Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tror egentlig bare, at jeg vil fortsætte min tråd med billeder fra hele vores tur til Hawaii / L.A.

I er velkomne til at kigge med, hvis I har lyst! :loveboard:

:loveboard:

Tja, tjo... Mon ikke der er en enkelt eller to af os, som kigger med :loveboard:

:thumbsupsmileyanim::lol::loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæreste Rikke...

:loveboard: -lig tillykke med jeres ægteskab.... Hvor er det bare en smuk måde i har valgt at gøre det på.. Bare man havde tænkt sig om lidt før,.. hihi...

Puha alle de billeder har slået mig helt ud, fandt på side 1 en knald godt billede, men så kom der et mere og et mere og et mere og , ja alle jeres billeder er bare så fantastiske, og jeg håber bare at vore bliver lige så dejlige og levende... Må sige at jeg aldrig nogle sinde har sidet og troet jeg var med til et bryllup i baggrunden af et billede , men det følte jeg godt nok her..(håber ikke sætningen blev for indviklet)....

Og hvor er i bare smukke og dejlige at se på....

:lol: og alt mulig held og lykke fra Lena :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, tjo... Mon ikke der er en enkelt eller to af os, som kigger med :loveboard:

:thumbsupsmileyanim::lol::loveboard:

Jubiiii :loveboard::loveboard:

Hvor er det vildt. I har virkelig haft et drømme bryllup uden lige. Jeg vil også svømme med delfiner. Det har virkelig altid været et meget stort ønske for mig :loveboard:

Gør det! Det er SÅ fed en oplevelse... Burde være alle forundt! Jeg håber virkelig det lykkes for dig en dag. :loveboard:
0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke...

:loveboard: -lig tillykke med jeres ægteskab.... Hvor er det bare en smuk måde i har valgt at gøre det på.. Bare man havde tænkt sig om lidt før,.. hihi...

Puha alle de billeder har slået mig helt ud, fandt på side 1 en knald godt billede, men så kom der et mere og et mere og et mere og , ja alle jeres billeder er bare så fantastiske, og jeg håber bare at vore bliver lige så dejlige og levende... Må sige at jeg aldrig nogle sinde har sidet og troet jeg var med til et bryllup i baggrunden af et billede , men det følte jeg godt nok her..(håber ikke sætningen blev for indviklet)....

Og hvor er i bare smukke og dejlige at se på....

:lol: og alt mulig held og lykke fra Lena :thumbsupsmileyanim:

Aiiiiij Lena... Hvor sødt skrevet!! :loveboard: Jeg håber og tror osse at jeres billeder bli'r fantastiske. :loveboard:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

EJ HVOR ER JEG MISUNDELIG!!!!!!!!!!!!!

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

Jeg kan slet ikke tro mine øjne...sidder bare her og sluger det hele råt...og som du sagde "blue hawai", der tænkte jeg

"NNNÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH"..

:lol::loveboard:

hehe..det har jeg aldrig tænkt over...men for dælen da for er vandet og himlen bare blå...det vand der..det må da skjule en helt sindsyg flot undersøisk verden!!!! Hvis det gør, så ved jeg at Ole har været der...og dig vel også...man kan ikke være sådan et sted og ikke tjekke hvordan der ser ud under vandets overflade.. :loveboard: kom så med de billeder!!! :bask:

Knus herfra, Nanna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

EJ HVOR ER JEG MISUNDELIG!!!!!!!!!!!!!

:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard::toot:

Jeg kan slet ikke tro mine øjne...sidder bare her og sluger det hele råt...og som du sagde "blue hawai", der tænkte jeg

"NNNÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH"..

:loveboard::loveboard:

hehe..det har jeg aldrig tænkt over...men for dælen da for er vandet og himlen bare blå...det vand der..det må da skjule en helt sindsyg flot undersøisk verden!!!! Hvis det gør, så ved jeg at Ole har været der...og dig vel også...man kan ikke være sådan et sted og ikke tjekke hvordan der ser ud under vandets overflade.. :loveboard: kom så med de billeder!!! :bask:

Knus herfra, Nanna :loveboard:

jeg stemmer i med Nanna... FLERE BILLDER, det er jo ganske enkelt helt fantastisk at se, og jeg vil se mere...

:lol::loveboard:

det lyder som en helt fantastisk tur I har haft, og det er lige før jeg har lyst til at gøre jer nummeret efter... :thumbsupsmileyanim:

:loveboard: og :loveboard: skal I ha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer