Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

åhh Rikkemusen i er bare så smukke!! Jeg er VILD med ALLE billederne!!!

Men jeg vil have MERE MERE MERE MERE

Glæder mig så meget til at komme op og fejre dig på din fødselsdag med lidt morgenkaffe!!

:super:

Jeg glæder mig osse søde -HAHA-

Ihhhh sikke nogle dejlige billeder... jeg er SÅ misundelig -HAHA- i er bare skönne og se på... stort tillykke til jer begge med dagen!

Tusind tak ska' du ha' :lol:

Tillykke Tillykke !!

Hvor der det bare nogle skønne billeder med et smukt og lykkeligt par.

Jeg får jo helt lyst til selv at blive gift på den måde...men det går jo nok ikke - så vi nøjes med en romantisk bryllupsrejse til Aruba.

Endnu en gang stort tillykke til jer - og endnu en gang: hvor ser I bare smukke og lykkelige ud.

Knus Birgitte

Mange tak Birgitte... Virkelig sødt af dig at kigge forbi. Håber og tror I får en skøn bryllupsrejse :griner:-

Hej Rikke, jeg vil da bare istemme koret! Hvor er det nogle skønne, skønne billeder. Nogle af dem, du synes er amerikanske ligner dem af vores, som JEG synes er amerikanske. Det må være noget, de lærer derovre på den anden side af vandet :shooter:

Men man fornemmer 100% stemningen på de billeder. Det ser så overmåde dejligt og intimt ud.

Velkommen hjem :lol:

:lol:

Anna

Tak søde Anna... Ja, de amerikaner har nogle gange en mærkelig smag ;) -HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Sikke skønne billeder.

Sidder lige og grubler over, om stranden ved Søndervig i november med stiv vestenkuling er lige så eksotisk ;o)

Stort tillykke med det skønne bryllup.

:super: Er sikker på at Søndervig bli'r li'så eksotisk... Ka' du ik' låne en palme i Plantorama og stille derud?? :lol:

Jeg smugkiggede tidligere idag, sad og snøftede og missede min bus, alt sammen på grund af dine helt fantastiske billeder -HAHA-

Du er så smuk, det hele ser perfekt ud, smykkerne, håret og kjolen er perfekte til dit strandbryllup, kære Rikke-pigen du er bare smuk :shooter:

Kan rigtig godt lide billedet hvor I kaster med rosenbladene, der er noget barnligt glæde ved det billede, der bare er helt fantastisk...

Dejligt at have dig tilbage igen ;)

Aiiiiij søde... Du må huske at kigge på dit ur, når du er herinde -HAHA- Tak for din dejlige besked -HAHA-

Stort stort tillykke med brylluppet herfra også!! :lol::griner:- ...

Sikke nogle billeder!! Som en anden også sagde, så kan man høre havets brusen og mærke varmen! Super flot!. Og så ser I jo fuldkommen lykkelige ud på de billeder :lol:.. Det er smukt er det!.. Jeg synes især det billede med blomsterbladene er helt fantastisk!

Glæder mig til at læse resten af beretningen :toot:

Tusind tak, hvor er det sødt af dig :hug:
0

Del dette indlæg

[...Vi kyssede godt nok meget! Som Fjordbak ville ha' sagt, "jøsses"!!! :griner:-

Nå så er der andre end mig der har lagt mærke til det???? post-23814-1179946933.gif

Nå men Rikke og Ole... Tillykke til jer begge! post-23814-1179947194.gif- Hvor ser det dog dejligt ud... Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal sige.... har bare sådan en underlig følelse ned ad ryggen som SLET IKKE handler om gys, men nærmere... ja hvad skal jeg kalde det... lykke! Kan slet ikke beskrive hvordan det går lige i zillaen at sidde og læse sådan en super ægte love story!

Jeg vender tilbage til dig Rikke... nu skal jeg lige fordøje jer... og tørre mine tårer bort fra øjenkrogene...post-23814-1179947147.png

post-23814-1179947334.gif

TILLYKKE TIL JER BEGGE 2

Mange knus og snøft fra Mette

Århhhh søde :shooter: Det var godt nok sødt skrevet! TARRRRK!

Stort stort tillykke til jer begge.... :lol:

Utrolig smukke og klare billeder.... :super:

Super mange gange TAK! -HAHA-

Det ser bare SÅ fantastisk ud! Man får jo lyst til at stikke af fra det hele og bare blive gift alene!

STORT tillykke. Kæmpekram Katja

Tak, søde Katja -HAHA-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Der gik et par timer med vielse, mini-reception og fotografering og da det var forbi sku' vi til Luau på Sheraton Hotel ik' langt derfra. Luau - eller grisefest, som Ole kalder det! - er en traditionel udendørs Hawaii-fest med buffet, musik, dans, fakkelceremoni osv.

Da vi ankom til hotellet, fik vi en krans hver af kukui-nødder (tror jeg det var) og så måtte vi ellers hoppe i kø indtil de ville lukke os ind til festen. Lidt mærkeligt at stå i kø i brudekjole! :super: Især fordi mit skørt var lukket med velcro og det var gået op, så jeg rendte rundt med skørtet omkring knæene mens jeg forsøgte at snige mig afsted ud på toilettet ubemærket... Det lykkedes IKKE! :lol:

Da vi blev lukket ind til luau'et fik vi endnu en krans, denne gang af skaller. Rigtig dejligt, for orkidé-kransene ku' jo ik' holde sig, men de andre forgår ikke, så dem har vi med hjem. Vi lagde ud med at blive fotograferet med et par af danserne... Det billede var så til salg efter festen (hvor amerikansk, lad-os-tjene-masser-af-gejsere-på-de-naive-turister-agtigt!) Vi købte selvfølgelig billedet :griner:- som jeg dog ik' har fået scannet ind endnu.

Vi kom til at sidde overfor et ægtepar fra Californien, som var så søde at ta' det her billede af os:

post-22637-1179954393.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke

Hvor er bare i Smukke.. :shooter:

sidder her med tårer i øjne hvor er det bare et smuk bryllup..

endnu engang tillykke :griner:-

Tak, søde Maria :super:

ÅHHHHHHHHH, Rikke

Det er jo helt fantastiske billeder, der vidner om en smukt bryllup mellem 2 pragtfulde mennesker.

Jeg glæder mig til at se mere.

Tak, skønne Cindy :lol: Flere billeder er på vej lige straks.
0

Del dette indlæg

Så er jeg klar med flere billeder.

Efter den første del af showet, kom konferencieren på og bad alle, der var på bryllupsrejse eller fejrede bryllupsdag om at komme op på scenen. Det var faktisk rigtig mange mennesker... 20 par eller sådan noget, selvfølgelig ku' vi jo ik' ligefrem gemme os, så vi var osse deroppe. Bandet spillede så "The Hawaiian Wedding Song" (meget smuk!) og vi sku' så alle sammen danse til den... Hvor perfekt var det lige! Det gjorde lige præcis dagen perfekt for os.

Vi var dog kede af, at vi ik' havde nogen til at ta' billeder af os mens vi stod deroppe. Men vores kære Californiske venner havde faktisk bare klikket løs med vores kamera UDEN at fortælle os noget om det!!! :griner:- Det fandt vi først ud af dagen efter og vi blev bare så glade... Her er lige et par skud:

post-22637-1179994231.jpg

post-22637-1179994255.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi var færdige med at danse, blev hvert par på skift udspurgt om hvor de kom fra og hvor længe de havde været gift... Vi blev bevidst og åbenlyst gemt til sidst.

post-22637-1179994937.jpg

Konferencieren var en rigtig spasmager, hvilket tydeligvis ses af vores reaktion:

post-22637-1179994974.jpg

0

Del dette indlæg

Smukke, smukke Rikke!

Jeg får ståpels af de billeder! Det er bare så smukt og så fantastisk og der er bare en kærlighed i alle billederne, der ikke kan overgåes! Jeg synes også at det er fantastisk, at jeres bryllup virkeligt handlede om JER og jeres kærlighed til hinanden, og ikke var et væddeløb i, hvordan I kunne imponere gæster. Det var bare jer to og jeres kærlighed og alligevel en kæmpefest! Og man kan bare SE hvor forelskede I er, og hvor perfekt dette bryllup var for jer!!

WOW!! jeg er målløs!!

0

Del dette indlæg

Så var det tid til at gå til den i buffeten... Der var oceaner af dejlig mad, aner ik' hva' jeg spiste, men det smagte :griner:- Der var osse noget af en kagebuffet, men den var vi ligeglade med, for vi havde fået bryllupskagen med os... MUMS!

Da maden var færdig, var det tid til at fortsætte det fantastiske show:

post-22637-1179995666.jpg

Når de blæser i en Conch Shell lyder det faktisk som et færgehorn... Ufatteligt så stor og flot en lyd, der ka' komme ud af så "lille" en ting!!

post-22637-1179995688.jpg

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så faldt mørket på, men showet fortsatte lidt endnu... Det bli'r mørkt lidt efter kl. 19 derovre! Og det sker i løbet af 10 minutter! Føles næsten som om, der er nogen, der har slukket for lyset!

Kan desværre ik' lige huske historien bag denne dans:

post-22637-1179997550.jpg

Det her er historien om ild-guden Pele:

post-22637-1179997558.jpg

post-22637-1179997707.jpg

Det var bare så smukt hele aftenen med havets brusen i baggrunden! :griner:-

0

Del dette indlæg

Det her handlede om Thailand... Øv, ville ønske min hukommelse m.h.t. detaljerne var lidt bedre!:

post-22637-1179997966.jpg

post-22637-1179998258.jpg

post-22637-1179998391.jpg

Det de har i hænderne er bambusstykker, som er sprættet flere gange på langs. De "slår" sig selv med dem på skuldrene og lårene osv. og laver derved rytme... Lyder ski'e godt!

0

Del dette indlæg

Så var showet og Luau'et forbi :lol: Og det var vi faktisk meget kede af, for klokken var kun 21 og Kauai er DØDT om aftenen! Men vi var ikke klar til at gi' op, så vi lagde ud med at smutte i baren på hotellet, hvor vi blev en times tid. Her fik vi drinks af både gæster og bartender! :griner:-:shooter: Der var dog stort set ingen mennesker i baren, så vi valgte at smutte. Vi havde fået anbefalet at ta' på The Grand Hyatt Regence Hotel, hvor de har en bar i biblioteket, som havde live musik.

Da vi ankom var bandet stadig på, så vi slog os ned ved et bord med et par drinks. Vi havde dog fået at vide af taxichaufføren, som kørte os derhen, at INGEN taxiselskaber kører på øen efter kl. 23!! -HAHA- Og han ku' sgu heller ik' lokkes med! Det endte med, at Ole bookede os et værelse på det møj-dyre hotel, for vi havde ingen intentioner om at slutte vores aften kl. 23.

Klokken 23.10 gik bandet af og baren begyndte så stille at tømmes!!! Følte os lige en lille smule dumme! :super: Men vi var faktisk alligevel trætte, så v.i valgte at gå i seng. Værelset var ik' noget specielt og egentligt ikke pengene værd, men vi havde lov til at bruge alle deres faciliteter dagen efter.

Vi stod op kl. 8 den næste dag (gjorde vi faktisk hver dag mens vi var afsted... Led nok lidt af jetlag). Det var altså bizart at rende rundt i brudekjolen dagen efter! Men vi havde jo ik' planlagt at overnatte ude.

Vi tog hjem og gik i bad og kom så tilbage for at udnytte faciliteterne, når vi nu havde muligheden.

Her kommer lige en stribe billeder af The Grand Hyatt Regency Hotel:

post-22637-1180001667.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer