maa vente med frieri og forlovelse til et aar foer brylluppet. Heldigvis har jeg faaet lov at gaa saa smaat i gang med planlaegningen.

Man bliver jo helt afhaengig af det her bryllupsplanlaegning paa bryllupsklar.dk

Glaeder mig til at hoere mere om din planlaegning

Mange hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kjolen købt. Ligger den ikke herind da kæresten tit kigger med i denne tråd, men den ligger inde under kjolerne i forummet. Der har han lovet ikke at kigge, hvilket jeg heller ikke tror han gør, for han vil ikke ødelægge øjeblikket på den store dag.

Min mor, Michlas( selvfølgelig) og jeg var taget turen helt til Skanderborg op til askepot modeller. Jeg kan helt klart anbefale Inger. Hun har flotte kjoler og en god betjening.

Jeg havde set nogle stykker på nettet, men havde besluttet mig for ikke at sætte mig fast på noget. Inger kom med de kjoler hun mente jeg kunne lide, og som var pæne til mig. Jeg synes det var mega svært at vælge!!

Jeg havde jo været lidt nervøs for at jeg ikke kunne finde noget, og jeg troede jeg skulle have en str. 52, jeg endte i en str. 46!!! :kiss: det var fedt. :cheerleader3: Jeg fik jo lidt figur i de kjoler. Skønt.

Så jeg er bare vildt glad og glæder mig til at jeg skal prøve den igen. Så er det også på plads.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået brudepigerne på plads! Hvis man kan sige sådan.

Det bliver min bedste veninde, og så min kusine på 10 år. Min veninde vil sy kjolerne. Skønt at hun er så kreativ. Så sparer vi både penge, og vi kan få dem som vi vil have det.

Nu skal vi jo så bare beslutte hvad farve kjolerne skal være!! Jeg er altså rigtig dårlig til at beslutte mig, der er så mange flotte ting og farver. Jeg vil gerne have det hele!! :ilovebryllupsklar:

Nu har vi bestilt hvide gaveæsker. Vi havde egentligt besluttet os for creme farvede, men dem havde de ikke nok af. Så nu bliver det hvidt. Så tror jeg at vi også vælger lyserød og rød. Men igen jeg har ikke besluttet mig endnu!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Her er vores menu:

Forret serveres:

Tunmousse med rejer, dilddressing og flutes.

Hovedret buffet:

Ovnstegte salt kartofler

Pestokartofler

Græsk inspirerede kartofler

Okse culotte

Lammekølle

Marineret kalkunbryst

Kødet grilles

Tomatsalat

Alm. grøn salat

Bønnesalat med cherrytomater og bacon

Tzasiki

Dressing, hvid og olie/eddike

Dessert buffet:

Islagkage( mandel)

Chokolademousse

Frugtfad

Flødeskum

Natmad:

Aspargessuppe med kødboller og flutes.

MMM glæder mig. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hov har da ikke været her inde før.... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: :bask: til mig for det....

Hvor ser det bare godt ud det hele!! Stort tillykke med det og med det forestående bryllup!!!

Glæder mig til at følge dig!! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have.

Tillykke til dig også, med det forestående bryllup altså.

Giver dig ret i at islændere er det bedste. Har dog ikke en for tiden, men skal helt klart have det igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er invitationerne sendt ud. De skulle gerne have dem idag. Så det bliver spændende. Håber godt nok ikke der kommer alt for mange afbud!

Vi har inviteret 54, der er sendt 28 indbydelser ud.

Jeg havde godt nok meget bøvl med de sk... laksegl, og jeg fandt selvfølgelig først rigtig ud af teknikken, ved de sidste par stykker!!

Sådan ser de ud:

post-18709-1181207602.jpg

post-18709-1181207616.jpg

post-18709-1181207630.jpg

post-18709-1181207640.jpg

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Så er dugene købt. Vi vidste ikke helt hvad farve vi ville have, men det gav sig selv, for der var lige 6 ruller af en gammelrosa farvet velourdug. Så det blev det. Vores gaveæsker er hvide, så nu skal vi vi så finde lys, servietter og pynt der passer til. Håber ikke det bliver for svært!!

Der er allerede 12 der har sagt ja tak til vores invitation, ikke så dårligt synes jeg. Nu må vi så se, hvor længe de andre er til at melde tilbage. har nogle stykker mistænkt for ikke at være for hurtige, og måske også ligefrem glemme det helt. Men så er det jo ikke første gang det sker her på sitet!! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Det er nogle rigtige fine indbydelser - kan godt lide de farver du har sat sammen - super flot!!!

Ja det er meget meget forskelligt hvor hurtigt (langsom) folk er om at melde tilbage...

vi har ca. halvdelen, men vi har også ca. en måned mere tilbage for fristen, så det er faktisk okay. Men jeg ved der vil være et par stykker som glemmer at melde tilbage...

Håber alle når frem.. i vores tilfælde var der 3 der ikke har modtaget.. 2 af dem modtog kortet 3 uger senere, så :bestwishes: for postvæsenet alligevel at lede og lede efter vedkommende. En veninde har jeg så sendt kortet to gange, men hun har ikke modtaget det. så nu må hun vente til vi ses, ikke let når hun bor i kbh.

Men håber alt går godt for jer

0

Del dette indlæg

Så fik jeg købt mine brudesko. De er fra Peter Kaiser. De kostede 949 kr, men var heldigvis sat ned til 599 kr. Hvis de ikke var sat ned, er jeg heller ikke lige sikker på at det blev dem! Jeg er ikke god til at købe sko. Jeg har svært ved at finde nogen jeg kan lide og passe. Først var jeg ikke så vild med dem, men da jeg først fik dem på, var det noget helt andet!

Min morfar har gennem flere år sparet sammen i 25 ører til mine brudesko. Så dem betalte jeg med, og så tog de et billede der kommer i den lokale ugeavis.

Her er de:

post-18709-1181572497.jpg

post-18709-1181572513.jpg

post-18709-1181572529.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg købt mine brudesko. De er fra Peter Kaiser. De kostede 949 kr, men var heldigvis sat ned til 599 kr. Hvis de ikke var sat ned, er jeg heller ikke lige sikker på at det blev dem! Jeg er ikke god til at købe sko. Jeg har svært ved at finde nogen jeg kan lide og passe. Først var jeg ikke så vild med dem, men da jeg først fik dem på, var det noget helt andet!

Min morfar har gennem flere år sparet sammen i 25 ører til mine brudesko. Så dem betalte jeg med, og så tog de et billede der kommer i den lokale ugeavis.

Her er de:

Rigtig flotte sko!! -HAHA-:bearhug:

Det er da lidt sejt sådan at betale med 25 øre.... Det er der vist ikke mange der gør mere... Jeg (eller rettere, svigermor! :bearhug: ) betalte da bare med dankort!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Skuggi

Nej det er der vidst ikke så mange der gør. Men det var da lidt sjovt synes jeg. Det gjorde man jo i gamle dage, eller det var vidst egentligt 1 ører!!

Men jeg synes ligesom at jeg skylte min morfar det, når han nu havde sparet dem op. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Har lige taget lidt billeder af dugene. Har prøvet at putte nogle hjerter jeg ovenpå. Er der nogen af dem der passer til synes i? Synes godt nok ikke helt farverne ser sådan ud i virkeligheden.

Jeg har også prøvet at lægge to glimmerlim på i sølv og guld, det var det eneste vi lige havde!!

Vi kan ikke rigtig finde ud af om vi skal bruge sølv eller guld.

Dugene er vel nærmest gammelrosa, tror jeg. De ser ikke ud til at være samme farve på billederne, men det er den samme dug.

Hvad siger i?? Hjæææælp mig!

post-18709-1181917018.jpg

post-18709-1181917035.jpg

post-18709-1181917047.jpg

post-18709-1181917186.jpg

Redigeret af mettemoller
0

Del dette indlæg

Vi har forresten været oppe og skrive under på alle papirerne i banken, ang. lån til vores hus. På mandag udløber vores fortrydelsesret. Men vi fortryder nu ikke. Vi glæder os helt vildt til at få vores eget.

Men der er nok at se til, for vi skal flytte d. 15 september, kun en uge efter brylluppet. Men vi når det nu nok, ingen stress, næsten ikke i hvert fald. :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige taget lidt billeder af dugene. Har prøvet at putte nogle hjerter jeg ovenpå. Er der nogen af dem der passer til synes i? Synes godt nok ikke helt farverne ser sådan ud i virkeligheden.

Jeg har også prøvet at lægge to glimmerlim på i sølv og guld, det var det eneste vi lige havde!!

Dugene er vel nærmest gammelrosa, tror jeg. De ser ikke ud til at være samme farve på billederne, men det er den samme dug.

Hejsa - og velkommen til din egen tråd - har luret lidt, men skriver først nu :thumbsupsmileyanim:

SØLV! Jeg ville helt klart vælge sølv, det passer rigtig godt ind med det rosa, synes jeg. Guldet bliver lidt for gult, tror jeg...

0

Del dette indlæg

Hejsa - og velkommen til din egen tråd - har luret lidt, men skriver først nu :thumbsupsmileyanim:

SØLV! Jeg ville helt klart vælge sølv, det passer rigtig godt ind med det rosa, synes jeg. Guldet bliver lidt for gult, tror jeg...

Hej Louise

Ja jeg tror også at sølv er pænest til. Det var også min umiddelbare tanke da jeg stillede det op.

Tak for hjælpen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg møvet mig ind i din tråd :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tak for hilsnen i min.

Din tråd er bare super flot! :blink:

Glæder mig til at se billeder fra jeres bryllup, da jeg synes jeg allerede kan fornemme stilen og det ser super flot ud med hjerter på dugene! :biggrin:

Du stjæler bare alle de citater du vil i min tråd, der er flere hvor de kommer fra.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg møvet mig ind i din tråd :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tak for hilsnen i min.

Din tråd er bare super flot! :blink:

Glæder mig til at se billeder fra jeres bryllup, da jeg synes jeg allerede kan fornemme stilen og det ser super flot ud med hjerter på dugene! :blink:

Du stjæler bare alle de citater du vil i min tråd, der er flere hvor de kommer fra.

Tak tak :biggrin:

Vil virkelig prøve at gøre et ihærdigt forsøg på at finde noget jeg bruge citaterne til.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer