Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

EJ HVOR ER JEG MISUNDELIG!!!!!!!!!!!!!

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

Jeg kan slet ikke tro mine øjne...sidder bare her og sluger det hele råt...og som du sagde "blue hawai", der tænkte jeg

"NNNÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH"..

:loveboard::loveboard:

hehe..det har jeg aldrig tænkt over...men for dælen da for er vandet og himlen bare blå...det vand der..det må da skjule en helt sindsyg flot undersøisk verden!!!! Hvis det gør, så ved jeg at Ole har været der...og dig vel også...man kan ikke være sådan et sted og ikke tjekke hvordan der ser ud under vandets overflade.. :loveboard: kom så med de billeder!!! :bask:

Knus herfra, Nanna :lol:

Jo, vi måtte naturligvis se hva' der gemte sig under overfladen... 2 gange! :thumbsupsmileyanim: Men de der "undervandskameraer" ta'r :loveboard: dårlige billeder. Vi har dog en dvd-optagelse fra den ene af gangene, vil forsøge om jeg ka' linke til det på et senere tidspunkt. :loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg stemmer i med Nanna... FLERE BILLDER, det er jo ganske enkelt helt fantastisk at se, og jeg vil se mere...

:loveboard::loveboard:

det lyder som en helt fantastisk tur I har haft, og det er lige før jeg har lyst til at gøre jer nummeret efter... :thumbsupsmileyanim:

:loveboard: og :loveboard: skal I ha

Der kommer flere billeder lige om 2 sek. :loveboard: Og det VAR en fantastisk tur! :lol::loveboard:
0

Del dette indlæg

hvad har i givet fir turen sådan alt i alt???

Vi har givet li'så meget som hvis vi sku' ha' holdt fest herhjemme for 50 mennesker! :thumbsupsmileyanim: Ca. - Men vi har absolut heller ik' sparet på noget, hvilket du osse vil kunne se ud fra de sidste (mange) billeder :lol:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

D. 5 maj besluttede vi os for at smutte en tur til vestkysten... Op i bjergene for at se Waimea Canyon.

På vejen derop måtte vi lige holde ind til siden og ta' dette billede:

post-22637-1180208451.jpg

På turen opad er der flere "stoppesteder", hvor man ka' parkere og nyde udsigten. På den måde får man flere vinkler med... Rigtig godt for den er godt nok STOR. Det her var det første stoppested og osse hovedudsigten, hvis man ka' sige det sådan:

post-22637-1180208463.jpg

post-22637-1180208472.jpg

Den er så stor, at vi ka' se, hvor skyerne skygger for solen og hvor solens stråler når helt ned i bunden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vild udsigt. Jeg har total højdeskræk så det er lidt for overvældende for mig, men det er godt nok flot.

Jeg er godt nok heller ik' så glad for højder, men det her er bare så stort, så man ka' slet ik' relatere til det...
jeg synes det er flot af dig at hvisdu er højdeskræk så at sætte dig en den helikopter og bare flyve i bjergene..Det er da vildt :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes det er flot af dig at hvisdu er højdeskræk så at sætte dig en den helikopter og bare flyve i bjergene..Det er da vildt :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville heller aldrig kunne diagnosticeres som højdeskræk... Hvis jeg ik' ka' relatere til højden, gør det ingenting... hvis der vel at mærke er gelænder og afgrænsninger.

Den dag vi "hikede" lidt på nordkysten, hvor det bare gik op op op og hvor stierne ik' engang var stier og smallere en min :loveboard: og hvor det bare gik LIGE ned ad skrænten ved siden af os - da måtte jeg til sidst be' Ole om at vende om, for da havde jeg lidt for meget hjertebanken og sved på panden til at ville fortsætte.

Sjovt nok så havde jeg ingen problemer i helikopteren så længe jeg ikke kiggede ud af den lille rude i gulvet! :lol:

0

Del dette indlæg

Da vi var kommet ned igen, opdagede vi det her smukke smukke træ:

post-22637-1180211799.jpg

...Læg mærke til hønen under træet. Derovre lever hønsene vildt! De var i fangenskab men slap ud af deres bure under en orkan i 1992, som raserede det meste af øen. De har så levet vildt lige siden og har krydset sig med kamphaner, så afkommet er lidt blæst oveni knoppen... Hanerne aner f.eks. hvorfor eller hvornår de ska' gale - så det gør de da bare hele døgnet rundt! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Rikke, Rikke, Rikke.....

Sikken en vidunderlig tur I har haft...... Hvor er jeg glad på Jeres vejne, det ser jo ud til at det har været præcis lige så dejligt som I ønskede Jer!! Skønt!! :carrot: :lol:

Jeg har nu siddet de seneste dage og forsøgt at fordøje alle Jeres billeder og din dejlige beretning... Det er bare intet mindre end fantastisk!!! Stort tillykke med Jeres fantastiske bryllup!! :loveboard:

Jeg venter dog stadig på at hører hvad det er Jeres forretning er blevet udvidet med..... :loveboard::loveboard:

Håber vi en dag mødes Rikke, for mit indtryk her inde fra, er, at du er et helt fantastisk menneske..... :thumbsupsmileyanim::loveboard::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikke, Rikke, Rikke.....

Sikken en vidunderlig tur I har haft...... Hvor er jeg glad på Jeres vejne, det ser jo ud til at det har været præcis lige så dejligt som I ønskede Jer!! Skønt!! :carrot: :)

Jeg har nu siddet de seneste dage og forsøgt at fordøje alle Jeres billeder og din dejlige beretning... Det er bare intet mindre end fantastisk!!! Stort tillykke med Jeres fantastiske bryllup!! :super:

Jeg venter dog stadig på at hører hvad det er Jeres forretning er blevet udvidet med..... :super::super:

Håber vi en dag mødes Rikke, for mit indtryk her inde fra, er, at du er et helt fantastisk menneske..... :oops::super::(

Åhhh søde... :) Jeg håber osse vi ka' mødes snart!! :)

Forretningen er udviddet med designersmykker, håndlavet på Hawaii! Perlesmykker og smykker af diverse skaller :thumbsupsmileyanim: Men det ska' du nok høre mere til.

0

Del dette indlæg

Nå, så er der tid til at fortsætte igen...

D. 6. maj var endnu en tur ud i naturen, men først måtte vi på the Hyatt for at få Internetadgang. Her så vi smukke paradisblomster:

post-22637-1180363567.jpg

...Og lækker stor BLÅ papegøje:

post-22637-1180363538.jpg

...Og ikke mindst, sorte svaner!:

post-22637-1180363628.jpg

0

Del dette indlæg

Efterfølgende tog vi en tur ud til Polihali state park... En strand der ligger så meget vestpå, som man ka' komme i bil.

På vestkysten af øen ligger Na Pali Coast... Et fantastisk syn af milevidde klipper og dale. Det meste af det ka' man kun se, hvis man flyver, sejler eller hiker derud. Sådan her så der ud fra Polihale:

post-22637-1180364003.jpg

...Og bølgerne var lækre:

post-22637-1180364142.jpg

0

Del dette indlæg

På vejen tilbage bestemte vi os for at ta' til Spouting Horn og se solnedgangen.

Når vandet presses igennem hullet i lavastykkerne, afgi'r det en lyd, som mest af alt minder om en hval, når den blæser vand ud af lufthullet:

post-22637-1180365659.jpg

Var desuden nødt til at ha' et billede af dette spøjse vindblæste træ:

post-22637-1180365820.jpg

Solnedgangene sku' være skønnest ved Spouting Horn, men den dag, var dette det bedste, vi fik:

post-22637-1180365832.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer