Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

Åhh Rikkemusen!! Hvor er det bare de smukkeste, kærligste og skønneste billeder jeg længe har set!! Jeg føler jeg er med jer, som Kat og jeg jo tilbød jer :heart:, og kan virkelig se og føle jeres kærlighed til hinanden!! Billedet af dig Og Ole hvor i danser og Ole kigger på med så stor en kærlighed måtte jeg altså lige knibe en tåre!!

I er så skønne og smukke!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig rigtigt meget til at komme op til jer og se alle billederne sammen med dig og høre alt, ja okay nej ikke ALT :) , men næsten alt om jeres rejse også den til LA!!

Jeg har vist billederne til min Mor og hun sagde også at tog vi sådan et sted hen for at blive gift var det helt i orden selvom de ikke kunne med for det så, så smukt og romantisk ud at det slog alle bryllupsfester herhjemme!!

Endnu en gang tillykke med titlen, hov hvad er det egentlig blevet til med jeres navn??

Mega stort :denmarkflag: fra mig til dig!!!

Dejlige Nanna :heart: Tusind tak ska' du ha'... Vi ku' ikke skifte navn i forbindelse med vielsen. Men vi er stadig ik' blevet enige om, hva' vi gør med navnene.

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da en helt super gave, personligt og et fantastiks minde, det har han gjort godt :thumbsupsmileyanim:

Det ser helt fantastisk ud alt sammen, men jeg har et spørgsmål. Når nu I overnattede på Hyatt hvad gjorde I så med badetøj dagen efter??? :heart:

:denmarkflag:

Tak søde Gitte... Vi tog jo lige hjem til suiten for at skifte tøj. Ville alligevel ik' gå rundt i brudekjolen hele dagen efter. Der tog vi jo bare badetøjet med.

:heart:

Så ingen nøgenbadning til jer, fair nok :heart:

0

Del dette indlæg

ALDRIG I MIT LIV har jeg set så smuk en brud, så glad et brudepar, så fantastisk lækkert et bryllup, så vidunderlige billeder og så gennemført overdrevet gudeskøn morgengave!! HOLD DA KÆFT hvor kan jeg godt forstå du elsker den halskæde over alt på jorden! Jeg er så overdrevet misundelig!!!

Endnu engang tillykke kære Rikke! Det lyser ud af jer at I er de lykkeligste mennesker på hele jorden!

0

Del dette indlæg

WOW Rikke, jeg græder for hårdt...af glæde. Det er virkelig nogle skønne billeder. Jeg er også selv helt vild med "dit favorit billede", men specielt også det, hvor Ole kaster blomster op i luften. Det er SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med jeres utraditionelle og absolutte fantastiske bryllup :lol: og for den dejlig beretning. :loveboard:

Kram

Melanie

Sødeste Melanie... Tusind tak for din skønne hilsen! :loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Kære Rikke

Jeg ved jo nærmest ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte.... Hvor er det nogle absolut skønne billeder af dig og Ole. Jeg har al mulig respkt for, at du har fået dem alle mindsket SÅ hurtigt og lagt herind (det har jeg slt ikke kunnet overskue og har derfor kun taget de allerbedste - er ikke engang færdig med min beretning endnu :loveboard: ...)

Alt hvad der kan siges om jer og billederne er allerede sagt, men jeg vil selvfølgelig også være med:

:loveboard:HVOR ER I BARE SMUKKE OG HVOR SER I BARE LYKKELIGE UD :loveboard: (jeg mangler altså den der loveshower-smiley, der engang var her......)

Det ser ud som om det bare var den mest vidunderlige dag for jer begge, og som om det bare foregik i fuldstændig jeres ånd. Er som flere andre også helt vild med billedet af det hvor blomsterbladene bliver kastet.... :loveboard:

Som sagt ved jeg ikke hvor jeg skal slutte så du/I får bare et tillykke som slut-hilsen:

:thumbsupsmileyanim::loveboard:tillykke :loveboard::lol:

Kæmpe :loveboard: fra mig

Åhhhh søde Mia :loveboard: Tak for din søde hilsen og fordi du kiggede forbi min beretning! :loveboard:
0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Nøj hvor ser det bare skønt ud alt sammen!!! Det må absolut have været jeres største oplevelse!!

Alt er ligesom en drøm, og det ser ud og lyder som om I havde en rigtig dejlig bryllupsdag!!! TUSIND MANGE GANGE TILLYKKE MED DAGEN!!! I ser smukke ud begge to! :loveboard::loveboard::loveboard:

Og forresten endnu engang tak for du lavede mine negle fine til mit bryllup. Detaljerne betyder meget når der skal tages billeder af ringene tæt på. :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Mange :loveboard: herfra

Sødeste Laila... Tusind tak for din hilsen og for de fine ord om neglene, er glad for, at du var tilfreds :lol::loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ALDRIG I MIT LIV har jeg set så smuk en brud, så glad et brudepar, så fantastisk lækkert et bryllup, så vidunderlige billeder og så gennemført overdrevet gudeskøn morgengave!! HOLD DA KÆFT hvor kan jeg godt forstå du elsker den halskæde over alt på jorden! Jeg er så overdrevet misundelig!!!

Endnu engang tillykke kære Rikke! Det lyser ud af jer at I er de lykkeligste mennesker på hele jorden!

Wow Louise... Blev bare helt vildt rørt over din skønne skønne hilsen :thumbsupsmileyanim::lol:TAK! :loveboard:
0

Del dette indlæg

Ta'r dem bare i rækkefølge, en dag ad gangen... Ska' nok sortere de værste fra, for der er rigtig mange billeder!! :thumbsupsmileyanim:

Vi ankom d. 1 maj til Honolulu på øen Oahu kl. 21 lokal tid (= kl. 09, d. 2 maj i DK). Vi kørte til Waikiki Beach og blev indlogeret på et værelse, hvor denne udsigt ventede os:

post-22637-1180115288.jpg

Vi var trætte og gik derfor i seng næsten med det samme og da vi vågnede næste morgen, så der sådan her ud:

post-22637-1180115297.jpg

post-22637-1180115306.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mere Waikiki Beach:

post-22637-1180118214.jpg

post-22637-1180118266.jpg

Poolen på vores hotel med Diamond Head i baggrunden:

post-22637-1180118461.jpg

På Hawaii bruger de Hibiscus (Hawaii-blomst) som hæk!!! Den er li'så hyppigt forekommende som Liguster herhjemme!! Og så tjek lige størrelsen på blomsterne derovre!:

post-22637-1180118532.jpg

0

Del dette indlæg

D. 3. maj sku' vi flyve videre til øen Kauai, hvor vi sku' tilbringe de næste 13 dage.

Honolulu Lufthavn var meget smuk. Vi forsøgte at fange det med kameraet, men det var stort set umuligt:

post-22637-1180118923.jpg

Da vi var ankommet til Kauai efter en ½ times flyvetur, ventede der os lige det modsatte af Waikiki... Her må der ikke bygges over 2. etage og deres byer er som taget ud af en western-film:

post-22637-1180119061.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer